Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Ако и вие сте като мен - имате романтична представа за влаковете и игнорирате мизерията и мърсотията в родните вагони тази новина може би ще ви зарадва :) 

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5679451

 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Аз със българския железопътен транспорт съм скаран...крехък опит преди много много години завърши с не висок процент успеваемост, а и цялостното неудобство не го компенсираше. Иде реч за София-Велинград, с прекачването Септември със теснолинейката. 

 

Иначе самата теснолинейка човек е добре да я изръшка веднъж, от туристическа гледна точка, за редовен транспорт не става :)

 

Та в тоя ред на мисли, една дребна стъпчица напред са тия вагони, сигурен съм че ужасно много хора биха предпочели влаковете пред автобусите, ако там имаше адекватни условия, дори и да са по-скъпи. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Е тя теснолинейката ти е била препъни камъчето :D

Детските ми спомени са свързани с влаковете и по-точно с неколкократно пътуване до лагер на Обзор. По-късно и покрай спорта все с влак сме пътували...абе въобще мен си ме кефят :)

Връзка към мнение

Като студент непрекъснато пътувах с влак, не само защото имах намаление, ами тогава си имаше все още горе-долу прилични влакове. Но оттогава гледам да ги избягвам и само в краен случай, защото са мръсни, бавни, опасни и какво ли още не. А най-много ме дразни да съм си купил билет, а цяла тумба цигани до мен да пътуват гратис и кондукторът да се прави, че ги няма.

Иначе в чужбина, по-спецеално в Германия, обожавам влака! Чистичко, бързо, приятно, кеф ти интернет, кеф ти биричката, удобни връзки и т.н.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Влак само в Италия и в Белгия за момента.

 

А теснолинейката за Велинград би трябвало да има статута на малтийските бусчета. Да не дойде ден да плачете за нея?

Връзка към мнение

А теснолинейката за Велинград би трябвало да има статута на малтийските бусчета. Да не дойде ден да плачете за нея?

 

Горе-долу да. Всъщност имаше май някакви мераци да се приватизира линията, ако БДЖ я спре и да се пускат туристически влакчета по нея. Ма това ще посече голям елемент от изживяването, а и честно казано не виждам как ще им излезе сметката...ма толкова бомбастични планове покрай тоя Велинград, че само това да беше...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Влак само в Италия и в Белгия за момента.

 

А теснолинейката за Велинград би трябвало да има статута на малтийските бусчета. Да не дойде ден да плачете за нея?

 

Май не е далеч това време, защото вече се чуха мнения, че била на загуба и можело да остане само като туристическа атракция на неясен режим... Навремето е имало друга култова теснолинейка, свързваща Кочериново (едно село до Благоевград) и Рилския манастир. Даже преди няколко години се бяха сформирали някакви инциативни комитети за възстановяването й, ама всичко си остана дотам.  

Връзка към мнение

И в Испания.

Имам лоши спомени от тоалетните им! Издирвах кондуктора 15 мин из влака да отключи тоалетната, той упорито обясняваше, че не работи и накрая  се съгласи.... иначе направо си слизах от влака на първата спирка. 

Връзка към мнение

Май не е далеч това време, защото вече се чуха мнения, че била на загуба и можело да остане само като туристическа атракция на неясен режим... Навремето е имало друга култова теснолинейка, свързваща Кочериново (едно село до Благоевград) и Рилския манастир. Даже преди няколко години се бяха сформирали някакви инциативни комитети за възстановяването й, ама всичко си остана дотам.  

 

Да, тя от край време е на загуба и изпълнява само социална функция. Има селца и махалички, които нямат достъп с асфалтов път! Това важи сигурно двойно през зимата.  

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И в Швеция :)

 

Какво изброяваме всъщност? :) Повечето западни държави си имат читави влакове, нямам оплаквания от Холандия и Великобритания. Освен, че на първите като падне малко снежец и температурата почват яко да закъсняват. Последния хит тая зима е как си продали уредите за чистене на релсите от сняг за не знам си колко милиона преди 3 години, щото не им трябвали и застоявали...тая година се наложило да ги купуват обратно на двойна цена. Малко железопътен счупен тъпомер :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Като малка и аз обожавах пътуването с влак, защото в тогавашните ми представи значеше, че отивам някъде надалеч  :) Сега пък обожавам пътуването със самолет! 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Последния хит тая зима е как си продали уредите за чистене на релсите от сняг за не знам си колко милиона преди 3 години, щото не им трябвали и застоявали...тая година се наложило да ги купуват обратно на двойна цена. 

 

Това само в България може да се случи?!?  :lol:

Връзка към мнение

Пътуването с влак също си е много яко изживяване. От кога ми се организира едно возене до Владивосток, ама тия руснаци луди цени са пуснали за транссибирската.

 

Новината е хубава само дето си мисля, че като за начало ни трябват адекватни разписания в родината. Кел файда, че ще имаме хубави вагони и ще се влачим до Бургас по над 6 часа. Така конкуренция на автобусите няма да направи БДЖ и да се понапълни. Крайно време е освен социална да почне да изпълнява и реална функция.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Да де, малко ирония от моя страна. Нали като стане нещо абсурдно в България и веднага следват едни коментари как това само тук можело да се случи. Та така  :D

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

От къде се хваща - от Септември ли? Теснолинейката, де.

 

 

СЕПТЕМВРИ -- 02:30 ПАМПОРОВО - СП. 02:38 02:38 ВАРВАРА 02:42 02:48 МАРКО НИКОЛОВ 02:58 02:59 ЦЕПИНА 03:08 03:09 ДОЛЕНЕ 03:26 03:28 КОСТАНДОВО 03:50 03:53 ВЕЛИНГРАД 04:05 04:20 ВЕЛИНГРАД ЮГ 04:26 04:26 ОСТРЕЦ 04:41 04:41 ЦВЕТИНО 04:51 04:52 СВЕТА ПЕТКА 05:02 05:02 АВРАМОВО 05:24 05:27 СМОЛЕВО 05:38 05:38 ЧЕРНА МЕСТА 05:51 05:52 ЯКОРУДА 06:03 06:06 ЮРУКОВО 06:23 06:23 ДАГОНОВО 06:28 06:28 БЕЛИЦА 06:38 06:41 ГЕНЕРАЛ КОВАЧЕВ 06:48 06:49 ГУЛИЙНА БАНЯ 06:59 07:00 РАЗЛОГ 07:09 07:16 БАНСКО 07:24 07:34 ДОБРИНИЩЕ 07:47  

 

От всичките тези гари. :D

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

 

Новината е хубава само дето си мисля, че като за начало ни трябват адекватни разписания в родината. Кел файда, че ще имаме хубави вагони и ще се влачим до Бургас по над 6 часа. Така конкуренция на автобусите няма да направи БДЖ и да се понапълни. Крайно време е освен социална да почне да изпълнява и реална функция.

Това си е капка в морето откъдето и да се погледне. БДЖ си имат проблеми на кило, но пък можем да им признаем, че се опитват да направят лека крачка напред :)

Връзка към мнение

Пътуването с влак също си е много яко изживяване. От кога ми се организира едно возене до Владивосток, ама тия руснаци луди цени са пуснали за транссибирската.

2008-ма един приятел беше намерил такава оферта - за 2 седмици през цяла Русия със спиране в по-големите градове, за нещо от рода на 600-700 USD. От там даже мислехме да ходим до Токио за още някаква сума. Но всичко се провали. Първо имаше много ентусиасти, постепенно повечето се отказаха. И накрая останахме трима. Само като си представихме, че това ще се превърне в 2 седмици битов алкохолизъм затворени в купето, и сигурно нищо няма да успеем да видим, решихме че не е добър вариант да пътуваме само точно ние тримата.  :D

Сега вече цените са много различни, и едва ли ще стане.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.