Прескочи до съдържание

Търся ваучер за Airbnb


Звелина

Препоръчани мнения

Реших, че като го напиша на монитор ще задействам осъществяването на желанието си.

 

Сега сериозно, при instant booking, имам и одобрение на отсрещната страна, какво означаваше, че трябва вече да плащам ли?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Реших, че като го напиша на монитор ще задействам осъществяването на желанието си.

 

Сега сериозно, при instant booking, имам и одобрение на отсрещната страна, какво означаваше, че трябва вече да плащам ли?

 

Няма ваучери в последно време, не съм срещал. 

 

При instant booking не ти трябва одобрение, цъкаш плащаш и това е, точно като резервация на хотел. 

Връзка към мнение

А, такъв има винаги: http://www.airbnb.com/c/gpenin :)

 

Мислех, че става въпрос за по-сочните ваучери от по $50-100, които добре се бяха заредили, но нещо секнаха в последно време. 

Връзка към мнение

извинявам се , че използвам темата , но въпроса ми на си заслужава да отварям нова .

и аз така , като изпуснах "сочните ваучери" , чаках ли , чаках , да се яви нов . времето , обаче много напредна и аз вече доста притеснена , предприех действия по надлежния ред .

в неделя сутрин писах на нашия човек , като първо видях календара - нашите дати бяха свободни .

в понеделник сутрин , отговор нямах , но пак гледах календара - последният ден беше в червено .

ама аз пак си чакам , евентуално да се споразумеем , поне за останалите нощувки .

тази сутрин , отново всичките ни дати са в зелено , но пак нямам отговор .пише ,че е актуализиран днес .

ясно е , че ситуацията започва доста да ме изнервя .

от една страна много ми се иска да резервираме точно този апартамент , от друга , ако ще получавам отказ ми се ще да знам колкото може по-бързо , за да имам време да реагирам с друга резервация .

 

та ...... въпроса ми е - колко време след запитването , обичайно получавате отговор от хоста ?

Редактирано от АнтонияАн
Връзка към мнение

извинявам се , че използвам темата , но въпроса ми на си заслужава да отварям нова .

и аз така , като изпуснах "сочните ваучери" , чаках ли , чаках , да се яви нов . времето , обаче много напредна и аз вече доста притеснена , предприех действия по надлежния ред .

в неделя сутрин писах на нашия човек , като първо видях календара - нашите дати бяха свободни .

в понеделник сутрин , отговор нямах , но пак гледах календара - последният ден беше в червено .

ама аз пак си чакам , евентуално да се споразумеем , поне за останалите нощувки .

тази сутрин , отново всичките ни дати са в зелено , но пак нямам отговор .пише ,че е актуализиран днес .

ясно е , че ситуацията започва доста да ме изнервя .

от една страна много ми се иска да резервираме точно този апартамент , от друга , ако ще получавам отказ ми се ще да знам колкото може по-бързо , за да имам време да реагирам с друга резервация .

 

та ...... въпроса ми е - колко време след запитването , обичайно получавате отговор от хоста ?

 

Това го пише в статистиката вдясно и зависи от хост до хост:

 

2014-05-27_09-11-24.png

 

99% е на колко хора отговаря, response time е времето за отговор - в тоя случай до един час, последното е кога е обновен календара. Ако на твоя човек статистиката на Response Rate му е под 100%, а пък календара е обновен след като си му писала значи просто е решил да не ти отговаря. Аз бих го третирал като отказ. Тази седмица ще гледам да си довърша наръчника за airbnb...

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Здравей,

 

Виж под снимката му колко е Response rate-а. Може би не е от разговорливите.

 

Препоръчвам ти да огледаш други варианти и да пуснеш доста запитвания. Аз така направих и се оказах в ситуация, в която имах 10-12 опции и трябваше да си избирам апартамент, който беше одобрен и трябва просто да го запазя. Ако харесваш една по една можеш да загубиш 1 седмица в чакане на отговори.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

мда , не е от разговорливите явно .

.Response rate -56%

 

Response Time

a few days or more
 
Calendar Updated
today
 
3 дни подред , пише ,че календара е обновен днес . тоест - влиза , ама не ми отговаря .
точно заради тези няколко дни или повече , зададох въпроса си , мислех ,че е стандартно . все-пак е първото място от този сайт , което опитвам да резервирам .
иначе има 38 отлични отзива , включително от този месец .
 
писах му през Contact Me , не съм правила стъпката за резервация .поне така сметнах ,че трябва .
ще последвам съвета да се свържа и с други , но следващата най-ниска цена вече е с 15 -20 евро отгоре .
 
 
Връзка към мнение

 

мда , не е от разговорливите явно .

.Response rate -56%

 

Response Time

a few days or more
 
Calendar Updated
today

Аз избягвам такива несериозни хора в airbnb, имам предвид с такива показатели.

Щом е решил да си дава имота под наем и да изкарва пари, трябва да има поне малко уважение към потенциалните гости.

Даже и да не иска да приеме определен гост по някакви причини - поне да се направи труда да изпрати едно кратко съобщение за отказ.

А той първо че отговаря след няколко дни, второ че не е отговорил на 44% от съобщенията! Това не мен не ми изглежда коректно и затова, повтарям, аз лично не бих се обърнал към такъв хазяин.

;)

Връзка към мнение

Абсолютно да. Това a few days or more е голяма червена лампа. Все пак с тоя човек трябва да се разбираш как да си вземеш ключа, ако и тогава отговаря след a few days or more... Това, когато има избор де, често човек е притиснат. Но ако има малко по-скъпи апартаменти, но с по-отзивчиви хостове според мен си заслужава, дори и да е само заради спестения стрес :)

Връзка към мнение

Здравейте. :)

 

Аз пък имам друг въпрос.. Започнах да се оглеждам за апартамент във Валенсия за късна есен, защото обичам от рано да си подготвям нещата и много, ама много ми хареса един, който е на примамлива цена и отговаря на това, което търся. Човекът има и висок рейтинг, над 70 положителни ревюта... общо взето - мечта. Цъкам аз на датите, които искам и ми показва: "Those dates are not available"  

Реших да му пиша, да, ама то не дава да му пиша, ако не съм въвела дати. Все пак, разцъках всякакви други вариации от към дати и месеци и все това изписва. Възможно ли е да е запълнен капацитетът за половин година напред? Все 1-2 свободни дни щеше да има. Иначе пише, че календарът е ъпдейтван днес (и предишните дни като влизах това показваше) и че човекът отговаря до няколко часа. 

 

Досега не съм резервирала през сайта и ми е за първи път, и все пак.. това си остава една загадка за мен, защо няма нито една свободна дата? 

Връзка към мнение

Здравейте. :)

 

...

 

С оглед на това, че търсиш чак за септември е възможно човека все още да не иска да се обвързва толкова за напред. При мен в момента го има обратния проблем, има наличност и като им пиша ми казват, че не искат толкова рано да се обвързват. Прегледай календара му, има бутонче го най-отгоре:

 

2014-05-27_13-28-40.png

 

Често и апартаментите се дават само за определен период. Например човека си го ползва през годината, но лятото е другаде и дава апартамента само за лятото, но в твоя случай предполагам, че просто не е въвел цените толкова напред във времето. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Под името на апартамента и адреса имаш 3 таба:

 

Photos  Maps  Calendar

 

Избираш календар и слагаш твоя месец. Така ще видиш свободните дати за месеца, който искаш.

 

П.П. Георги със сигурност ще ти изпрати визуализирано менюто, ако не се оправиш.

 

П.П.2. Daaaaamn!

Редактирано от Gentleman Basta
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

интересно се развиха нещата с нашия случай .

знам ,че Георги дописва ръководството за този сайт и там наистина инфото е точно и полезно .

това ,което аз бих могла да кажа , по-скоро е любопитно , поне за мен , като първи опит за резервация от там .

като начало , получих следният мейл от сайта :

 

We noticed that you still haven’t heard back from the host at Apartment 2-3 persons centers nice yet. Sorry about that! We ask our hosts to reply within 24 hours and regularly review their response rates, but sometimes it still takes longer than we’d like.

In the meantime, why not check out what else is out there?
 
междувременно Response rate се промени на 46%  , което е обяснимо
 но Calendar Updated - 4 weeks ago  ме изненада . аз засякох поне 2 пъти промяна в календара в последните 2-3 дни .
 
офертата беше запазена и в моя и на мъжа ми Wish Lists  . днес като цъкнах там , видях ,че и при двама ни липсва .
отворих линка през мейла от airbnb - прати ме на общо търсене за Ница .
 проблем някакъв е възникнал , явно !обявата е изтрита (не е много ясно от кого). но пак не мога да се начудя как така имаше толкова положителни отзиви , а като тръгнах да резервирам нещата съвсем се скапаха !
Връзка към мнение

Airbnb прочистват неактивните хостове, може би това е обяснението. Случи се и на мен скоро с един апартамент в Дубай. Може преди човек да е бил активен и сериозен, вече да не му се занимава. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

това говори добре за сайта !

както писах по-рано , пратих други запитвания .

на едно от тях , получих отговор и одобрение в рамките на няколко часа .

резервирахме !

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз също имах идентичен случай който цитираше АнтонияАн, при запазване на студио в Париж изчаках няколко дни и като нямах отговор потърсих други две апартаментчета и за да съм сигурна че ще ни изчакат и настанят/поради късния час на пристигане на самолета/ преди да резервирам им драснах няколко реда.Огромно беше учудването ми когато от центъра за обслужване на сайта AIRBNB ми поискаха  индентификация на лична карта или паспорт, за да продължа с резервация като това не беше първата ми резервация , имаше мои снимки и рецензии от мои резервации където съм била. В крайна сметка трябваше да се представя/ да сканирам лична карта или да я снимам през лаптопа/ иначе не ме допускаше да направя новата резервация и може би щяха да ме изтрият? Не знам какво щеше да се случи защото имаше и срок от двадесет и четири часа  :wacko:  е аз го направих и после питам типично за жена :lol:

Редно ли е това, не съм чела изцяло общите условия на сайта но ми се видя странно, досега не бях изпадала в такава ситуация! 

Нещо в последно време се разминавам с тези резервации първо проблем с WIZZ сега с AIRBNB   :)

Връзка към мнение

преди да резервирам им драснах няколко реда.Огромно беше учудването ми когато от центъра за обслужване на сайта AIRBNB ми поискаха  индентификация на лична карта или паспорт, за да продължа с резервация като това не беше първата ми резервация , имаше мои снимки и рецензии от мои резервации където съм била. В крайна сметка трябваше да се представя/ да сканирам лична карта или да я снимам през лаптопа/ иначе не ме допускаше да направя новата резервация и може би щяха да ме изтрият? Не знам какво щеше да се случи защото имаше и срок от двадесет и четири часа  :wacko:  е аз го направих и после питам типично за жена :lol:

Редно ли е това, не съм чела изцяло общите условия на сайта но ми се видя странно, досега не бях изпадала в такава ситуация! 

Нещо в последно време се разминавам с тези резервации първо проблем с WIZZ сега с AIRBNB   :)

Нормално е само ако и човекът, от когото искаш да наемеш апартамент, също е предоставил документ за самоличност и се е верифицирал по подобен начин. Тогава и теб ще те накарат да се верифицираш, ако не си се верифицирала по принцип. Ето и релевантното инфо от Airbnb: https://www.airbnb.co.uk/help/question/269

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Това за верифицирането ще го включа в тоя подробен наръчник, който се пече. Само мисля, че самия хост може да избере дали да иска верифицирани гости само или може и без такива. Точно за това и ти го дава по време на резервацията. А иначе, ако не спазиш 24 часовия срок просто ще ти отпадне заявката, няма да ти изтрият акаунта :)

 

Като цяло, ако човек възнамерява по-често да го ползва сайта не виждам проблем с верифицирането. Все пак даваме копия на лични карти и паспорти по хотели, това е нещо подобно. А и ние искаме хостовете ни да са с потвърдена самоличност и да не са фантоми, от другата страна вероятно искат същото от нас. 

Връзка към мнение

Като цяло, ако човек възнамерява по-често да го ползва сайта не виждам проблем с верифицирането. Все пак даваме копия на лични карти и паспорти по хотели, това е нещо подобно. А и ние искаме хостовете ни да са с потвърдена самоличност и да не са фантоми, от другата страна вероятно искат същото от нас. 

 

Аз мисля, че има разлика. Едно е да ти сканират личната карта на рецепция в хотел при настаняване, съвсем друго да ти поискат копие от личната карта по време на виртуална резервация. В единия случай се намираш в мястото на изпълнение на услугата и на практика сам можеш да се увериш дали ще получиш договорената услуга в пълен обем от търговеца, докато в другия случай получаваш виртуално обещание за извършване на услуга от физическо лице, която все още не можеш да провериш по отношение на качество и реално изпълнение...

Връзка към мнение

Аз мисля, че има разлика. Едно е да ти сканират личната карта на рецепция в хотел при настаняване, съвсем друго да ти поискат копие от личната карта по време на виртуална резервация. В единия случай се намираш в мястото на изпълнение на услугата и на практика сам можеш да се увериш дали ще получиш договорената услуга в пълен обем от търговеца, докато в другия случай получаваш виртуално обещание за извършване на услуга от физическо лице, която все още не можеш да провериш по отношение на качество и реално изпълнение...

 

Е, със сигурност ако задълбаем в юридически термини разлики бол :)  Между другото, това е като цяло да си потвърдиш профила в airbnb, при други резервации ще е потвърден и няма да е необходимо наново да изпращаш сканирани копия. Бих казал, че от гледна точка на защита на личната информация е много по-добре да си дадеш данните на едно място веднъж в airbnb и след това да си потвърден навсякъде, от колкото да ги даваш на всеки хотел/хост поотделно. 

Връзка към мнение

Доколкото разбирам, ако някой ползва линк от моя профил в airbnb за резервация, ще получи ваучер за 18 евро.

 

Интересно ми е дали работи. Пише, че аз също ще получа същата сума при осъществено пътуване на поканен от мен. Никога не съм бил наясно как и дали работят подобни линкове, но ако някой има желание да пробва...

Редактирано от Георги
премахнат линк
Връзка към мнение

Интересно ми е дали работи.

Работи, да.

Жоро също е пускал линк от неговия профил по-горе.

А аз при последното ми пътуване за седмица в Португалия така направих верижни регистрации на всички от групата (на тях естествено не им се занимаваше да си направят сами ;) ) и за четири резервации спестихме към 100-тина евро като включих и ваучер от една от последните промоции ;)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз мисля, че има разлика. Едно е да ти сканират личната карта на рецепция в хотел при настаняване, съвсем друго да ти поискат копие от личната карта по време на виртуална резервация. В единия случай се намираш в мястото на изпълнение на услугата и на практика сам можеш да се увериш дали ще получиш договорената услуга в пълен обем от търговеца, докато в другия случай получаваш виртуално обещание за извършване на услуга от физическо лице, която все още не можеш да провериш по отношение на качество и реално изпълнение...

Добре де, аз си го представям по друг начин. Верифицираш се пред Airbnb, не пред собственика. Той не получава копие, просто Airbnb ти сменя статуса на верифициран и той е спокоен.

 

Греша ли?

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.