Прескочи до съдържание

За спотери


Jindo

Препоръчани мнения

Малко снимки от регионалното летище в Найроби, Кения - Wilson (WIL). Две от снимките може да съм ги публикувал и преди, но ги поствам в интерес на пълнотата на серията.

Ми - 8 хеликоптер на кенийската полиция:
 

700_6724_DxO.jpg

 

AMRF Flying Doctors Cessna 208 (това е организация, която предлага покритие за медицинска евакуация от която и да е писта в Кения, Танзания и Уганда). Независимо от сериозната застраховка за пътуване, която си вземам (високата опция на Номадите), всеки път, когато съм в тази част на света, си купувам и допълнително покритие от Flying Doctors. При тях не се налага да се звъни на застрахователната компания и да се чака потвърждение на полицата, едно тел. обаждане до Найроби и самолета заедно с медицински екип излита след няколко минути.

 

700_6731_DxO.jpg

 

Тук се зарежда на ръка:

 

700_6734_DxO.jpg

 

AMRF Flying Doctors Beechcraft Super King Air B200:

 

700_6737_DxO.jpg

 

 

700_6739_DxO.jpg

 

AirKenya de Havviland Canada DHC-6 Twin Otter:

 

700_6742_DxO.jpg

 

AirKenya de Havviland Canada DHC-7 рулира след кацане с една от двете десни задни гуми спукана. DHC-6 и особено DHC-8 са много популярни по света, докато аз лично не съм виждал DHC-7 на друго място :

 

700_6744_DxO.jpg

 

 

700_6746_DxO.jpg

 

 

700_6749_DxO.jpg

 

DHC-7 просто си спря със спуканата гума пред терминала и пътниците слязоха:

 

700_6750_DxO.jpg

 

 

700_6751_DxO.jpg

 

Екипа за техническо обслужване просто докараха един крик, вдигнаха самолета с него и смениха гумата на място:

 

700_6754_DxO.jpg

 

 

700_6756_DxO.jpg

 

 

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 14
Връзка към коментар

@FlyTraveler интересни снимки!

 Да попитам - налагало ли ти се е да ги ползваш?

 Аз разгледах този линк -

 http://flydoc.org/products/

Кой продукт си ползвал? А с хеликоптери не кацат ли, то понякога няма никакви летища на големи разстояния?

Връзка към коментар
On 26.07.2017 г. at 9:41 AM, Happy_Traveler said:

@FlyTraveler интересни снимки!

 Да попитам - налагало ли ти се е да ги ползваш?

 Аз разгледах този линк -

 http://flydoc.org/products/

Кой продукт си ползвал? А с хеликоптери не кацат ли, то понякога няма никакви летища на големи разстояния?

Слава Богу, не ми се е налагало да ги ползвам до момента. Преди май можеше и за по-малко дни да се купи покритие, но ползвам Maisha Tourist Silver – covers Kenya, Tanzania, & Zanzibar. До момента не съм посещавал нито един парк или резерват в Африка без писта за кацане на малки самолети наблизо т. е. всички имат такава, някои по-големи паркове / резервати даже са с по няколко писти.  До някои места самолета е единствения транспорт, който се предлага. Писта и летище не са съвсем едно и също нещо :) 

 

Това е достатъчно:

 

10563138_10203270438735712_7831993603642765873_n.jpg

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 6
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 1 месец по-късно ...

А320 на Аерофлот, Ембраер 195 на България Ер и А320 на новата а/к Electra Airways (http://www.electra-airways.com/). Последните оперират един(ствен) А320, който е на незавидите 24.1 години.

IMG_8122.jpg.4377285fa883d8cbf4a8246e994a3ca4.jpg

 

Един шарен пациент на ЛХТ:

IMG_8128.jpg.7e93ca0c5de86510cddeafab232d2ed0.jpg

 

Когато дори и най-добрите започнат да неглижират детайлите:

IMG_8047.jpg.b82ce34a5e1262ac4367e4b88837b6f3.jpg

 

Брюкселски логоджет, посветен на Tintin във Виена:

IMG_8140.jpg.01e6d20c77e343900855051f23e69f8a.jpg

 

A380 на Емирейтс и турски А321 във Виена:

IMG_8135.jpg.e88b78d03b2a38987c16c8c21cd04d5e.jpg

 

A350 на Thai на летище Малпенза:

IMG_8159.jpg.c4c1931acba6210b77190299e97aafd3.jpg

 

IMG_8161.jpg.3c9720964289bb80e2294116004d905a.jpg

 

Зад него се вижда опашката на А380 на Емирейтс. Пак там А330 на Иран (зад него 777 на Америкън и 777 на Сауди):

IMG_8157.jpg.e5c64bc2e496c77c505c6cfed86832e0.jpg

 

Air China:

IMG_8156.jpg.5380ca1c81d7a1ef354ef4d90a096574.jpg

 

Ембраер 145:

IMG_7726.jpg.d002bafd59b06fb53b36f9fc3f5dccad.jpg

 

и Embraer 175:

IMG_7727.jpg.d25482f528e9e7039f46e9fe26975383.jpg

 

767 на Canada Rouge и 747 на Луфти в Торонто:

IMG_8166.jpg.3b3fe77c1586c28baf583d0304399950.jpg

 

CRJ200:

IMG_8169.jpg.d4d424214cfefce333a83e06019188d5.jpg

 

Редактирано от akair
  • Харесвам 14
Връзка към коментар
преди 9 часа, akair каза:

А320 на Аерофлот, Ембраер 195 на България Ер и А320 на новата а/к Electra Airways (http://www.electra-airways.com/). Последните оперират един(ствен) А320, който е на незавидите 24.1 години.

IMG_8122.jpg.4377285fa883d8cbf4a8246e994a3ca4.jpg

 

До къде летят тези Electra Airways, сайта им е under construction.

Връзка към коментар
преди 7 минути , Oshko каза:

До къде летят тези Electra Airways, сайта им е under construction.

Варна, София, Базел, Дюселдорф, Прищина, Щутгарт ;) Вероятно чартъри. 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тази машина я забелязах на летище Малпенза преди няколко седмици и се чудех кой и за какво я ползва. Но сега вече е ясно - за музеен експонат :)

4602705.jpg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 14 часа, Костов каза:

Малко снимки от Frankfurt Airport

 

A380 на Emirates

20171009_131401.jpg.58b046511c58306a84c459d090080da7.jpg

 

B 777 на China Eastern

20171009_131415.jpg.b0f91898d987068bb79873948dbbdd5a.jpg

 

А 350 на Ethiopian

20171009_143903.jpg.6067b38aa6cd2b2981a925bf3ffff3ad.jpg

 

Ех, ама как само си ми уцелил ТОР 3 на любимите wide-body самолети :biggrin: (не точно в този ред, обаче)

/ само по един В 787 и В 747 ти липсват като гледам, за да е пълна колекцията/ ;) 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 часа, wilks каза:

само по един В 787 и В 747 ти липсват

Снимах B 747 на Lufthansa, но снимката стана с отвратително качество. Иначе снимах и ето това:

20171009_113623.jpg.ff25c0d9997287556177dcfe0f79fc31.jpg

 

Че е на DELTA е видно. За самолета си мисля, че е B 767, но не съм сигурен.

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
On 10/11/2017 at 3:25 AM, Костов said:

Че е на DELTA е видно. За самолета си мисля, че е B 767, но не съм сигурен.

Това е А330. Не съм сигурен дали е модификация -200 или -300, защото снимката е доста размазана, но повече ми прилича на -300.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Тези дни една много добра снимка стои на челните места в класациите на Лайнърса. Машината е F-22A Raptor, фотографът е българин - Иван Вукадинов, а мястото е някъде над Аляска:

4660663.jpg

 

src: http://www.airliners.net/photo/USA-Air-Force/Lockheed-Martin-F-22A-Raptor/4660663/L

  • Харесвам 8
  • Шок 1
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, akair каза:

Тези дни една много добра снимка стои на челните места в класациите на Лайнърса. Машината е F-22A Raptor, фотографът е българин - Иван Вукадинов, а мястото е някъде над Аляска:

4660663.jpg

 

src: http://www.airliners.net/photo/USA-Air-Force/Lockheed-Martin-F-22A-Raptor/4660663/L

Винаги съм се чудел как се правят тези челни снимки на самолети във въздуха... Странична снимка е ясно - прави се от самолет, който лети паралелно, но челна? Явно се прави от друг самолет, който лети в същата посока пред този, който е на снимката, но кои други самолети, освен летящи танкери за презарежданевъв въздуха или някои стари бомбардировачи (B-52, Tu-95) имат прозорец, който гледа назад?

Версията ми е снимката да е правена от оператор на "метлата" на летящ танкер за презареждане във въздуха. Други предположения?

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Възможно ли е да се направи от друг изтребител, който лети в противоположна посока на този от снимката? :huh:

Иначе конкретно тази снимки и аз мисля, че е направена от презареждане във въздуха, защото ми се вижда доста ниска дистанцията м/у двата. Впрочем до сега само такива съм виждала. Наистина интересен въпрос :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
5 hours ago, FlyTraveler said:

Винаги съм се чудел как се правят тези челни снимки на самолети във въздуха... Странична снимка е ясно - прави се от самолет, който лети паралелно, но челна? Явно се прави от друг самолет, който лети в същата посока пред този, който е на снимката, но кои други самолети, освен летящи танкери за презарежданевъв въздуха или някои стари бомбардировачи (B-52, Tu-95) имат прозорец, който гледа назад?

Версията ми е снимката да е правена от оператор на "метлата" на летящ танкер за презареждане във въздуха. Други предположения?

Доколкото знам ги правят от транспортни самолети и отварят задната врата, фотографите са вързани с въжета и цялото упражнение се случва на относително ниска височина.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тва е със селфи стик, закачен на края на крилото, за да не се вижда.

 

Ако разгледате другите снимки в галерията, под едната пише

Цитат

A 85th TES / 53rd Wing F-16C approaches the tanker during exercise Northern Edge 2017. The aircraft is painted with the dark gray "Have Glass" paint.

Т.е. по време на зареждане, което по никакъв начин не омаловажава брилянтната фотография.

 

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар

А, явно има и друг начин. Защото нашите определено не приближават танкер (единият е румънски де):

Ognyan-portfolio-171.jpg

 

Или този роден МиГ29:

Ognyan-portfolio-149.jpg

 

Един от известните фотографи е Anton Balakchiev. В личната му страница има галерия  Tango scremble, където има снимка на отворената врата на самолета, от който снима.

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.