Прескочи до съдържание

За спотери


Jindo

Препоръчани мнения

АТС винаги могат да му дадат място над морето да се завърти в спирала и да слезне на достатъчн ниска височина, за да може да кацне в Истанбул, но явно екипажът/капитанът е решил, че иска да кацне в София.

Връзка към коментар

Малко геймчейнджъри за @Topfly :

767-300 на Юнайтед:

IMG_4526.thumb.png.b0910ce3ce7727ed98aec20db93230bd.png

 

777-200 на Юнатед в *А ливерия:

IMG_4523.thumb.png.ae9dba38773b7ba974749c2c563316c6.png

 

Ембраер 170:

IMG_4515.png.bdb36b2f0d03b5188a5f60ef978dd5d7.png

 

(Опашката на) Боинг 757-200 (с двигатели РР):

IMG_4517.thumb.png.098b42a9331349b487f88df11f460852.png

 

и по-големия "подострен молив" 757-300:

IMG_4540.thumb.png.c847f01809071a973b9c1f1835afed13.png

 

EVA 777-300:

IMG_4664.thumb.png.435ad59a992f28718313702d195052d3.png

 

787 на Юнайтед, който тепърва щеше да лети до Ченгду:

IMG_4665.thumb.png.0d3c2ddad945260eeb7074ff00f45e45.png

 

А330-200 на Hawaiian с Pualani на опашката (пожелавам на @AlexandraKo скоро да се вози на такъв):

IMG_4666.thumb.png.9b512553a53818c4c0a6efa6b0550077.png

 

и пореден геймчейнджър - А321NEO на същата а/к:

IMG_4667.thumb.png.f7af6364896bf23988babdafb27087e4.png

 

А321СЕО на Air Canada, преди да отпътува за Ванкувър:

IMG_4668.thumb.png.018bb1c9489e4cde86f2ae79bd77df43.png

 

и още един "молив", отново серия -300:

IMG_4670.png.291d71e7d5d85a59af685fa7f4fa1324.png

 

Ето и две летища:

IMG_4534.thumb.png.77022656806ad104edf0f6311a257b8a.png

 

IMG_4535.thumb.png.98270a11ab4ca4a6f2d803afe7fb6466.png

 

На предпоследната снимка е Сан Хосе Инт'л (SJC) - там "започва" Силициевата долина. На последната сникма е Moffett Field (NUQ) - на преден план са хангари 2 и 3, в които някои твърдят, че са разботвали и тествали механизма за изстрелване на крилатите ракети Томахоук oт подводници. От другата страна на пистите е Хангар Едно - хангар за дирижабли.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Връзка към коментар
На 4.09.2019 г. в 18:08, Dian каза:

Една снимка от днес на А380 на летище София. 🙂

 

0EDD62D4-30BC-4BC2-8F1F-76DD0FA19655.jpeg

Мислех да пиша "ебаси късмета", ама то ти голяма част от времето я прекарваш във въздуха, така че нормално :))))

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , Alexander каза:

Да, харесаха ми и нас мен, хем са правени с обикновен  телефон -  iphone SE, чак се чудя, че станаха що-годе добре.

Точно защото е с телефон и си нямал изкушението да вдигнеш скороста, се е получил малко панинг ефект - пистата и джантата на колесника (когато е опрял вече и се върти много бързо) са се размазали, а другото, което е неподвижно спрямо теб е на фокус, което дава усещането за динамика.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

@akair се опитва да се скрие между хангарите на летище Дрезден, обаче @домосед има остър поглед и бързи реакции с телефон. Спотнато от борда на полет на Laudamotion, опериран от Ryanair

 

591267931_IMG_20190918_1143352.thumb.jpg.56641d9c06897b58a23cb13c227d672f.jpg

 

  • Харесвам 5
  • Смея се 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Това не е ли 737-MAX? През август се беше наредил зад нас за излитане от летище Джомо Кенията (NBO) в Найроби. Или в Кения забраната за приземяване на модела не важи или лети празен (не знам забраната дали важи за ferry flights). Чисто бял, не можах да му видя регистрацията.

 

DSC07020_DxO.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 6.10.2019 г. в 8:39, FlyTraveler каза:

Това не е ли 737-MAX? През август се беше наредил зад нас за излитане от летище Джомо Кенията (NBO) в Найроби. Или в Кения забраната за приземяване на модела не важи или лети празен (не знам забраната дали важи за ferry flights). Чисто бял, не можах да му видя регистрацията
 

DSC07020_DxO.jpg

Предполагам че това е по-скоро B737 NG.   Съдя по уинглетите - при NG са такива все едно горната част е като обичайните унглети със заоблен преход, а долната част - все едно е добавена допълнителна перка.   Докато при MAX преходът между крилото и уинглета не е толкова заоблен и освен това са някак по-симетрични горната и долната перка. 
(интересно че на лявото крило сякаш не се вижда долната част на уинглета, но това е може би от ракурса) 

Ако искаш - кажи датата и часа на снимката да видим дали нe може да го намерим по радарите, може би и с помощта на магеланците, които имат платен абонамент във flightradar24

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Без двигателите трудно се вижда, но май е NG.  Долната част на уингтипа при МАХ образува острър до прав ъгъл с горната, докато при NG е прав до тъп - в зависимост от перспективата:

NG:

image.thumb.png.a142f95a33f77f2bb126194c707e2462.png

 

image.png.982e964020e16e8df0529be4132bf5ba.png

 

image.png.c55474b71f221537ab6e41df298a4918.png

 

MAX:

image.thumb.png.38a78342deb05a71cbab7ff1676b6f5e.png

 

image.png.dcc906b14ce247d9772b84c5b64a40a0.png`

image.png.8d4fca5d10a4939a18a98e9625d771e8.png

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

@Фичо и @akair

Най-вероятно наистина е NG. Последните няколко години малко съм им "отпуснал края" на самолетите и не ги следя всички модификации толкова внимателно, както правех преди и едва ли не, съм си помислил, че щом има winglets и надолу, освен нагоре. В интерес на истината, съм летял на NG-та с winglets само нагоре и това ме е объркало.

Благодаря за изяснението!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
  • 3 седмици по-късно ...

Добре познатото на повечето от вас летище Хамад в Доха. Снимки от борда на А330 на преди излитане за Найроби.

A350-941 на Qatar Airways (мисля, че и двата са такива):
 

DSC05497_DxO.jpg

 

 

DSC05498_DxO.jpg

 

 

DSC05502_DxO.jpg

 

 

787 и 350:

 

750_6158_DxO.jpg

 

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.