Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 31 минути , Hakkâri Spor каза:

Първи полет от София до Гренобъл на борда на Bulgaria Air.

 

Самолетът кацна на летището в Гренобъл Aéroport Grenoble Alpes Isère на 11 януари.

 

https://travelradar.bg/purvi-polet-ot-sofia-do-grenobul-na-rapsody-travel-events-bulgaria/

 

image.png.d1eeff0f36d0117591dc7c13749c33ec.png

Е това си е обикновен чартър, че и в статията просто си рекламират ски ваканцията....Много ме дразнят БГ Еър как грам не се развиват като компания и си тъпчат на едно място. Добре, че поне взеха 220-ките, че сега да имат комфортни и нови самолети по натоварените им дестинации.

  • Харесвам 1
Публикувано:

България в класацията за топ 10 най-лоши авиолинии в света

2399272.jpg

Порталът за правата на пътниците във въздушния транспорт "Air Help" обяви най-лошите 10 авиолинии в света за 2024-а година.

България също е част от класацията чрез националния авиопревозвач "България Еър".

В класацията влизат общо 109 международни авиолинии, а родната компания е на незавидното 4-о място като пред нас са само "Nouvelair" Тунис (3), "Buzz" Полша (2) и "Tunisair" (Тунис) (1).

За родната компания пътниците най-много се оплакват от комфорта на кабината и набора от предлагани услуги.

Ето и "Топ 10" на най-лошите авиолинии в света според гласувалите пътници в портала"Air Help":

1. "Tunisair" (Тунис)

2. "Buzz" (Полша)

3. "Nouvelair" (Тунис)

4. "Bulgaria Air" (България)

5. "El Al Israel Airlines" (Израел)

6. "Pegasus Airlines" (Турция)

7. "Indigo" (Индия)

8. "Tarom" (Румъния)

9. "Air Mauritium" (Мавриций)

10. "Sky Express" (Гърция)

 

 

Информацията е взета от този сайт.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Да питам и тук, ако има някой с опит, че България еър си противоречат с това, което пишат на сайта, това, което съпортът казва първи път и това, което съпортът казва втори път.

 

Какво се изисква при пътуване при бременност (29-та седмица) като документ(и) и кога/къде се представят?

 

 

Публикувано:
преди 6 минути , Victoria каза:

Да питам и тук, ако има някой с опит, че България еър си противоречат с това, което пишат на сайта, това, което съпортът казва първи път и това, което съпортът казва втори път.

 

Какво се изисква при пътуване при бременност (29-та седмица) като документ(и) и кога/къде се представят?

 

 

Пиши на мейла им за да ти изпратят писмен отговор. Разпечатвате отговора и съответните документи които изискват и готово. callFB@air.bg

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , funny каза:

Пиши на мейла им за да ти изпратят писмен отговор. Разпечатвате отговора и съответните документи които изискват и готово. callFB@air.bg

 

Писах.

Първо каза: трябва удостоверение от наблюдаващия лекар, че сте в състояние за полет. Показвате декларацията на летището.

После при доуточняващо питане: няма нужда от декларация от лекар, на летището ще ви дадат декларация да попълните и разпишете.

 

И аз съответно нищо не разбрах от това... Какво трябва/не трябва от лекаря...

Публикувано:
преди 10 часа, Victoria каза:

Писах.

Първо каза: трябва удостоверение от наблюдаващия лекар, че сте в състояние за полет. Показвате декларацията на летището.

После при доуточняващо питане: няма нужда от декларация от лекар, на летището ще ви дадат декларация да попълните и разпишете.

 

И аз съответно нищо не разбрах от това... Какво трябва/не трябва от лекаря...

Ако не са ти пратили тяхна, Ryanair имаха декларация, бланка fit to fly или нещо подобно се казваше. Изтегли от техния сайт, махни логото, ако има, не помня имаше ли лого, май имаше. Дай на наблюдаващия лекар да подпише. Донякъде е и за застраховка за теб. Моят лекар беше пич и ми ги подписваше с шегички за добро настроение:)

  • Харесвам 1
Публикувано:

те от съпорта като ти дават различни отговори, къде е гаранцията, че и на гишето няма да ти кажат нещо различно?

според мен си извади бележка за всеки случай

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 часа, neuromancer каза:

те от съпорта като ти дават различни отговори, къде е гаранцията, че и на гишето няма да ти кажат нещо различно?

според мен си извади бележка за всеки случай

Въпросът беше да не искат нещо не по-късно от три дни преди полета (както пише на сайта) и ако изискат нещо, какво точно. Още повече, че полетът е връщане и би било адски неприятно да има проблем.

  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

В лятното разписание отново са заложени полети от Варна до:

-  Париж в понеделник и четвъртък от 17 април

- Франкфурт в понеделник и четвъртък от 17 април

- Прага в сряда и неделя от 15 юни. 

В тези дни ще има и допълнителни полети между София и Варна. 

  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
  • Браво 1
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

На 6.3 е последния полет Бургас-София , които са били финансирани от Сдружението Летище Бургас.

Следващите полети са от 20 юни,които са сезонните на Бг ер.

Според вас имаха ли успех и защо ги спират,та именно април,май и юни са по топли месеци и хората биха летели...

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Публикувано:

Лятото ги пускат, а през септември пак ще ги спрат, този път за дълго време. Нали догодина ще ремонтират пистата?  Май ще затворят летището за 1 година. 
 

Иначе съмнявам се да е била успешна зимната линия от/до Бургас.  Почти двойно по-малко хора живеят там спрямо Варна, а и е студен сезон, едва ли някой е ходил с туристически цели. 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:

Изпълнявал съм SOF - BOJ - SOF и SOF - VAR - BOJ - VAR - SOF през сеснта  и ранна пролет. Обикновено от Бургас сутрин рано, както бе планиран полетът, имаше пътници по-малко от екипажа. За това я вързваха с Варна.  Та така горе - долу се пълнеше самолета. Рядко и то само лятото се летеше само SOF - BOJ - SOF. И то след като се изчака да се приберат Амстердам и Брюксел, за да имат връзка транзитните пътници до морето. 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

Помня, че заради тази междинна спирка във Варна в сайта на България еър преди пандемията можеше да се намерят билети  VAR-BOJ  с разписание 03.20-03.40 примерно и някакви цени от рода на 40 лв. Имаше по 2-3 дати за един месец, далеч не бяха всеки ден.

  • Харесвам 3
Публикувано:

По линията Бургас София примерно утре има 41 пътници.

Вие преценете много ли са малко ли са!

И то в 16.30ч

Тази линия е нужна с поне един полет на ден! 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, Lucas каза:

По линията Бургас София примерно утре има 41 пътници.

Вие преценете много ли са малко ли са!

И то в 16.30ч

Тази линия е нужна с поне един полет на ден! 

Предвид бройката определено линията не е нужна.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 17 часа, stanimir каза:

за 108 местния Ембрайер са нищо

Няма ли по-малки самолети? 🙄

 

И освен това, защо полетът е следобяд от Бургас. Обичайно хората пътуват към столицата по работа в сутрешните часове.

Публикувано:
5 minutes ago, Lyubina said:

Няма ли по-малки самолети? 🙄

 

И освен това, защо полетът е следобяд от Бургас. Обичайно хората пътуват към столицата по работа в сутрешните часове.

Не , България Еър оперират само с големи машини.Нямат турбовитлови мъници.

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 4 минути , Lyubina каза:

Няма ли по-малки самолети? 🙄

Теоритично има. Иначе самолетите им са:

image.png.02a2979e4a4aa8b09c1d9350c2d3a3cb.png

Реално по-малки самолети се ползват само по разни бутикови дестинации или като маршрутки и не мисля, че ще е икономически обосновано.

И все пак самолет със 108 места е относително малък. Един междуградкси автобус сигурно е около 80 места...

  • Харесвам 3
Публикувано:
6 minutes ago, jorocontrola said:

Теоритично има. Иначе самолетите им са:

image.png.02a2979e4a4aa8b09c1d9350c2d3a3cb.png

Реално по-малки самолети се ползват само по разни бутикови дестинации или като маршрутки и не мисля, че ще е икономически обосновано.

И все пак самолет със 108 места е относително малък. Един междуградкси автобус сигурно е около 80 места...

45 места са в едноетажните автобуси , у нас май други няма.Иначе двуетажните мисля са някъде със 70.

Те може и със 108 местен да возят по 40 души , но дали ще се намерят 40 човека да покриват цената която ще се иска  за да съществува тази дестинация ? Сигурно някой от кухнята знае колко са оперативните разходи на подобна машина.По време на соца държавата е субсидирала полети до Русе , Видин , Силистра ама сега ...

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 6 минути , stanimir каза:

45 места са в едноетажните автобуси , у нас май други няма.Иначе двуетажните мисля са някъде със 70.

Малко съм се изсилил явно. Сега погледнах - Биомет са с 49 места примерно. 

Дани Магелани
Публикувано:
преди 19 минути , stanimir каза:

45 места са в едноетажните автобуси , у нас май други няма.Иначе двуетажните мисля са някъде със 70.

Те може и със 108 местен да возят по 40 души , но дали ще се намерят 40 човека да покриват цената която ще се иска  за да съществува тази дестинация ? Сигурно някой от кухнята знае колко са оперативните разходи на подобна машина.По време на соца държавата е субсидирала полети до Русе , Видин , Силистра ама сега ...

Като се има предвид, че

- за 20 минутен полет,  с 15 местен витлов, от Mahe до  Praslin ти вземат средно 100$ на посока,

- за Мале - Ган-Мале 420$ във витлов със стотина места,

може да се прецени какво би струвало.

Но ще има ли кой да плати?

Публикувано:
преди 35 минути , Дани Магелани каза:

Като се има предвид, че

- за 20 минутен полет,  с 15 местен витлов, от Mahe до  Praslin ти вземат средно 100$ на посока,

- за Мале - Ган-Мале 420$ във витлов със стотина места,

може да се прецени какво би струвало.

Но ще има ли кой да плати?

Цената, която плащаш за продукт, няма нищо общо със стойноста му 😉

Иначе излиза, че водата и шоколадчето струват 200Е, имайки предвид разликата в цените на полет до Мадрид примерно...

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   9 магеланци

    • iMari
    • Климент
    • marycap
    • venceremos
    • lyubo21
    • Дънди
    • Stefanovam
    • Венелин
    • Ognyan
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.