akair Публикувано: 13 юли, 2019 Сподели Публикувано: 13 юли, 2019 48 minutes ago, Alexander said: За сега 7 часа закъснява полета от Мадрид към София, а има полет и на обратно. Очаквам канселирани полети, този път е А319. Честито на спечелилите компенсация по 261/2004. 2 Връзка към коментар
tch Публикувано: 13 юли, 2019 Сподели Публикувано: 13 юли, 2019 Дали им излиза по-евтино да плащат компенасации от колкото да наемат още един самолет? 2 Връзка към коментар
Jenbel Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 14 часа, tch каза: Дали им излиза по-евтино да плащат компенасации от колкото да наемат още един самолет? А дали там има кой изобщо да направи този бизнес анализ...😃 1 2 Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 17 часа, akair каза: Честито на спечелилите компенсация по 261/2004. Днес полетът от Мадрид също закъснява много, ама аз го чакам тоя полет от Мадрид, за да летя после към Москва със същия самолет. На летището никой никаква информация не ти дава, това ми е от един познат, който работи там... Дали някой може да провери дали наистина е така... Засега са ни дали час на излитане за Шереметьево в 20 ч, а уж според последната промяна от оня ден трябваше да литнем в 17.35 ч. До онзи ден си знаехме за 15.25 ч. Кога биха ни дали храна и напитки или ваучер ли?... И имаме ли някакво правно основание по Директива 261 за компенсации, при условие, че дестинацията е извън ЕС, че ни правят промяна в рамките на по-малко от 14 дни преди полета... И реално закъснението става много повече от три часа спрямо предното разписание... А, появи се служител на суиспорт. Според тях преди малко е ъзлетял от Мадрид. Което значи, че е абсурд да излетим в 20 ч, по-скоро го виждаю в 21.30 ч. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 При повече от 2 часа закъснение имате право на храна. А за компенсациите няма значение дестинацията, защото компанията е регистрирана в ЕС. 3 Връзка към коментар
akair Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 При над 3 часа забавяне на пристигането са длъжни да се погрижат за пасажерите - да раздадат храна и вода и/или ваучери Имат правно основание по Регламент 261/2004, защото пътуването стартира от летище в ЕС и е по редовен търговски полет (директивата няма тежестта на регламент; документът, на който се базират компенсациите, е регламент - най-обързващия документ, който ЕП и Съвета издават) Надали ще кацне пред 8:30. На сайта на летището в София го очакват в 8:55. Надали ще излетят в 8. Каквито и магьосници да са от наземния оператор, под 30 минути няма как да го заъвртят (turn around time) - това е достатъчно голям самолет с достатъчно пасажери. Реално TAT ще е по-скоро между 40-45 и 60 минути. 1 Връзка към коментар
DaBo Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 @master_of_germs, няма как да излетите в 20, като се очаква да кацне в 20:25, а по план е трябвало да кацне в 16:40. Оптимистично ми се вижда един час да подготвят самолетът за полета до Москва. По-реалистично е към 21:30 - 22:00. Аз два пъти съм вземала компенсации от тях, и двата пъти за полет София - Бургас. Първият път имаха над 4 часа закъснение, на следващата година го докараха точно до 7 часа, а миналата година ни държаха един час натоварени в самолета, после ни свалиха, защото имало проблем с единия двигател, после час никой не се появи да каже какво и как и тогава им теглих една.... Отказах се от полета и се прибрах с автобус за 5 часа. Тази година пак бях с автобуса и като чета тук, май не съм сгрешила. 2 Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 Благодаря ви! Те моментално го промениха на 21.10 ч след като пред всички натъртих, че няма как да пристигне от Мадрид. Сандвичи и вода раздадоха след няколко минути. Към swissport забележки нямам. Връзка към коментар
tch Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 10 минути , master_of_germs каза: Към swissport забележки нямам. Какво вземане-даване имаш с тях, те правят наземното обслужване? Иначе Swissport България пак (отчасти) е тяхна фирма 😉 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 @master_of_germs,поискайте документ за причината за закъснението от гишето на БГ ер на летището.Това ще помогне за компенсацията. Връзка към коментар
tch Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 11 минути , Мари Николова каза: @master_of_germs,поискайте документ за причината за закъснението от гишето на БГ ер на летището.Това ще помогне за компенсацията. Те пък като издадат 2 Връзка към коментар
Tim Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 Самолет на българска авиокомпания закъсня с повече от три часа на летище в Тел Авив http://www.moreto.net/novini.php?n=400891 Руски туристите са прекарали цялата нощ на еръпорта в Бургас http://www.moreto.net/novini.php?n=400910 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 3 минути , tch каза: Те пък като издадат А издават.На мен този документ ми помогна,чрез Аероиск да получа об-е 4 години след полета.Аз отдавна го бях отписала.В документа пишеше забавяне на летище в Турция някъде беше,а в кореспонденцията по-късно се опитаха да се измъкнат с техн.проблем открит на летището в София.Стигна се и до дело и Аероиск се справиха блестящо.С една дума,всеки документ е важен:) 7 Връзка към коментар
tch Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 8 минути , Мари Николова каза: а в кореспонденцията по-късно се опитаха да се измъкнат с техн.проблем открит на летището в София.Стигна се и до дело и Аероиск се справиха блестящо.С една дума,всеки документ е важен:) Най-важна е бордната карта и без такъв документ Аероиск са ми изплащали 280евро (400*0,7) за иск заведен 3-4 години след полета. Но ако го имаш тогава почти отпада нуждата от посредник. Освен това техн. проблем (с много малки изключения като удар от птица или светкавица) не е достатъчен, за да ти откажат обезщетение. 1 Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 То щото пък в неделя вечер изобщо има някой представител на България ер на летището 😕 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 1 минута , master_of_germs каза: То щото пък в неделя вечер изобщо има някой представител на България ер на летището 😕 Е, на гейта най-късно може да се появи някой 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 2 минути , master_of_germs каза: То щото пък в неделя вечер изобщо има някой представител на България ер на летището 😕 На втория етаж провери 2 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 6 минути , tch каза: Е, на гейта най-късно може да се появи някой преди 8 минути , master_of_germs каза: То щото пък в неделя вечер изобщо има някой представител на България ер на летището 😕 Документ са ми издавали от гишето/офис на БГ ер на Т2, намиращ се между двата входа на зона ,,Заминаващи". 1 Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 Най-сетне... Снимка от ръкав номер седем, някой вече е казал всичко по случая с три букви. Влизаме в самолета... Дори и на гейта мямаше човек на бг ер... 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 4 hours ago, tch said: Те пък като издадат длъжни са Връзка към коментар
tch Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 преди 6 минути , akair каза: длъжни са И ако не го направят да не би да има последствия 😉 Те са длъжни и в макс. 6 седмичен срок да ти отговорят на иска, но често не го правят 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 4 minutes ago, tch said: И ако не го направят да не би да има последствия 😉 Те са длъжни и в макс. 6 седмичен срок да ти отговорят на иска, но често не го правят ти оплака ли се някъде, ако си недоволен от времето до отговорите? Връзка към коментар
Jenbel Публикувано: 15 юли, 2019 Сподели Публикувано: 15 юли, 2019 преди 8 часа, akair каза: ти оплака ли се някъде, ако си недоволен от времето до отговорите? Решението не е да се оплакваме, когато някой не си върши работата, а всеки да си върши работата. Проблемът ни е, че имаме правила, които не се спазват и държава, която е абдикирала от всичко и всички. На въпроса ти: няма на кого да се оплачеш. Ако се обърнеш към ГВА, които са (нещо като) регулаторен орган за АК, те просто ще напомнят на авиокомпанията за задълженията й и дотам. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 15 юли, 2019 Сподели Публикувано: 15 юли, 2019 преди 11 часа, master_of_germs каза: Най-сетне... Снимка от ръкав номер седем, някой вече е казал всичко по случая с три букви. Влизаме в самолета... Дори и на гейта мямаше човек на бг ер... Честито! ДНешните сутрешни трупат закъснения.733 мода. FB8751 Olbia през Prague 😮 Преди 1 час, Jenbel каза: Решението не е да се оплакваме, когато някой не си върши работата, а всеки да си върши работата. Проблемът ни е, че имаме правила, които не се спазват и държава, която е абдикирала от всичко и всички. На въпроса ти: няма на кого да се оплачеш. Ако се обърнеш към ГВА, които са (нещо като) регулаторен орган за АК, те просто ще напомнят на авиокомпанията за задълженията й и дотам. Някое министро ще нареди проверка. https://www.mtitc.government.bg/bg/category/1/proverkata-na-bulgariya-er-shte-priklyuchi-do-kraya-na-sledvashtata-sedmica 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 15 юли, 2019 Сподели Публикувано: 15 юли, 2019 34 minutes ago, Jenbel said: Решението не е да се оплакваме, когато някой не си върши работата, а всеки да си върши работата. Проблемът ни е, че имаме правила, които не се спазват и държава, която е абдикирала от всичко и всички. На въпроса ти: няма на кого да се оплачеш. Ако се обърнеш към ГВА, които са (нещо като) регулаторен орган за АК, те просто ще напомнят на авиокомпанията за задълженията й и дотам. С риск дискусията да се отплесне... Не е случайно, че има заложени контролни механизми - точно защото разбирането, че всичко винаги ще върви според правилата и очакванията, не е реалистично. И за протокола - ако мислиш, че LBA (Luftfahrt-Bundesam - немският еквивалент на ГВА) работи по-добре за подобни казуси, може да си в заблуждение. Реално служителите на ГВА няма как да знаят какво става с пътниците, ако нямат формални оплаквания. Не им е работа нито да гледат статистика, нито да обикалят летището и да издирват недовлни пътници. 😉 Мога да те уверя, че в малкото случаи, в които съм стигал до ГВА в качеството им на NEB, винаги съм постигал целите си. Ако сметнеш, че не си доволен от работата на ГВА, винаги има следващо ниво на оплакване - в някое НПО или в приемната на депутат от твоя избирателен район -все пак НС контролира работата на правителството, което пък е принципал на ГВА, или в приемната на някоя извънпарламентарна партия. Ако и това не постигне твоите очаквания, можеш да се оплачеш в ЕПЦ или в офиса на комисаря по транспорт. За пропусналите го - на влизане в ЕС, ЕК имаше съмнения относно работата на ГВА и частично изключи българската авиация от единния авиационен пазар - убеден съм, че в ГВА още го помнят и не биха дали поводи за нещо подобно да се повтори. Ето информация от 2006: Не беше толкова отдавна и времето, когато по телевизиите разнасяха летището в София точно заради родния превозвач и натрупаните задължения. 3 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега