Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Аз не съм чул да са си платили, нищо, че ги разнасяха.

Има една голяма разлика между теорията и практиката и у нас, точно тимер не влиза в никакви параграфи, още по-малко трябва да сравнява с други АК.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 час, Hollywood каза:

 

 

Честито!  ДНешните сутрешни  трупат закъснения.733 мода. FB8751 Olbia през Prague  😮

       

 

 

Някое министро ще нареди проверка. :sarcastic:https://www.mtitc.government.bg/bg/category/1/proverkata-na-bulgariya-er-shte-priklyuchi-do-kraya-na-sledvashtata-sedmica

Тази информация е малко стара, само 2 години според това което пише.

Връзка към коментар

Днес ще е интересен ден!

 

Още от сутринта вече има яко закъснения.

 

Почти 3 часа за Бейрут, Одеса 2 часа, Брюксел е с 3,5 часа и още не е излетял, Амстердам е с над 2 часа, Рим с 2,5 часа. Общо взето 50% от полетите и то сутринта с 2-3 и повече часа закъснение, какво ли ще стане до края на деня и колко ще канселират днес? Колко хора ще си изтърват връзките, до кога може да се търпи това и как другите АК издържат?

  • Шок 1
Връзка към коментар

Снощи на полета FB 984 от Бургас за София, който естествено закъсня пак обичайно пак 1:30 мин, чух уникален разказ на стюарда с двама пилоти прибиращи се от Бургас. Човекът каза, че е базиран в Солун и лети за ElinAir със самолети на Бул Еър като той работи в Бул. Били му се обадили в 2 часа през ноща в неделя, да му кажат, че трябва спешно да вземе такси от Солун до София, защото няма кой да попълни графика. Обаждането е от България Еър, която лети с Бул Еър самолети. Той е трябвало да има почивен ден, но явно не се е случило. Каза, че са платили на таксито 400 лева при пристигането в София от България Еър. Пилотите го попитаха дали ще има някаква компенсация, той каза само, че уж му били обещали България Еър, но докато не види в сметката си не вярва. И той няколко пъти каза, въобще не знам какви ги вършат тези хора.

 

А за протокола в пилотстака кабина имаше стюардеса, която не излезе, и полетяхме с нея вътре, а като кацнахме и отвориха вратата на кабината тя беше там. Полетът се изпълняваше от "белия гълъб" на Бул Еър -  LZ-BVS, който продължава да си свети в червено в разписанието.

 

 

Bul.jpg

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
4 minutes ago, Ivko said:

Ей ама не Ви разбирам какви мазохисти сте?! хем знаете какви са, хем продължавате полети с тях...🤣🙄

@Ivko 😄  😄  😄 Прав си. Имах две ходения до Бургас, общо 4 полета. Не искам да чувам вече за тях. Да са живи и здрави от Colibra. Освен, че имах билетите купени тънко и при двете ходения съм с 60 евро напред. 

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
7 minutes ago, agenta said:

@Ivko 😄  😄  😄 Прав си. Имах две ходения до Бургас, общо 4 полета. Не искам да чувам вече за тях. Да са живи и здрави от Colibra. Освен, че имах билетите купени тънко и при двете ходения съм с 60 евро напред. 

Браво, измислила си  Perpetuum mobile и не само че завърташ цикъла без разход, а и генерираш печалба 🙂

Връзка към коментар

Има определени категории хора, които имат право да се возят в пилотската кабина по време на полет - пилоти-инструктори, други проверяващи, някои авиомеханици,... Не са изключение случаите, в които пилоти и/или стюардеси ползват джъмпсийта в кабината и/или джъмпсийт около вратите, за да летят до желана от тях дестинация. Нека това не ви притеснява.

Сигурно не е случайно, че 2 от НТА работещи в София сезираха ЕК за непозволена държавна помощ. Въпрос на време е да се чуе 😉

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, agenta каза:

Снощи на полета FB 984 от Бургас за София, който естествено закъсня пак обичайно пак 1:30 мин, чух уникален разказ на стюарда с двама пилоти прибиращи се от Бургас. Човекът каза, че е базиран в Солун и лети за ElinAir със самолети на Бул Еър като той работи в Бул. Били му се обадили в 2 часа през ноща в неделя, да му кажат, че трябва спешно да вземе такси от Солун до София, защото няма кой да попълни графика. Обаждането е от България Еър, която лети с Бул Еър самолети. Той е трябвало да има почивен ден, но явно не се е случило. Каза, че са платили на таксито 400 лева при пристигането в София от България Еър. Пилотите го попитаха дали ще има някаква компенсация, той каза само, че уж му били обещали България Еър, но докато не види в сметката си не вярва. И той няколко пъти каза, въобще не знам какви ги вършат тези хора.

Горе -долу същият разговор чух между двама от екипажа на Раян(изтичането на раб.време на екипажа е една от честите причини за закъснение, далеч не само при БГ ер)Както и история за убити пилета,заради която още не мога да спя нормално.Май е време да спра с чекирането в последния момент,че с местата на първите редове чуваме брутални истории😂

 

Преди 1 час, agenta каза:

А за протокола в пилотстака кабина имаше стюардеса, която не излезе, и полетяхме с нея вътре, а като кацнахме и отвориха вратата на кабината тя беше там.

Тя е била компенсацията на пилотите🙃

 

Преди 1 час, Ivko каза:

Ей ама не Ви разбирам какви мазохисти сте?! хем знаете какви са, хем продължавате полети с тях...🤣🙄

А защо,то с обещетенията,ден година храни😃🤣

  • Смея се 6
Връзка към коментар
11 minutes ago, akair said:

Сигурно не е случайно, че 2 от НТА работещи в София сезираха ЕК за непозволена държавна помощ. Въпрос на време е да се чуе 😉

 

Поне по информация в пресата Летище София е загубило всички дела за начислените и неплатени такси от България Еър. Как става така, не мога да коментирам, но е факт, и във връзка с това едва ли ще се стигне до констатация за държавна помощ  ... Докато не се даде на концесия летището, това ще продължава, защото ако България Еър трябва да плащат и летищните такси, това означава фалит ... а някой явно много държи България да има "национален превозвач" ... остатък от соц.гордост може би...

Връзка към коментар
10 minutes ago, georgebg said:

Поне по информация в пресата Летище София е загубило всички дела за начислените и неплатени такси от България Еър. Как става така, не мога да коментирам, но е факт, и във връзка с това едва ли ще се стигне до констатация за държавна помощ  ... Докато не се даде на концесия летището, това ще продължава, защото ако България Еър трябва да плащат и летищните такси, това означава фалит ... а някой явно много държи България да има "национален превозвач" ... остатък от соц.гордост може би...

Съвсем от любопитство: подозираш ли, че е възможно ако ЕК не установи помощ, наистина да няма?

Връзка към коментар
11 minutes ago, akair said:

Съвсем от любопитство: подозираш ли, че е възможно ако ЕК не установи помощ, наистина да няма?

Aз го казах в предния си пост - някой в държавата държи да има национален превозвач 🙂

 

Доколкото четох Wizz са имали претенции за държавна помощ, защото Министерството на транспорта е разсрочило дълговете на България Еър, но същите тези дългове са обект на съдебни спорове т.е. докато няма съдебно решение са недължими и разсрочването не играе роля ... всъщност това са само мои разсъждения..

 

 

Ето статията:

https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2018/12/14/3361628_othvurchashtite_dulgove_na_bulgariia_er/

Връзка към коментар

Тази статия и преди сме я коментирали. Вътре ясно пише, че има пропуски на летището (компанията). Разсрочването не е на министерството, а на компанията ЛС ЕАД.

Връзка към коментар

Може ли някой от Радар 24, (знам че трябва да се плати, за да има достъп), скрйиншот на машини LZ-BOT или LZ-BVS, който е изпълнявал полет около полунощ на 30 юни или 01 юли София-Бейрут, или Тел Авив, мисля че беше. Бях проверила тогава, че полета е изпълнен, но не си направих скрийншот. Ще бъда благодарна, и здраве ще пожелая на отзовалите се. Както и на всички Магеланци.

Връзка към коментар
4 minutes ago, rdd said:

Може ли някой от Радар 24, (знам че трябва да се плати, за да има достъп), скрйиншот на машини LZ-BOT или LZ-BVS, който е изпълнявал полет около полунощ на 30 юни или 01 юли София-Бейрут, мисля че беше. Бях проверила тогава, че полета е изпълнен, но не си направих скрийншот. Ще бъда благодарна, и здраве ще пожелая на отзовалите се. Както и на всички Магеланци.

LZ-BVS:

image.png.82efbb3eefc9688c82994698731e3016.png

Връзка към коментар
преди 3 часа, agenta каза:

А за протокола в пилотстака кабина имаше стюардеса, която не излезе, и полетяхме с нея вътре, а като кацнахме и отвориха вратата на кабината тя беше там. Полетът се изпълняваше от "белия гълъб" на Бул Еър -  LZ-BVS, който продължава да си свети в червено в разписанието.

Сигурно е замествала втория пилот, който не се е навил да пътува с такси от Солун 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
Връзка към коментар

Стюардесата се е пребазирала и си е летяла в кабината. Няма нищо нередно в това. Освен това, ако няма места в салона се лети или в кабината, или по jump seat - овете. А да не говорим, че може да е цивилна и да е в кабината.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 4 часа, agenta каза:

Снощи на полета FB 984 от Бургас за София, който естествено закъсня пак обичайно пак 1:30 мин, чух уникален разказ на стюарда с двама пилоти прибиращи се от Бургас.

 

Bul.jpg

Само по този повод да кажа, че аз лично съм чувал такива невероятни неща за брат ми, съвсем случайно в едно заведение, които ме накараха да се спукам от смях, защото хората очевидно си фантазираха и те просто бяха на светлинни години от истината. Та, по този повод - нека не вярваме на всякакви странични , дочути случайно разговори, защото никога не можем да сме сигурни в тяхната достоверност. :):) 

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар

Ето вчерашните полети на националното падение от и до летище София. Излитащите с голямо закъснение съм ги проверявал и кога са кацнали.

 

Излитащи

 

София-Варна 00:20, закъснение 1 час

София-Бейрут 00:40, закъснение 2,5 часа

София-Бургас 00:40, на време

София-Одеса, 00:45, закъснение над 2 часа

София-Брюксел, 06:25, закъснение 4,5 часа 400eur

София-Варна, 07:05, на време

София-Амстердам, 07:10, закъснение 2,5 часа

София-Париж 07:10, на време

София-Рим, 07:25, закъснение от  над 3 часа, спасен с 11 мин

София-Берлин, 08:15, закъснение от  3 часа, спасен   с 2 мин!

София-Франкфурт 10:25, анулиран 250 eur

София-Варна, 13:40, закъснение 3 часа, спасен с 18 мин

София-Енфида 14:05, закъснение 1,5 часа

София-Варна, 14:50, закъснение 4 часа - 250eur

София-Лондон, 15:20, на време

София-Москва, 15:25, закъснение над 2 часа

София-Бургас, 16:40 закъснение 2 часа

София-Ларнака, 17:15, закъснение 2,5 часа

София-Виена 19:40, закъснение 2,5 часа,  LZ-BOT, който май трябваше да лети в 20:50  до Варна/Бургас преди да го анулират.

София-Варна 20:00, закъснение 2,5 часа

София-Варна/Бургас 20:50, анулиран 250 eur

София-Тел Авив 23:30, закъснение 1 час

София-Варна 23:45, закъснение над 1,5 часа

 

 

Кацащи

 

Варна-София, 00:00, на време, само 20 мин

Москва-София, 00:30, закъснение малко над 3 часа, 400eur

Бургас-София, 05:40, на време

Варна-София, 05:40 на време

Бейрут-София, 06:10, закъснение  2,5 часа

Одеса-София, 06:20, на време

Тел Авив-София, почти на време, закъснение  0,5 часа

Варна-София 09:25, на време

Рим-София, 11:55, закъснение почти 3,5 часа, 250 eur

Брюксел-София, 12:30, закъснение почти 4 часа, 400 eur

Берлин-София, 13:20, закъснение малко над 4 часа 250 eur, тук е имало и останали 30 човека в Берлин, защото полета е направен с по-малък самолет.

Амстердам-София, 13:55, закъснение 2 часа

Париж-София, 14:05, на време

Франкфурт-София, 15:50 анулиран, 250 eur

Варна-София, 16:00, закъснение почти 3 часа, спасен за 15 мин

Варна-София, 17:10, LZ-BOT закъснение  4 часа, 250 eur

Бургас-София 19:00, закъснение 2 часа

Енфида-София, 19:15 закъснение 1 час

Москва-София 22:00 закъснение над 2 часа          

Ларнака-София 22:15 закъснение над 2 часа

Варна-София 22:20 закъснение над 2 часа

Лондон-София закъснение под 1 час

Виена-София, закъснение над 2 часа

 

45 полета, 11 на време, 30 закъснели с 2 часа и нагоре,  10 за компенсация и още 2 спасени от компенсация  за по няколко минутки, оставени пътници в Берлин и т.н.

2 полета са за 400 евро и 8 за 250 евро, най-грубо ако е имало поне по 100 пътника на полет това са 280 хиляди евро само за вчера, без да се броят евентуални изпуснати връзки и допълнителни загуби на другите и АК работещи с тях.

Компания с 10 самолета криво ляво, няма как да покрива такива суми и за това няма да плаща на летището, ще влачи по 5 год изплащане на компенсации и т.н.

  • Харесвам 6
  • Шок 2
  • Браво 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.