Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Аз явно см се пообъркал. Не са били пет часа, а малко над три. Сега виждам, че и за Ларнака е излетял с три часа и петнайсет минути закъснение от София, и като гледам, къде е самолетът на картата, няма да навакса нищо. Има ли някакъв шанс да сменят машината за нашия полет?

Връзка към коментар
преди 10 минути , randi каза:

За сега няма.

Кацнал е в Ларнака с 2 часа и 50 минути закъснение. 

Интересува ме на сайта на летище София или на бг се, кога изобщо биха променили инфото за това, кога ще излети за Шереметиево? Понеже сме немалка група, а домакините ни са организирали трансфер до летището от хотела още в 15 ч за полета в 19.05 ч. Та да поотложим трансфера, ако имаме такава възможност.

И без това в Москва се скъса да вали напоследък, едва отпреди два дни се поправи времето и още два три часа разходка в неделя, без да трябва да са на стаж в клиниките, ще им дойде супер на студентите ми, вместо да висим на летището...

Връзка към коментар

Шансът да имат свободен самолет, който да изпълни полета навреме според мен клони към нулата. Така че информирай хората, че закъсняваш от сега, ако случайно стане чудо пак ще им кажеш - просто да са в час. И да, на чекин задължително да са според оригиналното разписание.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Полетът от Ларнака е кацнал в 15:55 (по разписание 12:50), а този за Москва по разписание е трябвало да излети в 15:25.

Ако същият самолет изпълнява и двата полета, то закъснението на полета София-Москва е вече понаваксано, поради това, че са оставили буфер между двата полета.

Та, мисълта ми е - идете на летището навреме.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 10 минути , yordanov каза:

Полетът от Ларнака е кацнал в 15:55 (по разписание 12:50), а този за Москва по разписание е трябвало да излети в 15:25.

Ако същият самолет изпълнява и двата полета, то закъснението на полета София-Москва е вече понаваксано, поради това, че са оставили буфер между двата полета.

Та, мисълта ми е - идете на летището навреме.

 

На летището сме отдавна. Според мене тоя самолет е трябвало да направи и една вътрешна ротация, която е поета от друга машина.

Връзка към коментар
преди 1 минута , master_of_germs каза:

На летището сме отдавна. Според мене тоя самолет е трябвало да направи и една вътрешна ротация, която е поета от друга машина.

Напълно вероятно е да е така, предвид, че Варна също е със закъснение, и че самолетът, който в момента го изпълнява, е кацнал навреме от предишния полет.

Връзка към коментар
преди 36 минути , tch каза:

Ако няма попътен вятър може след 6-12 месеца да прибереш 400 евро 🙂

Ще съм доволен и само на ония 400 от полета на отиване преди две седмици, който закъсня 5 часа.

  • Харесвам 2
  • Смея се 2
Връзка към коментар

После да няма сълзи като фалира някой ... подкрепете българското, купувайте билети без да летите, така хем сте патриоти, хем няма да се ядосвате заради закъсненията 😉 

Връзка към коментар

Приятел имаше полет Бургас-София на 12.08.2017, който закъсня над 3 часа и той тогава нищо не направи и сега получава имейл от bravofly понеже от там бе купуван билета,че има право на обещетение 😂 и да си пусне иск към авиокомпанията или чрез някакъв посредник на bravofly.

Връзка към коментар
преди 8 минути , Мари Николова каза:

Давността на обещетението беше 3-4 години,така че спокойно може да го направи🙂

Ами аз тогава го посъветвах и той се обърна към Аероиск пусна си жалба, но явно онези се дърпаха и му поискаха л.к да им прати за да почнат дело и не искаше да си я дава и така нищо не стана 😶 и сега вика,че изобщо пък няма да си я даде 😃

Връзка към коментар

След теча на данни от НАП,личната карта стана публична,вече няма за къде да я пази 🙂

 

Шегувам се😋.И аз имах,резерви към Аероиск,но всеки адвокат,чиито услуги ползваш има достъп до личните ти данни,а и хората си вършат добре работата.

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Здравейте, изчакахме един  месец от подадена жалба, във вид на свободен текст на адрес: crfb@air.bg Този адрес получихме след официално запитване до България Ер, на посочените  контакти.

Загубихме търпение и моя въпрос към получилите компенсация за отменен полет (два часа преди полета), освен на посочения адрес по-горе, да подадем ли жалба на сайта на България Ер - жалби и рекламации (официалната им форма, по-горе). И до кои инстанции още да подадем жалба? Сега има проверка на министъра, чрез ГВА (Главна въздухоплавателна администрация). Може и до тях, нали -  caa@caa.bg. А до някаква Европейска администрация, знаете ли координати? Закъснях с поста, защото спря тока. Защо трябва да спира и тока?

Връзка към коментар

Законовият срок за получаване на отговор от авиокомпанията, мисля, че беше 2 месеца.

 

Щом сте писали на мейла, това е достатъчно, няма смисъл да попълвате и формата на сайта им. Като изтекат двата месеца от подаване на жалбата ви, може да им напомните най-любезно, че ви дължат отговор и да включите в кореспонденцията ГВА. 

Така процедирах аз - ГВА натиснака а/к да изпрати становището си по моя случай и така нещата се задействаха.

 

Вече ако ви откажат обезщетение (което във вашия случай ми се струва невъзможно), тогава може да помислите за намесването на други органи и администрации.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 21 минути , yordanov каза:

Законовият срок за получаване на отговор от авиокомпанията, мисля, че беше 2 месеца.

 

Щом сте писали на мейла, това е достатъчно, няма смисъл да попълвате и формата на сайта им. Като изтекат двата месеца от подаване на жалбата ви, може да им напомните най-любезно, че ви дължат отговор и да включите в кореспонденцията ГВА. 

Така процедирах аз - ГВА натиснака а/к да изпрати становището си по моя случай и така нещата се задействаха.

 

Вече ако ви откажат обезщетение (което във вашия случай ми се струва невъзможно), тогава може да помислите за намесването на други органи и администрации.

Все си мисля, че е като на всякъде - трупат преписки една върху друга и изваждат отгоре само тези, за които им са се обадили по-висшестоящи. Ще почакаме още малко. Нали срока е два месеца, какво им пречи да решат жалбата още на втори, третия или 20-ия ден. Защо ги влачат, каква е тази практика?! 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, rdd каза:

Все си мисля, че е като на всякъде - трупат преписки една върху друга и изваждат отгоре само тези, за които им са се обадили по-висшестоящи. Ще почакаме още малко. Нали срока е два месеца, какво им пречи да решат жалбата още на втори, третия или 20-ия ден. Защо ги влачат, каква е тази практика?! 

Искат да се откажеш, да забравиш, не искат да плащат мизерници са и УизЕър така действат нагло правят се на важни монополисти.

Ти ще загубиш 25% да спечелиш с фирма, а те печелят че те въртят и протакат до последно да имат пари да просъществуват.

Такава е тактиката на пропадналите авиокомпании, изборът с кого ще летиш е твой.

  • Харесвам 4
  • Смея се 2
Връзка към коментар
6 hours ago, vinidj said:

Искат да се откажеш, да забравиш, не искат да плащат мизерници са и УизЕър така действат нагло правят се на важни монополисти.

Ти ще загубиш 25% да спечелиш с фирма, а те печелят че те въртят и протакат до последно да имат пари да просъществуват.

Такава е тактиката на пропадналите авиокомпании, изборът с кого ще летиш е твой.

И Луфти не плаща на втория ден, значи и те мизерниците са напът да фалират 😉 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.