Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

 България Ер не знам дали ще върнат парите поне за билета, но получихме пари от британските железници. Приставете си пътуване с две отсечки с влак, като втората е за една спирка. На един билет. По време на пътуването на първата отсечка, около 300 км, се установява, че втората отсечка се отменя. Като естествено след един час е имало следващ влак. И само след пет дни са възстановени парите за цялото пътуване. Как успяват да го правят. Попълнен е един образец и това е, няма доказване че си прав и че времето е било подходящо за пътуване. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 30.07.2019 г. в 11:15, rdd каза:

изчакахме един  месец от подадена жалба

Срокът за отговор е 6 седмици. Ако до 6 седмици не ви отговорят или отговорът не ви удовлетворява, препращате кореспонденцията до ГВА и ги молите да се намесят.

Връзка към коментар
преди 2 минути , chandni каза:

Срокът за отговор е 6 седмици. Ако до 6 седмици не ви отговорят или отговорът не ви удовлетворява, препращате кореспонденцията до ГВА и ги молите да се намесят.

В отговор на жалбата, са написали срок два месеца?! Законоустановения, уточнили дори.

Връзка към коментар
преди 9 минути , rdd каза:

В отговор на жалбата, са написали срок два месеца?! Законоустановения, уточнили дори.

Цитат

2) Should the airline fail to provide you with a reply within 6 weeks of receipt or, if you are not satisfied with their reply, this form (a copy of the original form sent to the airline may be used) should be sent to the national enforcement body in the Member State where the incident took place.

От тук.

Цитат

A list of National Enforcement Bodies and further information on EU passenger rights may be found at: http://www.apr.europa.eu/

National enforcement bodies

 

За България

Цитат

Ministry of Transport, Information Technologies and Communications, Directorate General, Civil Aviation Administration 9, Dyakon Ignatii Str. BG – 1000 SOFIA

 

Tel. : +359 2 937 10 47

Fax : +359 2 980 53 37

caa@caa.bg

 

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 23 минути , chandni каза:

От тук.

National enforcement bodies

 

За България

 

Благодаря! Аз ги намерих тези нормативи, и така е - шест седмици. Още от отговора им става ясно, че те не са ги чели. И какво и кога да чакам да върнат вари за билет или компенсация.

Връзка към коментар
преди 19 часа, georgebg каза:

И Луфти не плаща на втория ден, значи и те мизерниците са напът да фалират 😉 

Плащат в срок, билетите може да се отменят в първите 24 часа при тях и винаги са били коректни дори и при закъснения, имат евтин телефон за поддръжка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, влизам тук със следното питане: приятелката ми е закупила самолетен билет на родителите си преди няколко месеца, но баща и трябва да започне химиотерапия и няма да могат да пътуват. Има ли вариант да от България Ер да и възстановят сумата за билетите или част, и какво може да се направи?

Връзка към коментар
преди 1 минута , Силвия каза:

Здравейте, влизам тук със следното питане: приятелката ми е закупила самолетен билет на родителите си преди няколко месеца, но баща и трябва да започне химиотерапия и няма да могат да пътуват. Има ли вариант да от България Ер да и възстановят сумата за билетите или част, и какво може да се направи?

Да се свърже с тях по емайл заедно с епикризата и има шанс да възстановят всичко.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Силвия каза:

Епикризата вече е написана, и няма такъв текст вътре. 

Тогава е възможно да откажат. СънЕкспрес така ми отказаха на мен, а Бг Еър са къде къде по-костеливи.

Да се добави като текст по някакъв начин с подпис и печат на лекаря, ако може.

Връзка към коментар

Опитвам се да си купя билет за полет на БГ Еър. Да обаче, един и същи полет при закупуване през сайта и през приложението им има 10лв. разлика в цената. По кокретно - в приложението във финалната цена липсва service fee и не мога да намеря обяснение защо? 

Връзка към коментар
преди 1 минута , noticer каза:

Опитвам се да си купя билет за полет на БГ Еър. Да обаче, един и същи полет при закупуване през сайта и през приложението им има 10лв. разлика в цената. По кокретно - в приложението във финалната цена липсва service fee и не мога да намеря обяснение защо? 

Купуваш от където е по-евтино и толкова. 2019 година никой не продава билети, на които не е упомената крайната цена. Все пак прегледай дали са по една и съща тарифа (включен багаж и т.н.)

 

Връзка към коментар
преди 1 минута , tch каза:

Купуваш от където е по-евтино и толкова. 2019 година никой не продава билети, на които не е упомената крайната цена. Все пак прегледай дали са по една и съща тарифа (включен багаж и т.н.)

 

Всичко е абсолютно еднакво освен крайната цена. Ще рискувам освен и се моля да не ме прецакат в последствие.

Връзка към коментар
В момента, noticer каза:

Всичко е абсолютно еднакво освен крайната цена. Ще рискувам освен и се моля да не ме прецакат в последствие.

Тая практика да се добавят летищни такси след закупуването я забраниха преди сигурно 10 години. Дълбоко се съмнявам да имаш проблеми

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
21 hours ago, Фичо said:

На летище Бургас задържаха два полета за Москва

Доста е постна информацията ...

Може би това

https://offnews.bg/turizam/200-ruski-turisti-blokirani-na-letishteto-v-burgas-prenasochiha-gi-ka-708623.html

Quote

Авиокомпанията Bulgaria Air вероятно няма достатъчно самолети, тъй като дори повреда в колесник може да промени времето на излитането, особено след като резервните части за самолети отнемат толкова време да се доставят“, заяви генералният консул Владимир Климанов, цитиран от Агенция "Фокус". 

 

Връзка към коментар

Историята има допълнение

Quote

По-късно през деня от пресцентъра на Bulgaria Air обявиха, че полетите от Бургас и Варна с руските туристи са излетели. По тяхна информация полетът Бургас- Москва със 140 руски туристи на борда се е забавил, защото преди излитането е открит технически дефект. За да се гарантира сигурността на пътниците, е било необходимо той да се отстрани. От авиокомпанията допълниха, че всички туристи са били настанени в хотел и са получавали информация за състоянието на полета. Останалите на летището пътници са получавали храна, вода и други напитки.

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/08/04/3947025_okolo_200_ruski_turisti_sa_blokirani_v_bulgariia/?ref=home_main_news

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Малко извън темата, но с оглед на проблемите със закъснения това които имаха "България ер". От емайла, който получих вчера излиза, че Aegean са имали подобни проблеми. Забележете как те го решават.   Този емайл е още една причина  за мен те да са най-добрата АК с която съм летял.

 
Цитат

Dear member,

Improving your travel experience and fulfilling your needs at each step of your journey is at the heart of our daily efforts throughout our 20 years of operation.

After all, the quality of the services we provide is one of our main values and behind every investment we make in training, in our people’s culture and in our fleet. Our consistent high performance in on-time flight departures has been a key element towards this direction over time.

However, during the last 2 months we haven’t been able to meet expectations as we frequently face delays, sometimes with significant duration. So, we feel the need to apologize, because your trust in us deserves much better.

At the same time, we need to point out that the vast majority of flight delays is caused by the limited capacity of the air traffic, which gradually gets more stressed during the day and results in chain delays that affect more the afternoon and evening flights.

Obviously, the air traffic control is beyond our responsibility. But we put the best of our efforts to cooperate with the relevant authorities to resolve the problem the soonest possible.

Moreover, we strictly apply the European regulation for passenger compensation and, in addition, we follow our company’s policy for free tickets. Yet we know that sometimes this is not enough.

The sole purpose of this communication is to sincerely thank you once again for the trust you have shown to us and for your kind understanding during this difficult period.

Of course, we will keep working intensively and investing in our people and fleet, so as to continue to be your first choice.

Sincerely,

Dimitris Gerogiannis
Chief Executive Officer

 

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , makler каза:

Малко извън темата, но с оглед на проблемите със закъснения това които имаха "България ер". От емайла, който получих вчера излиза, че Aegean са имали подобни проблеми. Забележете как те го решават.   Този емайл е още една причина  за мен те да са най-добрата АК с която съм летял.

 

 

Аз също получих такова известие от Aegean вчера и останах възхитен.

Със сигурност съм получавал подобно и от Bulgaria air, даже не едно, а няколко, но са отишли в папката за спам и не съм ги видял...

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 7 часа, makler каза:

Малко извън темата, но с оглед на проблемите със закъснения това които имаха "България ер". От емайла, който получих вчера излиза, че Aegean са имали подобни проблеми. Забележете как те го решават.   Този емайл е още една причина  за мен те да са най-добрата АК с която съм летял.

 

 

Причината е ясна и при двете авиокомпании, обаче Райънеър и другите не закъсняват така , дали са си платили да им се пазят слотовете и самолетите им да се нареждат първи на опашката , не вярвам Aegean да са останали по назад. Или по-скъро Гърците не трупат чак толкова големи закъснения като нашите, а са им по-малки и въпреки това се извиняват.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.