Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Ясно е, че нямаме 5-звезден превозвач, ясно е и защо (не) правят повечето неща, но и този бая е попресолил манджата в търсене на рейтинг. Всички описани проблеми до един са ми се случвали и при други много по-"елитни" авиокомпании. Уау, не са го поздравили при качване на борда. Уау, не са му дали кроасанче и кърпичка. Уау, било е трудно да прочете safety картата на аварийния ред и е трябвало някой лично да му обясни. Уау, ама тоя в кой век живее? Това ревю е като на капризен американец в хубав хотел, който прави от мухата слон и пише кофти ревю за да му обърне някой внимание.

 

Съжалявам, но този пич ми е жалък и в заключение, перефрезирайки малко, мога само да кажа: I'm so sick and f*cking tired of whining video bloggers.

 

Апропо, не знам защо пък се хейтва летище София - летището ни дефакто е доста приемливо, без затруднение се сещам за поне 10-ина значително по-тъпи европейски летища.

  • Харесвам 23
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 14 минути , cybersimo каза:

Преди два месеца имах по 2 полета с Austrian и с Lufthansa и на двата даваха само и единствено вода.

Тоя бастун просто си търси рейтинга

Луфтханза все още са така, но вече имат и допълнителна екстра: започнали са да ПРОДАВАТ храна и напитки на борда в стил нискотарифна.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Георги Матеев каза:

Ясно е, че нямаме 5-звезден превозвач, ясно е и защо (не) правят повечето неща, но и този бая е попресолил манджата в търсене на рейтинг. Всички описани проблеми до един са ми се случвали и при други много по-"елитни" авиокомпании. Уау, не са го поздравили при качване на борда. Уау, не са му дали кроасанче и кърпичка. Уау, било е трудно да прочете safety картата на аварийния ред и е трябвало някой лично да му обясни. Уау, ама тоя в кой век живее? Това ревю е като на капризен американец в хубав хотел, който прави от мухата слон и пише кофти ревю за да му обърне някой внимание.

 

Съжалявам, но този пич ми е жалък и в заключение, перефрезирайки малко, мога само да кажа: I'm so sick and f*cking tired of whining video bloggers.

 

Апропо, не знам защо пък се хейтва летище София - летището ни дефакто е доста приемливо, без затруднение се сещам за поне 10-ина значително по-тъпи европейски летища.

Адаш ние просто сме свикнали да не очакваме нищо от тях и затова ни е ок. Относно кетъринга според мен проблема е, че още се оправдават с пандемията за липсата му, а не го спрат официално, защото искат да спестят разходи както го направиха Луфтханза груп за късите разстояния. На никой не му липсва шоколадчето или сандвича от 2 сухи филии хляб посредната с трета, то е ясно. Проблема е, че за съжаление са ни национален превозвач и ни излагат адски много като се циганят за едни лепенки да сложат на самолетите си....А на нашето летище хейтя 3 неща - тоалетните, обслужването и опашките на летищния контрол и секюрити заради липсата на организация..../салоните ни също са зле менажирани....още не съм им простил за фреш машината и масажните столове, които също ги спряха заради пандемията..../

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 минути , Jorro каза:

Адаш ние просто сме свикнали да не очакваме нищо от тях и затова ни е ок. Относно кетъринга според мен проблема е, че още се оправдават с пандемията за липсата му, а не го спрат официално, защото искат да спестят разходи както го направиха Луфтханза груп за късите разстояния. На никой не му липсва шоколадчето или сандвича от 2 сухи филии хляб посредната с трета, то е ясно. Проблема е, че за съжаление са ни национален превозвач и ни излагат адски много като се циганят за едни лепенки да сложат на самолетите си....А на нашето летище хейтя 3 неща - тоалетните, обслужването и опашките на летищния контрол и секюрити заради липсата на организация..../салоните ни също са зле менажирани....още не съм им простил за фреш машината и масажните столове, които също ги спряха заради пандемията..../

Оправданието за кетъринга на този етап вече наистина звучи смешно, но крайният резултат така или иначе е еднакъв - нито една авиокомпания не дава нищичко, та разлика не виждам. А повечето забележки на влогърчето са просто смешни. Единствено не им прощавам белите самолети - чак такова спестяване и липса на идентичност наистина не е ок, особено ако се кичиш с прозвището "национален превозвач".

 

За софийското летище мога да поспоря и пак казвам - сещам се за доста други значително по-лоши европейски летища. Висял съм на хиляди зле менажирани опашки на далеч по-западни летища, виждал съм още по-мръсни тоалетни и съм сядал в петорно по-слаби салони. Апропо, по принцип в колко други салона си виждал масажни столове и машини за фреш, това да не е станало някакъв стандарт и да съм пропуснал? 🙂 Съвсем отделен е въпросът, че не можеш да имаш особени претенции, когато влизаш (най-вероятно) безплатно. Извинявай, но ми писна винаги автоматично да се предполага, че всичко при нас е най-зле. В случая не е и това е факт. Летището ни е супер ОК, особено за трафика, който имаме. Между другото новите мебели изглеждат чудесно.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
преди 4 минути , Георги Матеев каза:

Оправданието за кетъринга на този етап вече наистина звучи смешно, но крайният резултат така или иначе е еднакъв - нито една авиокомпания не дава нищичко, та разлика не виждам. А другите забележки на влогърчето са просто смешни. Единствено не им прощавам белите самолети - чак такова спестяване и липса на идентичност наистина не е ок, особено ако се кичиш с прозвището "национален превозвач".

 

За софийското летище мога доста да споря, но пак казвам, сещам за доста други значително по-лоши европейски летища. Висял съм на хиляди зле менажирани опашки на далеч по-западни летища, виждал съм още по-мръсни тоалетни и съм сядал в петорно по-слаби салони. Апропо, по принцип в колко други салона си виждал масажни столове и машини за фреш, това да не е станало някакъв стандарт и да съм пропуснал? 🙂 Извинявай, но ми писна винаги автоматично да се предполага, че всичко при нас е най-зле. В случая не е и това е факт. Летището ни е супер ОК, особено за трафика, който имаме. Между другото новите мебели изглеждат доста добре.

Забележките му звучат смешно, защото знаем, че може да е и по-зле (напр. гробниците 737, които за щастие не вдигнаха във въздуха отново по време на пандемията). За цените, които държат по линиите си ( не говоря за това на какви цени ги купуваме ние) услигата трябва да е къде къде на по-високо ниво, а мерките за безопасност не трябва да се пренебрегват.

 

За летището е факт, че има по-лоши летища и то западни такива. Не съм вярвал, че ще видя по-гнусни тоалетни от на Т1, но ето, че преди седмица летях от Катания и там беше по-голям ужас... Въпреки всичко има много елементарни неща, които могат да се решат лесно и без много средства, но това не се случва и това ме дразни от където идва и хейта ми...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 минути , Jorro каза:

Въпреки всичко има много елементарни неща, които могат да се решат лесно и без много средства, но това не се случва

Това също е факт, но тук вече се намесва и географската ширина 🙂 П.С. Не искаш да летиш през Дортмунд, Т1 ще ти се стори 5*.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Това също е факт, но тук вече се намесва и географската ширина 🙂 П.С. Не искаш да летиш през Дортмунд, Т1 ще ти се стори 5*.

Не съм летял скоро от там, явно е станало много зле, преди си беше просто бейсик регионално летище.... На Т1 проблема му е, че е много малък и често става яко пренаселено и трябва да си хабя посещенията от Дайнърса за салон София за да не вися прав 2 часа за закъсняващия полет на Уизз заради Голд еър. 

 

Понеже се отклонихме от Бг еър, бях забравил да споделя, че летях с 320-ката LZ-FBK купена от Aigle Azur и много ми хареса. Седалките са накланящи се, с добро разстояние и приятен салон, добро изпълнение на французите. Разбира се, нашите като са го купили не само не са си залепипи лепенки отвън, ами вътре още стои логото им на монитора до вратата, че и даже шишенцето за течния сапун в тоалетната е с тяхното лого.... Сещаш ли се за друга европейска авиокомпания, че и национален превозвач да са такива мизерници....аз не. 

viber_image_2021-09-19_12-58-54-993.jpg

viber_image_2021-09-19_12-54-14-027.jpg

viber_image_2021-09-19_12-54-13-904.jpg

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 20 часа, Георги Матеев каза:

Извинявай, но ми писна винаги автоматично да се предполага, че всичко при нас е най-зле.

Млад си още. Аз отдавна съм свикнал. Първо е нихилизма, а веднага след него идва нов "месия", който ще оправи нещата с магическа пръчка. Гледам задават се нови двама в политиката. Очаквам електората да повярва в тях и на предстоящите избори. Така е то...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 23 часа, Jorro каза:

Проблема е, че за съжаление са ни национален превозвач и ни излагат адски много като се циганят за едни лепенки да сложат на самолетите си..

Всъщност в клипа си блогърът обръща внимание върху очевидното неспазване на процедурите за безопасност в самолета на БГ еър - отсъствието на кабинен екипаж при аварийните изходи, липсата на инструктаж за седналите при аварийния изход и.т.н.

Това съм го забелязвал и при други полети с тях (доста преди пандемията). Другата а/к, при която съм имал подобни наблюдения, е... Уиз.

След подаване на сигнал при ГВА, естествено - нямаше никакъв отговор.

 

Вярно - полетът беше почти празен. Но при почти празен самолет стюардесите на Austrian, Qatar a/w или Ryanair са минавали да питат пътниците кой в случай на нужда би отворил аварийния изход и го премествали там.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 4 седмици по-късно ...

Не е най-точната тема, но не намерих по-добра. Някой случайно да е ходил на организираните екскурзии (с ЕърБеГа) до Тромсьо за наблюдаване на полярно сияние? Наблюдение от въздуха над Фарьорските острови, после спиране за няколко часа в Норвегия и наблюдение от земята. Малко филмарско звучи, ама може и да е готино.

Връзка към коментар

100 % съм сигурен, че ще Е готино, а пък и ако е евтино - отивам.

Открих такова само за 1 нощ за северното сияние - 1378 лв.

Редактирано от traveler
Връзка към коментар
преди 7 минути , traveler каза:

100 % съм сигурен, че ще Е готино, а пък и ако е евтино - отивам.

Не е евтино, но пък на мен ми звучи доста добре като изживяване. Особено за хора, които хем искат да видят сияние, хем не искат да берат студ с дни в северна Норвегия посред зима.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 4 минути , ACM каза:

Не е евтино, но пък на мен ми звучи доста добре като изживяване. Особено за хора, които хем искат да видят сияние, хем не искат да берат студ с дни в северна Норвегия посред зима.

Къде го гледаш? Може ли линк!

Връзка към коментар
Преди 1 час, Дани Магелани каза:

Къде го гледаш? Може ли линк!

Пращам на лично, че е против правилата. 

 

Ако някой отиде още този сезон, държа да разкаже, понеже аз едва ли ще успея тази година. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако не ме лъже паметта тази разходка е планирана със самолет Ембраер-190... който от 27 реда седалки има максимум 5-6 реда, на които прозорците НЕ са в облегалките на седалките... та няма да има много добра видимост за сиянието от въздуха 😞

Връзка към коментар
преди 47 минути , mitkobiker каза:

Ако не ме лъже паметта тази разходка е планирана със самолет Ембраер-190... който от 27 реда седалки има максимум 5-6 реда, на които прозорците НЕ са в облегалките на седалките... та няма да има много добра видимост за сиянието от въздуха 😞

Сега остава и да кажеш кои са хубавите седалки, за да може догодина да ги запазя 😄

Връзка към коментар

Варненският им офис да не би да е закрит? Не го открих на сайта им. Има само Център за борба с клиенти, Градски офис на ул. Иван Вазов 2 и Административен офис на бул. Брюксел 1.

 

А дали някой се е сблъсквал със следния казус...? Полет, закупен от Air France, тарифа с ръчен багаж. Оператор на първата отсечка е Bulgaria air. Пътуващият е притежател на златна клубна карта CCB Club и по условията на програмата би трябвало да има право на безплатен чекиран багаж с всеки полет, при който опериращ превозвач е България Еър. Това важи ли и за тарифи, в които не е включен чекиран багаж, т.е. в настоящия случай дали може да се чекира ръчния багаж до Париж, а там да се вземе и да се продължи като ръчен?

 

Онлайн чекирането на сайта на Air France ли трябва да се направи или за всяка отсечка на сайта на съответната авиокомпания? И последен въпрос - ако куфарът не се чекира в София, а си се носи като ръчен и при положение, че е възможен онлайн chek-in, трябва ли да се минава през гише или директно към секюрити?

Връзка към коментар
преди 1 час, chandni каза:

Варненският им офис да не би да е закрит? Не го открих на сайта им. Има само Център за борба с клиенти, Градски офис на ул. Иван Вазов 2 и Административен офис на бул. Брюксел 1.

 

А дали някой се е сблъсквал със следния казус...? Полет, закупен от Air France, тарифа с ръчен багаж. Оператор на първата отсечка е Bulgaria air. Пътуващият е притежател на златна клубна карта CCB Club и по условията на програмата би трябвало да има право на безплатен чекиран багаж с всеки полет, при който опериращ превозвач е България Еър. Това важи ли и за тарифи, в които не е включен чекиран багаж, т.е. в настоящия случай дали може да се чекира ръчния багаж до Париж, а там да се вземе и да се продължи като ръчен?

 

Онлайн чекирането на сайта на Air France ли трябва да се направи или за всяка отсечка на сайта на съответната авиокомпания? И последен въпрос - ако куфарът не се чекира в София, а си се носи като ръчен и при положение, че е възможен онлайн chek-in, трябва ли да се минава през гише или директно към секюрити?

В сайта на Бг еър е написано, че допълнителния чекиран багаж с премиум картите на ЦКБ и ЦКБ клуб не важи за тарифата само с ръчен багаж. Ако си на тарифа с чекиран или си платиш към настоящия билет за 1 чекиран багаж ще получиш втори безплатно. Чекирането става на сайта на авиокомпанията от която се изпълнява полета обикновено. За ходенето на гише в София, вероятно е необходимо, но няма как да ти потвърдя, а и по телефон не знам дали някой може. По-скоро си предвидете време. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, chandni каза:

Варненският им офис да не би да е закрит? Не го открих на сайта им. Има само Център за борба с клиенти, Градски офис на ул. Иван Вазов 2 и Административен офис на бул. Брюксел 1.

 

А дали някой се е сблъсквал със следния казус...? Полет, закупен от Air France, тарифа с ръчен багаж. Оператор на първата отсечка е Bulgaria air. Пътуващият е притежател на златна клубна карта CCB Club и по условията на програмата би трябвало да има право на безплатен чекиран багаж с всеки полет, при който опериращ превозвач е България Еър. Това важи ли и за тарифи, в които не е включен чекиран багаж, т.е. в настоящия случай дали може да се чекира ръчния багаж до Париж, а там да се вземе и да се продължи като ръчен?

 

Онлайн чекирането на сайта на Air France ли трябва да се направи или за всяка отсечка на сайта на съответната авиокомпания? И последен въпрос - ако куфарът не се чекира в София, а си се носи като ръчен и при положение, че е възможен онлайн chek-in, трябва ли да се минава през гише или директно към секюрити?

@Jorro ти е отговорил. 

Даже се съмнявам, че ако си купиш допълнително 1 бройка багаж ще имаш право на още един допълнителен, тъй като тарифата по която е купен билета не се преобразува.

Ако успееш да се свържеш по телефона с air.bg ще ти дадат компетентен отговор. Добри са ... ако вдигнат.

Аз съм успявал да свърша работа и през шуменския им телефон.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 49 минути , Jorro каза:

В сайта на Бг еър е написано, че допълнителния чекиран багаж с премиум картите на ЦКБ и ЦКБ клуб не важи за тарифата само с ръчен багаж. Ако си на тарифа с чекиран или си платиш към настоящия билет за 1 чекиран багаж ще получиш втори безплатно. Чекирането става на сайта на авиокомпанията от която се изпълнява полета обикновено. За ходенето на гише в София, вероятно е необходимо, но няма как да ти потвърдя, а и по телефон не знам дали някой може. По-скоро си предвидете време. 

Може да им пише на callfb@air.bg , ако звездите са наредени по правилния начин ще отговорят бързо...някой път са много бързи, други не толкова. 

Ако ще се звъни по телефона , трябва постоянство и около 30мин - 1час на разположение,, защото разговора прекъсва на ок.5 мин и трябва да се набира отново.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 48 минути , Jorro каза:

Може да им пише на callfb@air.bg , ако звездите са наредени по правилния начин ще отговорят бързо...някой път са много бързи, други не толкова. 

Ако ще се звъни по телефона , трябва постоянство и около 30мин - 1час на разположение,, защото разговора прекъсва на ок.5 мин и трябва да се набира отново.

 

Мейл е изпратен, обажданията бяха от 8:00 "до откат", т.е. докато централата прекъсне разговора.

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 19 часа, ACM каза:

Не е най-точната тема, но не намерих по-добра. Някой случайно да е ходил на организираните екскурзии (с ЕърБеГа) до Тромсьо за наблюдаване на полярно сияние? Наблюдение от въздуха над Фарьорските острови, после спиране за няколко часа в Норвегия и наблюдение от земята. Малко филмарско звучи, ама може и да е готино.

От София ли е излитането? Бях чула за нещо такова, но подробности не знам. Може на лични. Благодаря!

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.