Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Аз също се опитвам да се свържа с България Еър през последните 2 седмици. На телефона им ( +359 2 402 04 00) не вдигат (също им звъня от чужбина, ако това има значение). Пробвах поне 40 пъти през последните 3 дни.  Пробвах няколко пъти и с телефон  +359 2 402 03 93, който е за City office Sofia. Писах им два имейла на callfb@air.bg без отговор. През първата седмица съпруга ми получи два кратки и с неясно съдържание отговора на неговите имейли, написани като от дете в 5ти клас.

Имаме полет от Сан Франциско до София през Лондон резервиран от сайта на България Еър. Това беше най-ниската цена през декември. Частта Лондон- София се изпълнява от България Еър. Този полет беше отменен преди 2 седмици и те ни предложиха полет Лондон- София 2 дни по-късно, т.е. престой в Лондон от 2 дни. Питахме (чрез имейл) има ли възможност да нямаме престой в Лондон, възможно ли е да се смени и датата на първия полет, казаха, че може да се измести цялото пътуване с 2 дни по-късно. Съгласихме се и край, вече спряха да отговарят на мейли или на опити да се свържем с тях. А резервацията ни стоеше без промяна дни наред. В един момент просто смениха датите на пътуването за 5 дни по-късно, което не ме удовлетворява, а опитите ми да се свържа с тях са като глас в пустиня. От тук насетне бих избягвала България Еър със сигурност. Някой знае ли дали изобщо имат право самосиндикално да променят пътуването за дата, за която не съм съгласна и знаете ли как да подам оплакване? Предполагам, че имат недостик на работници и им се налага да пестят разходи в сегашната ситуация с повишените цени на горива, а също и да отменят непълни полети. В нашия случай щеше да се спестят усилия, ако просто някой беше написал изначално кои са всички възможни опции и щяхме да изберем една от тях, а не да им пращаме общо 6 мейла и някой да трябва да ги чете всичките. Друго, което ме притеснява, че вече линията Сан Франциско - София, не се предлага на сайта им. Чудя се дали е възможно да отменят пътуването ни няколко дни преди датата. Имаме резервации, ангажименти и лични празници през времето, което планирахме да прекараме в България това лято.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 25 минути , doreen каза:

Аз също се опитвам да се свържа с България Еър през последните 2 седмици. На телефона им ( +359 2 402 04 00) не вдигат (също им звъня от чужбина, ако това има значение). Пробвах поне 40 пъти през последните 3 дни.  Пробвах няколко пъти и с телефон  +359 2 402 03 93, който е за City office Sofia. Писах им два имейла на callfb@air.bg без отговор. През първата седмица съпруга ми получи два кратки и с неясно съдържание отговора на неговите имейли, написани като от дете в 5ти клас.

Имаме полет от Сан Франциско до София през Лондон резервиран от сайта на България Еър. Това беше най-ниската цена през декември. Частта Лондон- София се изпълнява от България Еър. Този полет беше отменен преди 2 седмици и те ни предложиха полет Лондон- София 2 дни по-късно, т.е. престой в Лондон от 2 дни. Питахме (чрез имейл) има ли възможност да нямаме престой в Лондон, възможно ли е да се смени и датата на първия полет, казаха, че може да се измести цялото пътуване с 2 дни по-късно. Съгласихме се и край, вече спряха да отговарят на мейли или на опити да се свържем с тях. А резервацията ни стоеше без промяна дни наред. В един момент просто смениха датите на пътуването за 5 дни по-късно, което не ме удовлетворява, а опитите ми да се свържа с тях са като глас в пустиня. От тук насетне бих избягвала България Еър със сигурност. Някой знае ли дали изобщо имат право самосиндикално да променят пътуването за дата, за която не съм съгласна и знаете ли как да подам оплакване? Предполагам, че имат недостик на работници и им се налага да пестят разходи в сегашната ситуация с повишените цени на горива, а също и да отменят непълни полети. В нашия случай щеше да се спестят усилия, ако просто някой беше написал изначално кои са всички възможни опции и щяхме да изберем една от тях, а не да им пращаме общо 6 мейла и някой да трябва да ги чете всичките. Друго, което ме притеснява, че вече линията Сан Франциско - София, не се предлага на сайта им. Чудя се дали е възможно да отменят пътуването ни няколко дни преди датата. Имаме резервации, ангажименти и лични празници през времето, което планирахме да прекараме в България това лято.

Много неприятна ситуация. За съжаление комуникацията с тях е почти винаги отчайваща, когато изобщо благоволят да ви пишат или отговорят на обажданията.

Аз обикновено предпочитам да им пиша и ако не отговорят в рамките на ден/два, им пиша пак. Когато се е налагало да звъня, го правя обикновено в първите 5 минути като отворят линията (8 сутринта БГ време).

Иначе по-горе имаше препоръка да се пробва да се звънне на телефонните номера в офисите им в останалите градове, които са дадени тук: https://www.air.bg/bg/kontakti?city=83

Може да пробвате градския офис във Варна, в събота пише, че работят от 10:00 до 17:00 българско време, или номера на варненското летище, който пише, че отваря 2 часа преди полет. В събота имат полет от там в 16:20, т.е. 2 часа по-рано трябва да отвори. Винаги има човек там, когато летя от Варна с тях, но колко отговаря на телефона, нямам идея.

 

Успех!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 35 минути , doreen каза:

Аз също се опитвам да се свържа с България Еър през последните 2 седмици. На телефона им ( +359 2 402 04 00) не вдигат (също им звъня от чужбина, ако това има значение). Пробвах поне 40 пъти през последните 3 дни.  Пробвах няколко пъти и с телефон  +359 2 402 03 93, който е за City office Sofia. Писах им два имейла на callfb@air.bg без отговор. През първата седмица съпруга ми получи два кратки и с неясно съдържание отговора на неговите имейли, написани като от дете в 5ти клас.

Имаме полет от Сан Франциско до София през Лондон резервиран от сайта на България Еър. Това беше най-ниската цена през декември. Частта Лондон- София се изпълнява от България Еър. Този полет беше отменен преди 2 седмици и те ни предложиха полет Лондон- София 2 дни по-късно, т.е. престой в Лондон от 2 дни. Питахме (чрез имейл) има ли възможност да нямаме престой в Лондон, възможно ли е да се смени и датата на първия полет, казаха, че може да се измести цялото пътуване с 2 дни по-късно. Съгласихме се и край, вече спряха да отговарят на мейли или на опити да се свържем с тях. А резервацията ни стоеше без промяна дни наред. В един момент просто смениха датите на пътуването за 5 дни по-късно, което не ме удовлетворява, а опитите ми да се свържа с тях са като глас в пустиня. От тук насетне бих избягвала България Еър със сигурност. Някой знае ли дали изобщо имат право самосиндикално да променят пътуването за дата, за която не съм съгласна и знаете ли как да подам оплакване? Предполагам, че имат недостик на работници и им се налага да пестят разходи в сегашната ситуация с повишените цени на горива, а също и да отменят непълни полети. В нашия случай щеше да се спестят усилия, ако просто някой беше написал изначално кои са всички възможни опции и щяхме да изберем една от тях, а не да им пращаме общо 6 мейла и някой да трябва да ги чете всичките. Друго, което ме притеснява, че вече линията Сан Франциско - София, не се предлага на сайта им. Чудя се дали е възможно да отменят пътуването ни няколко дни преди датата. Имаме резервации, ангажименти и лични празници през времето, което планирахме да прекараме в България това лято.

Направете една регистрация в програмата им за лоялни клиенти и пишете на тях. Много са бързи в отговора ( или поне са били като съм ги ползвала, последно преди 3 месеца) :
регистрация тук https://flymore.air.bg/reg/?ex=pSbgnZ4r.3RkkLjsC

 

координати 

 

Aneta Angelova

FLY MORE Coordinator 

 

Sofia Airport

1 Brussels Blvd

Sofia 1540

Tel: (+359) 02 984 02 96

Mob: (+359) 0888 903 943

E-mail: flymore@air.bg

Web: www.air.bg

 

ПП.  Не отговарят на клиенти които не са регистрирани в програмата и ги препращат по общия ред.

         Пишете в събджекта на мейла номера на лоялен клиент който ще ви дадат при регистрацията

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

На летище София Т2 имат гише-офис, а централата им беше близо до Т1. Колкото и смешно да звучи са ме пращали там, за да ми възстановят 40лв за поправка на куфар, с обяснението, че са претрупани с работа и не могат да отговорят на мейли и превеждат пари по сметка.😁 Не съм се занимавала,чакам да се натрупват лихви и тогава.

Шегата настрана, предполагам, че ще ви обърнат внимание ако отидете на гишето на Т2. Не съм сигурна, че постоянно има техен служител, но преди техен полет се появява.

Връзка към коментар

Благодаря за прекрасните съвети. Ще пробвам да се обадя в офис Варна в 10 сутринта и ще си направя FLY MORE акаунт. Тъжно е да имаме една компания и тя да успява да съществува, предлагайки това качество на услуга. Някакси идеята, че ми трябва специален акаунт, че да ми обърнат внимание не ми се струва приемлива и определено биха ми били последен избор занапред. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Моята приятелка е успяла да се свърже с тях, както ми беше препоръчано т.е. с градски офис Варна. На телефон и мейл, които е получила от тях, информирайки я за промяната, не беше успяла почти три седмици. Сега всичко с нейните полети би трябвало да е ок. Да видим, де!

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, doreen каза:

Благодаря за прекрасните съвети. Ще пробвам да се обадя в офис Варна в 10 сутринта и ще си направя FLY MORE акаунт. Тъжно е да имаме една компания и тя да успява да съществува, предлагайки това качество на услуга. Някакси идеята, че ми трябва специален акаунт, че да ми обърнат внимание не ми се струва приемлива и определено биха ми били последен избор занапред. 

Неприятна ситуация , България еър не са в алианс и няма лесно решение при подобни анулации. Бритиш ли е превозвача до Лондон ? Бих опитал разговор (или два ) с превозвача до Лондон  , с молба да поеме контрол върху билета , заради невъзможността на България еър да осигури връзка в рамките на няколко дни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Имам следната чуденка. Искам да взема 2 билета до Брюксел, но искам само единия пътник да е с чекиран багаж. т.е. 2 различни такси. Когато го правя за двата пътника едновременно няма опция да избереш различни такси. Излиза че трябва да купувам билетите на отделни резервации. Има ли вариант да купя без чекиран багаж и двата билета на една резервация а после да купя багаж за единия и дали ще излезе по евтино?

Връзка към коментар
преди 14 минути , MayaS каза:

Имам следната чуденка. Искам да взема 2 билета до Брюксел, но искам само единия пътник да е с чекиран багаж. т.е. 2 различни такси. Когато го правя за двата пътника едновременно няма опция да избереш различни такси. Излиза че трябва да купувам билетите на отделни резервации. Има ли вариант да купя без чекиран багаж и двата билета на една резервация а после да купя багаж за единия и дали ще излезе по евтино?

Ако се купуват от сайта два билета на една резервация трябва да са с еднакви условия. Виж дали няма да ти излезе по изгодно да купиш и двата билета без багаж и да го добавиш после.

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, MayaS каза:

Имам следната чуденка. Искам да взема 2 билета до Брюксел, но искам само единия пътник да е с чекиран багаж. т.е. 2 различни такси. Когато го правя за двата пътника едновременно няма опция да избереш различни такси. Излиза че трябва да купувам билетите на отделни резервации. Има ли вариант да купя без чекиран багаж и двата билета на една резервация а после да купя багаж за единия и дали ще излезе по евтино?

багаж със сигурност може да се добави и после (правил съм го, но не знам колко е станал багажа вече, тоест дали е изгодно)

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Багажа си е на фикс цена, така че няма проблем да си го добавиш дори на летището...цената си е една и съща

  • Първи брой регистриран багаж до 23 кг и до 158 см*:

          - Такса 30 EUR – Тел Авив (30 USD), Лондон (30 GBP), Mадрид, Малага, Палма де Майорка, Барселона, Лисабон, Амстердам, Брюксел, Париж (Шарл дьо Гол), Москва (Шерметиево)

          - Такса 20 EUR – Франкфурт, Берлин, Цюрих (20 CHF), Прага, Виена, Рим-Фиумичино , Милано, Ларнака, Родос, Хераклион, Корфу, Атина

          - Такса 15 EUR – Варна, Бургас

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 9 часа, Jorro каза:

Багажа си е на фикс цена, така че няма проблем да си го добавиш дори на летището...цената си е една и съща

  • Първи брой регистриран багаж до 23 кг и до 158 см*:

          - Такса 30 EUR – Тел Авив (30 USD), Лондон (30 GBP), Mадрид, Малага, Палма де Майорка, Барселона, Лисабон, Амстердам, Брюксел, Париж (Шарл дьо Гол), Москва (Шерметиево)

          - Такса 20 EUR – Франкфурт, Берлин, Цюрих (20 CHF), Прага, Виена, Рим-Фиумичино , Милано, Ларнака, Родос, Хераклион, Корфу, Атина

          - Такса 15 EUR – Варна, Бургас

Внимавайте с цената на багажа, понякога ти дават линк с по-скъпата и после се извиняват, също така задължително да се носи расписката за допълнително купения багаж, че на летището веднъж ме караха да го плащам 2 пъти и после ми върнаха сумата де.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 2 часа, vinidj каза:

 задължително да се носи расписката за допълнително купения багаж, че на летището веднъж ме караха да го плащам 2 пъти и после ми върнаха сумата де.

Потвърждавам от опит наскоро. Допълнително закупеният багаж не се появява в билета на чек ин. Показах имейла за закупен багаж и всичко беше ок.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой знае ли какво ще се случи, ако не потвърдя направените от БГ Еър промени в даден полет?

Имам 4 полета с променени часове. Опитах да променя датите на единия заради това, защото пишеше "Нов маршрут. Всички промени са безплатни", но категорично ми отказаха след дълга кореспонденция и казаха, че неправилна им била формулировката... Сега погледнах отново полетите и вече надписът е "Нов маршрут. Промяна с предложения полет е безплатна".

И също така да питам - възможно ли е само на мен да промениха въпросния надпис, защото аз настоявах, че както пише - Всички промени са безплатни?

Връзка към коментар
Преди 1 час, Dreamm каза:

Някой знае ли какво ще се случи, ако не потвърдя направените от БГ Еър промени в даден полет?

Имам 4 полета с променени часове. Опитах да променя датите на единия заради това, защото пишеше "Нов маршрут. Всички промени са безплатни", но категорично ми отказаха след дълга кореспонденция и казаха, че неправилна им била формулировката... Сега погледнах отново полетите и вече надписът е "Нов маршрут. Промяна с предложения полет е безплатна".

И също така да питам - възможно ли е само на мен да промениха въпросния надпис, защото аз настоявах, че както пише - Всички промени са безплатни?

Ако не се съгласиш най-вероятно няма да ти преиздадат билета и съответно после няма да може да се чекираш, ако все пак решиш да ползваш променените полети.

За надписа - просто са си коригирали формулировката, няма кой да прави промени специално за твоята резервация.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Вчера имах рожден ден и ми пратили 10% намаление на билет.

 

 

По случай този специален ден, като подарък Ви предоставяме ваучер за 10% отстъпка от цената на самолетен билет за следващото Ви пътуване.

Моля, имайте предвид, че билетът трябва да бъде закупен в рамките на 60 календарни дни от рождената Ви дата и в някой от офисите на България Ер, Център за обслужване на клиенти /Call Center/ или във всеки клон на Централна Кооперативна Банка АД, като пътуването може да се осъществи в рамките на 1 година от издаване на билета.

За да се възползвате, моля свържете се със служителите на програмата ни за лоялни клиенти FLY MORE.

Контакти:
e-mail: flymore@air.bg
телефон: +359 2 984 0296
мобилен: +359 888 903 943

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , dimitrov6 каза:

Вчера имах рожден ден и ми пратили 10% намаление на билет.

 

 

По случай този специален ден, като подарък Ви предоставяме ваучер за 10% отстъпка от цената на самолетен билет за следващото Ви пътуване.

Моля, имайте предвид, че билетът трябва да бъде закупен в рамките на 60 календарни дни от рождената Ви дата и в някой от офисите на България Ер, Център за обслужване на клиенти /Call Center/ или във всеки клон на Централна Кооперативна Банка АД, като пътуването може да се осъществи в рамките на 1 година от издаване на билета.

За да се възползвате, моля свържете се със служителите на програмата ни за лоялни клиенти FLY MORE.

Контакти:
e-mail: flymore@air.bg
телефон: +359 2 984 0296
мобилен: +359 888 903 943

Честито на патеричка! Сбъднати (и пътешественически) мечти и нови! 🍀 🤩

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Dreamm каза:

Имате ли представа дали има някаква опция за промяна датата на полет при смъртен случай в семейството?

Свържи се с тях и пробвай. Съболезнования за загубата!

 

Линк:

 

https://www.air.bg/web/files/richeditor/web-obshti-uslovia-bulgaria-air-bg.pdf

 

3.2.3 В случай на смърт на пътник по време на пътуване, билетите на лицата,придружаващи пътника, могат да бъдат изменени или чрез отказ от изискването за минимален престой, или чрез удължаване на срока на валидност. В случай на смърт на член на семейството на пътник, който е започнал пътуването, срокът на валидност на билета на пътника и на членовета на семейството му, които го придружават, също може да бъде удължен по подобен начин. Такова изменение може да се извърши само след представяне на валиден акт за смърт, като срокът на валидност на билета не може да се удължава с повече от 45 дни, считано от датата на смъртта.

 

 

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Поради неприятни събития в живота ми се налага да променя още някои от плановете, които имах за тази година. Сега се чудя как да запазя два двупосочни билета София-Париж-София. Видях, че има възможност да направя upgradе до бизнес класа, но това ще ми даде ли възможност за промяна на дата (дори и със заплащане на такса)?

Връзка към коментар
преди 6 минути , Dreamm каза:

Поради неприятни събития в живота ми се налага да променя още някои от плановете, които имах за тази година. Сега се чудя как да запазя два двупосочни билета София-Париж-София. Видях, че има възможност да направя upgrad до бизнес класа, но това ще ми даде ли възможност за промяна на дата (дори и със заплащане на такса)?

Знаете ли каква е тарифата на билетите? Някои от тарифите позволяват смяна на дата срещу такса (70 евро) + доплащане, ако новият билет е по-скъп. Тук има сравнителна таблица: https://www.air.bg/bg/fare-family-conditions/uslovija-po-tarifna-familija-evropa/

 

Допълнили са, че са възможни изключения от условията в таблицата, та най-добре им пишете, може да влязат в положение.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
В момента, Dreamm каза:

Благодаря. Билетите бяха от най-евтината им тарифа, без право на промяна.

Все пак им пишете, според мен.

 

В началото на лятото исках да променя дата на полет, но не ми позволиха. Казаха, че тарифата не позволявала дори и с такса.

Преди десетина дни пак им писах да променя дата на друг полет, отново най-ниската тарифа с ръчен багаж. Този път им написах, че билетът е купуван отдавна, още когато позволяваха промени заради ковид. Върнаха ми отговор, че ще могат да променят датата като сумата за доплащане беше 136лв, което е горе долу 70 евро, т.е. таксата за промяна, въпреки че тарифата реално не позволява.

 

Та, явно могат да бъдат гъвкави и да правят изключения. Ще стискаме палци да се отзоват.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.