Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Имам 8 полета с България Еър и съм доволен от тях, всички бяха навреме и обслужването беше не по-лошо от Иберия, Алиталия и Луфтханза. Имам 11 с Wizz и не съм доволен, поне 3 от тях бяха с големи закъснения(4-6часа), но ги ползвам, защото цената ми е по-важна, отколкото дали ми се накланя седалката. Сравнението между двете компании в полза на Wizz си е леко пресилено. Но такъв ми бил късметът, при други обстоятелства щях да имам различно мнение.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Авиокомпанията е един малък/голям представител на държата си, с всички плюсове и минуси, произтичащи от това. Не знам защо си мислим, че нашенската а/к може да е "немска", "френска", "холандска", ... Държавите, с добри и силни икономики, имат устойчиви авиокомпании - САЩ, Германия, Холандия, Турция, Австралия, Сингапур, Япония, Великобритания,... Страните с привидно силни икономики имат привидно силни а/к - Франция, Испания, ... Страните с икономика, която е под въпрос, имат а/к, която е под въпрос - Италия, Гърция, ...

Е, с нашата икономика - толкоз... :):P

От 10 полета с FB и аз нямам закъснения. Но това нищо не значи... Летенето с Байчо от Амстердам до София си е изпитание за духа и тялото, но така "се калява стоманата" - 3 и нагоре часа полет с LZ-HB* не е като 3 и нагоре часа полет с БАе на Swiss... :)

Забавно е как всяко лято FB правят едни и същи изцепки с разписанието - много на брой дневни ротации за всички машини, често без резервна машина (или резервен екипаж/ и изправен самолет / някой, който да вземе решение какво да се прави), клиенти (и обикновени хейтъри) изписват десетки страници по темата из всякакви форуми, блогове и новинарски сайтове... и така до следващото лято, когато, да точно така, FB отново ще имат "изпилен" график и всяко излизане от строя на 1 машина ще води до буря от проблеми с целия график. :)

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Ако България Ер се простираха според възможностите си - т.е. броят самолети да отговаря на дестинациите им, и без да се напъват за чартъри, които явно им носят приходи, тупайки се в гърдите, че и това могат, т.е. без да пренебрегват основното си разписание, щяха може би да са обичана авиокомпания. Нека правят 1 нещо, но да е като хората. Не може да маймуносваш пасажери по летищата, да отменяш полети ден преди часа на излитане, да сменяш часове, без да ти пука за това, че хората имат планове, връзки, трансфери и т.н., и да искаш уважение и успехи. Няма как да стане.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

От как ме прибраха от Лондон, април 2010, като изригна вулкана с непроизносимото исландско име, винаги ще ги уважавам. БГ Еър беше първата компания, която организира полет и излетя от Хийтроу, в деня в който отвориха въздушното пространство. Вероятно имат много кусури, аз за сега (да чукам на дърво) не съм имала неприятности с тях.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

От как ме прибраха от Лондон, април 2010, като изригна вулкана с непроизносимото исландско име, винаги ще ги уважавам. БГ Еър беше първата компания, която организира полет и излетя от Хийтроу, в деня в който отвориха въздушното пространство. Вероятно имат много кусури, аз за сега (да чукам на дърво) не съм имала неприятности с тях.

 

Нали не смяташ, че другите АК са седяли в първия възможен ден на отворено въздушно пространство. :)

Връзка към коментар

Те правят поне едно нещо като хората - лятната чартърна програма, макар и да имаха проблеми с фалиралата АлмаТур. Все си мисля, че чартърната програма не е нечий каприз и его, а доходоносна ниша. :)

Те така или иначе приоритизират трансферните дестинации, доколкото е възможно, при проблем с някоя машина. Всичко това става за сметка на дестинациите, в които нямат трансферни пътници - Варна, Бургас, Барселона, Ларнака, ... Най-забавното е, че увеличават честотите до Варна ( а и не само) - това ме кара да мисля, че не си губят пасажерите, въпреки всички изцепки. Очаквано е да продължават да го правят, щом това не им струва нищо :):P До Бургас линията е почти умряла, заради магистралата... Но то това се очакваше :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Rainy, доставям услуги, ама не са авиационни  ^_^  Авиацията ми е интересна - специалист не съм. Но всеки път като се започне с рефрена - да фалират ми става чудно всички, които го повтарят какво точно очакват да се случи след това, и защо не се е случлио до момента? Конкуренция и сега има, и се развива - но нещата са постепенни. Иначе от няколко години има хора, които я "фалират" България Ер - още няколко месеца и край. Напоследък "фалирват" и BH Air и Air VIA. Пък то досега фалира само това от аватара ми :) Ето за това е иронията ми.

 

На мен ми е чудно и защо за всичко се обвинява авиокомпанията - сигурно те са проектирали гейт Д да е с размер на хола на баба. А за полетите до Бургас през есен/зима - ми те преди две години и с по-удобни часове и не променяха графика и пак се возеха по 10-20 човека. Преди това Бае-тата бяха тесни и миризливи (за 45 минутен полет), че и 50 лева бяха "обир"

 

Човек трябва да е обективен. 

Иначе има една история - истинска се твърди: Летище, гъста мъгла, самолети не излитат и не кацат, няма информация кога ще се отвори летището. Два съседни гейта - единия с полет на България Ер, другия на Луфтханза. От първия се чуват възгласи - Мошенници! Некадърници! Мутри! Нищо не става от тея!. На втория никой не роптае, хората седят и си чакат кротко, четат вестници и пр.

Редактирано от adreno
  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Хайде да не смесваме архитектурата и авиацията - има достатъчно ръкави, от където мутра еър може да натовари пътниците на борда на самолета си.
Заемане на ръкав става по искане на ак, а не по усмотрение на оператора на летището
Мутра еър иска хем да оперира от Т2, но хем не уважава пасажерите си и ги тъпче в хола , често и за два полета едновременно.
Е кой ще иска тази компания да продължи да го вози ?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

От как ме прибраха от Лондон, април 2010, като изригна вулкана с непроизносимото исландско име, винаги ще ги уважавам. БГ Еър беше първата компания, която организира полет и излетя от Хийтроу, в деня в който отвориха въздушното пространство. Вероятно имат много кусури, аз за сега (да чукам на дърво) не съм имала неприятности с тях.

 

 

Нали не смяташ, че другите АК са седяли в първия възможен ден на отворено въздушно пространство. :)

 

Тия работи са въпрос на приоритети, логично. Щом пуснат полетите, компаниите ще почнат да летят първо към Ню Йорк, Париж, Франкфурт, Москва, може и с извънредни полети за да изнесят натрупалите се пътници, а София, Прищина и Палермо ще останат чак накрая. За Бг Еър това не важи, защото на тях Лондон им е престижната дестинация, пък и може да са имали самолет вече там.

Същото е и с мъглата. За кацане в мъгла трябват специално обучени пилоти, които ще е по-лесно да се намерят в седалището на компанията (за Бг Еър - София), отколкото някъде далече.

Връзка към коментар

То ръкави има, но са "след" паспортния контрол. Когато един ден станем част от Шенген, броят на ръкавите, подходящи за полети до Варна и Бургас от Т2, ще се увеличи. Засега е само един - Д1 :)

Забавно е как никой не протестира, че Austrian също си товарят пътниците от автобусен гейт в София (защото е по-евтино). А те понякога летят с А321... ЛОТ преди си товареха пътниците от автобусен гейт, въпреки опцията за ръкав.... ТАРОМ, Олимпик също... :) А това ме връща на историята на adreno:

 

Човек трябва да е обективен. 

Иначе има една история - истинска се твърди: Летище, гъста мъгла, самолети не излитат и не кацат, няма информация кога ще се отвори летището. Два съседни гейта - единия с полет на България Ер, другия на Луфтханза. От първия се чуват възгласи - Мошенници! Некадърници! Мутри! Нищо не става от тея!. На втория никой не роптае, хората седят и си чакат кротко, четат вестници и пр.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аз разбрах.,че трябва да се радвам много, че има бг еър и да се моля на Господ да дава здраве на ТИМ, че ако нещо загинат, ще останем без наша ак и самолети, не че е нямало такъв период.

Не знам с какъв конкурс се избират стюардесите, но не съм виждал по-нагли и високомерни същества никъде.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

 

Не знам с какъв конкурс се избират стюардесите, но не съм виждал по-нагли и високомерни същества никъде.

 

По-добре да не знаеш коя е шефката на стюардесите и как ги подбира. :biggrin:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

целия им модел е сбъркан, ама за толкова години явно още не могат да го схванат :)

 

какво имам предвид - микса между чартър и редовни линии само ги закопава; но явно си карат със спомените от времето на Балкан (повечето им меринджеи са оттам) и легендите, че чартъра е много печеливша дейност; да, ама не - активен чартър имат между 3-4 месеца, а през останалото време самолетите дремят, ама рентите си вървят (чат пат имат и външен лизинг но е слаба работа), разходите за персонал също и т.н.... и ако имаше някой с разум да тегли чертата за годината щеше да разбере, че сметките на чартъра не излизат, ама явно няма... цялата тази дивотия води до скапването на основния им продукт - редовните линии и то във високия сезон, лятото, когато се пътува и най-много, защото приоритет е чартъра; и съответно недоволните пътници не се връщат и зимата...

 

като добавим и противоречието - в чартъра се гонят максимално седалки за да се докара по-ниска цена на седалка (т.е. по-големи самолети), а по голяма част от редовните линии големите самолети не са оправдани поради затоварването (разходите да превозиш 80-90 човека с примерно 160-местен самолет са доста по-високи от тези за 110-местен самолет да речем - летищни такси, прелитане, навигация и т.н.)  и се получава цялото безумие, което гледаме...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Нали не смяташ, че другите АК са седяли в първия възможен ден на отворено въздушно пространство. :)

 

Ами при условие, че въздушното пространство над Лондон и цяла UK беше затворено в продължение на една седмица (от петък до четвъртък ) и градът беше пълен с притеснени или изнервени, или и двете, туристи, по летището имаше хора стояли денонощия да чакат (че и хотелите бяха фраш до горе)..... нищо не смятам, просто споделям. И не знам колко АК са имали налични самолети, но предполагам, че всяка е имала полет до момента, в който затвориха пространството, т.е. ако не всяка, то почти всяка АК имаше самолет, "паркиран" на Хийтроу. Някои по повече от един.

Темата за вулкана и как да се приберем от Лондон без самолет и почти без пари (за лош късмет, точно тогава Unicredit ми блокираха едната кредитна карта поради съмнения за неоторизиран достъп) е доста дълга.

Връзка към коментар
Нови дестинации от България Ер и Brussels Airlines
19.08.2015
 

Над 40 европейски дестинации и по-богат избор от удобни полети са на разположение на клиентите на България Ер благодарение на партньорския договор между националния превозвач и Brussels Airlines.

Списъкът с дестинациите включва Испания (Аликанте, Билбао, Севиля, Барселона, Малага), Франция (Лион, Марсилия, Ница, Страсбург, Тулуза), Италия (7 града, включително Флоренция, Неапол и Торино), Португалия (Фаро и Лисабон), Великобритания (5 града), Швейцария, Дания, Швеция, Полша, Литва, Латвия и други страни.

Договорът ни позволява да ви предложим и удобна ранна връзка за Брюксел през Берлин, с възможност за връщане същата вечер с директния полет на България Ер.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Поне по два пъти годишно пътувам с тях. от поне десетина години. Може би, съм късметлийка / ама такава съм си по рождение/ ;)  ;)  ;)  , такива ексцесии не съм имала. Даже, като се замислих дълбоко, съм имала едно такова преживяване с друг превозвач - натовариха ни в самолета и седяхме вътре къде 2 часа. Някъде по италианските летища беше,  оказа се , че имало страхотна буря, та за това сме чакали. Имаше преди едни  намусени и кисели стюардеси, от времето на БГА Балкан, дето нямаха живи съученички. :blush: Ама сега попадам все на млади и усмихнати хора по техните самолети. Нямам оплаквания. Ама то, човек може сто пъти да лети без проблеми и само един ужасен полет да изтрие всичкото нарупано добро. Дано не ми се случва. :blush:

Освен това, редовно ми пращат поздравления за рождения ден, ето го последното от 15 август/2015:

 

Уважаеми г-н/г-жа ...

Имаме удоволствието да Ви поздравим за Вашия рожден ден!

Желаем Ви здраве, щастие, късмет и просперитет!

По случай този специален ден, като подарък Ви предоставяме ваучер за 10% отстъпка от цената на самолетен билет за следващото Ви пътуване.

Моля, имайте предвид, че билетът трябва да бъде закупен в рамките на 60 календарни дни от рождената Ви дата и в някой от офисите на България Ер, Център за обслужване на клиенти /Call Center/ или във всеки клон на Централна Кооперативна Банка АД, като пътуването може да се осъществи в рамките на 1 година от издаване на билета.

За да се възползвате, моля свържете се със служителите на програмата ни за лоялни клиенти FLY MORE.

Контакти:
e-mail: flymore@air.bg
телефон: +359 2 984 0296
мобилен: +359 888 903 943

 

С уважение,
Екипът на FLY MORE
Авиокомпания България Ер

 

Само за протокола - мама, тати, бати и пр.не работят там и нямам никаква връзка, освен, дето съм им лоялен клиент. :)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Потърси малко във форума, и на мен ми бяха пратили такова, но условията за ползване са подигравателни.

 

http://magelanci.com/topic/239-bulgaria-air/?p=55774

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Потърси малко във форума, и на мен ми бяха пратили такова, но условията за ползване са подигравателни.

 

http://magelanci.com/topic/239-bulgaria-air/?p=55774

Не съм се интересувала от условията, сега видях, че са смешни.

Но нали казах, че съм положително настроена, защото не съм имала проблеми :) И виждам само пълните места на швейцарското сирене / песимистът вижда само дупките/. ;)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

 

Ако причината не е изрично техническа:Компенсация от Bulgaria Air

 

Технически проблем. :biggrin: Предполагам отново е нямало работещ генератор, което е извън авиокомпанията.

 

Ха-ха, тези до Милано още са по шопско. :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.