Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

По превозени пътници вече България ер не е номер 1, но по излитания продължава да бъде номер 1 ;) Каква ли таблица ще пуснат, когато и по брой полети не е номер 1? ;) Moже да станат най-ползвания национален превозвач в България ;)

CHT-SOF-T10-AL-Sep-6-WF.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

По превозени пътници вече България ер не е номер 1, но по излитания продължава да бъде номер 1 ;) Каква ли таблица ще пуснат, когато и по брой полети не е номер 1? ;) Moже да станат най-ползвания национален превозвач в България ;)

 

 

Значи са им по-празни самолетите.  ;) 

Което, всъщност, от гледна точка на пътниците, не е лошо.  :) 

 

P.S.

Иначе това ми прилича на журналистическата конструкция "най-бързата бяла жена".

Моето най-голямо уважение към Ивет Лалова и огромен респект към успехите, който постигна (и, надявам се, тепърва има още да постига), но такива определения ми звучат малко изсмукани от пръстите ... Сега, когато Дафне Схиперс има по-добри резултати, как трябва да звучи определението - "най-бързата бяла жена с татус на пъпа"? :rolleyes:  

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Този месец летях с тях до Рим, а връщането беше с Ал Италия като шернат полет.

На отиване самолетът не беше запълнен и на половината, обаче връщането беше с пълен самолет. Италианците явно си държат на техния превозвач.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Значи са им по-празни самолетите.  ;) 

Което, всъщност, от гледна точка на пътниците, не е лошо.  :) 

 

P.S.

Иначе това ми прилича на журналистическата конструкция "най-бързата бяла жена".

Моето най-голямо уважение към Ивет Лалова и огромен респект към успехите, който постигна (и, надявам се, тепърва има още да постига), но такива определения ми звучат малко изсмукани от пръстите ... Сега, когато Дафне Схиперс има по-добри резултати, как трябва да звучи определението - "най-бързата бяла жена с татус на пъпа"? :rolleyes:  

 

 

 

Може да сме на 90 място в света, важното е да сме в топ 90!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ох, не трябваше да чета тук новини за Бългериа Еър. Тъкмо щях да купувам билети за техен полет в средата на април....и се замислих дали ще съществуват дотогава:-))).

Все ми се струва ,че не е чак толкова зле положението както го описвате!!

Връзка към коментар

Значи са им по-празни самолетите.  ;) 

Което, всъщност, от гледна точка на пътниците, не е лошо.  :) 

 

 

 

E190 на България ер са с по 108 седалки, а А320 на Уиз ер са със 180 седалки ;)

Ох, не трябваше да чета тук новини за Бългериа Еър. Тъкмо щях да купувам билети за техен полет в средата на април....и се замислих дали ще съществуват дотогава:-))).

Все ми се струва ,че не е чак толкова зле положението както го описвате!!

 

Не мисля, че ще има драматично закриване на България ер. По скоро постепенно ще намаляват капацитета ако не са конкурентноспособни и всички пътници с купени билети ще пътуват по някакъв начин. Собственикът няма интерес от шумен и скандален фалит.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

По превозени пътници вече България ер не е номер 1, но по излитания продължава да бъде номер 1 ;) Каква ли таблица ще пуснат, когато и по брой полети не е номер 1? ;) Moже да станат най-ползвания национален превозвач в България ;)

 

 

 Остава им да станат Номер 1 по брой служители в онзи невисок бетонен соц блок, около които са разхвърляли разни авиони-играчки. 

 

Утре @ SOF :

Т1 - 32 полета

Т2 - 30 полета :lol:

 

П.С. Уиз изпадат в голяма сянка от 3-те самолета на Раян,а уж са с 5-6, но разписанието им става все по-рехаво.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Собственикът няма интерес от шумен и скандален фалит.

По принцип никой частен собственик няма интерс от шумен и скандален фалит. Но въпреки това периодично настъпват шумни и скандални фалити в авиационния бизнес. Тъй като Bulgaria Air е сравнително малка авиокомпания, един евентуален бъдещ фалит не би трябвало да е шумен, по-скоро скандалът ще е "голям" по българските стандарти :)

Редактирано от epetkov
Връзка към коментар

По принцип никой частен собственик няма интерс от шумен и скандален фалит. Но въпреки това периодично настъпват шумни и скандални фалити в авиационния бизнес. Тъй като Bulgaria Air е сравнително малка авиокомпания, един евентуален бъдещ фалит не би трябвало да е шумен, по-скоро скандалът ще е "голям" по българските стандарти :)

 

При положение, че самата групировка собственик на авиокомпанията е печеливша и не е застрашена от фалит не мисля, че пътник ще пострада при евентуално закриване на дейността, защото това закриване ще стане планирано, а не рязко поради свършване на кеша. Скандалното може да е, че евентуално летището и държавата могат да имат загуби покрай този фалит.

Този месец летях с тях до Рим, а връщането беше с Ал Италия като шернат полет.

На отиване самолетът не беше запълнен и на половината, обаче връщането беше с пълен самолет. Италианците явно си държат на техния превозвач.

 

В очите на повечето западняци да пътуваш с България ер е равносилно да пътуваш с Ер Албания или Ер Афганистан. Хората обикновенно не се чувстват сигурни в националния превозвач на една бедна и малка държава. Непознато и бедно не е символ на сигурност и лукс.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Колко загуби летището чрез КТБ? Колко ще загуби при фалит на ФБ? Пътниците са им последна грижа. :lol:   Дано само сигурността на полетите да е на ниво, но и при случка всички ще се изпокрият по  стара българска традиция.

Връзка към коментар

В очите на повечето западняци да пътуваш с България ер е равносилно да пътуваш с Ер Албания или Ер Афганистан. Хората обикновенно не се чувстват сигурни в националния превозвач на една бедна и малка държава. Непознато и бедно не е символ на сигурност и лукс.

 

В случая не мисля, че си прав. Двете компании продават съвместно билетите и едва ли всички пътуващи са такива специалисти, че да се усетят точно с кой ще летят при закупуването на билета. Лично аз усетих, че не летя с България Ер когато не ми позволи да се чекирам онлайн на техния сайт. На отиване имаше достатъчно италианци на самолета. То май България Ер се използва повече от италианците, които обичат да пътуват спокойно, с някои екстри, макар и не толкова евтино. Българите ползват повече Уиз, а предполагам вече и Раян.

Връзка към коментар

Колко загуби летището чрез КТБ? Колко ще загуби при фалит на ФБ? Пътниците са им последна грижа. :lol:   Дано само сигурността на полетите да е на ниво, но и при случка всички ще се изпокрият по  стара българска традиция.

 

Не пътниците, а PR-a им е грижа. От PR гледна точка един пътник с изгорял билет за 150 евро може да се окаже по голям проблем от някакви 50 милиона на летище София ;) Пътниците пишат по форуми, разказват драматични истории на журналисти и т.н.

Връзка към коментар

В случая не мисля, че си прав. Двете компании продават съвместно билетите и едва ли всички пътуващи са такива специалисти, че да се усетят точно с кой ще летят при закупуването на билета. Лично аз усетих, че не летя с България Ер когато не ми позволи да се чекирам онлайн на техния сайт. На отиване имаше достатъчно италианци на самолета. То май България Ер се използва повече от италианците, които обичат да пътуват спокойно, с някои екстри, макар и не толкова евтино. Българите ползват повече Уиз, а предполагам вече и Раян.

 

Мисля, че от месец-два Алиталия не предлага билети за ранния полет до Рим на Бългерия. В момента италианците предлагат освен техния полет и полет на сърбите през Белград.В това няма нищо чудно -сърбите са собственост на ETIHAD,a ETIHAD държат примерно 48% от Алиталия. Дори и на всякакъв род търсачки сутрешния полет до РИМ не излиза комбинирам с връщането следобед на Алиталия. Наистина жалко защото можеше да се правят удобни връзки в Рим.

А що се отнася до италианците които пътуват до София:-)))...има ги и то в изобилие в полетите на Раян ,Уиз ,Алиталия.Такива са моите наблюдения. Разбира се повечко са в полета на Алиталия ,но от известно време той се обслужва от А-321 който е с 200 седалки. Има ги и в полета на Бългерия ,но там не може да са много при положение ,че се лети с Е-190:-))

Връзка към коментар

Не пътниците, а PR-a им е грижа. От PR гледна точка един пътник с изгорял билет за 150 евро може да се окаже по голям проблем от някакви 50 милиона на летище София ;) Пътниците пишат по форуми, разказват драматични истории на журналисти и т.н.

 

PR, HR на потъващ "кораб"  Утре имат 10 полета. :thankyou:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Тази а/к някои я "закриват" от бая години. А тя продължава да ги изненадва със съществуването си.... :)

 

Теб да те подпира властта/правителството  с таксички и ще блажиш доволно.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

PR, HR на потъващ "кораб"  Утре имат 10 полета. :thankyou:

 

Малев преди да го закрият имаше по 140 полета дневно ;)

Тази а/к някои я "закриват" от бая години. А тя продължава да ги изненадва със съществуването си.... :)

 

Не я закриват защото собственикът има желание да я финансира и си е открил начин в това дело да му помогне и държавата. Собственикът ако има финанси и желание може и 100 години да си поддържа една губеща авиокомпания. България ер не е държавна авиокомпания и няма проблем собственикът и да и покрива загубите. Въпросът е кога ще му писне да налива пари в една продънена каца?

Редактирано от Topfly
Връзка към коментар

Именно - собственикът си я държи жива. И това е една от причините да си мисля, че скоро няма да се приземи за постоянно. Иначе я "закриват" от 2006-та  - от преди да вземат ербъсите :) Това са 10 години.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Именно - собственикът си я държи жива. И това е една от причините да си мисля, че скоро няма да се приземи за постоянно. Иначе я "закриват" от 2006-та  - от преди да вземат ербъсите :) Това са 10 години.

 

Джобът и търпението на собственика вероятно не са безкрайни. От година на година минусите се увеличават и в един момент могат да решат, че авиокомпанията е прекалено скъпа играчка, която не могат да си я позволят. Ключов момент може да се окаже концесията на летището, която ще затвори кранчето за плащане на летищни такси със закъснение плюс жалбата на Ryanair, която може в даден момент да предизвика задължение за плащане на 50 милиона на веднъж.

Да не говорим, че конкуренцията между Ryanair и Wizz air може да натисне временно цените на самолетните билети дори под линията където тези две авиокомпаннии могат да работят на печалба. Нормално и логично е в такава ситуация най-слабият играч (България ер) да се оттегли от пазара.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ще поживеем и ще видим. Но си мисля, че ако имаше хляб в тая работа с оплакването, Визз или някой друг конкурент отдавна да са се оплакали. Отделно не е ясно дали има пазар за всички седалки, които са достъпни в момента, дори на цени по 50 евро  на посока. Дано не съм лош пророк, но ще има сътресения и нормализиране на пазара. Що се отнася до ФБ - те си го карат все така от повече от 10 години. То не е имало някаква драстична промяна, която да мотивира собственика да налива пари :) 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Що се отнася до ФБ - те си го карат все така от повече от 10 години. То не е имало някаква драстична промяна, която да мотивира собственика да налива пари :)

 

10 години не са малко, но да се кара така безкрайно също е невъзможно. Що се касае промяната, да не забравяме, че беше създадена Бул Ер, т.е. без абсолютно никаква промяна е невъзможно все пак.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.