Alenn Публикувано: 16 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 16 ноември, 2016 (редактирано) Здравейте, Имам следното питане: Ако закупя билет по тарифа "Economy Class Flexible" и искам да се откажа от пътуването (ако е необходимо), то тогава подлежи ли на възстановяване сумата, която е платена? В този случай излизат следните booking classes: На отиване: KSPECIAL 1 - PSGR P1 ADT RULES DISPLAYFARE COMPONENT 1 ADT FB KSPECIAL PU 1 SFCL: KSPECIAL TRF:2021 RULE: EU02 BK: KPTC: ADT-ADULT FTC: XES-SPECIAL EXCURSIONPE.PENALTIES CANCELLATIONSBEFORE DEPARTUREFOR REFUNDNOTE -CHARGE EUR50 / GBP40 / CHF150 / HUF15000ALL TRANSACTIONS/TICKET CANCELLATIONS/SHOULD BE PROCESSED AT LEAST TWO HOURSPRIOR TO DEPARTURE OF THE ORIGINAL TICKETFLIGHT COUPON.RELEASING THE SEATS IN THE BOOKING WILL NOTRESULT IN WAIVING THE NO SHOW FEE. На връщане: SSPECIAL FCL: SSPECIAL TRF:2021 RULE: EU02 BK: SPTC: ADT-ADULT FTC: XES-SPECIAL EXCURSIONPE.PENALTIESCANCELLATIONSBEFORE DEPARTUREFOR REFUNDNOTE -CHARGE EUR50 / GBP40 / CHF150 / HUF15000ALL TRANSACTIONS/TICKET CANCELLATIONS/SHOULD BE PROCESSED AT LEAST TWO HOURSPRIOR TO DEPARTURE OF THE ORIGINAL TICKETFLIGHT COUPON.RELEASING THE SEATS IN THE BOOKING WILL NOTRESULT IN WAIVING THE NO SHOW FEE. T.e. правилно ли разбирам, че ако се откажа изцяло от билета ще имам 2х50 EUR такси, като цялата останала сума за бъде възстановена? Поздрави Редактирано 16 ноември, 2016 от Alenn Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 16 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 16 ноември, 2016 На теория може, но с тази АК винаги трябва да се има едно на ум! Ето информация от техния сайт: https://www.air.bg/en/popup/popup/pageparam/BG-EU Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 16 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 16 ноември, 2016 T.e. правилно ли разбирам, че ако се откажа изцяло от билета ще имам 2х50 EUR такси, като цялата останала сума за бъде възстановена? Поздрави Само един път по 50 Евро се взимат. Но анулацията на билета трябва да бъде направена преди датата на отпътуване. Връзка към коментар
Alenn Публикувано: 16 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 16 ноември, 2016 Само един път по 50 Евро се взимат. Но анулацията на билета трябва да бъде направена преди датата на отпътуване. Т.е. примерно плащам 500 EUR за билета, съотвено 2-3 дни преди пътуването се отказвам и получам обратно 450 EUR? Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 16 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 16 ноември, 2016 Таксата за анулация се отнася за целия билет, а не се калкулира на посока. В настоящия казус крайната цена на билета се формира от комбинация на две тарифи. При комбинации се взима по-високата такса, но и на двете тарифи таксата е 50 евро. Ако едната тарифа беше без право на анулация, то това автоматично се пренася като условие за целия билет. При платени 500 евро трябва да се върнат 500 минус 50 евро такса за анулация и минус там каквато такса за издаване ЕВЕНТУАЛНО е платена 1 Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 30 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2016 В търсачките разни ми излиза полет на Бг еър от Лондон Гетуик до София. На техния сайт обаче има полети само от/до Хийтроу. Аз искам да купя от Гетуик, защото са по-евтини и часът повече ме устройва. Има ли нещо съмнително според вас? Връзка към коментар
Storm Публикувано: 30 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2016 БГ еър летят само от Хийтроу, доколкото ми е известно Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 1 декември, 2016 Сподели Публикувано: 1 декември, 2016 Уважаеми клиенти, Бихме искали да Ви информираме, че от 09.01.2017 г., всички редовни полети на авиокомпания България Ер ще се изпълняват от Терминал 2 на летище София. 2 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 1 декември, 2016 Сподели Публикувано: 1 декември, 2016 Уважаеми клиенти, Бихме искали да Ви информираме, че от 09.01.2017 г., всички редовни полети на авиокомпания България Ер ще се изпълняват от Терминал 2 на летище София. ПЛАТИЛИ СА СИ! 3 Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 1 декември, 2016 Сподели Публикувано: 1 декември, 2016 Във връзка с полета им от Гетуик ги попитах по имейла. Отговориха много бързо. Имали полети от/до GTW на 11ти и 18 фервуари. На мен точно за 18ти ми трябваше. Казаха, че за сега няма други полети от това летище в разписанието. 1 Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 1 декември, 2016 Сподели Публикувано: 1 декември, 2016 Във връзка с полета им от Гетуик ги попитах по имейла. Отговориха много бързо. Имали полети от/до GTW на 11ти и 18 фервуари. На мен точно за 18ти ми трябваше. Казаха, че за сега няма други полети от това летище в разписанието. Всяка зима има по няколко извънредни включвания около зимните ваканции в Англия. В повечето случаи се лети до Гетуик, защото на Хийтроу има проблем със слотовете. Конкретно на 11-18 февруари ще има ДВА полета на България Ер до Хийтроу+ един до Гетуик + 1х British Airways- Хийтроу + 2x Гетуик на Изиджет+ 1х Станстед на Изиджет + 2х Станстед на Раянер + 2х Лутън на Уиз + още 2-3 чартърни от Гетуик (миналата зима бяха Thomas Cook, Thomson/TUI, Norwegian). Тотала излиза около 15тина полета София-Лондон само в един ден 5 Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 Имам въпрос за отменен полет Атина-София с България Еър. Купих си преди около месец 2 еднопосочни билета на отделни резервации през bravofly.fr за по 20 евро (цената през авикомпанията директно беше 59 евро). Този полет просто е изчезнал от разписанието им, а са останали само къдшеър с Aеgean, но в неудобен за мен час. Bravofly не са ме уведомявали за това, добре че проверих. Какво трябва да направя за връщане на парите - да се обърна към България Еър или трябва да мина през bravofly? Мога ли да искам авикомпанията директно да ми върне парите? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 Имам въпрос за отменен полет Атина-София с България Еър. Купих си преди около месец 2 еднопосочни билета на отделни резервации през bravofly.fr за по 20 евро (цената през авикомпанията директно беше 59 евро). Този полет просто е изчезнал от разписанието им, а са останали само къдшеър с Aеgean, но в неудобен за мен час. Bravofly не са ме уведомявали за това, добре че проверих. Какво трябва да направя за връщане на парите - да се обърна към България Еър или трябва да мина през bravofly? Мога ли да искам авикомпанията директно да ми върне парите? Пробвай през България Ер, че са на едно обаждане в колцентъра (което звучи по-лесно, от колкото на практика се случва по разкази ), но силно вероятно е да се наложи да общуваш с bravofly. 1 Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 Пробвай през България Ер, че са на едно обаждане в колцентъра (което звучи по-лесно, от колкото на практика се случва по разкази ), но силно вероятно е да се наложи да общуваш с bravofly. България Ер ми казаха да се обърна към агенцията (bravofly), както и очаквах. Някой има ли идея как се осъществява общуването с тях - имат някакъв телефон за връзка на сайта (на френски), който доколкото разбирам се плаща? Има ли начин да се разберем с тях на английски по мейла - някой да е имал подобен проблем с резервация през bravofly.fr? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 (редактирано) А кога е полетът? Има ли 2 седмици между отмяната и датата ? Редактирано 2 декември, 2016 от macf1an Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 А кога е полетът? Има ли 2 седмици между отмяната и датата ? Има доста време - полетът е през март месец и няма как да претендирам за компенсация. Предлагат ми замяна, но само с полети на България Еър - явно след като Райън пуснаха Атина са били принудени да орежат сериозно разписанието и сега имат само няколко полета на седмица (не са всеки ден), което изобщо не ме устройва. Също не разрешават замяна с кодшеър на Aegean и така единствено ми остава да искам канселация и връщане на парите. Но това трябва да се случи през bravofly или поне така твърдят те... 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 България Ер ми казаха да се обърна към агенцията (bravofly), както и очаквах. Някой има ли идея как се осъществява общуването с тях - имат някакъв телефон за връзка на сайта (на френски), който доколкото разбирам се плаща? Има ли начин да се разберем с тях на английски по мейла - някой да е имал подобен проблем с резервация през bravofly.fr? Забрави за Bulgaria Air, те няма да ти помогнат в случая. Обади се напълно безплатно по Скайп на +44 800 083 4000 и си говори на английски. На този номер съпорта има достъп до резервациите от всички езикови версии на Bravofly / Rumbo / Lastminute / Volagratis. Ползвам го постоянно и винаги ми вършат работа, независимо откъде точно е купуван билета. 7 Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 Забрави за Bulgaria Air, те няма да ти помогнат в случая. Обади се напълно безплатно по Скайп на +44 800 083 4000 и си говори на английски. На този номер съпорта има достъп до резервациите от всички езикови версии на Bravofly / Rumbo / Lastminute / Volagratis. Ползвам го постоянно и винаги ми вършат работа, независимо откъде точно е купуван билета. Мерси, ще действам така. Яд ме е само, че изгорях с отстъпката от картата, но ще видим... може пак мине преди 3-те месеца Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 15 декември, 2016 Сподели Публикувано: 15 декември, 2016 Звънни на Програма за лоялни клиенти Fly More. Понеделник - Неделя: 09.00-18.00 Обедна почивка от 12:00 до 13:00 (+359) 02 984 02 96 (+359) 0888 903 943 Аз никога не съм успявал да се свържа на обявения тел. за клиенти. Явно съм голям нервак. Но през тел. за лоялни клиенти - обратно - винаги от първия път. При това девойката е била супер любезна. Причината за звъненето е била - да ми преиздадат билетите с по два багажа, тъй като имам ЦКБ Клубна карта. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 15 декември, 2016 Сподели Публикувано: 15 декември, 2016 (редактирано) Явно няма да има полети в зимното им разписание до/от Бургас след 30 декември 2016г. Съвсем ги отсвириха. Преди малко в кометар на фб В момента летище Бургас е затворено (зимата) за ремонт.Може да очаквате нови предложения с лятното разписание. Редактирано 15 декември, 2016 от Hollywood 1 Връзка към коментар
rainbou1 Публикувано: 15 декември, 2016 Сподели Публикувано: 15 декември, 2016 Явно няма да има полети в зимното им разписание до/от Бургас след 30 декември 2016г. Съвсем ги отсвириха. Преди малко в кометар на фб А ?!?!?! На мен това ми отговориха в неделя във ФБ: Здравейте, Полетите ще бъдат възобновени веднага след приключване на ремонта. Очакваме скоро да бъдат въведени и в резервационната система. Благодарим ви за запитването! 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 29 декември, 2016 Сподели Публикувано: 29 декември, 2016 Салон на А320 на ФБ: 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 4 януари, 2017 Сподели Публикувано: 4 януари, 2017 (редактирано) Интересни машини днес FB431 Boeing 737-300 Редактирано 4 януари, 2017 от Hollywood 2 Връзка към коментар
DimitarYanakiev Публикувано: 4 януари, 2017 Сподели Публикувано: 4 януари, 2017 Интересни машини днес FB431 Boeing 737-300 Някой знае ли каква причината за А330 и В737? 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега