Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, 

Имам следното питане:

Ако закупя билет по тарифа "Economy Class Flexible" и искам да се откажа от пътуването (ако е необходимо), то тогава подлежи ли на възстановяване сумата, която е платена?

 

В този случай излизат следните booking classes:

На отиване: KSPECIAL

 

1 - PSGR P1 ADT RULES DISPLAY
FARE COMPONENT 1 ADT FB KSPECIAL PU 1 S
FCL: KSPECIAL TRF:2021 RULE: EU02 BK: K
PTC: ADT-ADULT FTC: XES-SPECIAL EXCURSION
PE.PENALTIES

 

CANCELLATIONS

BEFORE DEPARTURE
FOR REFUND
NOTE -
CHARGE EUR50 / GBP40 / CHF150 / HUF15000
ALL TRANSACTIONS/TICKET CANCELLATIONS/
SHOULD BE PROCESSED AT LEAST TWO HOURS
PRIOR TO DEPARTURE OF THE ORIGINAL TICKET
FLIGHT COUPON.
RELEASING THE SEATS IN THE BOOKING WILL NOT
RESULT IN WAIVING THE NO SHOW FEE.

 

На връщане: SSPECIAL

FCL: SSPECIAL TRF:2021 RULE: EU02 BK: S
PTC: ADT-ADULT FTC: XES-SPECIAL EXCURSION
PE.PENALTIES
CANCELLATIONS

BEFORE DEPARTURE
FOR REFUND
NOTE -
CHARGE EUR50 / GBP40 / CHF150 / HUF15000
ALL TRANSACTIONS/TICKET CANCELLATIONS/
SHOULD BE PROCESSED AT LEAST TWO HOURS
PRIOR TO DEPARTURE OF THE ORIGINAL TICKET
FLIGHT COUPON.
RELEASING THE SEATS IN THE BOOKING WILL NOT
RESULT IN WAIVING THE NO SHOW FEE.

 

T.e. правилно ли разбирам, че ако се откажа изцяло от билета ще имам 2х50 EUR такси, като цялата останала сума за бъде възстановена?

 

Поздрави

Редактирано от Alenn
Връзка към коментар
T.e. правилно ли разбирам, че ако се откажа изцяло от билета ще имам 2х50 EUR такси, като цялата останала сума за бъде възстановена?

 

Поздрави

Само един път по 50 Евро се взимат. Но анулацията на билета трябва да бъде направена преди датата на отпътуване.

Връзка към коментар

Само един път по 50 Евро се взимат. Но анулацията на билета трябва да бъде направена преди датата на отпътуване.

Т.е. примерно плащам 500 EUR за билета, съотвено 2-3 дни преди пътуването се отказвам и получам обратно 450 EUR?

Връзка към коментар

Таксата за анулация се отнася за целия билет, а не се калкулира на посока.

В настоящия казус крайната цена на билета се формира от комбинация на две тарифи. При комбинации се взима по-високата такса, но и на двете тарифи таксата е 50 евро. Ако едната тарифа беше без право на анулация, то това автоматично се пренася като условие за целия билет.

При платени 500 евро трябва да се върнат 500 минус 50 евро такса за анулация и минус там каквато такса за издаване ЕВЕНТУАЛНО е платена :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

В търсачките разни ми излиза полет на Бг еър от Лондон Гетуик до София. На техния сайт обаче има полети само от/до Хийтроу. Аз искам да купя от Гетуик, защото са по-евтини и часът повече ме устройва. Има ли нещо съмнително според вас?

Връзка към коментар

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви информираме, че от 09.01.2017 г., всички редовни полети на авиокомпания България Ер ще се изпълняват от Терминал 2 на летище София.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви информираме, че от 09.01.2017 г., всички редовни полети на авиокомпания България Ер ще се изпълняват от Терминал 2 на летище София.

 

 

 

 

ПЛАТИЛИ СА СИ!  :biggrin:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Във връзка с полета им от Гетуик ги попитах по имейла. Отговориха много бързо. Имали полети от/до GTW на 11ти и 18 фервуари. На мен точно за 18ти ми трябваше. Казаха, че за сега няма други полети от това летище в разписанието.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Във връзка с полета им от Гетуик ги попитах по имейла. Отговориха много бързо. Имали полети от/до GTW на 11ти и 18 фервуари. На мен точно за 18ти ми трябваше. Казаха, че за сега няма други полети от това летище в разписанието.

Всяка зима има по няколко извънредни включвания около зимните ваканции в Англия. В повечето случаи се лети до Гетуик, защото на Хийтроу има проблем със слотовете.

Конкретно на 11-18 февруари ще има ДВА полета на България Ер до Хийтроу+ един до Гетуик + 1х British Airways- Хийтроу + 2x Гетуик на Изиджет+ 1х Станстед на Изиджет + 2х Станстед на Раянер + 2х Лутън на Уиз + още 2-3 чартърни от Гетуик (миналата зима бяха Thomas Cook, Thomson/TUI, Norwegian).

Тотала излиза около 15тина полета София-Лондон само в един ден :lol:

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Имам въпрос за отменен полет Атина-София с България Еър. Купих си преди около месец 2 еднопосочни билета на отделни резервации през bravofly.fr за по 20 евро (цената през авикомпанията директно беше 59 евро). Този полет просто е изчезнал от разписанието им, а са останали само къдшеър с Aеgean, но в неудобен за мен час. Bravofly не са ме уведомявали за това, добре че проверих. Какво трябва да направя за връщане на парите - да се обърна към България Еър или трябва да мина през bravofly? Мога ли да искам авикомпанията директно да ми върне парите?

Връзка към коментар

Имам въпрос за отменен полет Атина-София с България Еър. Купих си преди около месец 2 еднопосочни билета на отделни резервации през bravofly.fr за по 20 евро (цената през авикомпанията директно беше 59 евро). Този полет просто е изчезнал от разписанието им, а са останали само къдшеър с Aеgean, но в неудобен за мен час. Bravofly не са ме уведомявали за това, добре че проверих. Какво трябва да направя за връщане на парите - да се обърна към България Еър или трябва да мина през bravofly? Мога ли да искам авикомпанията директно да ми върне парите?

 

Пробвай през България Ер, че са на едно обаждане в колцентъра (което звучи по-лесно, от колкото на практика се случва по разкази :)), но силно вероятно е да се наложи да общуваш с bravofly. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Пробвай през България Ер, че са на едно обаждане в колцентъра (което звучи по-лесно, от колкото на практика се случва по разкази :)), но силно вероятно е да се наложи да общуваш с bravofly.

 България Ер ми казаха да се обърна към агенцията (bravofly), както и очаквах. Някой има ли идея как се осъществява общуването с тях - имат някакъв телефон за връзка на сайта (на френски), който доколкото разбирам се плаща? Има ли начин да се разберем с тях на английски по мейла - някой да е имал подобен проблем с резервация през bravofly.fr?

Връзка към коментар

А кога е полетът? Има ли 2 седмици между отмяната и датата ?

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар

А кога е полетът? Има ли 2 седмици между отмяната и датата ?

Има доста време - полетът е през март месец и няма как да претендирам за компенсация. Предлагат ми замяна, но само с полети на България Еър - явно след като Райън пуснаха Атина са били принудени да орежат сериозно разписанието и сега имат само няколко полета на седмица (не са всеки ден), което изобщо не ме устройва. Също не разрешават замяна с кодшеър на Aegean и така единствено ми остава да искам канселация и връщане на парите. Но това трябва да се случи през bravofly или поне така твърдят те...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

България Ер ми казаха да се обърна към агенцията (bravofly), както и очаквах. Някой има ли идея как се осъществява общуването с тях - имат някакъв телефон за връзка на сайта (на френски), който доколкото разбирам се плаща? Има ли начин да се разберем с тях на английски по мейла - някой да е имал подобен проблем с резервация през bravofly.fr?

Забрави за Bulgaria Air, те няма да ти помогнат в случая.

 

Обади се напълно безплатно по Скайп на +44 800 083 4000 и си говори на английски.

 

На този номер съпорта има достъп до резервациите от всички езикови версии на Bravofly / Rumbo / Lastminute / Volagratis.

 

Ползвам го постоянно и винаги ми вършат работа, независимо откъде точно е купуван билета.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Забрави за Bulgaria Air, те няма да ти помогнат в случая.

 

Обади се напълно безплатно по Скайп на +44 800 083 4000 и си говори на английски.

 

На този номер съпорта има достъп до резервациите от всички езикови версии на Bravofly / Rumbo / Lastminute / Volagratis.

 

Ползвам го постоянно и винаги ми вършат работа, независимо откъде точно е купуван билета.

 

Мерси, ще действам така. Яд ме е само, че изгорях с отстъпката от картата, но ще видим... може пак мине преди 3-те месеца ;) 

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Звънни на Програма за лоялни клиенти Fly More.

Понеделник - Неделя: 09.00-18.00

Обедна почивка от 12:00 до 13:00

(+359) 02 984 02 96

(+359) 0888 903 943

Аз никога не съм успявал да се свържа на обявения тел. за клиенти. Явно съм голям нервак.

Но през тел. за лоялни клиенти - обратно - винаги от първия път. При това девойката е била супер любезна.

 

Причината за звъненето е била - да ми преиздадат билетите с по два багажа, тъй като имам ЦКБ Клубна карта.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Явно няма да има полети в зимното им разписание до/от Бургас след 30 декември 2016г.  Съвсем ги отсвириха.

 

Преди малко в кометар на фб

 

В момента летище Бургас е затворено (зимата) за ремонт.
Може да очаквате нови предложения с лятното разписание.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Явно няма да има полети в зимното им разписание до/от Бургас след 30 декември 2016г.  Съвсем ги отсвириха.

 

Преди малко в кометар на фб

А ?!?!?!

 

На мен това ми отговориха в неделя във ФБ:

 

Здравейте, Полетите ще бъдат възобновени веднага след приключване на ремонта. Очакваме скоро да бъдат въведени и в резервационната система. Благодарим ви за запитването!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.