Bozhidar1978 Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Салон на А320 на ФБ: Май стават лоу-кост
Topfly Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Вече официално България ер е по зле от Wizz air и Ryanair... Revealed: The 21 'worst' airlines in the world How does one decide which airlines are the world's worst?Poor safety or regulatory standards will be the most important factor for many people, and there are currently more than 100 airlines - most of which you probably haven't heard of - banned from EU airspace, or facing operational restrictions, as they don't come up to scratch. They include every airline from Afghanistan, Kyrgyzstan, Liberia, Mozambique, Sierra Leone and Sudan, as well as dozens from Indonesia.The website AirlineRatings.com, meanwhile, awards carriers a star rating based on safety standards. Just 10 muster only a single star: Batik Air, Bluewing Airlines, Citilink, Kal-Star aviation, Lion Air, Sriwijaya Air, TransNusa, Trigana Air Service, Wings Air, Xpress Air.Skytrax, another aviation ratings website, judges carriers according on the quality of their product and services.Nine carriers (ANA, Asiana, Cathay Pacific, Etihad, EVA Air, Garuda Indonesia, Hainan Airlines, Qatar Airways and Singapore Airlines) can boast full marks. There are 40 with four stars, including Virgin, Lufthansa, BA, Air France and - surprisingly, perhaps - Emirates, which was voted top long-haul airline by Telegraph Travel readers earlier this year. A total of 107 airlines have three stars, including Ryanair, easyJet, United, WOW, Wizz, Norwegian, Thomas Cook, Monarch, Jet2 and American Airlines, the world's largest carrier.But 21 airlines fall below that standard, according to Skytrax. Here they are (in alphabetical order):1. BahamasairBased: NassauFounded: 1973Fleet: 8Destinations: 32Slogan: "We don't just fly there, we live there"2. Biman Bangladesh AirlinesBased: DhakaFounded: 1972Fleet: 12Destinations: 183. Bulgaria AirBased: SofiaFounded: 2002Fleet: 10Destinations: 264. China United AirlinesBased: BeijingFounded: 1986Fleet: 36Destinations: 205. Cubana AirlinesBased: HavanaFounded: 1930Fleet: 20Destinations: 20Slogan: "Cuba's Gateway to the World"6. Iran AirBased: TehranFounded: 1944Fleet: 26Destinations: 58Slogan: "Our Mission is Your Safety" & "We Take You There, We Take You Back"7. Lion AirBased: JakartaFounded: 1999Fleet: 111Destinations: 126Slogan: "We Make People Fly"8. Mahan AirBased: TehranFounded: 1992Fleet: 56Destinations: 61Slogan: "The Spirit of Excellence"9. Nepal AirlinesBased: KathmanduFounded: 1958Fleet: 9Destinations: 3310. Onur AirBased: IstanbulFounded: 1992Fleet: 30Destinations: 30Slogan: "Fly Turkey, Fly!"11. Pegasus AirlinesBased: IstanbulFounded: 1990Fleet: 75Destinations: 103Slogan: "We Didn't Start Aviation In Turkey, But We Transformed It"12. Rossiya AirlinesBased: St PetersburgFounded: 1932Fleet: 61Destinations: 5813. SmartWingsBased: PragueFounded: 2004Fleet: 18Destinations: 2714. Spirit AirlinesBased: Miramar, FloridaFounded: 1980Fleet: 95Destinations: 59Slogan: "Less Money, More Go" 15. Sudan Airways Based: KhartoumFounded: 1946Fleet: 4Destinations: 15 16. SyrianAir Based: DamascusFounded: 1946Fleet: 12Destinations: 14 17. Tajik Air Based: DushanbeFounded: 1923Fleet: 14Destinations: 19 18. Turkmenistan Airlines Based: AshgabatFounded: 1992Fleet: 33Destinations: 23Slogan: "Symbol of Hospitality" 19. Ukraine International Airlines Based: KievFounded: 1992Fleet: 38Destinations: 80 20. Yemenia Based: Sana'aFounded: 1962Fleet: 6Destinations: 29 The worst airline of all? According to Skytrax, it's Koryo Air, based in Pyongyang, North Korea. While all the others listed here received two stars, it was handed just one. http://www.telegraph.co.uk/travel/lists/worst-airlines-in-the-world/?WT.mc_id=tmg_share_fb 1
Hollywood Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 (редактирано) И на SKY STARS 2016 са пас Класирането по категории – SKY STARS 2016 http://skystars.b2bmedia.bg/award-winners Голямата награда “Sky Star – Най-добър авиопревозвач на годината”Wizz Air Sky Green Star – Авиокомпания с най-голям принос в опазването на околната средаAir France-KLMSky Innovation – Иновация в авиационния бизнесKLMSky Budget Star - Предпочитана нискотарифна авиокомпанияWizz AirSky Leader - За лидерска позиция в авиационната индустрияTurkish airlinesSky Investor – За инвеститор в сферата на летищния и авиационен бизнесWoodward BulgariaSky BG Innovation - За българска иновация с принос в световната авиацияВолакомSky Tradition – Дългогодишно присъствие и принос в развитието на авиационния пазарAirbusSky Shark - За бизнес развитие и за открити нови дестинацииWizz AirSky Marketing and PR Leader – За маркетингова или ПР идеяTurkish airlinesAce Star – За майсторство в професията и достоен личен примерСтарши първи офицер Марио Бакалов – LufthansaAce Star – За майсторство в професиятаPolish Airlines - LOTSky Debut – Бизнес дебютLandmarksSky Premier – Предпочитана логистична компанияCargo partnerSky Startup Innovation – За нова иновативна идеяSpeedy flySky Startup Innovation – За нова иновативна идеяMamelSky Soft – За софтуерно решение в сферата на пътуванията и авиациятаAviobiletSky Soft – За софтуерно решение в сферата на пътуванията и авиациятаFrankfurt Aerospace Systems – ACSISAgent Leader – Предпочитан травъл агентChartAirDrone Innovation – Иновация при безпилотните летящи системиВЕОСb2b Media Sky Favoritе – Специална награда на b2b MediaFrankfurt Aerospace Systems – ACSISb2b Media Sky Favoritе – Специална награда на b2b MediaLufthansa Sky Herald - За принос в популяризирането на България като туристическа дестинацияСандрин дьо Сант Совьор – президент и изпълнителен директор на APG Inc и Николина Ангелкова, министър на туризма Редактирано 4 януари, 2017 от Hollywood 1
Еминко Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Брех не думай!!Трябва след 2 месеца и малко да летя с Бългерия. Чак пък да са толкова лоши??Не ,че са добри ,но видях в класацията само една руска!!!!! ,нито една индонезийска компания. Не видях и любимите ми Еър Зимбабве. Дали може да се доверим на подобен род класации:-)))))?? Ясно е ,че Бългерия еър в този си вид не могат повече да съществуват ,а леко ще кретат, закърняват и накрая изчезнат. Но да ни върнат живи и здрави през април и след това да се оправят. Не вярвам ,чак толкова да е трагично положението. Поне не толкова колкото в някои азиатски или африкански компании. 3
Георги Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Интересни машини днес FB431 Boeing 737-300 Е това забеляза, а пропусна, че 330-ката на BH летя до Хийтроу за България ЕР Вече официално България ер е по зле от Wizz air и Ryanair... http://www.telegraph.co.uk/travel/lists/worst-airlines-in-the-world/?WT.mc_id=tmg_share_fb Е официално, официално, колко да е официално Коментирали сме я и предишни години класацията колко е нерентабилна и като методология, и като резултати. 3
Topfly Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Е официално, официално, колко да е официално Коментирали сме я и предишни години класацията колко е нерентабилна и като методология, и като резултати. Има ли друга класация, която е по добра и по “официална“?
adreno Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Някой знае ли каква причината за А330 и В737? Единия Еърбъс е повреден 1
Георги Матеев Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Има ли друга класация, която е по добра и по “официална“? Всички класации (и не говоря само за авио) без изключение са супер субективни, а понякога дори и лесно манипулируеми от заинтересованите страни. Нека сме справедливи - Bulgaria Air са наистина зле, но все пак далеч не са сред 20-те най-лоши В СВЕТА. А Air Koryo определено не е най-скапаната авиокомпания. Летял съм с доста по-ужасни от тях. Факт. 3
Topfly Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Всички класации (и не говоря само за авио) без изключение са супер субективни, а понякога дори и лесно манипулируеми от заинтересованите страни. Нека сме справедливи - Bulgaria Air са наистина зле, но все пак далеч не са сред 20-те най-лоши В СВЕТА. А Air Koryo определено не е най-скапаната авиокомпания. Летял съм с доста по-ужасни от тях. Факт. Класации по обективни критерии няма как да бъдат субективни Например класациите за най-високата сграда в света или магеланецът посетил най-много държави признати от ООН в света не мисля, че са субективни България ер едва ли е сред най-лошите 20 авиокомпании в света по простата причина, че в горната класация видимо липсват много авиокомпании. Аз не бих и направил таково заключение. Интересното е обаче, че двата големи нискотарифни превозвача опериращи от България са с по висок рейтинг от България ер. Сигурно има много субективност в този рейтинг, но друг по добър за сега не намирам.
bad kid Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Погледнете сайта http://www.airlinequality.com/airline-reviews/bulgaria-air/page/2/ Реално имат 10 ревюта от миналата година, малко трудно на такава база се прави обективна класация
Георги Публикувано: 4 януари, 2017 Публикувано: 4 януари, 2017 Има ли друга класация, която е по добра и по “официална“? Не знам Но, ако имаше такава със сигурност нямаше да включва критериите на skytrax, а щеше да следи процент точност, разстоянието между седалките, време за бординг и дебординг (използване на ръкав?) и прочее фактори, които са много важни и лесно се поддават на количествени измерения. В сегашния си вид класацията е нещо от рода на "Потвърдено официално - пилешкото е по-хубаво от телешкото" и тази официална информация базирана на анкета от 10-ина човека 5
vencide Публикувано: 5 януари, 2017 Публикувано: 5 януари, 2017 Класацията е толкова изсмукана от пръсти, че чак е смешна. Аз лично трудно приемам такива на сериозно. Предпочитам да се водя от опит и лично мнение. 2
antony2001 Публикувано: 5 януари, 2017 Публикувано: 5 януари, 2017 (редактирано) И на SKY STARS 2016 са пас Ама не гледате правилната класация - хахаххххх SKY AWARDS 2016 ГОЛЯМАТА НАГРАДА: SKY AWARD – най-добър авиопревозвач за 2016 г. – TURKISH AIRLINES Допълнителни категории: SKY SERVICE – Авиокомпания с най-добро обслужване на борда – BULGARIA AIR SKY BUDGET – Най-предпочитана нискотарифна авиокомпания – WIZZ AIR SKY GEPARD – Най-динамично, развиващата се авиокомпания – RYANAIR SKY BONUS – Авиокомпания с най-добра бонус програма и програма за инсентив пътувания – LUFTHANSA GROUP SKY FRIEND – Най-предпочитаната авиокомпания от IATA агентите – TURKISH AIRLINES SKY OFFLINE – Най-предпочитаната авиокомпания без директни полети до България – EMIRATES Специални отличия: SKY FAVORITE – Специална награда на пътниците за най-предпочитана авиокомпания – BULGARIA AIR SKY AGENT – Специална награда на IATA за агент с най-много продажби в България – ххх. SKY TRADTION – Дългогодишно присъствие и принос в развитието на авиационния пазар – AEGEAN AIRLINES SKY AWARDS са годишни награди за авиационния бизнес в България, учредени през 2015 г. по инициатива на APG Bulgaria. През 2016 г. най-добрите авиокомпании ще бъдат отличени в 10 категории след онлайн гласуване на пътниците и травъл агентите. Официалната церемония по връчване на годишните награди SKY AWARDS се проведе на 7 декември 2016 г. – Международният ден на гражданската авиация. Гости на събитието: официални лица, представители на авиокомпании в България, международни партньори, IATA агенти, водещи туроператори и медии. Редактирано 5 януари, 2017 от Георги премахнати имена на агенции 2
ShaMan-H_Fel Публикувано: 5 януари, 2017 Публикувано: 5 януари, 2017 Ох, ох, ох, заболя ме корема от смях. Тая класация е от типа благодаря ви за участието, ето на всеки по-награда. Но все пак, последно летях с Bulgaria Air за нова година до Прага и не мога да се оплача от обслужването. Бутилка вода на входа, шоколадче със сухия сандвич (но поне е сандвич). Виждал съм къде къде по-лошо обслужване. Ама чак пък най-добро? Дори за нашия пазар това не е вярно. 5
antea Публикувано: 14 януари, 2017 Публикувано: 14 януари, 2017 Да повозиш държавата за 30 млн. лв. просто аман вече от всякакви такива мизерни схеми 1
Duke Публикувано: 14 януари, 2017 Публикувано: 14 януари, 2017 Да повозиш държавата за 30 млн. лв. просто аман вече от всякакви такива мизерни схеми Ясна е работата, но на мен лично друго ми прави впечатление. Нито един от големите играчи не е счел за необходимо да участва в процедурата. За нискотарифните условието е напълно адекватно с оглед целите на процедурата. Липсата на сериозни авиокомпании е голямата изненада за мен. Агенциите са нож с две остриета... 2
Topfly Публикувано: 14 януари, 2017 Публикувано: 14 януари, 2017 Ясна е работата, но на мен лично друго ми прави впечатление. Нито един от големите играчи не е счел за необходимо да участва в процедурата. За нискотарифните условието е напълно адекватно с оглед целите на процедурата. Липсата на сериозни авиокомпании е голямата изненада за мен. Агенциите са нож с две остриета... Какво адекватно виждаш в отстраняването на НТА от търга? Ако за Дейвид Камерън, принц Чарлз и още много други политици и аристократи е ок да пътуват с НТА, защо за нашите политици и хилядите чиновници пътуващи с тях да не е ок? Много по адекватно условие би било изискването на директни полети до дадени дестинации, Ако е имало подобно условие е нормално главно базираните в София авиокомпании да участват. 2
Duke Публикувано: 14 януари, 2017 Публикувано: 14 януари, 2017 Камерън и Чарлз не са достатъчни. Запознай се с характера на събитието. Прочети и съответните регулации. Безсмислени спорове не ми се водят... Изискване за директни полети е трудно постижимо от гледна точка на България... 1
Topfly Публикувано: 14 януари, 2017 Публикувано: 14 януари, 2017 Камерън и Чарлз не са достатъчни. Запознай се с характера на събитието. Прочети и съответните регулации. Безсмислени спорове не ми се водят... Изискване за директни полети е трудно постижимо от гледна точка на България... Просто за пример ти дадох принц Чарлз и Камерън. Знам обаче случаи, когато и унгарският министър председател се е прибирал от Брюксел с Уиз ер. Регулациите се пишат от политици за политици. Не знам регулация на ниво ЕС, която да дискриминира НТА при превоза на чиновници и политици! Какво общо има характера на събитието с това кой с какъв превоз пристига? Ако добре съм изброил от София до 18 столици в ЕС има директни линии. Напълно приемливо би било оферта с директен превоз да е по приемлива, дори и на по висока цена, от оферта с прекачване.
adreno Публикувано: 14 януари, 2017 Публикувано: 14 януари, 2017 Варненци днес са кацнали в Пловдив, вместо в София заради затвореното летище. Самолетът е бил LZ-PLO. Случаеност 3
Ardent Публикувано: 24 януари, 2017 Публикувано: 24 януари, 2017 Тези хубавци не са заложили полет в събота от 1 април нататък до Брюксел. Малко ми е странно да си ограничават баш пък една от златните си кокошки, но явно конкуренцията си казва думата. Сигурно бай БГ чиновник не иска да лети в този ден или пък са си просто смотани.
vencide Публикувано: 24 януари, 2017 Публикувано: 24 януари, 2017 Просто за пример ти дадох принц Чарлз и Камерън. Знам обаче случаи, когато и унгарският министър председател се е прибирал от Брюксел с Уиз ер. Регулациите се пишат от политици за политици. Не знам регулация на ниво ЕС, която да дискриминира НТА при превоза на чиновници и политици! Какво общо има характера на събитието с това кой с какъв превоз пристига? Ако добре съм изброил от София до 18 столици в ЕС има директни линии. Напълно приемливо би било оферта с директен превоз да е по приемлива, дори и на по висока цена, от оферта с прекачване. Такива примери по света има много, но истината е, че това е чист ПР. Това, че един човек пътува с НТА не означава, че всички от администацията пътуват с тях. Една птичка пролет не прави, пък и се замисли колко готино изглеждат пред простолюдието, уж социални, уж да излезе по-евтино на данъкоплатците и още приказки от 1001 нощи. Всички държавни служители, няма значение от държавата използват линии, които не са НТА и едно от условията им е да имат директна връзка до дестинациите. Щом в България не са се включили други кандидати, то значи не отговарят на изискванията и няма смисъл допълнителна бюрокращина. По принцип никой не дискриминира НТА, но реално никой не иска да пътува с тях. А тази статия е много измислена. Нямам някакво по-специално отношение към нито една от фирмите, но е изключително субективна и манипулативна. Тази фирма Аргус нещо си никога не съм я чувал и се бори при такъв търг, а не може да осигури билетите до дестинациите. Мирише си на корупция яко, но така е в България. Близки фирми на баджанаци, зетове и всякакви роднини си печелят обществените поръчки, а после се чудим защо не е качествено. Ще се забавлявам много, ако накрая чиновниците ни останат без билети и не могат да пътуват. Скъпо ще ни излезе този сеир, но поне може да е отрезвителен. 4
neuromancer Публикувано: 24 януари, 2017 Публикувано: 24 януари, 2017 Тази фирма Аргус нещо си никога не съм я чувал и се бори при такъв търг, а не може да осигури билетите до дестинациите. Мирише си на корупция яко, но така е в България. Изобщо не знам нищо за Аргус, но според статията самите България Ер са им отказали да издават билети и после изтъкват това като аргумент срещу тях. То ако така е правилно, направо да си остава един кандидат и да не харчим пари и време за търгове поне. 2
mitkobiker Публикувано: 24 януари, 2017 Публикувано: 24 януари, 2017 ... По принцип никой не дискриминира НТА, но реално никой не иска да пътува с тях. Липсата на желание у администрацията за пътуване с НТА се определя само от факта, че НЕ плаща пътуванията си от собствения си джоб! Уиз и Раян взети заедно имат повече директни полети до Брюксел от Бг Ер. НТА са категорична алтернатива на стандартните авиокомпании при пътувания и до Лондон, Рим, Милано, Мадрид, Барселона, Берлин, Атина. Да не говорим, че са единствените директни линии до половин Германия, редица градове в Италия, Швейцария, Дания, Швеция и пр. и пр. 6
Topfly Публикувано: 24 януари, 2017 Публикувано: 24 януари, 2017 (редактирано) Такива примери по света има много, но истината е, че това е чист ПР. Това, че един човек пътува с НТА не означава, че всички от администацията пътуват с тях. Една птичка пролет не прави, пък и се замисли колко готино изглеждат пред простолюдието, уж социални, уж да излезе по-евтино на данъкоплатците и още приказки от 1001 нощи. Всички държавни служители, няма значение от държавата използват линии, които не са НТА и едно от условията им е да имат директна връзка до дестинациите. Щом в България не са се включили други кандидати, то значи не отговарят на изискванията и няма смисъл допълнителна бюрокращина. По принцип никой не дискриминира НТА, но реално никой не иска да пътува с тях. А тази статия е много измислена. Нямам някакво по-специално отношение към нито една от фирмите, но е изключително субективна и манипулативна. Тази фирма Аргус нещо си никога не съм я чувал и се бори при такъв търг, а не може да осигури билетите до дестинациите. Мирише си на корупция яко, но така е в България. Близки фирми на баджанаци, зетове и всякакви роднини си печелят обществените поръчки, а после се чудим защо не е качествено. Ще се забавлявам много, ако накрая чиновниците ни останат без билети и не могат да пътуват. Скъпо ще ни излезе този сеир, но поне може да е отрезвителен. Ясно е, че в България никой дори от кумова срама няма няма да се опита да спести малко пари на данъкоплатците! Това че Великобритания е на 12-то място в индекса на възприятието на корупцията, а България е на 70-то място цък не е просто приказка от 1001 нощ. Какво означава, че всички държавни служители ползват компании, които не са НТА? Някъде в ЕС има ли регулация или забрана за ползване на НТА от държавни служители? Какво означава, че НТА не отговарят на изискванията? Кои са тези исиквания на ниво ЕС, които изключват НТА? За агенцията съм съгласен, че е малко странно да участва в подобен търг. Как може една агенция да знае предварително колко ще и струват билетите? Някакви предварителни договорки ли ще има с всички авиокомпании да и осигурят билети на фиксирани цени? За България ер обаче също е странно как ще осигури билети на фиксирани цени до дестинации, които не лети? Не съм чел условията на търга, но като цяло един такъв търг е доста нестандартен. Вероятно единствено компании от ранга на Луфтханза биха могли да осигурят предварително билети на фиксирани цени до всички столици на ЕС. Ако има търг за агенция, логично е някой да предложи цена за услугата резервиране на самолетен билет, като ангажимента да е пътуването да се извърши по възможност с директна линия и на най-ниската цена за дадения момент. Редактирано 24 януари, 2017 от Topfly 2
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега