Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Понеже не си летяла и е трудно да има база за сравнение, но накратко очаквай ефективност и прецизност :) Нищо специално като обслужване на борда, общо взето каквото е стандартното за повечето авиокомпании в Европа в днешно време. 

Връзка към мнение

Аз имам имам добри впечатления от тях за 19 полета. Спазват разписание, летищата в Мюнхен и Франкфурт са удобни за прикачване. Не очаквай някакви кой знае какви глезотии, като кетъринг или някакви други екстри на борда (визирам сравнение с компаниите от Близкият Изток). Общо взето типично по немски - стегнато, точно, знаеш какво да очакваш.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Наплашиха ме, че отменят полетите си например :( да се надяваме, че това няма да стане, поне не на отиване :) А имат ли офис на нашето летище? Аз като си купувах билета си поръчах храна, предполагам, че такава ще има :) тъй като полета е с прекачване, и в двата полета ли на отиване и на връщане ще има храна или само 1 път в посока?

Връзка към мнение

Наплашиха ме, че отменят полетите си например :( да се надяваме, че това няма да стане, поне не на отиване :) А имат ли офис на нашето летище? Аз като си купувах билета си поръчах храна, предполагам, че такава ще има :) тъй като полета е с прекачване, и в двата полета ли на отиване и на връщане ще има храна или само 1 път в посока?

 

Кой е тоя, който те е наплашил? :) Всяка авиокомпания си има процент променени/отменени/закъснели полети, но със сигурност при Луфтханза не е висок този процент или над средното. Всичко ще е наред. 

 

Кетъринг ще има във всеки един самолет, все пак много хора няма да се прекачват. Силно може да се нарече храна - безалкохолни и нискоалкохолни напитки и малък триъгълен сандвич, това беше последния път като летях аз.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Във всяка отсечка ще има храна, но ако е къс полета не очаквайте нещо кой знае какво.

Въобще, ако изключим някои специфични за всяка компания неща, не мисля че има разлика между европейските.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ако е къс полета ще избираш между мини (ама наистина мини) пакетче със сладки или солени бисквитки :) .

Редактирано от Бръмбар
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

За мен са предпочитаната авиокомпания.

 

 

Стари самолети, но подържани. :lol: Грозни стюардеси, специално на полети до София.

Грозни, но любезни и винаги усмихнати.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Кой е тоя, който те е наплашил? :) Всяка авиокомпания си има процент променени/отменени/закъснели полети, но със сигурност при Луфтханза не е висок този процент или над средното. Всичко ще е наред. 

 

Кетъринг ще има във всеки един самолет, все пак много хора няма да се прекачват. Силно може да се нарече храна - безалкохолни и нискоалкохолни напитки и малък триъгълен сандвич, това беше последния път като летях аз.

Хаха, пак е нещо :) а без хич.От вълнение едва ли ще ми е до ядене, може би по-скоро е добре да пийна нещо :lol: но все пак :lol:

Връзка към мнение

Ако е къс полета ще избираш между мини (ама наистина мини) пакетче със сладки или солени бисквитки :) .

Къс, къс, около 2, 5 ч.София -Франкфурт, още токлова Франкфурт - Дъблин и после от Дъблин през Мюнхен, та у нас :lol:

Връзка към мнение

Не искам да правя реклама, но за мен най-предпочитаната  европейска авиокомпания...Супер организирани при закъснения, отменени полети и т.н. за разлика например от Air France  ;) .

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Не искам да правя реклама, но за мен най-предпочитаната  европейска авиокомпания...Супер организирани при закъснения, отменени полети и т.н. за разлика например от Air France  ;) .

Историята помни случаи и в обратната посока... Но те не са достатъчни, за да не ги предпочета през онзи дрийм тийм (Air France, AlItalia, KLM, Delta, Aeroflot...)

Луфти в голяма степен отговаряха на стереотипното схващане за немската култура - организирани, прецизни, действащи адекватно при проблем и нищо специално като визия и храна... Но в последните няколко години все по-често ми се струва, че поради пестене на средства (може би притиснати от другите играчи на пазара) влошават качеството на услугата... 

От друга страна това е тенденция и сред останалите (БА да стигнат до 29 инча seat pitch в А319), та не е толкова страшно :)

Редактирано от akair
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Преди години имаха офиси в София, днес вече нямат (само гише на летището).

Телефон ако търсиш, попадаш на англоговорящи служители, някъде в call center по света.

Това разбира се е напълно приемливо, ако говорим за low cost, но моето мнение е, като голяма компания, някак са зарязали услугите си за България. Нищо напреки английския, но някак са тук от години и една българска версия на сайта, щеше да е уважение към пазара.

Връзка към мнение

А как стои въпроса с лекарствата, може ли да си взема лекарства с мен в самолета, такива от първа необходимост, какви са изискванията за лекарствата, обаковките и т.н., най –вероятно и в самолета има неща от първа необходимост ако се наложи....

Връзка към мнение

Moжеш, ако са течни трябва да са в шишенца под 100мл в един прозрачен плик. Ако са по-големи и не стават, вземи и рецептата.

Връзка към мнение
  • 10 месеца по-късно ...

Какво ще кажете за тях за дълги пътувания от порядака на 12 часа

 

Такива имах точно миналия месец. Всичко е ОК. Лични екранчета на гърба на всяка седалка с добър избор на филми, сериали, музика и т.н. 2 пъти носят храна, + един път разни сладки, крекери и подобни. С напитки минават почти постоянно. Общо взето какъвто е стандарта в момента за подобни по дължина полети на всички топ авиокомпании. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Преди година имах дълги полети с Lufthansa. Супер си беше, точно както Георги е писал. Колекцията с филми и концерти на екраните към всяка седалка ми се видя много добра. Няма място за скука.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 година по-късно ...

Скоро дори и полетите на къси разстояния на Луфтханза ще бъдат оборудвани с широколентов интернет, като на борда ще има възможност и за стрийминг ;)

 

12133957_c9541ef0457bcf92c813779184a1720

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

От детска(ученическа) гледна точка разликата между Луфтаханза и Катар е огромна.

Синковецът летя две поредни години до Хонг Конг. Според него, да си дете в дълъг полет на Катарските, е като да си в Дисниленд. Постоянно някоя стюардеса "ти виси" на главата. От предложения за филми, музика и игри, до предложения за ядене и всякакви чудни десерти, даже накрая ставало "досадно", а на финала ги изпратили и с торба с подаръци.

А с Луфтханза .......... ами полет като полет!  

Редактирано от Georgi_G
  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.