Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Чудя се къде ли е мястото да споделя какво ни се случи с тази авиокомпания.

Първо да кажа хубавото. Приятно изненадани бяхме на летището в Пунта Кана, когато установихме, че ще летим на новичък Boeing 787-8 Dreamliner. Удобен, широки седалки, достатъчно място, екран на всяка седалка. Храната беше добра. Всичко беше прекрасно до тук. Акоколът се заплаща допълнително и си поръчахме с вечерята две бутилчици вино на стойност 8 евро. Стюардът любезно каза, че няма да ни върне в момента, даде 2 евро да ги закръглим на 10 и остана да дължи 40 евро. Да вметна, че ни е правило впечатление лошото отношение на американци и европейци към руснаците. Може наистина често пъти да изглеждат глуповато и неподготвени, но това в никакъв случай не оправдава отношението към тях. А нас винаги ни вземат за руснаци и съответно отношението към нас е същото. Първият път дадоха кафе с кондензирано мляко. Вторият път дават кафе без мляко и аз питам стюардесата дали има мляко. Девойката истерично със злобен поглед започва да ми тропа нервно с показалец по пакетчето със салфетката и лъчижката, в което пакетче има и суха сметана и тенденциозно като на бавно развиващ се ми казва 'Мляко, мляко,мляко'. Съпругът ми кипна и едвам го спрях да не спретне скандалче за обидното отношение.

Наближава края на полета и ние напомнихме на стюардесата, че колегата й ни дължи 40 евро ресто. Ни вест ни кост от колегата. Кацнахме по живо по здраво, без 40 евро. Тръгнахме към изхода на самолета, с дете на 3 години сме, което не е спало 8 часа нощен полет и мрънка. Там обяснихме на друга стюардеса, че чакаме 40 евро ресто и тя се обади по телефона да го търси този. Блъскат ни хора, дърпам детето, на границата съм да ревна, обаче стоя и си чакам 40-те евро. След малко въпросният господин тича като гръмоносен облак и ми пери ръце насреща 'Кажете!" Ние, вече с чувството, че сме идиоти, обясняваме, че ни дължи 40 евро ресто и как се е случило. Господинът казва "Няма такова нещо". Последните пътинци спират да гледат сеир, ние в небрано лозе, с чувството на просяци и дребни измамници за пореден път обясняваме какво се е случило, той ни прекъсва грубо "Не ми обяснявайте, не помня такъв случай, но ще ви ги дам тези пари които ви трябват.!". Самолетът вече е празен, целият екипаж се събра и ни гледа с подигравка и злобни усмивки. Хвърли ни 40 евро, а мъжът ми на тръгване му каза - Като не помниш, смени си професията. Тогава целият етипаж избухна в смях, като този се смееше с ХО ХО ХО зад гърба ни. Аз се обърнах и поисках името му, за да напиша жалба, казаха ми, че няма да го получа. И така, тръгнахме от самолета жалки и унизени, придружени с бурен смях. Това Хохохо ми звучи още в ушите.

Ха, сега кажете вие, какво да правя, имам ли основание да пиша оплакване

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Забрави случката веднага, не позволявай да ти развали деня, почивката, или където сте тръгнали. И да се оплачиш нищо няма да излезе, другия път друг ще направи същото. Имайте си едно наум другия път имайте дребни и не им обръщай внимание, това е само един полет. Приятно изкарване от тук нататък.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Пишеш жалба . Полетът е ясен и екипажът се знае кой е, така че давай смело! И за млякото да пишеш!

 

Ако ми се случи да пътувам с тия, ще се облека с фанелка на Путин, ще пазарувам през десет минути каквото ми хрумне и ще им плащам с 500 еврови банкноти... (извинете за лиричното отклонение!)

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Ако пробваш да отстоиш и защитиш своята правда може и да успеш, ако не пробваш - със сигурност няма да успееш.

Името за теб едва ли има значение, тъй като не е случка на гише, а обслужване от екипаж.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
Георги Матеев

Много унизителна ситуация, определено. Заслужава си писането на жалба по принцип. От друга страна не вярвам жалбата да промени каквото и да е, особено след като такова отношение явно е често срещано явление в тази авиокомпания. Съвет от мен - не се хаби и не си губи времето, а по-скоро погледни от друга гледна точка: в крайна сметка ти си надхитрила стюарда, който не е успял да ти открадне 40-те евро. Ти си победителят :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз бих написал жалба, задължително! Впрочем аз никога не давам пари, като нямат да ми върнат, проблемът не е мой, а техен. Омръзнали са ми кондуктори в автобуса, бакшиши, продавачи и т.н., които все нямат дребни. Ами като нямат, сори, да са си подготвили предварително. Веднъж така вдигнах скандал на една простакеса в градския транспорт, давам 5 лв., нямала да ми върне 4. И с цялата си наглост ми вика, ами намерете по-дребни??? Откъде да намеря, да почна да искам от пътниците ли?? Викам й, че ти ако цял ден не си събрала 4 лв. от билети, за кво работиш тук :P Та така, държа си парите, докато намерят ресто, ако продължават да увъртат, ставам и си тръгвам.

Та по темата, жалба задължително! И напиши, че си споделила случката с много познати и колеги, и ще направиш всичко възможно никой от тях да не ползва услугите им :lol:

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Ще ги ползваме, къде ще идем, като са безумно евтини. И ние ще летим с тях. Аз прочетох ревютата на компанията, преди да купя билетите, много хора се оплакваха от грубото отношение на стюардесите, обаче аз са абстрахирам. Не ми пука, само да ме закарат по живо, по здраво, и на време, пък майната им на стюардесите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ще ги ползваме, къде ще идем, като са безумно евтини. И ние ще летим с тях. Аз прочетох ревютата на компанията, преди да купя билетите, много хора се оплакваха от грубото отношение на стюардесите, обаче аз са абстрахирам. Не ми пука, само да ме закарат по живо, по здраво, и на време, пък майната им на стюардесите.

Не казвам да не ги ползваш, а да им пишеш, че няма да ги ползваш :blush:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

А може би точно твоята жалба ще бъде онзи фактор, който да натежи в полза на смяна на компанията за този стюард.... Не по негово желание.... Все пак мениджърите не хвърлят боб, за да знаят как се държат техните служители с клиентите - имат нужда от обратна връзка. Аз съм на мнение, че никой не заслужава позицията си, ако не си върши работата както трябва. Отделна тема е, че всички ние сме клиенти и ние им плащаме заплатите на пилоти, стюарди, ...

От друга страна, докато сме склонни да си разменяме достойнството за малко по-евтини билети, не е изненада, че стюардесите ще се държат по подобен начин..... :)

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Аз се обърнах и поисках името му, за да напиша жалба, казаха ми, че няма да го получа. И така, тръгнахме от самолета жалки и унизени, придружени с бурен смях. Това Хохохо ми звучи още в ушите.

Ха, сега кажете вие, какво да правя, имам ли основание да пиша оплакване

 

Напиши си оплакване, няма значение че нямаш имената, според това кой е полетът веднага може да се направи справка кой е бил в екипажа!

 

Да вметна, че ни е правило впечатление лошото отношение на американци и европейци към руснаците. Може наистина често пъти да изглеждат глуповато и неподготвени ...

По-скоро защото често се случва да са нахални и арогантни, а не неподготвени, то на всеки може да се случи да е неподготвен в някаква ситуация.

А аз когато усетя, че има съмнения, давам ясно да се разбере че съм българин, а не руснак!

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

От друга страна, докато сме склонни да си разменяме достойнството за малко по-евтини билети, не е изненада, че стюардесите ще се държат по подобен начин..... :)

Не съм съгласна с това.  Ползвайки по-ниските цени не означава, че сме готови да си жертваме достойнството. Някакъв вид удобство-да. Но не и друго.

За другото, казано от теб абсолютно за- трябва да си се оплачеш. Мога да ти кажа само, че ако аз бях на твое място, Ива, щях да им разхвърлям самолета и бюрото за клиенти...и каквото друго има. В такива моменти съм ужасно нагла.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

.... Стюардът любезно каза, че няма да ни върне в момента, даде 2 евро да ги закръглим на 10 и остана да дължи 40 евро.

 

..Вторият път дават кафе без мляко и аз питам стюардесата дали има мляко. Девойката истерично със злобен поглед започва да ми тропа нервно с показалец по пакетчето със салфетката и лъчижката, в което пакетче има и суха сметана и тенденциозно като на бавно развиващ се ми казва 'Мляко, мляко,мляко'. Съпругът ми кипна и едвам го спрях да не спретне скандалче за обидното отношение.

....

Ха, сега кажете вие, какво да правя, имам ли основание да пиша оплакване

Ами аз още за 2те евро щях да се издразня и при липсата на мляко и обидно отношение, нямаше да полагам никакви усилия да овладявам нито себе си, нито мъжа ми. Омръзнало ми е да ме обслужват принцеси. 

След като си била така търпелива да изтърпиш всичко, поне пусни жалба, може да спестиш на останалите подобни изживявания. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Ако ще пишеш жалба, подходи прагматично. Ясно че трудно се доказва лошо отношение на член на екипажа, още по-трудно е да докажете и тази история с парите. Във всички случаи резултатът от жалбата няма да има материален характер. И все пак, аз ако бях на твое място, щях да опитам нещо в тази посока. Напиши им, че детето е било силно разстроено от случилото се и е било неспокойно дълго време след това. При положение, че ти предстои обратен полет с тази компания в момента си в деликатната ситуация да обясниш на едно тригодишно дете, че подобни неща са изолиран случай и принципно не се случват при всеки полет на иначе предпочитаната от теб авиокомпания "бла-бла". Вкарай малко мелодрама и като нищо да ви ъпргрейднат за обратния полет в по-висок клас... ;)

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Трябваше на самото летище, при представителите на авиокомпанията да го направиш, за да има по-голям и бърз ефект.

Иначе, ако се налага да правя някакви зулуми (или вече съм ги направил) в чужбина, винаги твърдя, че съм руснак :rolleyes:  Доброто Българско име трябва да е неопетнено :)

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Аз също бих подал оплакване, със цялото знание, че най-вероятно ще получа шаблонен отговор, който няма да ми върне нервите, но това е единствения начин да се промени нещо.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Оплачи им се, разбира се, но ми се струва, че ефект няма да има. Те ми изглеждат малко като крайпътен ресторант или хотелите по Черноморието - да ти вземат парите сега, пък друг път сигурно и без това няма да пътуваш с тях...

То оплакването най-добре става на място, докато си ядосан, ама с малко дете....

 

Ако това отношение е системно, аз не бих пътувал повече с тях (ако имам избор де).

 

Не знам в Трипадвайзър дали има ревюта и за превозвачи, пиши и там (аз бях приятно изненадан, че от един хотел ми благодариха, че съм писал за тях, явно който се стреми да предоставя добра услуга следи какво пишат хората там)

Връзка към коментар

Пълно е с ревюта, само, че не съм сигурна в кой точно сайт ги четох. И всички се оплакват от лошо отношение от стюарди/стюардеси. И си мисля, че не може да няма пуснати оплаквания, просто явно не им пука.

Връзка към коментар

.

А аз когато усетя, че има съмнения, давам ясно да се разбере че съм българин, а не руснак!

Ей, Фичо, и като изясниш, че си българин, а не руснак, та ...

 

За такива като гореспоменатия екипаж всички сме една паплач!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да дам и аз своя глас "ЗА" да пишеш  :blush: (нищо, че вече си решила, де)  и според мен е добре да разкажеш подробно цялото страдалчество по време на полета и цялата подигравка от страна на персонала (като включиш всички възможни средства на мелодрамата, моля!)...и да попиташ дали ще има някакви санкции към персонала и какви  :blush: Може най-накрая освен шаблонен отговор да излезе и нещо симпатично както каза Duke за обратния полет...пък и дай Боже един трип да ви предложат безплатно  :blush: за сметка на компанията. (защо не  :wub: )

А иначе не смятам че след като се пътува с low cost компания някой от персонала би трябвало да си позволява такова отношение. Все пак - купуваш нещо за което някой е сложил някаква цена, а ти смяташ, че цената си струва. И ти е ясно че в тази цена няма някои екстри, но затова тя е по- ниска. Персоналът не е екстра!!!  Никой не пищи че в тези самолети не ти е безплатно кафето, след като е ясно, че то не влиза в цената и това е едно от основанията тя да е ниска. И в крайна сметка, ако ще са им такива стюардесите -ами поне да си сложат автомати за кафе и капучино във всеки салон (те не правят лошо впечатление и няма да се възприемат като лицето на компанията) - ще спестят от  заплатите на персонала ...пък и ще паднат и цените на билетите  :lol:..."и ще настане такъв живот че само си викам дано..." :lol:   

Редактирано от petia_a_z
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Само да вметна, че тази компания не е лоу кост, а чартърна. Храната, багажа и кафетата си влизат в цената.

сетих се аз, ама бях толкова възмутена от случката, че като прочетох че си плащат нещо си в самолета, реших че става дума за  low cost компания. 

Връзка към коментар

Не съм съгласна с това.  Ползвайки по-ниските цени не означава, че сме готови да си жертваме достойнството. Някакъв вид удобство-да. Но не и друго.

Да го обясня малко по-подробно.... Всяка компания заслужава шанс, защото всички знаем, че оплакванията са субективни и може би до известна степен преувеличени от част от коментиращите...

На компанията, независимо дали се казва Jetair или AIr France напр., е даден шанс. Поведението на нейните служители е възмутително... Когато потърпевшите си купят следващ билет за пътуване с тази компания, ето на това му казвам аз продаване на достойнството... Докато заетите в компанията не видят недвусмислен сигнал от своите клиенти (напр. отлив на пътници), че така не може, те ще продължават да се държат по този начин - защото знаят, че няма да има последици от държанието ми... :)

А къде може да се отиде - ами при конкурентен превозвач.... :)

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Много хубаво си го написал, само, че аз поне не намерих конкурентен превозвач. За 430€ двупосочен билет мулти сити до Куба и Мексико няма. Аз прочетох за грубото отношение на стюардите, но реших, че ще го преглътна заради цената. Е, разбира се не мислех,че чак ще се опитат да ми откраднат пари, не знам как точно бих реагирала в подобна ситуация, но пък и не се знае какво може да излезе от оплакването. И аз не мислех, че ще излезе нещо като започнах да се разправям с Ел Ал заради анулирания полет, но пък после летях с половин билет.

Връзка към коментар

Въпрос на приоритети - някое и друго спестено евро или ненакърнено лично достойнство - всеки сам преценява кое да избере за себе си  :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.