Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

И аз някъде из другите теми писах , че комуникацията с авиокомпаниите през Фейсбук и Туитър се оказва много бърз и ефективен метод в сравнение с добрите стари мейли 

 

П.С. Офтопик . Наскоро насолих "Пикадили" заради един развален продукт и бързо-бързо ме поканиха да си взема парите и да получа бутилка качествоно вино като компенсация ... просто благодарих , че са взели под внимание сигнала ми.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

това какво е?

 

Quality Assurance/Quality Control. Извинете за липсата на обясенение към абревиатурата :) Моят съвет е винаги да се насочи заплахата към съответната агенция, която ги е сертифицирала за Съответствие за Качество (ISO), защото в тази посока могат да ги разсипят от проверки до степен да им се съсипе бизнеса. И защото те са наясно с това, реакцията е мълниеносна. Просто изисква знания. Атаките - основно в социалните медии :)

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.