stanimir Публикувано: 3 септември, 2014 Сподели Публикувано: 3 септември, 2014 И аз някъде из другите теми писах , че комуникацията с авиокомпаниите през Фейсбук и Туитър се оказва много бърз и ефективен метод в сравнение с добрите стари мейли П.С. Офтопик . Наскоро насолих "Пикадили" заради един развален продукт и бързо-бързо ме поканиха да си взема парите и да получа бутилка качествоно вино като компенсация ... просто благодарих , че са взели под внимание сигнала ми. 7 Връзка към коментар
гост Публикувано: 3 септември, 2014 Сподели Публикувано: 3 септември, 2014 , QА/QC това какво е? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 3 септември, 2014 Сподели Публикувано: 3 септември, 2014 Познатото ни от соца ОТК ...качествен контрол 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 3 септември, 2014 Сподели Публикувано: 3 септември, 2014 (редактирано) това какво е? Quality Assurance/Quality Control. Извинете за липсата на обясенение към абревиатурата Моят съвет е винаги да се насочи заплахата към съответната агенция, която ги е сертифицирала за Съответствие за Качество (ISO), защото в тази посока могат да ги разсипят от проверки до степен да им се съсипе бизнеса. И защото те са наясно с това, реакцията е мълниеносна. Просто изисква знания. Атаките - основно в социалните медии Редактирано 3 септември, 2014 от Гост Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега