noshtna_ptica Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 (редактирано) Плащането е само с кредитна карта. Мисля, че е нормално да не са блокирали нищо, но въпросът ми е може ли да се плати на място с друга кредитна карта? И възможно ли е това само за едната стая, при положение, че 2-те стаи са на една резервация? Май няма да стане... Не че е важно, но да не излъжа неволно приятелите... Иначе - писах си вече с хотела и всичко е наред. Редактирано 9 септември, 2014 от noshtna_ptica
Karik Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 Плащането е само с кредитна карта. Мисля, че е нормално да не са блокирали нищо, но въпросът ми е може ли да се плати на място с друга кредитна карта? Относно блокирането на суми е строго индивидуално според хотела и съответната резервация. Относно плащането с 2 кредитни карти за една резервация, не е никакъв проблем. Можеш да платиш с колкото искаш кредитни карти и да добавиш с кеш. По-принцип е напълно възможно, всяка хотелска система го позволява, всяка счетоводна система може да го обработи. 2
Kaloyan89 Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 Точно така е. Картата при резервация служи за гаранция. Ако не се появите в деня на резервация (no show), ще ви дръпнат една нощувка от картата. Иначе на място можете да платите както искате, кеш, половината с карта и половината кеш, две и повече карти - това не е проблем. 2
AlexandraKo Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 Да, няма проблем да се плаща с друга карта. За нашата си тайфичка за хотелите винаги аз правя резервациите, защото имам в Букинг - а регистрирана карта, не се налага да пиша данни всеки път. А и вече имам много употребени резеврации оттам, тоест - натрупано доверие. А на място единият приятел плаща с неговата карта, пък ние му даваме парите на него, че не обича да носи кеш оттук. 1
Duke Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 ..... защото имам в Букинг - а регистрирана карта, не се налага да пиша данни всеки път. Ако приемеш един съвет. Изтрий данните за картата в Букинг. По-добре всеки път при резервация да въвеждаш едни цифри, име и CVC код, отколкото да се разправяш с банката за осъществени транзакции през твоята карта, които не са извършени от теб... 4
stanimir Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 Това е добър съвет -моята карта я има в доста резервационни системи. Абе само дано не ми изкарат голите снимки от iCloud , че и при тях имам акаунт П.С. Имам няколко резервации за догодина направени с карта която изтича след месец. Предполагам просто трябва да въведа данните на новата карта в booking или от хотелите при нужда ще ме потърсят ? Въобще при проблем с карта как им пращате данните на друга карта за да е безопасно ? Аз по мейл съм си казвал данните единствено на Светия Престол 1
Masmiya Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 Преди седмица ми се наложи да сменя кредитната карта за резервация през flugladen.de Възможно е само по телефона, от съображения за сигурност не предлагат по и-мейла.
AlexandraKo Публикувано: 10 септември, 2014 Публикувано: 10 септември, 2014 Ако приемеш един съвет. Изтрий данните за картата в Букинг. По-добре всеки път при резервация да въвеждаш едни цифри, име и CVC код, отколкото да се разправяш с банката за осъществени транзакции през твоята карта, които не са извършени от теб... Благодаря, съветът ти е много ценен, в тази карта държа съвсем малка сума - колкото за една нощувка, например. Защото, това, което казваш, ми се случи веднъж с друга карта, с много пари в нея. Добре че, на всички кредитни карти имам SMS известяване, та веднага дръннах да блокират картата. Странното беше, че бяха дръпнали 2 евро или нещо подобно. Ама знае ли се колко щяха да заминат след тях?
AlexandraKo Публикувано: 10 септември, 2014 Публикувано: 10 септември, 2014 Това е добър съвет -моята карта я има в доста резервационни системи. Абе само дано не ми изкарат голите снимки от iCloud , че и при тях имам акаунт П.С. Имам няколко резервации за догодина направени с карта която изтича след месец. Предполагам просто трябва да въведа данните на новата карта в booking или от хотелите при нужда ще ме потърсят ? Въобще при проблем с карта как им пращате данните на друга карта за да е безопасно ? Аз по мейл съм си казвал данните единствено на Светия Престол Имах такъв случай - при едни закупени билети, Катарците ми поискаха кредитната карта, с която съм ги купила. Вече беше сменена, та се обаждах до банката, за да потвърдят и да ми кажат стария номер. Ако, обаче, трябва да се извърши плащане, от банката /Пиреос/ ми обясниха, че при тях си върви нормално - тоест - новата и старата карта някак вървят заедно. Защото трябваше да ми се върнат едни пари, които ми бяха удържани по старата карта, а се върнаха в новата. Не зная дали го обясних разбрано, но мисля, че няма нужда да въвеждаш новата карта. Или пък, да я пращаш по мейл. А и тя ще им трябва, само, ако не се явиш на датата на резервацията.
stanimir Публикувано: 10 септември, 2014 Публикувано: 10 септември, 2014 Да , разбрах те, При Qatar и аз съм сменял карта преди полет.
rdd Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 (редактирано) При попълване на формата за резервация на хотел през Booking.com, има една точка - "ГОСТ". Какво означава? Може ли някой магеланец да отдели от времето си за отговор? Избрах си стая за двама с едно двойно легло и разтегателен диван, предварително попитах в хотела, може ли да бъде настанен трети възрастен - отговориха може, срещу 10 евро. И така започнах да попълвам резервационната форма, от мое име, и в един момент виждам "брой гости". Какво означава и кои имена се записват в съответното поле. Като избера един гост се изписва автоматично моето име. Не разбирам какво означава. Нали съм избрала стая с необходимият капацитет и толкова, на място ще се уточни всичко. Редактирано 3 ноември, 2016 от rdd
bobole4e Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 На гост аз пиша моето име. Понякога ми иска и името на другия пътуващ, в повечето случаи не. След това излиза моето име +1. Веднъж се обърках и на името на госта записах другия пътуващ. Нямаше никакъв проблем, просто резервацията вече се водеше на негово име, като титуляр един вид. 1
П.Кръстев Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 Аз понякога пиша името на всички, които ще са в стаята, друг път пиша само моето. Никога не е имало проблем. 1
Фил Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 Какво означава и кои имена се записват в съответното поле. Като избера един гост се изписва автоматично моето име. Не разбирам какво означава. Нали съм избрала стая с необходимият капацитет и толкова, на място ще се уточни всичко. Не се шашкай - хотелската резервация не е като самолетен билет, та името да е от някакво критично значение. 2
Zara Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 На мястото на ГОСТ би трябвало автоматично да излиза името на този, който прави резервацията през профила си в Букинг. Ако държиш да изредиш всички гости - правиш го със запетая между имената. Ако правиш резервация за други хора, а ти няма да ползваш хотела, на мястото на ГОСТ въвеждаш имената на тези, които ще ползват резервацията. Както е написал Фичо, не е фатално и разминаване в имената. 1
rdd Публикувано: 4 ноември, 2016 Публикувано: 4 ноември, 2016 Но защо има такива странни полета за попълване в страницата за резервация. Най-отгоре всеки си записва името, след като сте избрали видът на стаята и броя на пътуващите. Цената е на стая, защо има нужда да се записват други детайли.
TheLawyer90 Публикувано: 4 ноември, 2016 Публикувано: 4 ноември, 2016 В много хотели те откриват не по номера на резервацията, а по името ти. Досега съм писал само моето име (дори и стаята да е двойна) , а ако резервирам повече от 1 стая в другите полета пиша името на човека, който ще е в другата стая и не съм имал проблеми. Най-важно е ако сме двама да съм резервирал двойна стая, от хотела не се интересуват дали съм вписал имената и на двамата души по време на резервацията, те така или иначе ни регистрират на рецепция. 1
saved_ Публикувано: 24 февруари, 2017 Публикувано: 24 февруари, 2017 Здравейте! Резервирах няколко хотела през booking.com и след това получих по имейла 2 съобщения от местата за настаняване. След това влизам в профила си и не мога да ги открия - нито в секцията за съобщения, нито в самата резервация? Някаква идея как мога да си прочета съобщенита и да отговоря.
Mary Публикувано: 24 февруари, 2017 Публикувано: 24 февруари, 2017 Здравейте! Резервирах няколко хотела през booking.com и след това получих по имейла 2 съобщения от местата за настаняване. След това влизам в профила си и не мога да ги открия - нито в секцията за съобщения, нито в самата резервация? Някаква идея как мога да си прочета съобщенита и да отговоря. Няма ли ги в мейла ви? Поне аз там получавам всички такива.
saved_ Публикувано: 24 февруари, 2017 Публикувано: 24 февруари, 2017 Да, но изглежда, че не исзлиза целия имейл, например, едно и изречение и след това второто е до половина...
VladimirK Публикувано: 24 февруари, 2017 Публикувано: 24 февруари, 2017 Здравейте! Резервирах няколко хотела през booking.com и след това получих по имейла 2 съобщения от местата за настаняване. След това влизам в профила си и не мога да ги открия - нито в секцията за съобщения, нито в самата резервация? Някаква идея как мога да си прочета съобщенита и да отговоря. В резервацията имаш бутон "Message the property". Натисни го и ще видиш писмата, които са ти изпратени от мястото за настаняване.
maybe Публикувано: 24 февруари, 2017 Публикувано: 24 февруари, 2017 Да, но изглежда, че не исзлиза целия имейл, например, едно и изречение и след това второто е до половина... Копирай текста на съобщението и го пейстни в друг файл, например в уърд, и ще излезе изцяло. Изпробвано е.
Dreamm Публикувано: 9 март, 2017 Публикувано: 9 март, 2017 Магеланци, моля за съвет!Снощи резервирах фамилна стая за трима възрастни през booking. Имах и специално изискване относно напускането, за което впоследствие получих имейл от booking, че са се свързали с хотела и те са казали, че няма проблем. Днес намерих сайта на хотела и реших да го разгледам. Първо ми направи впечатление, че цената беше с 30 лв. по-евтина. Но в самия сайт не видях да се предлагат стаи за 3 възрастни. Заради това им написах съобщение във фейсбук и ги питах предлагат ли такива стаи, защото агенция /не посочих коя/ ми предлага такива. Отговорът им ме втрещи: "Hi. We have another double room with extra bed option and others standard double rooms and single rooms. You can check our options sending an email: хххх@ххххх visit our mej site: ххххххххххх. Thank you.But are not available by the Booking.com site". И сега какво да правя? Мисля си да копирам дискусията ми с хотела и да я пратя на booking....
Георги Публикувано: 10 март, 2017 Публикувано: 10 март, 2017 Да, според мен попитай букинг изрично да ти гарантират стаята според условията. Но според мен нямаш проблем, по-скоро служителя не е доразбрал, а на място ще ви дадат от тройните стаи, дори по принцип уж да не ги зареждали в букинг след като вие сте резервирали точно такава. За 30-те лева по идея можеш да пуснеш запитване до букинг, но трябва резервационните условия на стаите да са 1:1 еднакви, а в твоя случай май не е така. 1
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега