Dreamm Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Много ти благодаря за отделеното време! Нали съм бърза - реших проблема още снощи. Анулирах резервацията в този хотел и си резервирах друг, по-хубав, на по-хубаво място и то със 75 процента отстъпка (едва ли е точно така), но ми излезе десетина лева по-евтин от предходния, а сравнение между двата трудно може да се направи. Пък и рейтингът му в booking е 8 от над 2000 мнения. Става въпрос за хотел в Барселона. 1 Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 (редактирано) Да ви питам, макар и малко оф топик от точно темата за Барселона, но все пак във връзка... Как осъществявате връзка с Букинг? И още нещо по темата с резервирането, за да съм сигурна...Дори и в случаите когато няма някакво предплащане на резервацията ли сумата, която трябва да се плати по нея, трябва да е налична на 100 % lв дебитната/кредитната карта? Т.е. гаранция означава активна дебитна/кредитна карта, но и стопроцентово налична сума ли? Редактирано 10 март, 2017 от Geri K. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Да ви питам, макар и малко оф топик от точно темата за Барселона, но все пак във връзка... Как осъществявате връзка с Букинг? И още нещо по темата с резервирането, за да съм сигурна...Дори и в случаите когато няма някакво предплащане на резервацията ли сумата, която трябва да се плати по нея, трябва да е налична на 100 % lв дебитната/кредитната карта? Т.е. гаранция означава активна дебитна/кредитна карта, но и стопроцентово налична сума ли? booking.com имат и имейл за връзка и телефон. И двете ги пише като резервираш, не ми се рови сега да ги видя какви бяха Не, само активна карта е достатъчна, а има и резервации които не изискват кредитна карта - обикновено малки семейни хотелчета, в по-малки градове от Барселона. Ако в условията на хотела пише, че няма да блокират/теглят сума преди настаняването би трябвало да си ок и да нямаш наличност по картата. Би трябвало казвам, защото сме дискутирали във форума, че въпреки че условията са да няма предплащане по някое време се опитват да проверят картата. Дори да е нужно предплащане и да нямаш парите налични пак не е фатално, ако хотела опита да изтегли сумата и транзакцията е неуспешна, то ще получиш имейл да смениш картата, няма автоматично да ти откажат резервацията. Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 booking.com имат и имейл за връзка и телефон. И двете ги пише като резервираш, не ми се рови сега да ги видя какви бяха Не, само активна карта е достатъчна, а има и резервации които не изискват кредитна карта - обикновено малки семейни хотелчета, в по-малки градове от Барселона. Ако в условията на хотела пише, че няма да блокират/теглят сума преди настаняването би трябвало да си ок и да нямаш наличност по картата. Би трябвало казвам, защото сме дискутирали във форума, че въпреки че условията са да няма предплащане по някое време се опитват да проверят картата. Дори да е нужно предплащане и да нямаш парите налични пак не е фатално, ако хотела опита да изтегли сумата и транзакцията е неуспешна, то ще получиш имейл да смениш картата, няма автоматично да ти откажат резервацията. Георги, и аз така го мисля, обаче си пишем с един собстевник, който се притеснява, че около 80 евро в картата ми не стигат до пълната сума за цялата резервация. Картата е напълно активна и в условията на букинг изрично пишеше, че не се изисква никакъв депозит, дори не ми поискаха кода на картата, а само номера. Утре ще ги вкарам тия пари, но се притеснявам, че няма да има веднага видимост към транзакцията, а не искам да се отказвам от тази оферта, защото е много изгодна... Собственикът изглежда мил и човечен, но в случая все пак явно не е въпрос на компромси, а на правила. И аз се чудя какво да правя... И забравих да благодаря на Георги, че премести въпроса ми на точното място. Благодаря, Георги! Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ако не се иска депозит, и те си спазват правилата, би трябвало само да проверява картата дали е валидна, вероятно блокира сума. Но трябва да е налична (или да имаш разполагаем лимит). Ако ти е дебитна и внесеш пари са налични веднага, за кредитна не винаги, ти си знаеш най-добре колко бързо се появяват парите в картата. Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Наличност има. И картата е активна, а откъде вижда колко е наличността, не мога да кажа... Не би ли трябвало да се вижда? Щото той пише, че през банка проверявал. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ами смятам, че не би трябвало да вижда колко точно има, само дали минава транзакцията или не. Но може и да бъркам. То иначе всичко става публично... Или нещо има недоразумение 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 А как вижда или каквото и да е, щом не си дала кода, само с номера....не би трябвало да е възможно. Тук нещо не ми се връзва. 1 Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Представа нямам. Посъветвайте ме какво да правя, освен това, което мисля - да вкарам пари утре в картата... Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 На мен да ми правили преоторизация на карта и за 1 евро, и за 100 евро. Вероятно е това. Другото - дали пък му е толкова добър английският, да няма някъде развален телефон? Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 На мен да ми правили преоторизация на карта и за 1 евро, и за 100 евро. Вероятно е това. Другото - дали пък му е толкова добър английският, да няма някъде развален телефон? Прилича на добър. Писмото е написано нормално. Аз ще вкара пари в картата, но т.ой пак няма да може да ги види и/или ползва преди понеделник, най-рано. Остава да разчитам на разбиране. Дали е възможно, в смисъл - чисто технически да задържи резервацията до понеделник/вторник, при положение, че две трети от сумата в карата все пак е налична... Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ами може чичанката да е пробвал с цялата сума и като не се е получило да е пробвал с по-малка. Това в сферата на свободните съчинения де! Със сигурност обаче, не се сещам как може да познае по друг начин какви пари имаш в картата, дори и в случай че има трицифрения й код (CVV), освен ако не познава някой служител от твоята банка, но съвсем се отплеснах. Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ами може чичанката да е пробвал с цялата сума и като не се е получило да е пробвал с по-малка. Това в сферата на свободните съчинения де! Със сигурност обаче, не се сещам как може да познае по друг начин какви пари имаш в картата, дори и в случай че има трицифрения й код (CVV), освен ако не познава някой служител от твоята банка, но съвсем се отплеснах. Ами може да си вземе - наличната сума покрива две трети от необходимото. А за другото, просто не зная, но се шашкам все повече и повече... Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ами тук има много по-опитни от мен с букинг, но нещо има което не е така. За кога е тази резервация? За понеделник ли? Даже и да е така, както ти казаха по-горе, ще получиш мейл да дадеш друга карта, а няма веднага да ти оттменят резервацията. Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 (редактирано) Ами тук има много по-опитни от мен с букинг, но нещо има което не е така. За кога е тази резервация? За понеделник ли? Даже и да е така, както ти казаха по-горе, ще получиш мейл да дадеш друга карта, а няма веднага да ти оттменят резервацията. да, има такава възможност, но 24-часовия ми срок изтича утре, а до утре няма откъде на меря втора карта, наистина... освен да пробвам да се разбера с него, след като вкарам парите? Резервацията е за края на август. Редактирано 10 март, 2017 от Geri K. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ами пиши му да изчака малко, и без това си имате раздумка вече... 1 Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ами пиши му да изчака малко, и без това си имате раздумка вече... Раздумка... по принуда. Ще му пиша и ще му кажа, че има наличност и картата е активна. Ако се дърпа, ще откажа. Ккав ипоследствия може да има, ако, така или иначе, пари в картата има налични. Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ами мисля, че като толкова държиш, може да му напишеш един ред, че сумата ще е налична в понеделник и толкова. Не би трябвало да има проблем. Нямам идея какъв е този 24-часов срок, а много догадки станаха. При всички положения, които и каквото да напише повече тук, като искаш да се шашкакш и стресираш - това си е твое право. Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ще опитам да се справя. И ще пиша какво е станало. Благодаря ви! Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 март, 2017 Сподели Публикувано: 11 март, 2017 Моето мнение сигурно няма да бъде взето под внимание, но може би ще бъде в полза на някой друг. Моят съвет е да анулираш тази резервация и да намериш друго по-подходящо място за настаняване. Собственикът няма основателна причина да контактува с теб зад гърба на booking.com и в точно това се крие едно от предимствата на тази резервационна система, а именно да предоставя относителна сигурност на крайния клиент. Има условия по резервацията. Ако там изрично не е написано, че мястото за настаняване може да блокира сума по картата предварително, това и всичко свързано с подобни действия е извън правилата. Дори и поради някаква причина да е извършена проверка на картата, съобщението за нередност следва да се получи от booking.com, а не от собственика. На всичкото отгоре без CVC код наистина е непонятно как е възможно да се провери наличност по сметката. Аз бих анулирал с чиста съвест тази резервация, като преди това бих уведомил booking.com за действията на собственика и току виж съм получил интересно компенсаторно предложение от тях... 3 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 11 март, 2017 Сподели Публикувано: 11 март, 2017 Моето мнение сигурно няма да бъде взето под внимание, но може би ще бъде в полза на някой друг. Моят съвет е да анулираш тази резервация и да намериш друго по-подходящо място за настаняване. Собственикът няма основателна причина да контактува с теб зад гърба на booking.com и в точно това се крие едно от предимствата на тази резервационна система, а именно да предоставя относителна сигурност на крайния клиент. Има условия по резервацията. Ако там изрично не е написано, че мястото за настаняване може да блокира сума по картата предварително, това и всичко свързано с подобни действия е извън правилата. Дори и поради някаква причина да е извършена проверка на картата, съобщението за нередност следва да се получи от booking.com, а не от собственика. На всичкото отгоре без CVC код наистина е непонятно как е възможно да се провери наличност по сметката. Аз бих анулирал с чиста съвест тази резервация, като преди това бих уведомил booking.com за действията на собственика и току виж съм получил интересно компенсаторно предложение от тях... Всичко е точно така, само не очаквайте компенсация, при всичките ми разказани и неразказани проблеми с места за настаняване, резервирани през Букинг, не съм получила компенсация нито веднъж. Като видят, че не могат да се справят, просто се покриват. За последния случай, който описах, където собственика ни изгони и каза, че нямаме резервация, ми възстановиха разликата, но тя беше малка и я взеха от собственика. Ако бях резервирала и спала в два пъти по скъпо място нямаше да видя нито лев. 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 11 март, 2017 Сподели Публикувано: 11 март, 2017 Преди време направих една резервация без кр. карта, без предварително плащане и без депозити. Междувремеено условията се промениха и вече се иска до 14 дни от деня на редервацията предплащане 50 % по банков път. Засега пари не са ми искали, но направих допълнителна резервация /която не ми е толкова на сърце/, т.к. съм решила, че трансфер няма да правя. Времето наближава и се чудя дали е възможно да ми поискат този депозит, въпреки, че резервацията ми е правена при други условия? Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 март, 2017 Сподели Публикувано: 11 март, 2017 Не би трябвало! Валидни са условията, които са били в сила към деня на резервацията. При евентуален опит от страна на мястото за настаняване да поискат депозит, задължително пиши на booking.com 1 Връзка към коментар
Geri K. Публикувано: 17 март, 2017 Сподели Публикувано: 17 март, 2017 Здравейте, с известно закъснение по повода. Първо да кажа, че всичко е наред с резервацията. Очевидно са опитали да дръпнат цялата сума или поне повече от половината, защото в картата имаше налична сума, която можеше да покрие 50 % със сигурност. Притеснили са се, че нещо не е наред с картата, а цифрата, която са ми пратили и за която успях да разбера от последвалите мейли, вече написани явно от друг служител на доста по-нормален английски (не съдя никого, защото и моят в никакъв случай не е перфектен явно е била за сума, която не достига до тази, която те искат да дръпнат. Т.е. това не е била сумата, която виждат (да, няма как да видят какво има в картата, а това, което не им е достигало). Обмяната на мейли ставаше през формата на Booking, т.е. комуникацията според мен си беше съвсем редовна, а и още в първото съобщение, което пристигна от сайта, си пишеше, че по въпроси за плащането трябва да се потърси връзка с мястото. Резервацията я запазиха, блокираха 100 евро (вече видях тази транзакция в онлайн профила ми в банката) и ми писаха, че останалото може да се плати и на място. Бяха изключително отзивчиви и се извиняваха сто пъти... Вината си е почти изцяло моя, защото действително условието за резервация включва блокиране на сума, макар че, както четох и Booking, и в сайта на съответното място, обясненията за това какъв обем от сумата ще се изтегли, са малко двусмислено и крайно неконкретно написани...Както и да е, резервацията е със статут на потвърдена, с номер и код и пр. Но една седмица, от миналия петък до днешния, се тревожех доста, въпреки всичко. Всъщност, надявам се да не се тревожа вече на място, като чета тук за лошия опит с резервациите през Booking:), но риск за всичко винаги има, така че... Благодаря на всички, исках да питам още нещо по този повод, но ще е по-късно. И, Duke, не разбирам защо мислиш, че няма да взема твоето мнение под внимание, напротив! Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 17 март, 2017 Сподели Публикувано: 17 март, 2017 На моята резервация също пише, че хотелът си запазва правото да блокира суми, с цел оторизация на картата, но със сигурност е посочено, че плащането ще извърша на място в хотела. За момента нямам имейл от booking в тази връзка, надявам се и да не получа Явно твоите условия са други. Все пак важното е, че всичко е наред. Виждам, че преди мен ще посетиш Барселона и ще се радвам на разказ след връщането ти. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега