Kamen Публикувано: 21 септември, 2017 Сподели Публикувано: 21 септември, 2017 Следният казус. Направена и платена резервация. Закупени и самолетни билети за този период. На следващият ден следва отговор от собствениците, че имота се продава и се снема от платформата на Букинг. Не виждам каквато и да е вина от моя страна. Какво мога да изискам от Букинг освен връщането на парите? Ясно. ще ми предложат алтернативи, но при по-високи цени какво правим? Връзка към коментар
Тони Публикувано: 21 септември, 2017 Сподели Публикувано: 21 септември, 2017 Предлагат ти алтернативи, не приемаш докато не харесаш място. На място плащаш по-високата цена, после букинг срещу предоставена фактура ти връщат разликата. Разбира се, първо това го обсъждаш с букинг в бг офиса, че са доста отзивчиви. На мен ми се случи същото в Рим за миналата Нова Година и после ми върнаха разликата в парите около 7 дни след приключване на престоя. И в никакъв случай не отменяй, а направо говори с букинг, те ще се свържат с хотела и тн.- 1 Връзка към коментар
pamela Публикувано: 21 септември, 2017 Сподели Публикувано: 21 септември, 2017 Аз не съм изпадала в подобна ситуация, но доколкото съм чела тук, в сайта, второто ти място за настаняване не трябва да е на цена, по-висока от 120 % от първото. Тоест Букинг поемат само тези 20 % разлика. Ако мястото е по-скъпо, останалата част от разликата си я поемаш ти. Но във всички случаи трябва да го обсъдиш предварително с техен представител, щом знаеш още отсега за проблема. 1 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 21 септември, 2017 Сподели Публикувано: 21 септември, 2017 При нас конкретно разликата беше около 30%. Отказах местата, които ми предложиха те, показах им избраното от мен и когато потвърдиха, че ще ми възстановят разликата резервирах. След като се върнах им пратих сканирана фактурата като продължение на мейлите, които бяхме разменили преди това и общо взето това беше. 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 2 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2017 Искам да попитам,да не би Букинг тихомълком да са премахнали ангажимента си за друго настаняване при канселация от страна на хотела? Приятелка получи мейл от резервирано място за настаняване,с молба да си анулира резервация.Понеже тази година на мен ми се случи два пъти същото и от Букинг ми предложиха добри алтернативи,я посаветвах да си пусне запитване до Букинг и да настоява хотела сам да си анулира резервацията.Само отбелязвам,че локацията и цената му са супер и вероятно са продали повечко нощувки.Попълни си въпроса във формата на Букинг,от там повече от седмица няма отговор.Вчера писа на хотела те да си канселират резервацията,след като е по тяхно желание.Днес има отговор от Букинг,че от хотела искат да анулират резервацията и тя може да анулира тази резервация без такси.Което само по себе си е абсолютна глупост,защото резервацията е с безплатна отмяна още няколко месеца.Но за алтернативно настаняване на същата цена,нито дума.Сега не знам какво да я посъветвам.Да звъни ли на Букинг?Да им пише пак ли? Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 2 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2017 преди 2 минути , mamaivy каза: Искам да попитам,да не би Букинг тихомълком да са премахнали ангажимента си за друго настаняване при канселация от страна на хотела? Приятелка получи мейл от резервирано място за настаняване,с молба да си анулира резервация.Понеже тази година на мен ми се случи два пъти същото и от Букинг ми предложиха добри алтернативи,я посаветвах да си пусне запитване до Букинг и да настоява хотела сам да си анулира резервацията.Само отбелязвам,че локацията и цената му са супер и вероятно са продали повечко нощувки.Попълни си въпроса във формата на Букинг,от там повече от седмица няма отговор.Вчера писа на хотела те да си канселират резервацията,след като е по тяхно желание.Днес има отговор от Букинг,че от хотела искат да анулират резервацията и тя може да анулира тази резервация без такси.Което само по себе си е абсолютна глупост,защото резервацията е с безплатна отмяна още няколко месеца.Но за алтернативно настаняване на същата цена,нито дума.Сега не знам какво да я посъветвам.Да звъни ли на Букинг?Да им пише пак ли? Два подобни случая. Никакво анулиране от нейна страна. Да звъни, да обясни ситуацията и да настоява за алтернатива. Ако е по вина на хотела отказал направена резервация му дават 24ч за намиране на алтернативно решение. Ако не се справи или не бъде одобрена новата резервация, може сама да си намери нова и да я предложи на Букинг. При мен беше така, разликата я покрива Букинг, но след като премине новата резервация, а парите си ги търсят/предполагам/ от анулиралите първоначалната резервация. Отделно ги вадят и от резервациооната си платформа. Де факто, няма правила на каква стойност е алтернативата, трябва да бъде одобрена само. Кореспонденциите се пазят и на тяхна база става после възстановяването на разликата. 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 2 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2017 преди 9 часа, mamaivy каза: Искам да попитам,да не би Букинг тихомълком да са премахнали ангажимента си за друго настаняване при канселация от страна на хотела? Приятелка получи мейл от резервирано място за настаняване,с молба да си анулира резервация.Понеже тази година на мен ми се случи два пъти същото и от Букинг ми предложиха добри алтернативи,я посаветвах да си пусне запитване до Букинг и да настоява хотела сам да си анулира резервацията.Само отбелязвам,че локацията и цената му са супер и вероятно са продали повечко нощувки.Попълни си въпроса във формата на Букинг,от там повече от седмица няма отговор.Вчера писа на хотела те да си канселират резервацията,след като е по тяхно желание.Днес има отговор от Букинг,че от хотела искат да анулират резервацията и тя може да анулира тази резервация без такси.Което само по себе си е абсолютна глупост,защото резервацията е с безплатна отмяна още няколко месеца.Но за алтернативно настаняване на същата цена,нито дума.Сега не знам какво да я посъветвам.Да звъни ли на Букинг?Да им пише пак ли? И аз съм минала през това, даже няколко пъти. Да звъни на Букинг, не е отпаднало. Да се разберат за алтернативен вариант, задължително да вземе фактура от новото място, без нея няма покриване на разликата. 1 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 5 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2017 Да дам малко информация как се развиват нещата.Действително Букинг предлагат алтернатива.Понеже хотела е резервиран през линк за отстъпка и цялата резервация в последствие е била на руски,от Букинг се е обадил рускоговорящ младеж и са се разбрали как ще процедират.Служителят на Букинг е звънял от Испания.Малко по-късно,на приятелката ми са предложили алтернативи,която сега тя обмисля.Разликата в цената е до +20% засега. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 5 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2017 преди 15 минути , mamaivy каза: Да дам малко информация как се развиват нещата.Действително Букинг предлагат алтернатива.Понеже хотела е резервиран през линк за отстъпка и цялата резервация в последствие е била на руски,от Букинг се е обадил рускоговорящ младеж и са се разбрали как ще процедират.Служителят на Букинг е звънял от Испания.Малко по-късно,на приятелката ми са предложили алтернативи,която сега тя обмисля.Разликата в цената е до +20% засега. Разликата в цената е горе долу такава. Не може срещу гестхаус да получиш 5* хотел. Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 5 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2017 преди 22 минути , slujitel каза: Разликата в цената е горе долу такава. Не може срещу гестхаус да получиш 5* хотел. хаха, аз срещу мизерен апартамент съм получавала 4* Просто имах шанса всичко друго да е разпродадено 2 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 23 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 23 ноември, 2017 Хотелът, който съм си резервирала през Букинг /с безплатна анулация и без предплащане/ днес е блокирал сума от банковата ми сметка. Въпросът ми е като отида на място и платя цената на резервацията какво се случва с блокираната сума? Ще я приспаднат ли? Ще я отблокират ли? Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 23 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 23 ноември, 2017 преди 12 минути , Dreamm каза: Хотелът, който съм си резервирала през Букинг /с безплатна анулация и без предплащане/ днес е блокирал сума от банковата ми сметка. Въпросът ми е като отида на място и платя цената на резервацията какво се случва с блокираната сума? Ще я приспаднат ли? Ще я отблокират ли? Най-вероятно са направили преоторизация, която няма да осчетоводят, докато не им се подпишеш на бележката при престоя. Ако решиш да анулираш безплатно, ще изтече срока, който банката ти определя за максимален и ще ти се освободи наличността обратно. Виж обаче дали днес не ти изтича срока на безплатното анулиране Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 23 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 23 ноември, 2017 Преди 1 час, Боби каза: Най-вероятно са направили преоторизация, която няма да осчетоводят, докато не им се подпишеш на бележката при престоя. Ако решиш да анулираш безплатно, ще изтече срока, който банката ти определя за максимален и ще ти се освободи наличността обратно. Виж обаче дали днес не ти изтича срока на безплатното анулиране Благодаря ти, Боби! Имам право на безплатна анулация още около две седмици. Помня обаче, че някой някъде беше писал, че е направил "двойно плащане", в смисъл - човекът е имал блокирана сума и на място си плаща цялата сума и блокираната също се усвоява или може би от хотела бяха дръпнали блокираната сума и на място беше платена отново цялата резервация, не помня точно какъв беше случая. Точно от там идват притесненията ми. То днес като видях блокираната сума и докато се разбера с банката да ми кажат кой я е блокирал си беше цяла идилия... Накрая чух името на хотела и се успокоих. До сега нито един хотел не беше правил преоторизация на картата ми и определено много се изненадах. Вярно е, че пише, че това е възможно, но просто ми се случва реално за първи път. Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 (редактирано) Начало | Често задавани въпроси Управление на резервацията Добър денхххххххххххххх Благодарим Ви, че избрахте Booking.com за Вашата резервация хххххххххххххххххххххххххххn. В случай, че имате въпроси, ние с радост ще Ви съдействаме. Наши клиенти ни сигнализираха за получаване на подозрителни имейли или телефонни обаждания от хора, които може би са измамници, представящи се за служители на Booking.com или мястото за настаняване. С този имейл бихме искали да Ви помогнем да разпознаете дали с Вас са се свързали измамници, представящи се за служители на Booking.com или мястото за настаняване. Как можете да различите дали с Вас наистина се свързва Booking.com или някой, който се представя за нас: Ние никога няма да поискаме от Вас да споделяте информация от кредитната си карта чрез имейл или телефон. Ние никога няма да поискаме от Вас да извършите банков превод, освен ако няма такова условие в потвърждението на резервацията Ви. Ние винаги се свързваме с Вас чрез официален booking.com имейл адрес (завършващ с @booking.com), който не съдържа линкове към уебсайтове, различни от Booking.com или Villas.com. Моля, посочете опция, която отговаря на Вашата ситуация: Ако не сте получили подозрителен телефонно обаждане или имейл - кликнете тук. Ако сте получили подозрително телефонно обаждане или имейл, но не сте отговорили - кликнете тук. Ако смятате, че сте получили подозрителен имейл или телефонно обаждане и СТЕ СПОДЕЛИЛИ информацията от кредитната си карта оли сте направили банков превод - кликнете тук. Още веднъж Ви благодари, че използвахте Booking.com. Ние сме винаги на Ваше разположение и сигурността на Вашите лични данни е наш приоритет. С уважение, Връзка с клиенти - Booking.com Това получих преди малко. Някой друг има ли такъв имейл? Редактирано 7 декември, 2017 от AlexandraKo Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 А, пратили са ми и кодове за отракции. Не за безплатни, ами за намаленя. Не че мисля да се занимавам, ама нали някой питаше. Връзка към коментар
funny Публикувано: 11 декември, 2017 Сподели Публикувано: 11 декември, 2017 Искам да се оплача от booking.com. От вчера вечер се опитвам да направя резервация за хотел и като стигна до вкарване на детайлите по дебитна/кредитна карта и ми излиза надпис " Не успяваме да изтеглим пари от картата ви. Опитайте с друга". И така с 7-8 различни карти от различни банки. Опитах и през друг акаунт, и без акаунт - същото. Банката (едната) каза "няма направени и отхвърлени заявки от букинг" Букинг казват - проблема е в картата/картите или вие не си изписвате името правилно ?!?!?! Офф Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 12 декември, 2017 Сподели Публикувано: 12 декември, 2017 Някакъв бъг в систвата е. Правила съм няколко пъти резервации с изтекла кредитна карта, която не съм сменила в профила си.Резервирам си спокойно , с плащане веднага, минава си резервацията, чак след това получавам имейл, че има проблем с КК, да сложа друга. Но и пише, че резервацията си я имам, само да сложа друга карта, за мине плщането. 4 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 На 11.12.2017 г. в 22:46, funny каза: Искам да се оплача от booking.com. От вчера вечер се опитвам да направя резервация за хотел и като стигна до вкарване на детайлите по дебитна/кредитна карта и ми излиза надпис " Не успяваме да изтеглим пари от картата ви. Опитайте с друга". И така с 7-8 различни карти от различни банки. Опитах и през друг акаунт, и без акаунт - същото. Банката (едната) каза "няма направени и отхвърлени заявки от букинг" Букинг казват - проблема е в картата/картите или вие не си изписвате името правилно ?!?!?! Офф Имам същия проблем днес, не мога да платя с никакви карти, през различни акаунти и без акаунт. При теб как се развиха нещата? Връзка към коментар
funny Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 (редактирано) преди 11 минути , Marisha каза: Имам същия проблем днес, не мога да платя с никакви карти, през различни акаунти и без акаунт. При теб как се развиха нещата? След 3-4 разговора със съпорта на Букинг се оказа че нямат разрешение на проблема ми. За себе си разбрах , че този проблем го имам само с хотели в Куба . В други държави в които тествах - нямаше грижа. И... букнах хотел през друго място Редактирано 14 декември, 2017 от funny 2 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 Хотела е Португалия, сега ще пробвам с някой друг хотел. Връзка към коментар
Monika_Koko Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 (редактирано) Аз имах такъв проблем в хотела в Португалия ( хотел на летището).... 4 карти смених и все ми казваше въведете друга карта.....и така 1месец. Резервацията ми о баче си беше активна. Накрая ...на място в хотела пак не ми прие картата ..... и платих кеш. След което , обаче букинг ми върна 40 $, по сметката. Бях резервирала с промо кода. Редактирано 14 декември, 2017 от Monika_Koko Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 преди 6 минути , Marisha каза: Хотела е Португалия, сега ще пробвам с някой друг хотел. Интересно, аз с португалските хотели нямах никакъв проблем с booking. Даже ми дадоха сериозна отстъпка в цената. Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 преди 12 минути , Lyubina каза: Интересно, аз с португалските хотели нямах никакъв проблем с booking. Даже ми дадоха сериозна отстъпка в цената. И аз нямах до днес, но днес не мога да платя. А за каква отстъпка говориш? преди 15 минути , Monika_Koko каза: Аз имах такъв проблем в хотела в Португалия ( хотел на летището).... 4 карти смених и все ми казваше въведете друга карта.....и така 1месец. Резервацията ми о баче си беше активна. Накрая ...на място в хотела пак не ми прие картата ..... и платих кеш. След което , обаче букинг ми върна 40 $, по сметката. Бях резервирала с промо кода. Аз не мога и да резервирам, защото не ми приема нито една карта. Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 Преди 1 час, Marisha каза: А за каква отстъпка говориш? Убий ме, не си спомням как стана номера, но знам че платих за 4 нощувки приблизително 100€ по-малко от написаното. 1 Връзка към коментар
funny Публикувано: 14 декември, 2017 Сподели Публикувано: 14 декември, 2017 преди 1 час, Marisha каза: И аз нямах до днес, но днес не мога да платя. А за каква отстъпка говориш? Аз не мога и да резервирам, защото не ми приема нито една карта. Пробвай все пак със съпорта и ти. При първите ми две обаждания направиха опити да "рестартнат" или каквото и там да е акаунта ми. Караха ме да се отпиша , да изчакам 45 мин. и да се впиша отново. При мен за Куба не проработи, но току виж при теб даде резултат. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега