Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

  • 2 седмици по-късно ...

В моя телевизор ли е повредата или вече не могат да се видят ревютата за даден хотел, излизат ми само оценки и най-отгоре може да се скролнат няколко ревюта и това е? 

Връзка към мнение

Хм, странно... Като кликна върху оценката, ми излиза отдясно плъзгащ прозорец с оценките и най-отдолу си има хиперлинкове Next и Previous и могат да се четат всички ревюта.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Здравейте. Бяхме в Барселона с мои познати. Бяхме в Травелодж. Направихме резервацията през букинг. Имахме платена закуска, но на последния ден не получихме такава поради ранното напускане на хотела - 6:00. Казаха, че нямало как да ни направят сух пакет, защото готвачите започвали работа в 6:30. Как можем да си получим парите - чрез букинг или директно да пишем на травелодж?

Връзка към мнение

Не разбирам какви пари искате да получите? Това, че сте напуснали хотела преди започване на закуската, не ви дава право да претендирате нейната стойност...

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Ако хотелът е обявил часовете за закуска и те не са спазени от вас, няма как да искате някаква компенсация, особено пък постфактум. "Сухият пакет" би бил проява на изключително и приятно отношение към вас, би покачило вероятно и рейтинга на хотела. Но то е на добра воля и на мен лично не ми се е случвало.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Здравейте. Бяхме в Барселона с мои познати. Бяхме в Травелодж. Направихме резервацията през букинг. Имахме платена закуска, но на последния ден не получихме такава поради ранното напускане на хотела - 6:00. Казаха, че нямало как да ни направят сух пакет, защото готвачите започвали работа в 6:30. Как можем да си получим парите - чрез букинг или директно да пишем на травелодж?

А вие предупредихте ли от предната вечер, че ще напускате рано и да поръчате сухи пакети?

Ние преди две седмици заради ранния полет от Болоня, напуснахме хотела около 5.30 сутринта.Предния ден бяхме поръчали на рецепцията да ни приготвят пакети и те ни чакаха.За такива рано пътуващи ги приготвят от предната вечер - навсякъде е така, където сме били.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 6
Връзка към мнение

 Но то е на добра воля и на мен лично не ми се е случвало.

На мен ми се е случвало неведнъж, но наистина е въпрос на добра воля и, както казва AleksandraKo - трябва да се говори предварително. 

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Хм, странно... Като кликна върху оценката, ми излиза отдясно плъзгащ прозорец с оценките и най-отдолу си има хиперлинкове Next и Previous и могат да се четат всички ревюта.

И аз се питах къде изчезнаха всички ревюта.Просто са ги поставили на друго място.

Връзка към мнение

Да, бяхме предупредили един ден преди напускането. Служителя на рецепция и мениджъра отказаха да ни съдействат. Казаха, че готвачите носят отговорност за кухнята и храната. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Както и по-горе е посочено, въпрос на добро желание и възможност на хотела. Аз също съм имал многократно случаи на ранно напускане и удовлетворена молба за "breakfast in a bag", но съм имал и случаи при които на рецепцията директно ми заявяват, че не могат да осигурят подобно нещо. Във всички случаи обаче, няма как да вините хотела...

Връзка към мнение

Да, бяхме предупредили един ден преди напускането. Служителя на рецепция и мениджъра отказаха да ни съдействат. Казаха, че готвачите носят отговорност за кухнята и храната. 

Това е друго. Щом сте направили заявка, а са ви отказали - спокойно го напишете в коментарите в Букинг. Аз бих написала и едно писмо до хотела. Да не би рецепция и кухня да са независими институции? :angry:Всички служители на съответния хотел са там, за да бъдат в услуга на клиентите.

Връзка към мнение

Да ви споделя как се издразних, но още не знам към кого да насоча гнева си - към букинг или хотела.

Избрах си място в Матера на добра цена с хубави отзиви. Прегледах му условията, видях че искат гаранция от 100 евро при настаняването, която при напускането след като огледат стаята ти връщат веднага. В ревютата няма нищо писано по този въпрос, но реших, че не е проблем и го букнах.Това отпреди 10 дни.

Понеже мястото изисква да бъде уведомено за часа на пристигане, че няма рецепция днес реших да заявя час на пристигане. Получих уведомление от букинг по имейл, че мястото е приело зададения час и толкова по въпроса. Изведнъж обаче, погледа ми се задържа върху отбелязаната цена, която е по-висока от резервираната от мен. Загледах се и виждам, че е включена допълнително такса за почистване. Погледнах и резервацията в букинг цената е променена. Изчетох всичко по резервацията на хотела и няма посочване на такава такса. До вчера цената беше друга, а от днес завишена. Издразних се, че ако не бях посочила час на пристигане нямаше и да разбера, че цената е завишена, тъй като в потвърждението при резервирането е посочена друга цена и аз разчитах на нея. Това ме ядоса и канселирах и сега в букинг хотела стои отново с по- ниска цена, без допълнителна такса за почистване.

От една страна знам, че хотела е този, който си определя условията, ама от друга защо букинг не пращат никакво уведомление за промяната в условията. Ами ако не я бях видяла случайно и бях влязла в срока, когато не мога да канселирам, тогава въпреки че съм резервирала при една цена щях да бъда принудена да платя завишена стойност.

Е много ме дразнят такива цигании.

Редактирано от mililia
  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Имам въпрос по горното.

Ако условията са променени след резервацията, това какво общо има с резервиралия?

 

Питам, защото съм резервирала хотел в Катания за доста пари - без кр. карта, без депозит и без предварително плащане. Въпреки това, пише че ако се канселира резервацията преди 14 или по.малко дни, ще има неустойка в размер на 1 нощувка.

Резервирах преди 2 месеца, но вече в ревюто на хотела има текст, че месец преди настаняването хотелът ще изпрати банкова сметка, по която трябва да се направи превод като гаранция в размер на една нощувка. Когато аз резервирах, това гонямаше, няма го и в разпечатката ми.

Някаква идея какво да очаквам? Да търся ли друг хотел?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да ви споделя как се издразних, но още не знам към кого да насоча гнева си - към букинг или хотела.

Избрах си място в Матера на добра цена с хубави отзиви. Прегледах му условията, видях че искат гаранция от 100 евро при настаняването, която при напускането след като огледат стаята ти връщат веднага. В ревютата няма нищо писано по този въпрос, но реших, че не е проблем и го букнах.Това отпреди 10 дни.

Понеже мястото изисква да бъде уведомено за часа на пристигане, че няма рецепция днес реших да заявя час на пристигане. Получих уведомление от букинг по имейл, че мястото е приело зададения час и толкова по въпроса. Изведнъж обаче, погледа ми се задържа върху отбелязаната цена, която е по-висока от резервираната от мен. Загледах се и виждам, че е включена допълнително такса за почистване. Погледнах и резервацията в букинг цената е променена. Изчетох всичко по резервацията на хотела и няма посочване на такава такса. До вчера цената беше друга, а от днес завишена. Издразних се, че ако не бях посочила час на пристигане нямаше и да разбера, че цената е завишена, тъй като в потвърждението при резервирането е посочена друга цена и аз разчитах на нея. Това ме ядоса и канселирах и сега в букинг хотела стои отново с по- ниска цена, без допълнителна такса за почистване.

От една страна знам, че хотела е този, който си определя условията, ама от друга защо букинг не пращат никакво уведомление за промяната в условията. Ами ако не я бях видяла случайно и бях влязла в срока, когато не мога да канселирам, тогава въпреки че съм резервирала при една цена щях да бъда принудена да платя завишена стойност.

Е много ме дразнят такива цигании.

 

Пиши до customer service на booking. След като си резервирала по едни условия, следва това да си остане така за теб. Най-малкото да премахнат този хотел от листата си.

На мен ми се случи хотела в Сием Реп да изчезне (просто са го затворили) точно преди дните ми за настаняване. От booking ме бяха издирвали по телефона и след като се свързаха с мен ме прехвърлиха в друг хотел (минималната разлика я поеха те).

Оплачи се, за да не се случи на друг!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Според мен букинг е виновен повече. В профила ми резервацията е с променена тихомълком цена. Ето, това ме ядоса, че допускат тази промяна и не ме информират за това.

Аз имам имейл с първата цена, но реално в самия букинг, в резервацията ми е налице промяна. Това не го прави хотела сам, а сайта.

Хотелът го разкарах заради принципа. Иначе таксата за почистване е само 10 евро и не е нещо, което си заслужава внимание.

Просто се чудя това означава ли, че трябва непрекъснато да дебна, дали в някоя резервация няма да настъпи тихомълком промяна. В момента имам 16 резервации и случилото се ме прави несигурна.

Редактирано от mililia
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Според мен букинг е виновен повече. В профила ми резервацията е с променена тихомълком цена. Ето, това ме ядоса, че допускат тази промяна и не ме информират за това.

Аз имам имейл с първата цена, но реално в самия букинг, в резервацията ми е налице промяна. Това не го прави хотела сам, а сайта.

Хотелът го разкарах заради принципа. Иначе таксата за почистване е само 10 евро и не е нещо, което си заслужава внимание.

Просто се чудя това означава ли, че трябва непрекъснато да дебна, дали в някоя резервация няма да настъпи тихомълком промяна. В момента имам 16 резервации и случилото се ме прави несигурна.

 

Не знам къде са регистрирани booking, но по законите на цивилизованите страни нямат право да ти променят ценовите условия след сключване на сделката.

Пиши им и вдигни скандал! Прикачи предния мейл и всичко, което доказва твърдението ти. Заплаши, че ще ги съдиш и ще ти отговорят бързо.

Връзка към мнение

На мен пък един хотел ми дръпна 50% от стойността на цялата резервация, въпреки че в условията беше упоменато, че не се изисква никаква предплата. Писах аз на booking и оттам се почна една сага... Ма аз дали съм бил сигурен, че те не ми били оторизирали картата и да са блокирали сумата или да не съм се объркал нещо. Аз им отговорих, че парите са изтеглени. И те пратиха леко странен мейл, че щом съм бил толкова сигурен в това да им изпратя 501 документа свързани с плащането и те щели да върнат сумата по сметката. Аз като видях, как трябва от банката да взимам разпечатки, които са с подписи печати и т.н се отказах. Сега ме гложди дали в хотела няма да ми поискат цялата сума от резервацията. Някакъв съвет? Мисля да си разпечатам извлечението, в което се вижда, че парите са дръпнати, но да имали някакви подписи от банката?

Връзка към мнение

Не мисля, че е от значение и не мисля, че ще ти вземат повече. Те вече са получили парите /знаят това/ и са наясно, че ако вземат повече, после ще връщат.

Аз съвсем скоро бях резервирала за приятел и ми изтеглиха половината, вместо да я блокират. Предупредих го да си иска фактура, т.к. щеше да плаща в кеш. Взеха му само остатъка и всичко беше ОК.

Във Венере също ми ги теглеха, вместо да блокират. Ядосах се и анулирах и след месец разправии ми ги върнаха.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Според мен букинг е виновен повече. В профила ми резервацията е с променена тихомълком цена. Ето, това ме ядоса, че допускат тази промяна и не ме информират за това.

 

 

Това звучи доста стряскащо. Сигурна ли си, че става въпрос за промяна на цената на нощувката, а не за добавяне на допълнителна такса? И преди сме дискутирали в тази тема, че някой хотели (особено в Италия) изискват заплащане на място (рецепция) на допълнителна туристическа (градска) такса. Имам чувството, че въпросната такса за почистване (явно става за апартамент) е именно с такъв допълнителен характер. В такъв случай би следвало в процеса на резервация някъде да излиза съобщение, че към обявената цена ще бъдат включени допълнителни такси. Не винаги стойността на допълнителните такси е ясно обозначена, но във всички случаи същите са посочени извън основната цена. В този смисъл е добре отново да провериш какво пише в първоначалното потвърждение и ако действително впоследствие booking.com са увеличили основната цена на резервацията в твоя профил, задължително им пиши...  

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Изобщо не се учудвам за тази ситуация.Наскоро имах следния казус-след направена преди доста време резервация за хотел в България-само три нощувки и то за не голяма сума получавам уведомление да преведа половината от стойността по банков път.Няма лошо,имаше условие,но за предплащане на първата нощувка.Пиша съответно,културно и любезно,че трябва или да коригират изискваната сума,или да ми преправят потвърждението в системата на Букинг.Ще Ви пусна точно отговора на хотела,като ще спестя само обръщението към мене и името на собственичката.След като на българския номер на Букинг не отговори никой,от международния ми съдействаха.В крайна сметка се оказа,че междувременно от хотела са сменили условията за резервация,но за мен си важат старите.В резултат преведох капаро за една нощувка и разбира се никой не си направи труда да потвърди,че парите са получени.Вече и аз не знам дали ми се ходи в този хотел,ама ще си спазя срока за анулация.Ако пък отида ще напиша коректни отзиви.Та ето въпросния отговор:

Съжаляваме за причиненото неудобство.
Тази полемика водим с Booking от много време. Те са най-силния сайт за резервации и като такива правят всичко възможно с рекламни послания да привлекат клиенти. Разбира се ние също имаме интерес, за което си плащаме съответните комисионни.
В нашият сайт, който е в пространството вече 1 година Правилата и условията за настаняване не са променяни никога и те са любезно предоставени на Booking още при първоначалната ни регистрация. За съжаление те не ги публикуват едно към едно, а ги перефразират.
В сайта на Booking има опция / в лявото поле на страницата / плащания, където е записано, че условията на плащане може да прочетете в Правилата на страницата на хотела или в мейла потвърждение на вашата резервация, който получавате от хотела. Т.е. Booking само осъществява комуникацията между нас, след което всички детайли се уточнават в комуникация с нас.
Моля да ни извините за неудобството, но би следвало да ни разберете, че няма как да управляваме легловата си база и да бъдем коректни в изпълнение на настаняването без гаранции за това. Непрекъснато има хора , които се отказват от резервация по куп причини реални или не, затова ВСИЧКИ ХОТЕЛИ изискваме предплащане при дългосрочни резервации. Ние може би сме еденистевния хотел, който е връщал на клиента предплата , при основателна причина, въпреки че това не е задължително за нас.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Чета много негативни отзиви от резервации в БГ хотели в Букинг

Аз досега не съм имал проблеми с букинг от резервации в чужбина, как пък там няма такива разминавания

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.