Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

преди 8 минути , cybersimo каза:

Мога ли към вече направена резервация (потвърдена, но не е платена) да си добавя WizzAir номера за 10% cashback?

Не. Тоест можеш, но няма ефект. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , neuromancer каза:

Не. Тоест можеш, но няма ефект. 

Аз съм го резервирал през WizzAir линка. Помня че виждах полето да си въведа номера. Но просто съм го забравил празно

Връзка към коментар
преди 9 минути , cybersimo каза:

Аз съм го резервирал през WizzAir линка. Помня че виждах полето да си въведа номера. Но просто съм го забравил празно

Ако първоначално си минал през Уиз линка после без проблем можеш да добавиш / редактираш номера.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Георги Матеев каза:

Ако първоначално си минал през Уиз линка после без проблем можеш да добавиш / редактираш номера.

Въпроса е как или откъде? Не го откривам

Връзка към коментар
преди 4 минути , yordanov каза:

Трябва да се логнеш в Букинг отново през Уиз линка, иначе не излиза.

Точно така излиза! Благодаря!

Добавих си го към резервацията, която беше без него.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Ще имам ли проблем, ако анулирам резервацията си в Букинг и направя отново същата резервация със същите параметри?

В същият хотел, който съм букнала, но още не съм платила, са пуснали по-ниска цена. Попринцип офертата има опция за връщане на пари, но реално аз съм се възползвала от правото да платя на място. Има ли смисъл да им пиша, че съм намерила по-ниска оферта в тяхният сайт или направо да си анулирам и резервирам на чисто?

Не би трябвало да има блокиране на пари от картата при положение, че се плаща директно в хотела, нали?

Връзка към коментар

Направих две резервации с код за кешбек от приятел, една резервация направиха с мой код. Видях, че трябва да въведа номер на кредитна карта, по която да постъпят парите. Мога ли обаче да въведа номер на дебитна карта? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря.

Моите два кода са от двама различни приятели. Стоят като потвърдени в моя профил (очакват ви $!Ще получите възнаграждението си след като престоят ви бъде потвърден.)

Връзка към коментар

То не е въпрос, ама от известно време получавам мейли от букинг към някоя си Натали, с резервации, покани за приятел... Моя мейл е с разделител точка, а този е без точка, за Gmail е едно и също, ама за букинг явно не е.

Та се чудя да се разправям ли с букинг, тая мацка не се ли сеща, че не получава никакви мейли...

Връзка към коментар
преди 37 минути , neuromancer каза:

То не е въпрос, ама от известно време получавам мейли от букинг към някоя си Натали, с резервации, покани за приятел... Моя мейл е с разделител точка, а този е без точка, за Gmail е едно и също, ама за букинг явно не е.

Та се чудя да се разправям ли с букинг, тая мацка не се ли сеща, че не получава никакви мейли...

А не си ли се замислял, че някой може просто да се бъзика с теб?

Връзка към коментар

При потвърждение за резервация, в мейла имам този текст:

 

"Отстъпки и оферти за атракции в Рим

Може да избегнете опашките и да спестите от входни такси за топ музеи, екскурзии и дейности. Скоро ще получите имейл с код за отстъпка и повече информация."

 

Някой ползвал ли е такъв код?

При резервациите за други градове нямам това съобщение.

 

 

 

Връзка към коментар

Имах подобна оферта при резервация във Венеция, но офертите не ме устройвах и не съм ги ползвал.

За да се ползват трябва да си въведеш кредитната карта и ти дърпат пари от нея когато ползваш QR кода

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 54 минути , Емика каза:

"Отстъпки и оферти за атракции в Рим

Някой ползвал ли е такъв код?

При резервациите за други градове нямам това съобщение.

 

 

 

Сега ползвах единият от кодовете за Барселона, за Музея на шоколада. Не са особено атрактивни отстъпките, а и на мен не ми пратиха кодове за някои важни забележителности.

Не за всички градове има кодове.

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

и ние получихме за Барселона два кода - също не възнамерявам да ги ползваме, защото почти всичките изброени включват турове с гид, които не са ми опция с цените си за трима човека

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сблъсках се със следния казус - резервирах стая в къща за гости от Booking.com през линка в Магеланци. В хотела пристигнахме около 22 ч. От там ни подметнаха едно "Мислехме, че няма да дойдете", но не обърнах внимание на това. Когато се прибрахме от пътуването, видях в профила си в Booking, че статусът ми е No show, а от самия Booking имах имейл да ме питат дали наистина не съм отишла. Натиснах бутона, че съм била в хотела точно както съм си го резервирала, и получих автоматичен отговор, че ще проверят казуса. Оттогава съм написала още два имейла до Booking и вече трета седмица нямам никакъв отговор.

Ако резервацията не беше правена през Магеланци, изобщо нямаше да се втелявам. Но с това No show, нито аз ще мога да си взема милите, нито Магеланци като партньор ще може да си вземе процент или там каквото са си договорили с Booking, предполагам. Не че е велика сума, става въпрос за 170 долара, но въпросът е принципен.

Сега се чудя да чакам ли, да ги залея с имейли ли, що ли?

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.