slujitel Публикувано: 20 януари, 2018 Сподели Публикувано: 20 януари, 2018 Ще докладвам като се върна. Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 Мога ли към вече направена резервация (потвърдена, но не е платена) да си добавя WizzAir номера за 10% cashback? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 8 минути , cybersimo каза: Мога ли към вече направена резервация (потвърдена, но не е платена) да си добавя WizzAir номера за 10% cashback? Не. Тоест можеш, но няма ефект. 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 1 минута , neuromancer каза: Не. Тоест можеш, но няма ефект. Аз съм го резервирал през WizzAir линка. Помня че виждах полето да си въведа номера. Но просто съм го забравил празно Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 9 минути , cybersimo каза: Аз съм го резервирал през WizzAir линка. Помня че виждах полето да си въведа номера. Но просто съм го забравил празно Ако първоначално си минал през Уиз линка после без проблем можеш да добавиш / редактираш номера. 2 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 2 минути , Георги Матеев каза: Ако първоначално си минал през Уиз линка после без проблем можеш да добавиш / редактираш номера. Въпроса е как или откъде? Не го откривам Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 39 минути , cybersimo каза: Въпроса е как или откъде? Не го откривам Трябва да се логнеш в Букинг отново през Уиз линка, иначе не излиза. 3 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 4 минути , yordanov каза: Трябва да се логнеш в Букинг отново през Уиз линка, иначе не излиза. Точно така излиза! Благодаря! Добавих си го към резервацията, която беше без него. 1 Връзка към коментар
iliana_t Публикувано: 1 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 1 февруари, 2018 Ще имам ли проблем, ако анулирам резервацията си в Букинг и направя отново същата резервация със същите параметри? В същият хотел, който съм букнала, но още не съм платила, са пуснали по-ниска цена. Попринцип офертата има опция за връщане на пари, но реално аз съм се възползвала от правото да платя на място. Има ли смисъл да им пиша, че съм намерила по-ниска оферта в тяхният сайт или направо да си анулирам и резервирам на чисто? Не би трябвало да има блокиране на пари от картата при положение, че се плаща директно в хотела, нали? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 1 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 1 февруари, 2018 Анулирай и прави нова резервация. Многократно сме го правили и няма никакви проблеми. 4 Връзка към коментар
Кайлис Публикувано: 3 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2018 Направих две резервации с код за кешбек от приятел, една резервация направиха с мой код. Видях, че трябва да въведа номер на кредитна карта, по която да постъпят парите. Мога ли обаче да въведа номер на дебитна карта? 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 3 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2018 Може и дебитна. Само че май може да получиш само веднъж с код от приятел. 1 Връзка към коментар
Кайлис Публикувано: 3 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2018 Благодаря. Моите два кода са от двама различни приятели. Стоят като потвърдени в моя профил (очакват ви $!Ще получите възнаграждението си след като престоят ви бъде потвърден.) Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 11 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 11 февруари, 2018 То не е въпрос, ама от известно време получавам мейли от букинг към някоя си Натали, с резервации, покани за приятел... Моя мейл е с разделител точка, а този е без точка, за Gmail е едно и също, ама за букинг явно не е. Та се чудя да се разправям ли с букинг, тая мацка не се ли сеща, че не получава никакви мейли... Връзка към коментар
koliob Публикувано: 11 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 11 февруари, 2018 преди 37 минути , neuromancer каза: То не е въпрос, ама от известно време получавам мейли от букинг към някоя си Натали, с резервации, покани за приятел... Моя мейл е с разделител точка, а този е без точка, за Gmail е едно и също, ама за букинг явно не е. Та се чудя да се разправям ли с букинг, тая мацка не се ли сеща, че не получава никакви мейли... А не си ли се замислял, че някой може просто да се бъзика с теб? Връзка към коментар
Емика Публикувано: 12 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 12 февруари, 2018 При потвърждение за резервация, в мейла имам този текст: "Отстъпки и оферти за атракции в Рим Може да избегнете опашките и да спестите от входни такси за топ музеи, екскурзии и дейности. Скоро ще получите имейл с код за отстъпка и повече информация." Някой ползвал ли е такъв код? При резервациите за други градове нямам това съобщение. Връзка към коментар
Климент Публикувано: 12 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 12 февруари, 2018 Имах подобна оферта при резервация във Венеция, но офертите не ме устройвах и не съм ги ползвал. За да се ползват трябва да си въведеш кредитната карта и ти дърпат пари от нея когато ползваш QR кода 2 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 12 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 12 февруари, 2018 (редактирано) преди 54 минути , Емика каза: "Отстъпки и оферти за атракции в Рим Някой ползвал ли е такъв код? При резервациите за други градове нямам това съобщение. Сега ползвах единият от кодовете за Барселона, за Музея на шоколада. Не са особено атрактивни отстъпките, а и на мен не ми пратиха кодове за някои важни забележителности. Не за всички градове има кодове. Редактирано 12 февруари, 2018 от rik4o 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 12 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 12 февруари, 2018 и ние получихме за Барселона два кода - също не възнамерявам да ги ползваме, защото почти всичките изброени включват турове с гид, които не са ми опция с цените си за трима човека 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 15 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 15 февруари, 2018 Какъв е този нов дизайн на booking? Връзка към коментар
funny Публикувано: 15 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 15 февруари, 2018 Нов ? При мен е стария Връзка към коментар
Гост Публикувано: 15 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 15 февруари, 2018 В момента, funny каза: Нов ? При мен е стария И аз си искам стария... Връзка към коментар
eloena Публикувано: 15 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 15 февруари, 2018 И при мен няма промяна в дизайна. Проблемът, явно е във Вашия телевизор Връзка към коментар
Гост Публикувано: 15 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 15 февруари, 2018 преди 4 минути , eloena каза: И при мен няма промяна в дизайна. Проблемът, явно е във Вашия телевизор Сефте Връзка към коментар
Lirea Публикувано: 18 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 18 февруари, 2018 Сблъсках се със следния казус - резервирах стая в къща за гости от Booking.com през линка в Магеланци. В хотела пристигнахме около 22 ч. От там ни подметнаха едно "Мислехме, че няма да дойдете", но не обърнах внимание на това. Когато се прибрахме от пътуването, видях в профила си в Booking, че статусът ми е No show, а от самия Booking имах имейл да ме питат дали наистина не съм отишла. Натиснах бутона, че съм била в хотела точно както съм си го резервирала, и получих автоматичен отговор, че ще проверят казуса. Оттогава съм написала още два имейла до Booking и вече трета седмица нямам никакъв отговор. Ако резервацията не беше правена през Магеланци, изобщо нямаше да се втелявам. Но с това No show, нито аз ще мога да си взема милите, нито Магеланци като партньор ще може да си вземе процент или там каквото са си договорили с Booking, предполагам. Не че е велика сума, става въпрос за 170 долара, но въпросът е принципен. Сега се чудя да чакам ли, да ги залея с имейли ли, що ли? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега