Marisha Публикувано: 18 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 18 февруари, 2018 преди 25 минути , Lirea каза: Сблъсках се със следния казус - резервирах стая в къща за гости от Booking.com през линка в Магеланци. В хотела пристигнахме около 22 ч. От там ни подметнаха едно "Мислехме, че няма да дойдете", но не обърнах внимание на това. Когато се прибрахме от пътуването, видях в профила си в Booking, че статусът ми е No show, а от самия Booking имах имейл да ме питат дали наистина не съм отишла. Натиснах бутона, че съм била в хотела точно както съм си го резервирала, и получих автоматичен отговор, че ще проверят казуса. Оттогава съм написала още два имейла до Booking и вече трета седмица нямам никакъв отговор. Ако резервацията не беше правена през Магеланци, изобщо нямаше да се втелявам. Но с това No show, нито аз ще мога да си взема милите, нито Магеланци като партньор ще може да си вземе процент или там каквото са си договорили с Booking, предполагам. Не че е велика сума, става въпрос за 170 долара, но въпросът е принципен. Сега се чудя да чакам ли, да ги залея с имейли ли, що ли? Звънни им по телефона. Убедих се, че много по-бързо се решават всички въпроси. Връзка към коментар
maia_sg Публикувано: 18 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 18 февруари, 2018 Не мисля, че ги решават по-бързо по телефона. Не ми отговориха на последните 2 запитвания. Аз ги бях питала защо в потвърждението на резервацията ми пише, че ще получа 95€ по написания номер на Wizzair акаунт, а не 110€ както в момента на правенето на резервацията. Отговориха ми, че няма да получа нищо по Wizzair акаунта, понеже в резервацията нямало написан такъв. Звънях им, говорих с мъж от Сингапур и той ми каза, че имало написан номер и не знаел защо ми е отговорено така... Нямам отговор на запитването, нито сумата по акаунта. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 18 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 18 февруари, 2018 преди 6 часа, Lirea каза: Ако резервацията не беше правена през Магеланци, изобщо нямаше да се втелявам. Но с това No show, нито аз ще мога да си взема милите, нито Магеланци като партньор ще може да си вземе процент или там каквото са си договорили с Booking, предполагам. Не че е велика сума, става въпрос за 170 долара, но въпросът е принципен. Гониш до последно с обаждания и имейли. Хотелите го правят този номер, защото не плащат после комисионна на букинг. Само сподели какво се случва, за милите няма проблем Връзка към коментар
Julius Caesar Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 Да споделя и моя горчив опит с Booking.Въпреки че съм така наречения genius потребител ми се случи нещо неприятно.Запазих хостел за 18 човека в Мадрид и от кредитната ми карта веднага бяха изтеглени необходимите 445 евро за нощувката,за моя неприятна изненада след три дни сумата беше изтеглена втори път.Минах през всички процедури,телефон ,сканирани бордера от банката имейли но вече повече от 20 дни втората сума не ми е възстановена а тя не е никак малка.Не знам вече към кого да се обърна за решаване на този казус.Занапред съвета ми е като предоставяте карта ,в нея да има пари колкото за транзакцията да не попадате в моята ситуация. 1 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 Преди 1 час, Julius Caesar каза: Да споделя и моя горчив опит с Booking.Въпреки че съм така наречения genius потребител ми се случи нещо неприятно.Запазих хостел за 18 човека в Мадрид и от кредитната ми карта веднага бяха изтеглени необходимите 445 евро за нощувката,за моя неприятна изненада след три дни сумата беше изтеглена втори път.Минах през всички процедури,телефон ,сканирани бордера от банката имейли но вече повече от 20 дни втората сума не ми е възстановена а тя не е никак малка.Не знам вече към кого да се обърна за решаване на този казус.Занапред съвета ми е като предоставяте карта ,в нея да има пари колкото за транзакцията да не попадате в моята ситуация. Пробва ли да оспориш втората транзакция в банката? 3 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 преди 2 часа, Julius Caesar каза: Минах през всички процедури,телефон... На кого си звънял? Връзка към коментар
Karik Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 (редактирано) преди 2 часа, Julius Caesar каза: Да споделя и моя горчив опит с Booking. Веднага оспори второто плащане в твоята банка. След това продължавай с комуникацията с хотела. Реално сумата е взета от хотела като понякога отнема повече от 10 дни самото връщане от страна на банката на хотела. Друг проблем е, че понякога хотелските резервации им отнема време да осъзнаят каква грешка са направили. Ако хотела ти потвърди, че са изтеглели сумата 2 пъти след това проблем нямаш. С такъв мейл и букинг може да ти върне парите и да ги фактурира към хотела. Разправията е ако хотела не ти потвърждава т.е. не си открива грешката при него. Тогава трябва да намесиш Букинг.ком като прехвърлиш цялата комуникация през тях /не директно с хотела/. и относно комуникация по телефона - избягвай я, защото нямаш гаранция след това за нищо. Най-много да позвъниш в букинг, понеже системата уж пази записи, но винаги си записвай с кой точно говориш там и кога /ден, час/. Редактирано 19 февруари, 2018 от Karik Връзка към коментар
Гост Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 преди 4 минути , Karik каза: и относно комуникация по телефона - избягвай я, защото нямаш гаранция след това за нищо. Най-много да позвъниш в букинг, понеже системата уж пази записи, но винаги си записвай с кой точно говориш там и кога /ден, час/. @Karik, от много опит споделено - по телефон се върши най-ефективна работа с всякакви международни институции. Кредитни карти, банки - всички са в този кюп. И Booking... Мейлът е незаменим за прилагане на документи, но когато проблемът е спешен, просто се вдига телефона. Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 Моят казус е следният. Имам резервация за Барселона с букинг от онези с безплатните атракции. Виждам сега, че въпросният хотел е свалил цената за нощувка за същите дати с 20 евра. Мога да отменя старата резервация/с безплатна анулация е/ и да направя нова, но губя кода с безплатните атракции. Въпросът ми е, мога ли по някакъв начин да си променя резервацията, хем да е с новата по-ниска цена, хем и кода ми да се запази? Връзка към коментар
Гост Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 преди 8 минути , Kamen каза: Моят казус е следният. Имам резервация за Барселона с букинг от онези с безплатните атракции. Виждам сега, че въпросният хотел е свалил цената за нощувка за същите дати с 20 евра. Мога да отменя старата резервация/с безплатна анулация е/ и да направя нова, но губя кода с безплатните атракции. Въпросът ми е, мога ли по някакъв начин да си променя резервацията, хем да е с новата по-ниска цена, хем и кода ми да се запази? Не. Имах сходно питане към Booking - трябваше да променя една резервация, но губех $40/$80 award, резервирани през линк по онова време. Звъннах им и много сериозно се опитах да ги убедя да направя промяната - и да си запазя наградата - но отговорът беше любезен, но категоричен: всякакви награди (awards) са мъм момента на резервация и не могат да се ъпдейтват. Но ти ако искаш, попитай за твоя случай. Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 преди 24 минути , Kamen каза: Моят казус е следният. Имам резервация за Барселона с букинг от онези с безплатните атракции. Виждам сега, че въпросният хотел е свалил цената за нощувка за същите дати с 20 евра. Мога да отменя старата резервация/с безплатна анулация е/ и да направя нова, но губя кода с безплатните атракции. Въпросът ми е, мога ли по някакъв начин да си променя резервацията, хем да е с новата по-ниска цена, хем и кода ми да се запази? Пробвай дали можеш да смениш типа стая от сайта без да анулираш. Възможно е да ти даде по- добри цени. Аз така бях сменила от двойка на тройка за Рим, номерът на резервацията, към който е вързан кодът не се променя и нямахме никакви проблеми с безплатните атракции. При следващия за Барселона пък смених датите. Надявам се отново да няма проблеми. Номерът на резервацията отново си стои същият. 2 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 преди 4 минути , Алекс каза: Пробвай дали можеш да смениш типа стая от сайта без да анулираш. Възможно е да ти даде по- добри цени. Аз така бях сменила от двойка на тройка за Рим, номерът на резервацията, към който е вързан кодът не се променя и нямахме никакви проблеми с безплатните атракции. При следващия за Барселона пък смених датите. Надявам се отново да няма проблеми. Номерът на резервацията отново си стои същият. Не става, минавам на друг тип стая/тройка/, а тя си е по-скъпа. Връзка към коментар
koliob Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 преди 12 минути , Алекс каза: При следващия за Барселона пък смених датите. Надявам се отново да няма проблеми. Номерът на резервацията отново си стои същият. При смяна на датите е почти сигурно, че няма да ти работи кода. Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 Писах мейл до хотела през букинг за разликата в цените. Не вярвам да стане нещо, защото комисионата им е през крайната цена. Ама да видим какво ще отговорят. Връзка към коментар
Georgi_G Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 (редактирано) преди 14 минути , Kamen каза: Писах мейл до хотела през букинг за разликата в цените. Не вярвам да стане нещо, защото комисионата им е през крайната цена. Ама да видим какво ще отговорят. Нали си ги информирал от линка през (в) резервацията за най-ниска цена? Ако е така със сигурност ще я уважат и ще върнат разликата. Редактирано 19 февруари, 2018 от Georgi_G Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 19 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 19 февруари, 2018 преди 16 минути , Georgi_G каза: Нали си ги информирал от линка през (в) резервацията за най-ниска цена! Писах мейл и на букинг за разликата. Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 16 часа, koliob каза: При смяна на датите е почти сигурно, че няма да ти работи кода. защо да не работи. Засега всичко изглежда наред. Дори като цъкна на линка за безплатните атракции, който е посочен в имейла, ми показва актуализираните дати, през които мога да ползвам кода. Връзка към коментар
koliob Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 3 минути , Алекс каза: защо да не работи. Засега всичко изглежда наред. Дори като цъкна на линка за безплатните атракции, който е посочен в имейла, ми показва актуализираните дати, през които мога да ползвам кода. И аз бях променил датите на една резервация и също на кода си излизаха новите дати. Като сканираха кода изписваше, че не може да се ползва на тези дати. Добре, че имах друг стар код, който по някаква причина работеше. Писах на booking.com и те ми отговориха, че кодовете на прекратени и модифицирани резервации се анулират. 1 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 2 минути , koliob каза: И аз бях променил датите на една резервация и също на кода си излизаха новите дати. Като сканираха кода изписваше, че не може да се ползва на тези дати. Добре, че имах друг стар код, който по някаква причина работеше. Писах на booking.com и те ми отговориха, че кодовете на прекратени и модифицирани резервации се анулират. Много тъпо. Ще пробваме, пък ако стане- стане. Така или иначе нямаше да можем да го ползваме на предните дати. За Рим като промених стаята, пак би трябвало да се води модифицирана резервация, но може би ги различават по нещо. Връзка към коментар
koliob Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 11 минути , Алекс каза: Много тъпо. Ще пробваме, пък ако стане- стане. Така или иначе нямаше да можем да го ползваме на предните дати. За Рим като промених стаята, пак би трябвало да се води модифицирана резервация, но може би ги различават по нещо. Според мен като прекратиш резервацията анулират кода, а като я промениш си работи, но за първоначалния брой хора и дати. Затова ти е работил кода. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 22 часа, Julius Caesar каза: Да споделя и моя горчив опит с Booking.Въпреки че съм така наречения genius потребител ми се случи нещо неприятно.Запазих хостел за 18 човека в Мадрид и от кредитната ми карта веднага бяха изтеглени необходимите 445 евро за нощувката,за моя неприятна изненада след три дни сумата беше изтеглена втори път.Минах през всички процедури,телефон ,сканирани бордера от банката имейли но вече повече от 20 дни втората сума не ми е възстановена а тя не е никак малка.Не знам вече към кого да се обърна за решаване на този казус.Занапред съвета ми е като предоставяте карта ,в нея да има пари колкото за транзакцията да не попадате в моята ситуация. Да не би едната сума да е изтеглена от букинг, а другата от хостела и да се е получило малко едната ръка не знае какво прави другата? Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 Вчера забелязах следния проблем в booking.com Като вляза да си гледам резервациите - не ми излизат подредени хронологично т.е. първо най-близките по дата, после по-далечните и като свършат активните - да следват миналите и канцелираните. Пробвах да избера само активните от филтъра - няма успех. По телефона с боокинг - получих съчуствие и мънкане . Имам доста дублирани резервации, които тия дни трябваше да представя на жена ми и тя да реши кои остават и кои да канцелирам. Сега рискувам някоя да пропусна. И друг немаловажен проблем. Така изглежда една и съща резервация в зависимост от къде съм влязъл в booking.com - през wizzair или не: Планирах окончателните резервации да ги преповторя през wizzair или през линк на "приятел", но с тия несъвършенства на сайта на booking тази задача граничи с дипломна работа по ... (не се сещам за подходяща дисциплина) То това си беше за оплаквателната тема, но ако имате идеи как по-лесно да се справя, ... моля... Връзка към коментар
Julius Caesar Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 21 часа, Karik каза: Веднага оспори второто плащане в твоята банка. След това продължавай с комуникацията с хотела. Реално сумата е взета от хотела като понякога отнема повече от 10 дни самото връщане от страна на банката на хотела. Друг проблем е, че понякога хотелските резервации им отнема време да осъзнаят каква грешка са направили. Ако хотела ти потвърди, че са изтеглели сумата 2 пъти след това проблем нямаш. С такъв мейл и букинг може да ти върне парите и да ги фактурира към хотела. Разправията е ако хотела не ти потвърждава т.е. не си открива грешката при него. Тогава трябва да намесиш Букинг.ком като прехвърлиш цялата комуникация през тях /не директно с хотела/. и относно комуникация по телефона - избягвай я, защото нямаш гаранция след това за нищо. Най-много да позвъниш в букинг, понеже системата уж пази записи, но винаги си записвай с кой точно говориш там и кога /ден, час/. lВсичко съм направил както ми поискаха.Изпратих всички документи от банката от където се вижда че в рамките на три дни сумата е изтеглена два пъти.С хотела няма връзка ,дори от Booking не могат да се свържат.Обещаха да ми върнат парите от Booking но вече става почти месец откакто са ги изтеглили а сумата не е малка.Все пак като се предлага някаква услуга с плащане трябва да има и защита от недобросъвестни търговци.в Airbnb никога не съм имал такъв проблем.Там се блокира сумата и чак като се настаниш я пускат към получателя,няма как да стане двойно тарифиране. Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 2 часа, koliob каза: Според мен като прекратиш резервацията анулират кода, а като я промениш си работи, но за първоначалния брой хора и дати. Затова ти е работил кода. Супер, ако е така, защото накрая ми се застъпват датите:) Ще го пробвам в кои дни ще проработи. Но все пак се надявам да няма проблем от самото начало. 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 2 часа, ven62 каза: Вчера забелязах следния проблем в booking.com ... Само да добавя, че активните ми резервации са над 30, някои от тях изобщо не излизат, освен ако не почна от зад напред да листвам страница по страница, и така 11 пъти. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега