Julius Caesar Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 На 19.02.2018 г. в 12:19, Rainy каза: На кого си звънял? на Вooking три пъти и на хотела два пъти.Най лошото е че ако си в чужбина ,не виждам как ще извадиш разпечатка и да докажеш че парите са ти дръпнати два пъти. Връзка към коментар
Гост Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 преди 20 минути , Julius Caesar каза: на Вooking три пъти и на хотела два пъти. Booking кой клон? преди 20 минути , Julius Caesar каза: Най лошото е че ако си в чужбина ,не виждам как ще извадиш разпечатка и да докажеш че парите са ти дръпнати два пъти. С онлайн (мобилно) банкиране и snapshots от екран. Аз и да не съм в чужбина, така правя справките си, само където в къщи е от лаптоп. Връзка към коментар
koliob Публикувано: 20 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 20 февруари, 2018 Това е вътрешен мейл по повод безплатните атракции, който не знам защо получих, след като им писах (със сигурност не съм им колега). Dear colleague,Thank you for your message regarding our newly developed Experiences product. This e-mail handles attraction internal escalations. Please hold tight; we’ll get back to you.To serve our guests the most efficient way, please first find your answer via:- CS Central Attractions page (FAQ and product information)- TED note showing if G opted in with a valid CC. If no note, G isn’t eligible to receive our offer- TED note with link to offer (if no link, invitation has not yet been sent out yet)- TED note in case G reached limit for free-attractions passIf Guest received an error message using QR code, please note the scanner of the partner provides the reason, and guest should have been notified.We invite you to visit the Attractions group on workplace, where we love to get feedback on the product (but don’t treat G specific requests). Thank you for your cooperation. Together we’ll make our guest Experience the world!Kind regards,Booking.com Experiences Team 2 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 21 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 21 февруари, 2018 преди 8 часа, koliob каза: Това е вътрешен мейл по повод безплатните атракции, който не знам защо получих, след като им писах (със сигурност не съм им колега). Dear colleague,Thank you for your message regarding our newly developed Experiences product. This e-mail handles attraction internal escalations. Please hold tight; we’ll get back to you.To serve our guests the most efficient way, please first find your answer via:- CS Central Attractions page (FAQ and product information)- TED note showing if G opted in with a valid CC. If no note, G isn’t eligible to receive our offer- TED note with link to offer (if no link, invitation has not yet been sent out yet)- TED note in case G reached limit for free-attractions passIf Guest received an error message using QR code, please note the scanner of the partner provides the reason, and guest should have been notified.We invite you to visit the Attractions group on workplace, where we love to get feedback on the product (but don’t treat G specific requests). Thank you for your cooperation. Together we’ll make our guest Experience the world!Kind regards,Booking.com Experiences Team Това е някакъв автоматичен имейл. Аз винаги го получавам като им пиша. После след около седмица-две-три ми отговарят. 1 Връзка към коментар
Julius Caesar Публикувано: 21 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 21 февруари, 2018 преди 23 часа, Rainy каза: Booking кой клон? С онлайн (мобилно) банкиране и snapshots от екран. Аз и да не съм в чужбина, така правя справките си, само където в къщи е от лаптоп. Има шанс да ми върнат парите ,но стана почти месец.Отсега нататък ще оставям в картата пари само за един трансфер-) Връзка към коментар
Гост Публикувано: 21 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 21 февруари, 2018 преди 21 минути , Julius Caesar каза: Има шанс да ми върнат парите ,но стана почти месец.Отсега нататък ще оставям в картата пари само за един трансфер-) Ако се ползва кредитна карта, това няма как да стане Важното е ти да намериш своя си начин. Успех! Връзка към коментар
Lirea Публикувано: 21 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 21 февруари, 2018 На 18.02.2018 г. в 17:48, Георги каза: Само сподели какво се случва Халилуя, ето най-накрая отговора от Booking по моя казус: Thank you for choosing Booking.com. We are writing to you regarding your reservation 2010289316 at Casa Delfin Guest House, check-in date 2018-01-24, and check-out date 2018-01-28. Please accept our apologies for any inconvenience or disappointment this situation caused. Casa Delfin Guest House did confirm you stayed at their property but they marked the booking mistakenly as no show. Unfortunately, once the reservation has been cancelled, there is no way for us to reinstate it or to amend something. We would suggest you reach directly Magelanci.com since we do not handle issues related to the referral programs driven by our affiliates. Please accept again our sincere apologies for not being able to help you further on this occasion. Please feel free to contact us with any additional questions. Така ли ми се струва или и Booking се опитват да си спестят някоя комисиона? Не съм сигурна дали техният отговор е съвсем ок. 1 Връзка към коментар
Емика Публикувано: 21 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 21 февруари, 2018 Не мога да разбера тази информация от резервацията ми: Информация за плащане Ще платите в Angela...... и по-долу: Вашата информация за плащане Плащането ще бъде изтеглено директно от мястото за настаняване. Имате ли коментар? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 22 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2018 (редактирано) преди 19 часа, Lirea каза: Халилуя, ето най-накрая отговора от Booking по моя казус: Thank you for choosing Booking.com. We are writing to you regarding your reservation 2010289316 at Casa Delfin Guest House, check-in date 2018-01-24, and check-out date 2018-01-28. Please accept our apologies for any inconvenience or disappointment this situation caused. Casa Delfin Guest House did confirm you stayed at their property but they marked the booking mistakenly as no show. Unfortunately, once the reservation has been cancelled, there is no way for us to reinstate it or to amend something. We would suggest you reach directly Magelanci.com since we do not handle issues related to the referral programs driven by our affiliates. Please accept again our sincere apologies for not being able to help you further on this occasion. Please feel free to contact us with any additional questions. Така ли ми се струва или и Booking се опитват да си спестят някоя комисиона? Не съм сигурна дали техният отговор е съвсем ок. Хитреят и те. Любимия номер на посредници, да прехвърлят топката Най-лесно ще е аз да ги заям от тук нататък...ще видя дали ще намеря пролука във времето да го направя. Хоп, готово! Редактирано 22 февруари, 2018 от Георги 1 Връзка към коментар
Дидко Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 (редактирано) Някой имал ли е казус с хотела(през букинг), за отменяне на резервация след периода на безплатна такава! Имам в предвид, тези правила не са ли зависещи пряко от хотела? Имам в предвид, че съм склонен да прежаля сумата платена за самолетни билети, в предвид времето тия дни и полета ни на 01.03, но поне сумата, която ще се плаща към хотела да възстановя! Редактирано 26 февруари, 2018 от Дидко Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 преди 2 минути , Дидко каза: Някой имал ли е казус с хотела(през букинг), за отменяне на резервация след периода на безплатна такава! Имам в предвид, тези правила не са ли зависещи пряко от хотела? Имам в предвид, че съм склонен да прежаля сумата платена за самолетни билети, в предвид времето тия дни и полета ни на 01.03, но поне сумата, която ще се плаща към хотела да възстановя! Има бутон да се пазариш с хотела да ти я отмени безплатно или срещу по-малко обезщетение. Изцяло зависи от добрата им воля. Имал съм успехи и неуспехи с такива казуси. Предивид колко скоро ти е резервацията, не вярвам да постигнеш исканото. Аз бих пробвал директно с хотела да преговарям да отложа нощувката за по-натам, от парите няма да се откажат, бъди сигурен. Връзка към коментар
Дидко Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 Бутона го видях, но не ми се рискува с него Говорим си от няколко часа, има няма 5-6 мейла. Написах им че от тях си зависи, ама нещо удряме на камък! Освен да опитам за други дати, както ме съветваш! Парите иначе не са блокирани, нито дръпнати, но ако анулирам ще си ги вземат предполагам по един или друг начин! Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 (редактирано) Преди 1 час, Дидко каза: Бутона го видях, но не ми се рискува с него Говорим си от няколко часа, има няма 5-6 мейла. Написах им че от тях си зависи, ама нещо удряме на камък! Освен да опитам за други дати, както ме съветваш! Парите иначе не са блокирани, нито дръпнати, но ако анулирам ще си ги вземат предполагам по един или друг начин! Ако си гарантирал с карта, със сигурност ще си вземат парите Ако натиснеш бутона, можеш да им оставиш съобщение с предложението ти. Не губиш нищо - те само могат да откажат предложението ти за безплатно анулиране. Ако обаче го приемат, всичко приключва понякога има "необраовани" служители, които го приемат без да искат. Ако прецениш, предложи им директно да си вземат парите, но да можеш да ползваш нощувката за друг период. Напиши, че няма да пътуваш заради лошото време, може да ти влязат в положението. Редактирано 26 февруари, 2018 от 45#2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 @Lirea, сагата продължава, вече ми е чак забавно Цитат First of all we are sorry for the inconvenience! What our Customer Service colleague mentioned is correct so we would like to ask you to contact the accommodation directly so that they can contact booking.com that the booking was stayed, only then we are able to reinstate the booking. Видиш ли аз да пиша на хотела, с който нямам нищо общо, да ги помоля те да се свържат с букинг, щото същите имат банани в ушите Сигурно няма друго място, в което изкуството на прехвърлянето на отговорност да е на такава висота като в съпорта. Аз ако напиша такъв отговор на клиент сигурно директно нова работа ще си търся. Та ясно е, че нищо няма да постигнем, но смятам да се побъзикам още малко с тях. Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 (редактирано) Аз наскоро така забравих да си въведа членството в Уиз и им писах да ми отменят резервацията и после отново ще си буукна през тях. Тоест опцията хотела на добра воля да се съгласи. Повярваха ми и ми я отмениха без такса веднага.Та после си резервирах както трябва. Ако се измисли хубав довод може и да повярват и след това да се откажеш. Редактирано 26 февруари, 2018 от vinidj Връзка към коментар
Дидко Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 преди 4 часа, Боби каза: Ако си гарантирал с карта, със сигурност ще си вземат парите Ако натиснеш бутона, можеш да им оставиш съобщение с предложението ти. Не губиш нищо - те само могат да откажат предложението ти за безплатно анулиране. Ако обаче го приемат, всичко приключва понякога има "необраовани" служители, които го приемат без да искат. Ако прецениш, предложи им директно да си вземат парите, но да можеш да ползваш нощувката за друг период. Напиши, че няма да пътуваш заради лошото време, може да ти влязат в положението. След има няма 10 мейла ми предложиха ако анулирам днес, да прихванат само сумата за първата нощувка! Още се колебая какво да предприема. Полета е на 01.03 вечерта до Болоня и ако има закъснение ще изпуснем последния влак за Венеция и ще се наложи в движение да буквам нещо за Болоня вечерта и пак ще загубим време. А и не на последно място сме с детето! Връзка към коментар
aleks_s Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 Не знам, помислете добре, ако сте с дете. Близо до Болоня живеем, днес времето е ужасно, а и тук настава хаос като завали сняг. Това са днешните закъснения на влаковете - 300-425 минути! Връзка към коментар
stiva Публикувано: 26 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2018 Моят съвет е, да се свържиш по телефона с хотела и да настояваш да говориш със собственик или управител. Да обясниш причината за анулацията и да помолиш тя да е безплатна. Аз съм Управител на хотел и съм имала много такива случай и винаги съм анулирала без такса.Много пъти са ми се обаждали и от Букинг с молба да позволя анулация без такса.Така че,можеш да се обърнеш и към тях.Имаш основателна причина. И другия вариант е да изпразниш картата ако не е кредитна. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 27 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2018 преди 16 часа, Дидко каза: Някой имал ли е казус с хотела(през букинг), за отменяне на резервация след периода на безплатна такава! Имам в предвид, тези правила не са ли зависещи пряко от хотела? Имам в предвид, че съм склонен да прежаля сумата платена за самолетни билети, в предвид времето тия дни и полета ни на 01.03, но поне сумата, която ще се плаща към хотела да възстановя! Най-лесно и сигурно е да актуализираш/смениш картата, с която си гарантирал резервацията, с празна или невалидна такава. И когато хотелът поиска да изтегли парите ще получи поздрави от арменския поп Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 27 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2018 Точно в Италия съм анулирал няколко резервации, защото Уиз заявиха при пристигане на летището, че няма полети до Италия заради стачка..веднага писах на хотелите през букинг, звънях и по телефоните директно, само един хотел ми отказа с мотива, че не могат да го направят заради букинг, но обещаха да ми дадат нощувката в бъдеще и я ползвах след около 2 месеца 2 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 27 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2018 Да опиша моя случай, имах резервация без право на анулиране, писах на хотела, те ме препратиха към Букинг. Звъннах на Букинг, те се обадиха в хотела да ги питат дали са съгласни да анулираме резервацията без да ми дръпнат парите, не се съгласиха. Междувременно срока на картата изтече и я подмених с нова, със същия номер, но с друг срок на валидност. Картата е виртуална и в нея няма пари. Прежалих сумата, получих имейл от Букинг дали наистина не съм пристигнала и потвърдих, че не съм и това беше всичко. Сега не знам дали са правили опит да изтеглят пари, дали не са успели заради променения срок, или заради това, че в картата няма нищо и няма как да разбера, но не съм платила нищо. Връзка към коментар
Дидко Публикувано: 27 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2018 В крайна сметка анулирах. Разбрахме се само първата нощувка да си дръпнат, съгласих се! Звъннаха ми от букинг преди малко да ме питат дали съм съгласен. Междувременно снощи бях изтрил картата, но не стана да не си дръпнат Живи и здрави, де'т са вика. С това време и тия полети си изпусках връзката за Венеция и трябваше да търсим и нощувка в Болоня. Благодаря на всички, който се включиха със съвети Връзка към коментар
Георги Публикувано: 27 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 27 февруари, 2018 @Lirea, малко на майтап им отговорих, те пък май взеха че се огънаха, не очаквах да е толкова лесно Цитат We understand your confusion and we therefor double checked with Customer Service. The hotel was contacted and you shall receive your earned commission in the next credit slip. Резервацията още свети червено де, но ме увериха, че е временно. Ще видим 6 Връзка към коментар
Lirea Публикувано: 28 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 28 февруари, 2018 Йейй, супер Хванал си някой служител в добро настроение между два ретроградни Меркурия Дано да няма повече разправии. 1 Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 1 март, 2018 Сподели Публикувано: 1 март, 2018 Знаете ли какво се случва и как реагира букинг когато имам резервация за хотел, но той няма да работи в този период. Да поясня - за майските празници напр. за Албена или Златните търся хотел, букинг ми дава налични, но аз съм сигурна че примерно хотелите х и у няма да бъдат отворени тогава, но резервирам през букинг. Какво става тогава? Имала съм случай при резервация с ТУИ/ българския представител/ за хотел в Албена, и седмица преди празниците ми се обадиха, казаха че този хотел няма да отвори и ще бъдем настанени в друг, естествено без заплащане от моя страна, и дали съм съгласна, иначе ми връщали парите. Но Албена са едно цяло, докато в Златните не е така. Знаете ли как ще реагира букинг и примерно до настаняването не ми се обадят- какво правим там на място? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега