Гост 45#2 Публикувано: 1 март, 2018 Сподели Публикувано: 1 март, 2018 (редактирано) преди 28 минути , stani.m каза: Знаете ли как ще реагира букинг и примерно до настаняването не ми се обадят- какво правим там на място? Звъните по телефона на колцентърана букинг и обяснявате на служителя каква е ситуацията; Той звъни в хотела и разбира, че не работят - или никой не му вдига, по-честия случай; Звъни ви обратно с предложение за друг подобен (локация и тип стая за настаняване) хотел, който дори да струва по-скъпо, букинг ви възстановяват разликата; Спите в хотела, взимате документ за платената сума; Изпращате документа на букинг и те ви връщат разликата до 10тина дни. Така е работело при мен в досегашните няколко подобни случая. Редактирано 1 март, 2018 от 45#2 Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 1 март, 2018 Сподели Публикувано: 1 март, 2018 Благодаря, не се знае още откъде ще резервирам, дали през букинг или travelrepublic, но да съм подготвена с вариантите. Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 1 март, 2018 Сподели Публикувано: 1 март, 2018 преди 9 минути , stani.m каза: Благодаря, не се знае още откъде ще резервирам, дали през букинг или travelrepublic, но да съм подготвена с вариантите. Специално с букинг това е работело много добре досега и не съм имал проблем нито с изборът им на прилично алтернативно място за настаняване, нито с бавене на плащанията. Ако цената през тях е добра, не се колебай. Допълвам се по-горе - ако хотелът предупреди предварително по мейл, че няма да изпълни ангажимента си към теб и поиска от теб да анулираш резервацията, не се връзвай - пиши на съпорта на букинг за случая, те ти предлагат алтернативно място и канселират първия хотел от твое име. Връзка към коментар
infectedmushroom Публикувано: 2 март, 2018 Сподели Публикувано: 2 март, 2018 Имам въпрос. Резервирах в един ризорт през Букинг в Бора Бора за Ноември и получих конформация, че всичко е наред - както винаги си получавам, когато резервирам през букинг. Вчера хотела ми пише, че не могат да ми вземат пари от картата и ме питат къде е проблема? Отидох до банката и се оказа, че изобщо не е станало плащането, не е имало и опит за такова, но резервацията ми е потвърдена от Букинг?? Тъй като вече резервацията е минала според Букинг, ако я анулирам ще трябва да платя такса - цялата сума за престоя ми там според условията, тоест може да ми ги дръпнат тези пари така или иначе? Според хотела не е минала. Ако сега се опитам да направя нова резервация как мога да ги спра след това да не ми вземат пари за старата, ако не я анулирам през Букинг ?(въпреки че не съм сигурен след като не са взели пари, че при анулирането ще ми вземат.... ама знам ли ги?) Писал съм и на хотела и им чакам отговора и на Букинг... Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 2 март, 2018 Сподели Публикувано: 2 март, 2018 Там не пише ли като не ти минава картата да пробваш с друга карта (същата резервация)? И не, не анулирай ти, въпреки че щом не минава картата няма как да ти дръпнат парите за таксата. Връзка към коментар
Радика Публикувано: 2 март, 2018 Сподели Публикувано: 2 март, 2018 преди 23 часа, Боби каза: Звъните по телефона на колцентъра на букинг и обяснявате на служителя каква е ситуацията; Аз това със звъненето не го препоръчвам. Миналата година ми се наложи да звъня на българският офис на Букинг - е нито веднъж не ми вдигнаха от 3-те ми опита, нито ми върнаха обаждане. Та се оправях с английският им телефон, но баси и мъката беше с моят чуден английски. Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 2 март, 2018 Сподели Публикувано: 2 март, 2018 преди 2 часа, Радика каза: Аз това със звъненето не го препоръчвам. Миналата година ми се наложи да звъня на българският офис на Букинг - е нито веднъж не ми вдигнаха от 3-те ми опита, нито ми върнаха обаждане. Та се оправях с английският им телефон, но баси и мъката беше с моят чуден английски. Днес и на българския номер нямаше обслужване на български. Трябва поне базов английски като цяло за пътуване самостоятелно организирано. Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 2 март, 2018 Сподели Публикувано: 2 март, 2018 преди 43 минути , Боби каза: Днес и на българския номер нямаше обслужване на български. Трябва поне базов английски като цяло за пътуване самостоятелно организирано. Нали , уж имало и съпорт на български? Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 2 март, 2018 Сподели Публикувано: 2 март, 2018 преди 39 минути , AlexandraKo каза: Нали , уж имало и съпорт на български? Казаха, че в момента няма оператор и ще бъда обслужен на английски. В работно време беше, към 10 сутринта Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 3 март, 2018 Сподели Публикувано: 3 март, 2018 Вече втори ден при мен страницата на booking.com, отворена през Chrome, изглежда объркано: И така до долу... Каква може да е причината? Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 3 март, 2018 Сподели Публикувано: 3 март, 2018 преди 3 часа, rik4o каза: Вече втори ден при мен страницата на booking.com, отворена през Chrome, изглежда объркано: И така до долу... Каква може да е причината? Обикновено е проблем с DNS или CDN 2 Връзка към коментар
koliob Публикувано: 3 март, 2018 Сподели Публикувано: 3 март, 2018 преди 4 часа, rik4o каза: Вече втори ден при мен страницата на booking.com, отворена през Chrome, изглежда объркано: И така до долу... Каква може да е причината? Ако интернет провайдъра ти позволява пробвай да си смениш DNS сървъра с 8.8.8.8 и 8.8.4.4 например, но си запиши този, който е сега за да можеш да си го върнеш сам. 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 3 март, 2018 Сподели Публикувано: 3 март, 2018 Нямам, оказа се, такива права да сменям DNS-и, но проблемът е решен. Посъветваха ме да нулирам настройките на браузъра и така всичко се оправи. Благодаря! Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 (редактирано) Много пъти съм се чудел и все нещо става и взимам друг хотел и така и не разбирам. Сега....ако правилно разбирам, няма да ме таксуват нищо, но ако в рамките на тези три дни анулирам, тогава ще ме чарджат за първата нощувка?!?! Някак не ми става 100% ясно, пък искам да букна, за да си имам нещо за сега :D Чак сам си се смея, ама искам и някои от тук да потвърди Редактирано 13 март, 2018 от Георги Василев добавка Връзка към коментар
Георги Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 преди 11 минути , Георги Василев каза: Много пъти съм се чудел и все нещо става и взимам друг хотел и така и не разбирам. Сега....ако правилно разбирам, няма да ме таксуват нищо, но ако в рамките на тези три дни анулирам, тогава ще ме чарджат за първата нощувка?!?! Някак не ми става 100% ясно, пък искам да букна, за да си имам нещо за сега :D Чак сам си се смея, ама искам и някои от тук да потвърди Точно така е Тия им условия са масов източник на объркване. Хем не взимат пари предварително, хем ако не отмениш преди някой срок ще ти вземат. Хем не взимат, хем чат-пат тестват картата за преавторизация. Още по-яко става, когато хотелът предлага резервация без кредитна карта и тогава почваш да се чудиш как точно ще те таксуват С две думи, повредата не е в твоя телевизор, а ако задълбаеш в смисъла всичко има много сериозна логика, ама само ако задълбаеш много и спреш да си задаваш неудобни въпроси 1 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 Преди 1 час, Георги каза: Още по-яко става, когато хотелът предлага резервация без кредитна карта и тогава почваш да се чудиш как точно ще те таксуват Днес попаднах на апартамент в Мадрид, който не приема карти и пишеше, че Booking ще задължи картата от името на мястото за настаняване, но е добре да разполагаш и с пари в брой за евентуални допълнителни услуги на място. Преди време за Полша пак така от Booking изтеглиха парите от картата ден преди настаняването (апартамент) и на място само ни дадоха ключа, а си се разплащат с Booking. Преди 1 час, Георги каза: Хем не взимат, хем чат-пат тестват картата за преавторизация За Португалия пък ни скъсаха нервите, понеже уж се плащаше на място, но при всяка смяна на резервацията, преоторизираха картата - включително и в хотел, който вече я беше преоторизирал при предишна резервация (нощувките бяха разделени на 2,тъй като последната трябваше да е без закуска заради ранен полет) и не си правеха труда да освободят блокираната сума, докато не се обадим по телефона и изрично да настояваме за това.... Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 Мене ме дразнят с рекламите по телевизията, твърдят, че отказа "почти винаги е безплатен", ама то си зависи от хотела и понякога просто няма хотели с безплатен отказ Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 На 2.03.2018 г. в 14:04, vbkirilov каза: Имам въпрос. Резервирах в един ризорт през Букинг в Бора Бора за Ноември и получих конформация, че всичко е наред - както винаги си получавам, когато резервирам през букинг. Вчера хотела ми пише, че не могат да ми вземат пари от картата и ме питат къде е проблема? Отидох до банката и се оказа, че изобщо не е станало плащането, не е имало и опит за такова, но резервацията ми е потвърдена от Букинг?? Тъй като вече резервацията е минала според Букинг, ако я анулирам ще трябва да платя такса - цялата сума за престоя ми там според условията, тоест може да ми ги дръпнат тези пари така или иначе? Според хотела не е минала. Ако сега се опитам да направя нова резервация как мога да ги спра след това да не ми вземат пари за старата, ако не я анулирам през Букинг ?(въпреки че не съм сигурен след като не са взели пари, че при анулирането ще ми вземат.... ама знам ли ги?) Писал съм и на хотела и им чакам отговора и на Букинг... А не можеш ли да смениш картата? На мен веднъж така ми пратиха мейл, че има проблем с картата, смених я с друга и си взеха парите успешно. Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 преди 2 часа, Георги каза: Точно така е Тия им условия са масов източник на объркване. Хем не взимат пари предварително, хем ако не отмениш преди някой срок ще ти вземат. Хем не взимат, хем чат-пат тестват картата за преавторизация. Още по-яко става, когато хотелът предлага резервация без кредитна карта и тогава почваш да се чудиш как точно ще те таксуват С две думи, повредата не е в твоя телевизор, а ако задълбаеш в смисъла всичко има много сериозна логика, ама само ако задълбаеш много и спреш да си задаваш неудобни въпроси Е да де, ама като тръгнах да буквам и отстрани изписа 202 лева дължите сега, 202 плащате на място и аз се стреснах и приключих с резервацията Ще търся друго, явно и това не е ок, а пък както казвате и вие останалите си е малко каша с тези "помощни" информации Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 Ей затова от няколко години винаги си предплащам всички хотели и никога няма никакви проблеми и счупени телефони. Изприщвам се, когато прочета за "плащане на място" 1 Връзка към коментар
infectedmushroom Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 преди 48 минути , AlexandraKo каза: А не можеш ли да смениш картата? На мен веднъж така ми пратиха мейл, че има проблем с картата, смених я с друга и си взеха парите успешно. Аз я смених, просто изчаках няколко дни да видя, aко е проблем от тяхна страна дали ще го оправят, защото с моята карта всичко беше наред, а и от банката ми казаха, че няма опит за теглене на пари. На мен за първи път ми се случва такова нещо и не бях сигурен как най - добре да реагирам. Мислех, че е проблем от тяхна страна и ако сменя картата веднага не исках да стане така че да ме таксуват и от двете. Говорих с мениджъра на ризорта и всичко е ок сега. 1 Връзка към коментар
koliob Публикувано: 13 март, 2018 Сподели Публикувано: 13 март, 2018 преди 8 минути , Георги Матеев каза: Ей затова от няколко години винаги си предплащам всички хотели и никога няма никакви проблеми и счупени телефони. Изприщвам се, когато прочета за "плащане на място" Абсолютно правилно постъпваш. От друга страна благодарение на плащането на място възникнаха и тези 40/80, 75/225, като и 25/50, 10% и др. Те са им средството да се борят с хотелите, които не им плащат дължимите 15%. Затова е и тази "безумна" бонусна система. Като увеличат приходите сигурно ще я премахнат. Всъшност в момента тя им създава допълнителни проблеми. 2 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 19 март, 2018 Сподели Публикувано: 19 март, 2018 Току що ми се обадиха от хотел за резервация в петък, че не могат да ни настанят, къде да се жалвам на букинг да ни намерят друг вариант, телефон, мейл? Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 19 март, 2018 Сподели Публикувано: 19 март, 2018 преди 7 минути , bad kid каза: Току що ми се обадиха от хотел за резервация в петък, че не могат да ни настанят, къде да се жалвам на букинг да ни намерят друг вариант, телефон, мейл? По телефона ще е най-бързо Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 19 март, 2018 Сподели Публикувано: 19 март, 2018 преди 1 минута , Боби каза: По телефона ще е най-бързо това ли е номера 00800 119 4467 и как се таксува? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега