Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

преди 25 минути , bad kid каза:

А на последният със сигурност ли помагат за резервации, защото на сайта се води офис номер?

 

Помагат за всичко, просто те прехвърлят по трасето в зависимост от това, каква помощ искаш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Предлагат алтернатива в момента. С писане няма да стане, ако спиш в петък- звъни направо, може и сега, но по всяка вероятност ще трябва да разговаряш на английски.

Връзка към коментар
Преди 1 час, bad kid каза:

И какво стана при теб?

Аз сега им пиша, ако не се разберем, утре ще звъня

 

За пръв път ми се случва такова нещо, ползвам ги от 14 години.

По правило се обаждат на хотела да питат защо, на мен и друг път ми се е случвало, даже вече няколко пъти. И ако хотела не ви настани ви предлагат друг подобен наоколо, все е по-скъп, но разликата е за тяхна сметка. Но ти отиваш, вземаш фактура и после ти възстановяват разликата, след настаняването. Аз се обаждам винаги по телефона, този в София. Днес нашия хотел не отговори на обаждането и им изпратиха имейл и им дадоха срок 48 часа, понеже моето настаняваме е чак края на юли има много време. Един път действах на своя глава, без да им се обаждам в Колумбия, не ни настаниха и аз резервирах друг, по-скъп хостел и после им изпратих фактурата и ми възстановиха разликата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, bad kid каза:

Мерси

писали са ми след няколко часа с инструкции, но не ми харесва много предлагания вариант, въпреки че е по-скъп, сега ще питам дали мога да си избера друго.

Можеш, стига цената да не е много по висока.

Връзка към коментар
преди 4 часа, bad kid каза:

 приключихме цялото упражнение само по мейла. В крайна сметка 'намазах' хотел на много по-добро място и около 50 % по-скъп

По схемата, която описах ли, т.е. вземаш фактура и получаваш разликата след това? И още един въпрос, ти ли избра, или от тяхните предложения. 

Връзка към коментар

Да, срещу фактура ще върнат разликата след като минат нощувките.

Казах им, че вариантът, който ми предлагат първоначално не ми харесва, те отговориха да им пратя какво съм харесал, за да видят дали отговаря на условията, пратих им и казаха - да.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 20.03.2018 г. в 15:14, bad kid каза:

Да, срещу фактура ще върнат разликата след като минат нощувките.

Казах им, че вариантът, който ми предлагат първоначално не ми харесва, те отговориха да им пратя какво съм харесал, за да видят дали отговаря на условията, пратих им и казаха - да.

За да имаш представа колко лесно е след това, ето пресен пример:

За 17.03 в Дъблин бях резервирал едно място, което още преди месеци отказа резервацията, но предвид празника бяха останали само места с космически цени. Букинг ми предложиха алтернатива, а аз контраоферирах (както ти си направил) и дори не ги чаках да потвърдят, защото избраното от мен място беше с няколко евро по-евтино от предложеното от тях.

Вчера като се прибрах им изпратих снимка на фактурата и в текста цитирах точно колко евро искам обратно от тях (113,60 ! ), вчера след обяд ми се обадиха по телефона, за да ми кажат, че е в процес, а днес дойде мейлът с линка, в който си въведох картата, по която да очаквам парите. До 5 работни дни и парите ще са там.

Връзка към коментар
2 hours ago, Боби said:

За да имаш представа колко лесно е след това, ето пресен пример:

За 17.03 в Дъблин бях резервирал едно място, което още преди месеци отказа резервацията, но предвид празника бяха останали само места с космически цени. Букинг ми предложиха алтернатива, а аз контраоферирах (както ти си направил) и дори не ги чаках да потвърдят, защото избраното от мен място беше с няколко евро по-евтино от предложеното от тях.

Вчера като се прибрах им изпратих снимка на фактурата и в текста цитирах точно колко евро искам обратно от тях (113,60 ! ), вчера след обяд ми се обадиха по телефона, за да ми кажат, че е в процес, а днес дойде мейлът с линка, в който си въведох картата, по която да очаквам парите. До 5 работни дни и парите ще са там.

A това за офертата при какви условия е валидно? Направил съм си 2 резервации за нощувка в Братислава през юни и едната ми беше анулирана от мястото за настаняване. При положение, че имам друга резервация за същите дати имам ли право на претенция? До сега много пъти са ми анулирали резервации , но никога не са ми предлагали да ме настанят в друг хотел още повече по-скъп и на цената на другия. Спомням  си, че няколко пъти ми се е случвало и са ми се обаждали, но с въпроса искам ли да ми препоръчат хотел, но не са споменавали друго и съответно съм се оправял сам....

Връзка към коментар
преди 8 минути , Jorro каза:

A това за офертата при какви условия е валидно? Направил съм си 2 резервации за нощувка в Братислава през юни и едната ми беше анулирана от мястото за настаняване. При положение, че имам друга резервация за същите дати имам ли право на претенция? До сега много пъти са ми анулирали резервации , но никога не са ми предлагали да ме настанят в друг хотел още повече по-скъп и на цената на другия. Спомням  си, че няколко пъти ми се е случвало и са ми се обаждали, но с въпроса искам ли да ми препоръчат хотел, но не са споменавали друго и съответно съм се оправял сам....

Не е трябвало да се оправяш сам. Търсиш ги и се разправяш с тях. 

При мен нещата се закучиха, в понеделник обещаха след 48 часа, но днес никой не ме потърси. Като се обадих днес всичко започна отначало, дадоха им 2 часа, защото обещали те да ми намерят място, и отново нищо не се случи, утре отново ще звъня и вече май ще сменя тона.

Връзка към коментар
преди 15 минути , Jorro каза:

A това за офертата при какви условия е валидно? Направил съм си 2 резервации за нощувка в Братислава през юни и едната ми беше анулирана от мястото за настаняване. При положение, че имам друга резервация за същите дати имам ли право на претенция? До сега много пъти са ми анулирали резервации , но никога не са ми предлагали да ме настанят в друг хотел още повече по-скъп и на цената на другия. Спомням  си, че няколко пъти ми се е случвало и са ми се обаждали, но с въпроса искам ли да ми препоръчат хотел, но не са споменавали друго и съответно съм се оправял сам....

Винаги. Като ти анулира мястото за настаняване, търсиш букинг с въпрос какво ще ти предложат в замяна. Те ще се опитат да е нещо за същата цена, но понякога това е невъзможно и са длъжли да ти предложат дори и по-скъпо настаняване и да ти върнат разликата. Ако това, което си намерил в Братислава и то е по-скъпо, може да се пробваш да пишеш на букинг с обяснение на ситуацията и въпрос дали ще ти покрият разликата.

преди 5 минути , slujitel каза:

Не е трябвало да се оправяш сам. Търсиш ги и се разправяш с тях. 

При мен нещата се закучиха, в понеделник обещаха след 48 часа, но днес никой не ме потърси. Като се обадих днес всичко започна отначало, дадоха им 2 часа, защото обещали те да ми намерят място, и отново нищо не се случи, утре отново ще звъня и вече май ще сменя тона.

Случвало ми се е да ми предложат алтернативно място, на което нямаше домакини. Взех нещата в свои ръце, самонастаних се в 4 звезден хотел и им писах след това с обяснение на ситуацията и приложена фактура. Върнаха ми парите. След като има време до твоето настаняване, може само да спечелиш от избор на по-скъп хотел по-късно ;) Дай им още време. Аз ги притискам само когато няма време за реакция.

Връзка към коментар
преди 1 минута , Боби каза:

Винаги. Като ти анулира мястото за настаняване, търсиш букинг с въпрос какво ще ти предложат в замяна. Те ще се опитат да е нещо за същата цена, но понякога това е невъзможно и са длъжли да ти предложат дори и по-скъпо настаняване и да ти върнат разликата. Ако това, което си намерил в Братислава и то е по-скъпо, може да се пробваш да пишеш на букинг с обяснение на ситуацията и въпрос дали ще ти покрият разликата.

Случвало ми се е да ми предложат алтернативно място, на което нямаше домакини. Взех нещата в свои ръце, самонастаних се в 4 звезден хотел и им писах след това с обяснение на ситуацията и приложена фактура. Върнаха ми парите. След като има време до твоето настаняване, може само да спечелиш от избор на по-скъп хотел по-късно ;) Дай им още време. Аз ги притискам само когато няма време за реакция.

Това и аз съм го правила, в Колумбия, собственика ни изгони и не ни настани, не можех да звъня на Букинг при скъпия роуминг и просто резервирах друго място и и изпратих фактурата с обяснение и ми възстановиха разликата. Има време за моите дати, но местата свършват, малко са останали.

 

Връзка към коментар
19 minutes ago, Боби said:

Винаги. Като ти анулира мястото за настаняване, търсиш букинг с въпрос какво ще ти предложат в замяна. Те ще се опитат да е нещо за същата цена, но понякога това е невъзможно и са длъжли да ти предложат дори и по-скъпо настаняване и да ти върнат разликата. Ако това, което си намерил в Братислава и то е по-скъпо, може да се пробваш да пишеш на букинг с обяснение на ситуацията и въпрос дали ще ти покрият разликата.

Случвало ми се е да ми предложат алтернативно място, на което нямаше домакини. Взех нещата в свои ръце, самонастаних се в 4 звезден хотел и им писах след това с обяснение на ситуацията и приложена фактура. Върнаха ми парите. След като има време до твоето настаняване, може само да спечелиш от избор на по-скъп хотел по-късно ;) Дай им още време. Аз ги притискам само когато няма време за реакция.

 

Добре, а другата резервация, която имам няма ли да е проблем?  Реално и двете са на мое име. Предвид, че е късно датата ми на настаняване предлагаш да изчакам още месец примерно и тогава да ги тормозя ли? 

Връзка към коментар
преди 35 минути , Jorro каза:

 

Добре, а другата резервация, която имам няма ли да е проблем?  Реално и двете са на мое име. Предвид, че е късно датата ми на настаняване предлагаш да изчакам още месец примерно и тогава да ги тормозя ли? 

Ако правилно съм разбрал, имаш една, която мястото за настаняване е отменило по тяхна инициатива и една, която ти си направил след това. Тоест, имаш една активна в момента, нали? Предложението ми е, ако сега активната е за по-висока сума, да се свържеш в букинг и да им обясниш, че е трябвало да я направиш , защото от другото място са анулирали и да ги помолиш да ти потвърдят, че ще ти възстановят разликата.

Връзка към коментар
4 hours ago, Боби said:

Ако правилно съм разбрал, имаш една, която мястото за настаняване е отменило по тяхна инициатива и една, която ти си направил след това. Тоест, имаш една активна в момента, нали? Предложението ми е, ако сега активната е за по-висока сума, да се свържеш в букинг и да им обясниш, че е трябвало да я направиш , защото от другото място са анулирали и да ги помолиш да ти потвърдят, че ще ти възстановят разликата.

Не,втората резервация си я имам от преди да ми отменят другата. Не бяхме решили на кой вариант да се спрем и затова имах общо 2 резервации по едно и също време, а сега останах с 1 след като другата ми я анулираха от хотела.

Връзка към коментар

Еми вариант 1 - спестили са ти мисленето, т.е. всичко точно, нищо не правиш

вариант 2 - пробваш да изкараш някакво намаление, като им пишеш че са ти отменили резервацията и т.н. по каналния ред

дали ще има успех не знам, аз бих направил 1 :)

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
На 3/13/2018 в 10:31, Георги Василев каза:

Е да де, ама като тръгнах да буквам и отстрани изписа 202 лева дължите сега, 202 плащате на място и аз се стреснах и приключих с резервацията :) Ще търся друго, явно и това не е ок, а пък както казвате и вие останалите си е малко каша с тези "помощни" информации :)

Мисля, че объркването тук идва от некоректния превод на "условията за анулация", които са отделни и различни от "условията за гарантиране на резервацията".  Когато резервирате нощувка, средството за настаняване изисква някаква гаранция, че ще я ползвате, за да спре да продава/предлага тази стая на други потенциални клиенти и това обикновено е кредитна карта, но може и да е депозит в определен размер (1, 2 или всички резервирани нощувки според ценовата политика на хотела и в зависимост от това, каква цена резервирате). Депозитът обикновено се взема в момента на потвърждаване на резервацията (зависи от софтуеъра, който ползва мястото за настаняване, макар че повечето места за настаняване таксуват ръчно - служител таксува картата ви безналично, понякога няколко дни по-късно в зависимост от заетостта си). Така вие гарантирате на хотела, че ще ползвате резервацията.

Хотелът ви предлага и възможност да се откажете да ползвате заявената услуга, ако го информирате в разумен срок, за да може той да се опита все пак да продаде тази стая и реализира приход от нея. Тези отношения се регламентират с "условията за анулация", според които ако анулирате не по-късно от няколко дни (1, 2, 3, 14, 30, т.н.) преди датата на пристигане, няма да ви таксуват за анулацията, но ако анулирате в деня преди пристигането или по-късно от определения срок, ще бъдете таксувани за "късно анулиране" в размер на стойността на 1 резервирана нощувка.

Също така, ако не анулирате резервавацията, но и не пристигнете в хотела, ще бъдете таксувани 1 нощувка за No show. Това пък са "условията за неявяване (no show)", които също са неразделна част от цената на нощувката, особено ако тя е специална (намалена).

 

Във вашия случай условията за гарантиране са авансово плащане (депозит) в размер на 1 нощувка, дължимо в момента на правене на резервацията, като този депозит ще ви бъде възстановен ако анулирате не по-късно от 3 дни преди датата на настаняване.

Редактирано от Knowall
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Реших да си прекарам едни резервации през wizz air. За целта ги канселирах и букнах на ново. При две се получи, обаче при третата голяма греда. Явно като съм я буквала е имало някаква промоция, различна от 10% дискаунт за членове и сега цената ми скочи кажи режи двойно :( Писах едни оплаквателни имейли до хотела и букинг как съм се прецакала и дали може да ми върнат старата цена. Някой има ли опит с това?

Редактирано от Алекс
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 4 минути , Алекс каза:

Реших да си прекарам едни резервации през wizz air. За целта ги канселирах и букнах на ново. При две се получи, обаче при третата голяма греда. Явно като съм я буквала е имало някаква промоция, различна от 10% дискаунт за членове и сега цената ми скочи кажи режи двойно :( Писах едни оплаквателни имейли до хотела и букинг как съм се прецакала и дали може да ми върнат старата цена. Някой има ли опит с това?

Цената в много хотели, с приближаване на нощувката, расте.

Случвало ми се е да опитам да намаля броя им и да ми покаже по-висока цена. 

За това първо проверявам, резервирам и накрая анулирам.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.