slujitel Публикувано: 4 април, 2018 Сподели Публикувано: 4 април, 2018 Здравейте, опитвам се да анулирам резервация от приложението, и не намирам тази опция. Влизам в управление на резервацията, промяна на резервация и там пише, че мога да анулирам до едиколко дни, но я няма опцията анулирай резервацията. Някой да помогне, моля. Преди съм анулирала и не беше така. Връзка към коментар
Тони Публикувано: 4 април, 2018 Сподели Публикувано: 4 април, 2018 При мен излиза ето така. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 4 април, 2018 Сподели Публикувано: 4 април, 2018 Обадих се по телефона и анулирах, но е странно. Връзка към коментар
И. М. Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 Здравейте, искам да попитам: Мога ли да направя анулиране на стая и да си я резервирам пак /поради намаление на цената/? Новата резервация, по-добре ли е да е от на мъжът ми профила и да е с друга карта? Връзка към коментар
Тони Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 Ако е с безплатна отмяна не виждам защо да не е от същия профил. Резервирате, после отменяте старата резервация и готово. 3 Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 Те дори от самия съпорт съветват същото, ако ги питаш. Има ли безплатна анулация, винаги отговорът им е този, без значение какво ги питаш. 2 Връзка към коментар
И. М. Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 преди 56 минути , Тони каза: Ако е с безплатна отмяна не виждам защо да не е от същия профил. Резервирате, после отменяте старата резервация и готово. т.е. за по-сигурно първо си правя нова резервация и след това анулирам? Връзка към коментар
akair Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 34 minutes ago, И. М. said: т.е. за по-сигурно първо си правя нова резервация и след това анулирам? По-добре. За да не стане някой гаф и да анулират и 2-те. Връзка към коментар
И. М. Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 преди 2 минути , akair каза: По-добре. За да не стане някой гаф и да анулират и 2-те. да вече си направих новата и си анулирах след това старата. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 25 април, 2018 Сподели Публикувано: 25 април, 2018 Магеланци , моля за съвет. Направих през booking резервация за 2 нощувки в хотел в Йерусалим, който беше на странно ниска цена. В тази връзка за да си спестя забавлението на място в Израел реших все пак да пиша на хотела да ми потвърдят резервацията, т.к се притеснявам да не ми я отменят. В тази връзка те ми отговориха, че ми потвърждават стаята , но цената е 135$ на вечер ( за 3-ма човека). Цената в резервацията ми е 76 $ общо или около 38$ на вечер. При това положение какви претенции мога да имам и към кого? Утре мисля да звънна на букинг, но според вас има ли шанс да ми запазят цената, на която съм резервирал? Някой имал ли е подобен казус? Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 25 април, 2018 Сподели Публикувано: 25 април, 2018 Принципно хотелът няма право да ти иска повече пари, освен ако няма някакви допълнителни такси, които обаче да са ясно описани при резервацията 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 25 април, 2018 Сподели Публикувано: 25 април, 2018 Ще кажат, че е станала грешка и това не е коректна цена... Пиши на букинг и виж те какво ще кажат, най-вероятно ще ти предложат друг подобен хотел Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 преди 7 часа, Jorro каза: Магеланци , моля за съвет. Направих през booking резервация за 2 нощувки в хотел в Йерусалим, който беше на странно ниска цена. В тази връзка за да си спестя забавлението на място в Израел реших все пак да пиша на хотела да ми потвърдят резервацията, т.к се притеснявам да не ми я отменят. В тази връзка те ми отговориха, че ми потвърждават стаята , но цената е 135$ на вечер ( за 3-ма човека). Цената в резервацията ми е 76 $ общо или около 38$ на вечер. При това положение какви претенции мога да имам и към кого? Утре мисля да звънна на букинг, но според вас има ли шанс да ми запазят цената, на която съм резервирал? Някой имал ли е подобен казус? Ако хотелът ти харесва, имаш резервация, така че отиваш и я ползваш. Ако на място трябва да платиш повече, пазиш доказателства и си искаш обратно парите от букинг - ще ти ги върнат. Аз така бих направил, ако им пишеш отсега, ще влезеш в излишна разправия. Те са длъжни да ти осигурят хотела (или друг, ако този отмени) на цената, която са обявили. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 7 hours ago, bad kid said: Принципно хотелът няма право да ти иска повече пари, освен ако няма някакви допълнителни такси, които обаче да са ясно описани при резервацията И аз така си мислех, но добре че им писах да не се изненадам там. 6 hours ago, neuromancer said: Ще кажат, че е станала грешка и това не е коректна цена... Пиши на букинг и виж те какво ще кажат, най-вероятно ще ти предложат друг подобен хотел То проблема е че няма друг хотел на тази цена в Йерусалим. 1 hour ago, Боби said: Ако хотелът ти харесва, имаш резервация, така че отиваш и я ползваш. Ако на място трябва да платиш повече, пазиш доказателства и си искаш обратно парите от букинг - ще ти ги върнат. Аз така бих направил, ако им пишеш отсега, ще влезеш в излишна разправия. Те са длъжни да ти осигурят хотела (или друг, ако този отмени) на цената, която са обявили. Така се и надявам да стане, но мисля да им звънна днес да ги попитам какво правим. Всъщност те в най-лошия случай ще анулират резервацията, но при това положение ще имат задължение да ми предложат друг хотел нали? Има ли някъде нещо в общите условия , което да изключва това, ако е грешка в цената? Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 (редактирано) Ако хотелът откаже резервацията, букинг трябва да ти намерят подобен за същата цена. Май наистина е добре да кажеш на букинг, че са ти казали, че тази цена не е реална, да ти потвърдят какво да правиш и да не си губиш времето от почивката с разправии. Редактирано 26 април, 2018 от bad kid Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 Черно на бяло имаш ли отговор от хотела през платформата на Букинг? Ако да, Букинг или ще ти предложат алтернатива или ти сам ще си намериш и след одобрението на Букинг за новия хотел, ако е на по-висока цена след престоя ще ти върнат разликата. Ако обаче нямаш, Букинг на каква база да смятат че резервацията е невалидна? Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 В моя случай, за който писах малко по-горе нямах писмено нищо от хотела, само ми се обадиха, че не могат да ни приемат, казаха и че няма да пипат нищо в системата, ще ни водят no show, писах на букинг и те се задействаха... Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 (редактирано) 1 hour ago, Kamen said: Черно на бяло имаш ли отговор от хотела през платформата на Букинг? Ако да, Букинг или ще ти предложат алтернатива или ти сам ще си намериш и след одобрението на Букинг за новия хотел, ако е на по-висока цена след престоя ще ти върнат разликата. Ако обаче нямаш, Букинг на каква база да смятат че резервацията е невалидна? Имам отговор през тяхната платформа каква ще бъде цената на вечер, от която е видно , че не е тази от резервацията. Сега ще звънна в букинг да ги чуя какво мислят по въпроса. Редактирано 26 април, 2018 от Jorro Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 преди 1 минута , Jorro каза: Имам отговор през тяхната платформа каква ще бъде цената на вечер, от която е видно , че не е тази от резервацията. Сега ще звънна в букинг да ги чуя какво мислят по въпроса. Настоявай за писмен отговор на Букунг. При нова по-скъпа резервация, ще ти върнат разликата след престоя на базата на кореспонденцията. Кажи на Букинг да ти предложат алтернатива подобен клас хотел. В същото време и ти търси и каквото ти хареса им го предложи на Букинг. На мен винаги са ми одобрявали това което съм им предложил, имало е доста сериозна разлика, но просто нямаше друга алтернатива. Ще си платиш престоя и след това ще ти върнат парите, а те ще си ги търсят от хотела на старата резервация. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 33 minutes ago, Kamen said: Настоявай за писмен отговор на Букунг. При нова по-скъпа резервация, ще ти върнат разликата след престоя на базата на кореспонденцията. Кажи на Букинг да ти предложат алтернатива подобен клас хотел. В същото време и ти търси и каквото ти хареса им го предложи на Букинг. На мен винаги са ми одобрявали това което съм им предложил, имало е доста сериозна разлика, но просто нямаше друга алтернатива. Ще си платиш престоя и след това ще ти върнат парите, а те ще си ги търсят от хотела на старата резервация. Така, обадих се на booking още като си казах номера на резервацията и пин-а ми казаха, че от хотела се били свързали с тях, т.к било масов проблем и с други резервации. Били допуснали грешка при избора на валута и вместо долари въвели шекели и затова имало такава голяма разлика. Момичето говори с хотела с предложение да ми предложат средна цена м/у реалната 135 долара на вечер и тази, на която съм букнал 39 $, но трябвало от мениджмънта на хотела да го одобрят първо и тогава ще може да ми каже. При въпрос какво става, ако откажат ми обясни, че ще анулират резервацията и няма да имам право на компенсация, т.к ставало въпрос за очевидна грешка. Аз й казах, че за тях ако е очевидна за мен не е любезно ми обясни, че могат да ми помогнат в намирането на хотел, но няма да платят за него и всичко ще си е за моя сметка. Сега чакам обаждане дали от хотела ще се навият да ни предложат по-ниска цена. Честно казано съм доста разочарован, въпреки, че необичайно ниската цена може би си беше сигнал, че нещо не е наред никога няма как да знаеш промоция ли е - грешка ли е.... Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 Само ти можеш да си отмениш резервацията. То иначе ще настъпи тотален хаос с направени резервации. Всеки в някакъв момент може да иска да променя направени резервации защото бил допуснал грешки или еди си какво. Предполагам, ако сами отменят резервации ще влязат и в много сериозни законови/договорни нарушения, едностранно нарушени от тях. Скоро имах подобен случай, резервация направена преди 10 месеца, след 6 месеца хотела ми писа, че било грешка и цената тройна. Да ама след 6 месеца всичко читаво резервирано. Букинг не направиха никакъв проблем и възстановиха разликата на новата резервация и старата. Но аз я отмених старата. Всичко беше черно на бяло в платформата им. Имал съм и друг случай, в който веднага след резервацията са ми се обаждали и са ми обяснявали че е грешка с молба да ги разбера. Веднага съм отменял. Но става въпрос най-много до ден. Колко време мина при теб? Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 Е, че то какво ще стане, ако всеки хотел реши в даден момент да вдигне цената и обяви, че е сбъркал валутата? Очевидно, очевадно.... Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 33 minutes ago, Kamen said: Само ти можеш да си отмениш резервацията. То иначе ще настъпи тотален хаос с направени резервации. Всеки в някакъв момент може да иска да променя направени резервации защото бил допуснал грешки или еди си какво. Предполагам, ако сами отменят резервации ще влязат и в много сериозни законови/договорни нарушения, едностранно нарушени от тях. Скоро имах подобен случай, резервация направена преди 10 месеца, след 6 месеца хотела ми писа, че било грешка и цената тройна. Да ама след 6 месеца всичко читаво резервирано. Букинг не направиха никакъв проблем и възстановиха разликата на новата резервация и старата. Но аз я отмених старата. Всичко беше черно на бяло в платформата им. Имал съм и друг случай, в който веднага след резервацията са ми се обаждали и са ми обяснявали че е грешка с молба да ги разбера. Веднага съм отменял. Но става въпрос най-много до ден. Колко време мина при теб? По принцип резервацията е за 10.05-12.05.18. Аз инициирах имейл към хотела първо да ми потвърдят резервацията и цената и от там тръгна всичко, защото се притеснявах от подобно развитие. След като отговорих на хотела с въпрос защо има промяна в цената от тях получих следния отговор: Dear Mr. Georgi Kolev Good day It was a mistake from the Booking.com , because I put the price in Dollar $ not in Nis Shekel We confirmed your reservation for one Triple room from 10-12/5/2018 for 2 nights The price for a Triple room will be 135 $ per night in B/B please confirm your reservation BEST REGARDS Междувременно получих и имейл от букинг със следното съдържание: Dear Georgi Ivanov, My name is Yaneli and it is my pleasure to assist you tonight. I would have preferred to contact you by telephone in a more personalized to discuss an error in the policy for your booking with St. Thomas Home, but it was not an appropriate time to call. The actual rate per night at St. Thomas Home for a Triple room is 475 ILS per night, breakfast included and not 135 ILS as mentioned on your reservation. This was due to a loading issue. I am very sorry for this sudden change, but we have investigated the normal rates in the area for the dates selected, and we can confirm it is an obvious error as the rates in area reflect a similar price to what the correct rate is being confirmed by by the property. Please remember that obvious errors are non - binding which can be found on our page. Please let us know as soon as possible if you accept this offer in the next 24 hours. If we do not receive a response, your reservation may be cancelled free of charge. If you have any questions or concerns, we're always here. Thank you for choosing Booking.com. Kind regards, -- Yaneli P. Booking.com Customer Service Team Сега им върнах отговор, че не съм съгласен с извинението "Очевидна грешка" , защото няма как да знаеш промоция ли е грешка ли е след като постоянно пускат имейли как предлагат отстъпки от по 70% дори. Искам им друго решение, още повече, че хотела казват, че е грешка в тяхната система и не виждам защо аз да плащам за тази грешка? Сега чакам развитието. Проблема е че цените за този период вече са доста по-високи и се притеснявам да не остана и без това на новата цена. Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 26 април, 2018 Сподели Публикувано: 26 април, 2018 преди 2 минути , Jorro каза: Сега им върнах отговор, че не съм съгласен с извинението "Очевидна грешка" , защото няма как да знаеш промоция ли е грешка ли е след като постоянно пускат имейли как предлагат отстъпки от по 70% дори. Искам им друго решение, още повече, че хотела казват, че е грешка в тяхната система и не виждам защо аз да плащам за тази грешка? Сега чакам развитието. Проблема е че цените за този период вече са доста по-високи и се притеснявам да не остана и без това на новата цена. Препрати им отговора на хотела и настоявай който е сбъркал да си сърба попарата Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега