Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

18 minutes ago, Боби said:

Препрати им отговора на хотела и настоявай който е сбъркал да си сърба попарата ;)

Е направих го ще видя....

8 minutes ago, Kamen said:

Кога е направена резервацията?

 

На 19.04.18 съм я правил, не е толкова отдавна. 

Връзка към коментар
преди 2 минути , Jorro каза:

Е направих го ще видя....

 

На 19.04.18 съм я правил, не е толкова отдавна. 

Ами минала е цяла седмица. Една грешка би трябвало да лъсне веднага. На мен поне ми изглежда несериозно оправданието на хотела и забележи не те, а ти си ги потърсил . Ако съм на тебе звъня на българският отдел на Букинг и  им обяснявам ситуацията с ....подходящия тон. 

Връзка към коментар
12 minutes ago, Kamen said:

Ами минала е цяла седмица. Една грешка би трябвало да лъсне веднага. На мен поне ми изглежда несериозно оправданието на хотела и забележи не те, а ти си ги потърсил . Ако съм на тебе звъня на българският отдел на Букинг и  им обяснявам ситуацията с ....подходящия тон. 

Направих го, в момента очаквам обаждане, но ясно ми обясниха, че не мога да разчитам да ми покрият разликата само ще се опитат да договорят отстъпка от цената с хотела, ако се съгласят.

Връзка към коментар
преди 7 минути , Jorro каза:

Направих го, в момента очаквам обаждане, но ясно ми обясниха, че не мога да разчитам да ми покрият разликата само ще се опитат да договорят отстъпка от цената с хотела, ако се съгласят.

Искай да ти предложат алтернатива на подобна цена и клас на хотела.

Редактирано от Kamen
Връзка към коментар

:) В Общите условия пише, че Obvious errors and mistakes (including misprints) are not binding.

Какво е obvious може доста да се спори, но според мен трудно ще докажеш, че не е obvious след като ти си се усъмнил и сам си им писал.

Те колко бързо ти отговориха? Ако са се забавили със седмица, по-скоро пробвай и в тази насока...

Връзка към коментар
1 hour ago, Алекс said:

:) В Общите условия пише, че Obvious errors and mistakes (including misprints) are not binding.

Какво е obvious може доста да се спори, но според мен трудно ще докажеш, че не е obvious след като ти си се усъмнил и сам си им писал.

Те колко бързо ти отговориха? Ако са се забавили със седмица, по-скоро пробвай и в тази насока...

След като им писах ми отговориха веднага още на 20ти от хотела. От букинг ми писаха вчера 25.04.

Връзка към коментар

Получих това любопитно писмо-оферта от Букинг на моментният ми адрес в САЩ ( преди 3 месеци пристигнахме от България). Доста странно ми стана, че очевидно някакси са взели инфото за адреса от кредитните карти регистрирани в тяхната платформа.

C56FFA6B-00DC-42B8-9352-EE83772B866D.jpeg

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

За пръв път виждам хартиено писмо от Букинг. Аз ги ползвам от много години, затрупват ме с имейли, но друго не.

Много странно - до сега получавал ли си такова писмо от тях?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не съм , това е и повода да го споделя .Писмото е прегънато в горната част , на която са изписани имената и адреса ми , който е пък от сравнително скоро и нямам правени резервации през тяхната платформа откакто съм на този адрес.

Връзка към коментар
преди 4 часа, stanislavpp каза:

Не съм , това е и повода да го споделя .Писмото е прегънато в горната част , на която са изписани имената и адреса ми , който е пък от сравнително скоро и нямам правени резервации през тяхната платформа откакто съм на този адрес.

Явно в тази държава се знае всичко за всеки.;)

Връзка към коментар

На мен много ми "намирисва" на някакъв fishing... Да ти изпратят хартиено писмо, за да последваш някакъв URL... Дет' се вика, what are the chances? Още повече, че Booking ти имат имейл адреса и могат преспокойно да ти го изпратят там... Аз бих се свързала с тях и да им изпратя снимка на писмото.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , chandni каза:

На мен много ми "намирисва" на някакъв fishing... Да ти изпратят хартиено писмо, за да последваш някакъв URL... Дет' се вика, what are the chances? Още повече, че Booking ти имат имейл адреса и могат преспокойно да ти го изпратят там... Аз бих се свързала с тях и да им изпратя снимка на писмото.

Параноичка :biggrin:

Линкът води към booking.com/...

Връзка към коментар
преди 4 минути , Боби каза:

Параноичка :biggrin:

Линкът води към booking.com/...

След като ми се криптира информацията на компютъра през 2016 и аз станах параноичка.

Връзка към коментар
преди 29 минути , chandni каза:

На мен много ми "намирисва" на някакъв fishing... Да ти изпратят хартиено писмо, за да последваш някакъв URL... Дет' се вика, what are the chances? Още повече, че Booking ти имат имейл адреса и могат преспокойно да ти го изпратят там... Аз бих се свързала с тях и да им изпратя снимка на писмото.

е все пак виж, че URL-то е в синичко отпечатано, аха да го натиснеш с пръст и си влизаш в линка :biggrin: то може и аз да съм параноичка покрай внедряването на GDPR-Регламента в ЕС /личните данни и защитата им, в това число очевидно е и адресът/, но ето и въпросния Matthew Gerrie, който трябва да е титуляр на подписа в писмото и текущо според Linkedin е Director of Marketing Science and Communication, си казва, че едно от последните му професионални достижения е

Цитат

Furthermore, we expanded our programmatic advertising to include upper funnel display and video, native advertising and we built an entirely new channel capturing latent travel intent with several travel website partners.

та може и да е някаква нова *гениална* разработка, само че аз бих попитала Booking най-вече откъде ми имат точния пощенски адрес - в смисъл който точно партньорски сайт ми е дал личните данни, да не говорим, че е леко обидно за @stanislavpp да приемат пътешественическите му намерения за латентни, при положение, че е активен магеланец -_-

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 минути , antea каза:

та може и да е някаква нова *гениална* разработка

Според мен е точно това. В последната година общо взето нямаше традиционен и нетрадиционен начин на промотиране неизпробван от тях. То не бяха лични кодове, отстъпки, атракции...Това попада в графата с нетрадиционните :) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

По моя въпрос развитието е , че ми отказаха отстъпка и компенсация за сгрешената цена и сега искат или да им приема новата цена или да ми канселират резервацията. Много съм разочарован.

 

Връзка към коментар

Бре! Това толкова не е в стила на букинг. Само с българският център ли пробва? Миналата година имах проблем с ненавременен отказ на резервация от страна на хотела, българският център нищо не можаха да помогнат, писах на официалният мейл, та се оправиха нещата.

Спойлер

От хотела даже се оплакаха, че от буникг са им звъняли по няколко пъти на ден.

 

Редактирано от Радика
Връзка към коментар

Ааааа, така не може. Почвай да пишеш заплашителни писма.Ти какво си виновен, че те, като посредник, не са догледали? Кажи, че ще се жалваш ,където може. Тук имаше линкове за разни Евроинституции, напиши едно писмо и им го разпрати, с копие до Букинг. Че то, всеки път, може да минават с тоя номер. Въпросът е принципен. То е, все едно, купуваш нещо от магазина и след една седмица, идват да си го искат обратно, щото, видиш ли, сбъркали цената.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
На 26.04.2018 г. в 12:11, Jorro каза:

Проблема е че цените за този период вече са доста по-високи и се притеснявам да не остана и без това на новата цена. 

 

Аз не бих рискувал - остават две седмици.

Букинг не са от бързите, така че и да има решение в твоя полза не е ясно кога ще дойде. По-скоро резервирай хотела, а после пиши жалби с акцентиране върху по-високата цена,  която си платил в разлика с предложеното в началото. Предполагам имаш скрийншотове и потвърдена резервация на ниската цена.

Преди 1 час, Jorro каза:

Първо звъннах на българския, но в последствие от Амстердам ми звъняха и движиха нещата. Категорично ми отказаха каквато и да е компенсация.

"Казал - рекъл" - естествено, че ще откажат в разговор по телефона, защото съществува вероятност отказа им да бъде приет за крайно решение и да няма последствия. Нека е писмена комуникацията, защото остава следа.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Два пъти съм имал подобни ситуации и в двата платих пълната цена и после ми върнаха разликата между платеното и сгрешеното.

И двата пъти стана след толкова дълга разправия, че нервите не си залужаваха дори и безплатно да бяха ме настанили.

Нивото в букинг падна толкова много в последно време, че ми се равняват ма БГ Еър или НАП .

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

И аз имам казус с букинг. Резервация за Атина платена на 100% преди два месеца, сега ме уведомяват че мястото за настаняване е канцелирало резервацията без допълнителни обяснения. Имам ли някакъв друг вариант освен да търся ново място - цените са се вдигнали?

 

Връзка към коментар
преди 3 минути , cloud каза:

И аз имам казус с букинг. Резервация за Атина платена на 100% преди два месеца, сега ме уведомяват че мястото за настаняване е канцелирало резервацията без допълнителни обяснения. Имам ли някакъв друг вариант освен да търся ново място - цените са се вдигнали?

 

Не предлагат ли алтернативно настаняване или вариант свързан с резервиране на друго място, като те покриват по-високата цена в разумни граници.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.