Щастливеца Публикувано: 27 април, 2018 Сподели Публикувано: 27 април, 2018 преди 8 минути , Таньо каза: Не предлагат ли алтернативно настаняване или вариант свързан с резервиране на друго място, като те покриват по-високата цена в разумни граници. Вече трябва да си поискаш . Даже често три, четири или повече пъти за тази опция. 2 1 1 Връзка към коментар
cloud Публикувано: 27 април, 2018 Сподели Публикувано: 27 април, 2018 Точно така. Нищо не предлагат. Явно ще си кореспондираме по-дълго време. Благодаря ви. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 27 април, 2018 Сподели Публикувано: 27 април, 2018 5 hours ago, AlexandraKo said: Ааааа, така не може. Почвай да пишеш заплашителни писма.Ти какво си виновен, че те, като посредник, не са догледали? Кажи, че ще се жалваш ,където може. Тук имаше линкове за разни Евроинституции, напиши едно писмо и им го разпрати, с копие до Букинг. Че то, всеки път, може да минават с тоя номер. Въпросът е принципен. То е, все едно, купуваш нещо от магазина и след една седмица, идват да си го искат обратно, щото, видиш ли, сбъркали цената. 4 hours ago, Таньо said: Аз не бих рискувал - остават две седмици. Букинг не са от бързите, така че и да има решение в твоя полза не е ясно кога ще дойде. По-скоро резервирай хотела, а после пиши жалби с акцентиране върху по-високата цена, която си платил в разлика с предложеното в началото. Предполагам имаш скрийншотове и потвърдена резервация на ниската цена. "Казал - рекъл" - естествено, че ще откажат в разговор по телефона, защото съществува вероятност отказа им да бъде приет за крайно решение и да няма последствия. Нека е писмена комуникацията, защото остава следа. Проблема е че утре заминавам за Азия връщам се на 9-ти вечерта в 22ч и на 10ти сутринта в 6 пътувам за Израел. Нямам никакво време. Ще букна някакъв хостел/ хотел за да има къде да отседнем иначе не знам до кой да пиша вече. Писах им на букинг, но не ми отговят писмено, а се обаждат. Дадоха ми 2 опции да избера да запазя резервацията на новата цена, но без да имам опция за отмяна преди пристигане , каквато опция имам на старата резервация до 1 ден преди това или да ми отменят резервацията "free of charge" . Избрах да ми я отменят, защото не ми се плаща такава цена за хостел при все, че има хостели за по 80-100 $ по-евтини. Накарах ги да ми изпратят писмо с обяснение освен автоматичния имейл за канселация и ми изпратиха това: Dear Georgi Ivanov, Thank you for choosing Booking.com. We are writing to you regarding your reservation 1275196490 at St. Thomas Home, check-in date 2018-05-10, and check-out date 2018-05-12. We have cancelled your reservation as per your request , this reservation was under incorrect loaded rates. Please feel free to contact us with any additional questions. Kind regards До кой предлагате да пиша с оплакване ? За да имам претенции новия хотел трябва пак през booking да го букна нали така? 3 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 27 април, 2018 Сподели Публикувано: 27 април, 2018 преди 23 часа, stanislavpp каза: Получих това любопитно писмо-оферта от Букинг на моментният ми адрес в САЩ ( преди 3 месеци пристигнахме от България). Доста странно ми стана, че очевидно някакси са взели инфото за адреса от кредитните карти регистрирани в тяхната платформа. Дотам ли стигнаха в падението си вече? Това ми звучи жалко, отчаяно и дори в известна степен нахално. Booking.com отдавна ги ползвам само в краен случай. 3 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 28 април, 2018 Сподели Публикувано: 28 април, 2018 (редактирано) преди 14 часа, Георги Матеев каза: Booking.com отдавна ги ползвам само в краен случай. Офтопик: А кой (кои) са ти фаворитите? ММТ, когато изкарат размазващи кодове, е ясно, но от другите... Редактирано 28 април, 2018 от vorbis Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 1 май, 2018 Сподели Публикувано: 1 май, 2018 Преди малко резервирах хотел в booking чрез линк, обещаващ връщане на 25€. През цялото време на резервацията четях въпросния надпис обаче в имейла, който получих пише, че ще получа 10% от стойността на нощувката след престоя, което не ме устройва. Какво мога да направя? Връзка към коментар
Мирослав Василев Публикувано: 1 май, 2018 Сподели Публикувано: 1 май, 2018 преди 3 часа, Dreamm каза: Преди малко резервирах хотел в booking чрез линк, обещаващ връщане на 25€. През цялото време на резервацията четях въпросния надпис обаче в имейла, който получих пише, че ще получа 10% от стойността на нощувката след престоя, което не ме устройва. Какво мога да направя? Ако е с безплатна отмяна, да махнеш резервацията и след това да резервираш наново през линк, който наистина ще ти върне 25€. Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 1 май, 2018 Сподели Публикувано: 1 май, 2018 С безплатна отмяна е, но понеже е за тази неделя платих по време на резервацията. Едва ли ще ми върнат парите веднага. А и как да съм сигурна, че и със следващия линк няма да се получи същото? Пратих им имейл с прикачени снимки на екрана по време на резервацията, от които ясно се вижда какво ми обещават да получа. Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 7 май, 2018 Сподели Публикувано: 7 май, 2018 (редактирано) Здравейте! Преди време направих една резервация за хотел в Гърция. Ето част от условията: Анулиране: БЕЗПЛАТНО анулиране преди 23 юли 2018 г. Можете да анулирате безплатно до 21 дни преди пристигането. Ще бъдете таксувани 30% от общата сума, ако анулирате в рамките на 21 дни преди пристигането. (Посоченото време се отнася за часовата зона на хотела (EEST)) Как да анулираме резервация Можете да използвате линка в получения имейл с потвърждение, за да анулирате резервацията Предплата: Ще бъдете таксувани предплащане в размер на 30% от общата сума след резервация. Сега ми излиза съобщение: Необходимо е предплащане за тази резервация. Изпратете съобщение на мястото за настаняване или им се обадете на +302376051500 за повече информация за плащането. Не мога да разбера защо така? Не трябва ли автоматично да си дръпне парите от картата? Благодаря предварително! Редактирано 7 май, 2018 от Eva eva Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 7 май, 2018 Сподели Публикувано: 7 май, 2018 На мен ми се случи нещо подобно миналата година с хотел на Златните-звъннах и от хотела ми казаха, че не виждат картата в букинг, да я вкарам отново. Вкарах я, но продължаваха да не я виждат и се наложи да пиша до букинг-те ми пратиха линк в имейл и чак тогава от хотела можаха да си дръпнат парите. Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 8 май, 2018 Сподели Публикувано: 8 май, 2018 преди 9 часа, Eva eva каза: Здравейте! Преди време направих една резервация за хотел в Гърция. Ето част от условията: Анулиране: БЕЗПЛАТНО анулиране преди 23 юли 2018 г. Можете да анулирате безплатно до 21 дни преди пристигането. Ще бъдете таксувани 30% от общата сума, ако анулирате в рамките на 21 дни преди пристигането. (Посоченото време се отнася за часовата зона на хотела (EEST)) Как да анулираме резервация Можете да използвате линка в получения имейл с потвърждение, за да анулирате резервацията Предплата: Ще бъдете таксувани предплащане в размер на 30% от общата сума след резервация. Сега ми излиза съобщение: Необходимо е предплащане за тази резервация. Изпратете съобщение на мястото за настаняване или им се обадете на +302376051500 за повече информация за плащането. Не мога да разбера защо така? Не трябва ли автоматично да си дръпне парите от картата? Благодаря предварително! Когато си резервирала е имало условие за предплащане някакви дни преди настаняването и това няма общо с безплатното анулиране. Случвло ми се е няколко пъти и винаги гледам най-долу дали не искат предплащане. Обикновено такива условия имат апартаменти. Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 8 май, 2018 Сподели Публикувано: 8 май, 2018 преди 10 часа, Eva eva каза: Здравейте! Преди време направих една резервация за хотел в Гърция. Ето част от условията: Анулиране: БЕЗПЛАТНО анулиране преди 23 юли 2018 г. Можете да анулирате безплатно до 21 дни преди пристигането. Ще бъдете таксувани 30% от общата сума, ако анулирате в рамките на 21 дни преди пристигането. (Посоченото време се отнася за часовата зона на хотела (EEST)) Как да анулираме резервация Можете да използвате линка в получения имейл с потвърждение, за да анулирате резервацията Предплата: Ще бъдете таксувани предплащане в размер на 30% от общата сума след резервация. Сега ми излиза съобщение: Необходимо е предплащане за тази резервация. Изпратете съобщение на мястото за настаняване или им се обадете на +302376051500 за повече информация за плащането. Не мога да разбера защо така? Не трябва ли автоматично да си дръпне парите от картата? Благодаря предварително! Дават ти информация за плащането, нищо не трябва да правиш Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 8 май, 2018 Сподели Публикувано: 8 май, 2018 преди 7 минути , bad kid каза: Дават ти информация за плащането, нищо не трябва да правиш Не е така, могат да анулират резервацията, ако не направиш предплащане. Точно гърците обичат да искат предплащане по банков път. Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 8 май, 2018 Сподели Публикувано: 8 май, 2018 преди 3 минути , Боби каза: Не е така, могат да анулират резервацията, ако не направиш предплащане. Точно гърците обичат да искат предплащане по банков път. При последното ми ходене си бяха дръпнали парите доста преди срока за невъзвратимост. Искат да се застраховат, явно. Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 8 май, 2018 Сподели Публикувано: 8 май, 2018 преди 2 минути , Дани Магелани каза: При последното ми ходене си бяха дръпнали парите доста преди срока за невъзвратимост. Искат да се застраховат, явно. Говорим за различни неща. В случая на Ася явно мястото за настаняване не обработва карти, картата е за гаранция, а те искат директно предплащане по банкова сметка. Пак казвам, имал съм такива случаи, ясно го пише в условията най-долу и анулират, ако не направиш предплащането в срок. Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 8 май, 2018 Сподели Публикувано: 8 май, 2018 (редактирано) Ще се свържа с хотела да се разберем. Никъде не пишеше, че е необходимо да превеждам пари по банкова сметка. Мислех, че ще си дръпнат предплащането от КК. Даже сега симулирах резервация за този хотел, отново никъде не пише, че трябва да преведа пари след резервация. Редактирано 8 май, 2018 от Eva eva Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 9 май, 2018 Сподели Публикувано: 9 май, 2018 Ох, те гърците все искат плащане по банка. През букинг или частни обяви... А едно такова плащане през банка е минимум 25€. Ако е с карта няма такива такси. Имахме подобна драма преди 2-3 години и майката на приятелка преведе капарото през испанска банка за около 3€ (понеже живее там). Същото направи и друга приятелка тази година, защото дори и да отидеш в гръцка банка, таксата пак е в порядъка на 25€. Не знам как стои въпроса с TransferWise... 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 9 май, 2018 Сподели Публикувано: 9 май, 2018 аз не виждам в условията на този хотел да е написано, че ще искат да им се пращат пари по банка, на мен никога не са ми искали да пращам пари , резервирал съм и директно хотел в Гърция и искаха само да им дам валиден телефон... Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 9 май, 2018 Сподели Публикувано: 9 май, 2018 преди 30 минути , aleksandrina каза: Ох, те гърците все искат плащане по банка. През букинг или частни обяви... А едно такова плащане през банка е минимум 25€. Ако е с карта няма такива такси. Имахме подобна драма преди 2-3 години и майката на приятелка преведе капарото през испанска банка за около 3€ (понеже живее там). Същото направи и друга приятелка тази година, защото дори и да отидеш в гръцка банка, таксата пак е в порядъка на 25€. Не знам как стои въпроса с TransferWise... Решението е Револют Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 9 май, 2018 Сподели Публикувано: 9 май, 2018 То не е ли пак карта? Говоря за превод на пари по сметка (без значение с банкиране или на място). Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 9 май, 2018 Сподели Публикувано: 9 май, 2018 преди 1 минута , aleksandrina каза: То не е ли пак карта? Говоря за превод на пари по сметка (без значение с банкиране или на място). Не е само карта, а банкова услуга през ап + физическа карта, ако искаш. Преводите към банкова сметка са безплатни, виж това мнение: Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 9 май, 2018 Сподели Публикувано: 9 май, 2018 Ясно. Благодаря. Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 10 май, 2018 Сподели Публикувано: 10 май, 2018 (редактирано) Здравейте. Правя тука едни резервации и сега резрвирах апартамент за началото на юли. В условията на обекта пише безплатно анулиране 21 дни преди настаняване. След като навлезем в 21 дни ще ни таксуват 30% от общата сума, а вече останалото на място. Това е ок, но по време на резервацията излезе, че мястото за настаняване не изисква данни за кредитна карта. След като резервирах в резервацията си виждам това?!?! Как става номера? Те на практика ми нямат даните на платежното средство? Как ще ме таксуват, ако анулирам ден, два преди пристигането предвид, че приемат само пари в брой?!? Редактирано 10 май, 2018 от Георги Василев Връзка към коментар
Щастливеца Публикувано: 10 май, 2018 Сподели Публикувано: 10 май, 2018 преди 9 минути , Георги Василев каза: Здравейте. Правя тука едни резервации и сега резрвирах апартамент за началото на юли. В условията на обекта пише безплатно анулиране 21 дни преди настаняване. След като навлезем в 21 дни ще ни таксуват 30% от общата сума, а вече останалото на място. Това е ок, но по време на резервацията излезе, че мястото за настаняване не изисква данни за кредитна карта. След като резервирах в резервацията си виждам това?!?! Как става номера? Те на практика ми нямат даните на платежното средство? Как ще ме таксуват, ако анулирам ден, два преди пристигането предвид, че приемат само пари в брой?!? Като дойде време за плащане ще ви изпратят имейл. Апартаментите масово нямат ПОС-ове за да работят с карти и разчитат на съвеста на потребителите. Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 10 май, 2018 Сподели Публикувано: 10 май, 2018 13 minutes ago, Георги Василев said: Здравейте. Правя тука едни резервации и сега резрвирах апартамент за началото на юли. В условията на обекта пише безплатно анулиране 21 дни преди настаняване. След като навлезем в 21 дни ще ни таксуват 30% от общата сума, а вече останалото на място. Това е ок, но по време на резервацията излезе, че мястото за настаняване не изисква данни за кредитна карта. След като резервирах в резервацията си виждам това?!?! Как става номера? Те на практика ми нямат даните на платежното средство? Как ще ме таксуват, ако анулирам ден, два преди пристигането предвид, че приемат само пари в брой?!? Вижте внимателно дали нямате някакво изискване за предплата. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега