kakadu Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Платих хотел на един приятел в Дания, от Букинг. Няма нито пари, нити карти, нищо, закъсал е. От картата обаче не са ми дръпнати парите, само пише "нон рефюндабъл". Какво да каже на девойчето в хотела като иде днес - "Имам резервация на мое име, ама няма пара, дето да ви платя". И въобще кога ще ми дръпнат парите да съм сигурен, че няма да остане на улицата? Като отиде в хотела и се обозначи кой е ли? И има ли въобще някакъв проблем за моя човек, че не съм много наясно в тая ситуация....
bad kid Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Сигурен ли си, че плащането е предварително?
kakadu Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Не е. Ама питам как могат да си дръпнат парите от моята КК. И кога.
Дани Магелани Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Преди 1 час, kakadu каза: Не е. Ама питам как могат да си дръпнат парите от моята КК. И кога. Обикновено ги теглят предварително. Когато самият хотел или къща за гости не може, букинг го прави. Обади им се. 1
bad kid Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Ами зависи, принципно преди да резервираш се изписва кога ще ти теглят или блокират пари...дали букнинг ще теглят парите или самият хотел и т.н. 1
kakadu Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Пише, че плащането е с такива и такива карти или в кеш в хотела при настаняване или напускане. Ама моя човек няма нищо от това. Един вид той не може да плати, мога аз, ама не знам как. Дано сте ме разбрали, че и аз се омотах вече...
bobole4e Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 преди 41 минути , kakadu каза: Не е. Ама питам как могат да си дръпнат парите от моята КК. И кога. Хотела си решава кога и дали да ги дръпне. В резервацията трябва да пише какви са условията. Случвало ми се е всякак-дърпат парите същия ден, дърпат парите няколко дни преди престоя, отивам в хотела, не е платено и направо им казвам да си ги вземат от картата, с която е направена резервацията. Така избягвам плащането на ръка на място. 1
Дани Магелани Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Преди 1 час, bobole4e каза: отивам в хотела, не е платено и направо им казвам да си ги вземат от картата, с която е направена резервацията. Така избягвам плащането на ръка на място. И аз съм го правила. Не се сетих с коя карта съм резервирала и, за да не дублирам плащане и изтегляне от тях, поисках те да си дръпнат парите сами. 1
bad kid Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 преди 37 минути , kakadu каза: Пише, че плащането е с такива и такива карти или в кеш в хотела при настаняване или напускане. Ама моя човек няма нищо от това. Един вид той не може да плати, мога аз, ама не знам как. Дано сте ме разбрали, че и аз се омотах вече... разбрах те, но според мен предупреди хотела как точно искаш да се случат нещата, случвало ми се е и да искат картата на място , авторизират един цент с ПИН и искат подпис на бележката и това при положение че цялата сума е била изтеглена седмици предварително...
AlexandraKo Публикувано: 13 май, 2018 Публикувано: 13 май, 2018 Най-хубаво, да пише едно съобщение през Букинг на хотела. Примерно, че прави подарък и парите да бъдат взети от тази карта, с която е направена резервацията. Ползвателят няма да плаща. Да не вземат да я заискат на рецепция, че ги има всякакви. 6
Ivko Публикувано: 16 май, 2018 Публикувано: 16 май, 2018 Мисля да резервираме с линк от приятел за 10% апартамент на стойност малко над 3 000лв Интересно ми е после дали ще преведат 300лв
funny Публикувано: 16 май, 2018 Публикувано: 16 май, 2018 преди 5 минути , Ivko каза: Мисля да резервираме с линк от приятел за 10% апартамент на стойност малко над 3 000лв Интересно ми е после дали ще преведат 300лв Ще го направят . Имам преведени от една резервация със същия линк 10% сума от 450 лв 2 2
Щастливеца Публикувано: 16 май, 2018 Публикувано: 16 май, 2018 (редактирано) преди 5 минути , Ivko каза: Мисля да резервираме с линк от приятел за 10% апартамент на стойност малко над 3 000лв Интересно ми е после дали ще преведат 300лв По програмата с WIZZ съм получавал и повече. Няма причина да не ги преведат. Редактирано 16 май, 2018 от Щастливеца 1
Lirea Публикувано: 25 май, 2018 Публикувано: 25 май, 2018 (редактирано) Ново 20 в колекцията от бъгове. Опитвам се да направя резервация в една къща за гости в България, като ми дава, че има останала една налична стая. Когато опитам да я резервирам, твърди, че вече всичко е пълно. След рефреш пак ми дава, че има свободна стая, но пак не ми дава да я резервирам. За първи път ми се случва такова нещо. Някой има ли идея какъв може да е проблемът? Да не би да има правило, което не съм видяла, че не можеш да резервираш от днес за днес (аз търся за една нощувка за тази събота срещу неделя)? И след като натиска бутона "Ще резервирам", изскача ей туй: Редактирано 25 май, 2018 от Lirea
Звелина Публикувано: 26 май, 2018 Публикувано: 26 май, 2018 преди 9 часа, Lirea каза: Ново 20 в колекцията от бъгове. Има заложено изискване за повече от една нощувка.
Lirea Публикувано: 26 май, 2018 Публикувано: 26 май, 2018 Възможно е, но не трябва ли да е написано някъде, че имат условие за повече от една нощувка?
neuromancer Публикувано: 26 май, 2018 Публикувано: 26 май, 2018 преди 5 часа, Звелина каза: Има заложено изискване за повече от една нощувка. Aз не съм го виждал така, като търсиш 1 нощувка - няма, като търсиш колкото трябва - има. Ама винаги може да са объркали нещо впоследствие 1
noshtna_ptica Публикувано: 26 май, 2018 Публикувано: 26 май, 2018 Скоро имах подобна случка. Резервирах апартамент в Севиля за 3 дни, но в последствие исках да добавя още една нощувка в същия апартамент. За една нощувка не беше свибодвн апартамента, но за 3 - нямаше проблем 1
water Публикувано: 26 май, 2018 Публикувано: 26 май, 2018 Нововъведенията в системата им водят до още странни случки. Преди месец резервирах хотел в Ница за уикенда, предстоеше престоят ми да е 3 седмици след датата на резервиране. Минават десетина дни и ми се обажда някаква дама от Booking, която ми казва, че ми пазели данните на кредитната карта само една седмица(?!) и някак ги загубили и дали съм искала да ми пратят отново secure линк, за да си ги въведа пак. Казвам им, че не искам и че моля за потвърждение, че няма пробив в системата им и изтичане на данните ми. Те ми пишат мейл, в който ми казват "извинете много, нищо няма да въвеждате, резервацията ви е ОК". Отивам в хотела и там любезен младеж ми обяснява, че недоразумението се е е получило, защото съм направила резервацията преди повече от година , а те пазели данните само 12 месеца назад. Пълен миш-маш. Сега ще следя за изненадващи движения по картата, да видим. 3 1
bobole4e Публикувано: 28 май, 2018 Публикувано: 28 май, 2018 Има ли опция в Букинг, да ме уведоми при свободни стаи в място за настаняване, което ме интересува? От известно време дебна един ВВ и всичко е пълно. Днес се освободи една стая, докато резервирам ми я отмъкнаха под носа и в момента пак всичко е пълно. Идеята ми е , за да не проверявам непрекъснато -има ли подобна възможност, защото не намирам. 1
Щастливеца Публикувано: 28 май, 2018 Публикувано: 28 май, 2018 Преди 1 час, bobole4e каза: Има ли опция в Букинг, да ме уведоми при свободни стаи в място за настаняване, което ме интересува? От известно време дебна един ВВ и всичко е пълно. Днес се освободи една стая, докато резервирам ми я отмъкнаха под носа и в момента пак всичко е пълно. Идеята ми е , за да не проверявам непрекъснато -има ли подобна възможност, защото не намирам. Няма подобна опция. Евентуално можеш да потърсиш в друг сайт. 2
bobole4e Публикувано: 28 май, 2018 Публикувано: 28 май, 2018 Навсякъде всичко е заето-то явно е апартамент с две-три стаи и не мога да се вредя 😥
Pepi Popova Публикувано: 31 май, 2018 Публикувано: 31 май, 2018 Здравейте, когато резервирам през линк - 10% за мен и 15$ за реферала, има ли значение каква е цената на резервацята? Някакво минимално изискване за получаване на 15$?
Eva eva Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 Здравейте! Имам едно питане във връзка с резервация чрез booking, надявам се тук да е правилното място. С приятелки букнахме 1 нощувка в български хотел за уикенда. Няколко дни преди нощувката от хотела ни се обадиха и ни съобщиха, че поради авария в хотела няма да може да ни настанят. Пратиха и мейл. Приятелката ми отмени резервацията в букинг. После се зачудихме дали е коректно така да постъпват? В случая ставаше въпрос за една нощувка в България и не беше изобщо фатално дали ще спим в този хотел или не. Но, ако това се случи в друга страна и не успеят да се свържат с теб, какво правим, ако на място, в деня на нощувката разбереш, че не могат да те настанят, поради една или друга причина. Благодаря предварително.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега