Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Право казваш, аз се усетих още преди да пишеш, изтрих си кукитата на браузъра и след 1 рефреш, нещата си дойдоха на мястото и цените и в логнатия профил се смъкнаха.

Оттук-насетне, явно ще сравнявам освен десктоп/мобайл версия, и дали друг браузър няма да ми даде по-ниска цена. Не мога, обаче, да им схвана логиката как точно работи. Вероятно не е толкова прост алгоритъм. Примерно от вкъщи и от работа ми дава различни цени 😄

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Запазих си хотел през букинг, при запазването съм дал данни за кредитната си карта, обаче от хотела ми пращат пак през букинг съобщение и форма, която трябвало да попълня и изпратя на някакъв номер в WhatsApp иначе резервацията нямало да е валидна.

В букинг не съм видял да пише такова нещо, пък и не съм чувал някой някъде да си раздава данните от кредитната карта на лист хартия или по WhatsApp.

Някакви предложения, предположения, насоки какво да очаквам от тая резервация? 

image.png.adba87b5fd4a6fd45a7c3a65bfe6fd73.png

 

Чак и снимка на Личен документ искат....

Връзка към коментар
преди 27 минути , boogy83 каза:

Запазих си хотел през букинг, при запазването съм дал данни за кредитната си карта, обаче от хотела ми пращат пак през букинг съобщение и форма, която трябвало да попълня и изпратя на някакъв номер в WhatsApp иначе резервацията нямало да е валидна.

В букинг не съм видял да пише такова нещо, пък и не съм чувал някой някъде да си раздава данните от кредитната карта на лист хартия или по WhatsApp.

Някакви предложения, предположения, насоки какво да очаквам от тая резервация? 

image.png.adba87b5fd4a6fd45a7c3a65bfe6fd73.png

 

Чак и снимка на Личен документ искат....

Странно искане, ако не е упоменато предварително. 

Ако не ти е спешно пиши на Букинг. Ако отменят резервацията пак. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , The Doctor каза:

Странно искане, ако не е упоменато предварително. 

Ако не ти е спешно пиши на Букинг. Ако отменят резервацията пак. 

Не ми е спешно, за Февруари е. Аз за всеки случай дублирах резервацията в друг хотел, че цените нещо са ми височки там и няма голям избор.

 

Връзка към коментар

Добре де, аз с тия от букинг как да се свържа?

По телефон не искам...

намерих мейл, на който получих отговор, че вече не се поддържа и да пиша на съпорта.

На съпорта като отида ме кара да избирам резервация ала бала и ми вади чата с хотела, пиша там и получавам автоматично съобщение, че до 24 часа ще ми отговорят, но два пъти вече нищо...

Някой може ли да ми каже как да се свържа писмено с тия?

Не ми е за 20$ повече да платя за друг хотел, ама се дразня, че тия от хотела ще прецакат някой, а букинг си чешат... :girl_devil:

Връзка към коментар
преди 3 минути , boogy83 каза:

Добре де, аз с тия от букинг как да се свържа?

По телефон не искам...

намерих мейл, на който получих отговор, че вече не се поддържа и да пиша на съпорта.

На съпорта като отида ме кара да избирам резервация ала бала и ми вади чата с хотела, пиша там и получавам автоматично съобщение, че до 24 часа ще ми отговорят, но два пъти вече нищо...

Някой може ли да ми каже как да се свържа писмено с тия?

Не ми е за 20$ повече да платя за друг хотел, ама се дразня, че тия от хотела ще прецакат някой, а букинг си чешат... :girl_devil:

Пишеш на съпорта веднага щом изтекат 24 часа, ако трябва и всеки ден. Без да си груб и заплашващ, притискаш и настояваш за правата си. Ти си клиент, щом до момента няма резултат налице, настоятелно искаш да те свържат с мениджъра, който отговаря за връзките с клиента.

Не знам какъв е точно твоя случай, но ако си в правото си, ще ти върнат парите. Аз през лятото имах случай - хотелът ми изтегли предварително парите, при положение, че резервацията беше възвръщаема и с плащане на място, и отказаха да ми ги възстановят, даже въобще спряха да реагират. Букинг ужким се намеси, впоследствие се наложи да водим месец и половина кореспонденция, да им пращам банкови разпечатки, ама това, ама онова, но като стигнах до мениджъра, след една седмица парите ми бяха обратно в сметката.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 33 минути , boogy83 каза:

Добре де, аз с тия от букинг как да се свържа?

По телефон не искам...

намерих мейл, на който получих отговор, че вече не се поддържа и да пиша на съпорта.

На съпорта като отида ме кара да избирам резервация ала бала и ми вади чата с хотела, пиша там и получавам автоматично съобщение, че до 24 часа ще ми отговорят, но два пъти вече нищо...

Някой може ли да ми каже как да се свържа писмено с тия?

Не ми е за 20$ повече да платя за друг хотел, ама се дразня, че тия от хотела ще прецакат някой, а букинг си чешат... :girl_devil:

Опитай на този мейл:

24-18617327129_5dbcdc6b8031b257@support.booking.com

 

Връзка към коментар
преди 10 минути , iaia_mama каза:

Пишеш на съпорта веднага щом изтекат 24 часа,

Ама тва е че няма съпорт....Пиша си с чат ботове....

image.png.1c1a9248556c7b616bb668c0c58ee2e9.png

 

Проблема е описан няколко мнения по-нагоре и ме дразни факта, че букинг не отговарят.

Връзка към коментар
Преди 1 час, boogy83 каза:

Ама тва е че няма съпорт....Пиша си с чат ботове....

image.png.1c1a9248556c7b616bb668c0c58ee2e9.png

 

Проблема е описан няколко мнения по-нагоре и ме дразни факта, че букинг не отговарят.

Е, да, отначало почва с ботове. Но като започнеш да им пишеш всеки ден, накрая се включва някой жив служител и се представя с име.
Така. Видях/прочетох какъв е проблема - ами, и аз не бих изпълнила искането на хотела, щом не е упоменато предварително в офертата им. И също щях да постъпя както тебе в подобен случай - отказ от резервацията, писмо до букинг, нова резервация в друг хотел.
Преди време бях попадала на подобно искане, но от страна на апартамент за настаняване. Съответно го отхвърлих и си потърсих друго място. Да не би и твоята резервация да е била, без да обърнеш внимание, за частен апартамент, който се дава през букинг-а?   Ако си забелязал, в някои страни/градове в Италия, в Румъния и др. през букинг се предлагат много апартаменти в жилищни сгради, без да е написано ясно, че не са хотел или къща за гости.

Връзка към коментар

Ами не, хотел си е. Но в случая проблема ми е повече реакцията на букинг, отколкото самият хотел.

Някак си не мога да възприема, че като имам проблем с някой хотел/хостел/апартамент в тяхната платформа, ще трябва да им пиша всеки ден до края на света.

Досега все с тях си запазвах, но това сега ме кара да се замисля за смяна на букинг с някоя друга платформа, па макар и цените да не са най-евтините.

Връзка към коментар

Да добавя новото по моя случай. След поредния опит да си обясня случая на чатбота, накрая се изнервих, че няма реакция и написах, че искам да докладвам измама.

Около час и малко по-късно ми звъни телефона с код +34 и някакъв пич от букинг се поинтересува как може да ми помогне.

В крайна сметка ми обяснява, че нямало проблем да си дам данните на хотела, след като съобщението минава през тяхната платформа. Да ама мен не ме кефи да си пращам данните така по WhatsApp, пък и пращането на данните ми няма да мине през тяхната платформа, след като ще ги изпратя по WhatsApp. Обяснява ми, че в сайта на хотела пишело, че така могат да процедират. Имало опция да си платя веднага директно към букинг и тогава нямало да се налага от хотела да ми искат данните, но понеже съм бил избрал опция да платя по-късно, затова те си позволявали да ми искат данните.

С две думи в случая не е измама и го има като вариант това, а букинг ще реагират явно като им кажеш, че има измама...

  • Харесвам 5
  • Смея се 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
На 22.09.2022 г. в 20:36, darinamarinova каза:

@ДиянаВ Дано да стане така. Казвам го заради минали случаи. Би ли писала, ако получиш кешбек, за да знаем? 🙂

 

На 22.09.2022 г. в 20:45, ДиянаВ каза:

Бих, но не мисля, че ще е скоро🙂

Преди малко получих съобщение от Букинг за кеш награда. Припомням накратко случая. Направих резервация през линка на Виза, гарантирах резервацията с карта Виза, плащането беше в мястото на настаняване, но със същата карта. Нощувките бяха от 29-31.10. Т.е. не е задължително плащането да минава през Букинг и това има как да се провери. Нищо допълнително или уточняващо не съм им писала.

п.п. Наградата е в евро, защото такъв бил акаунтът ми.

Редактирано от ДиянаВ
  • Харесвам 8
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Поиграхме си на котка и мишка с един  хост 😄

Явно реши че цената вече не му харесва и ми излезе с номера за невалидната кредитна карта. Разбира се веднага разбрах за какво става дума и ъпдейтнах с нова. Изчака седмица и каза че и тя не става. Пуснах трета ...след седмица и тя беше "отхвърлена"

Всички карти разбира се работят перфектно, при това резервацията е без условие за предварително плащане, с безплатна анулация до 24 часа преди настаняването и плащане на място.

Каза "ми съжалявам, не съм виновен , тя системата ги отхвърля" 🙂

Знаех че като реши нищо не може да направиш , но ми беше интересно да му чуя тъпотиите.

Последно му писах ако иска да канселира ,щото мога всяка седмица да му пускам нова карта ,но само ми губи времето.

Имам чувството че тия селски номера ги въртят предимно в държави от нашата черга като Италия , Испания ,Гърция 😉

  • Харесвам 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , stanimir каза:

Поиграхме си на котка и мишка с един  хост 😄

Явно реши че цената вече не му харесва и ми излезе с номера за невалидната кредитна карта. Разбира се веднага разбрах за какво става дума и ъпдейтнах с нова. Изчака седмица и каза че и тя не става. Пуснах трета ...след седмица и тя беше "отхвърлена"

Всички карти разбира се работят перфектно, при това резервацията е без условие за предварително плащане, с безплатна анулация до 24 часа преди настаняването и плащане на място.

Каза "ми съжалявам, не съм виновен , тя системата ги отхвърля" 🙂

Знаех че като реши нищо не може да направиш , но ми беше интересно да му чуя тъпотиите.

Последно му писах ако иска да канселира ,щото мога всяка седмица да му пускам нова карта ,но само ми губи времето.

Имам чувството че тия селски номера ги въртят предимно в държави от нашата черга като Италия , Испания ,Гърция 😉

Забавно 🙃 И въобще не е само чувство, та особено за тея дестинации горещо препоръчвам пълно предплащане за да се избегнат селските тарикатлъци от този тип.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 26 минути , stanimir каза:

Поиграхме си на котка и мишка с един  хост 😄

Явно реши че цената вече не му харесва и ми излезе с номера за невалидната кредитна карта. Разбира се веднага разбрах за какво става дума и ъпдейтнах с нова. Изчака седмица и каза че и тя не става. Пуснах трета ...след седмица и тя беше "отхвърлена"

Всички карти разбира се работят перфектно, при това резервацията е без условие за предварително плащане, с безплатна анулация до 24 часа преди настаняването и плащане на място.

Каза "ми съжалявам, не съм виновен , тя системата ги отхвърля" 🙂

Знаех че като реши нищо не може да направиш , но ми беше интересно да му чуя тъпотиите.

Последно му писах ако иска да канселира ,щото мога всяка седмица да му пускам нова карта ,но само ми губи времето.

Имам чувството че тия селски номера ги въртят предимно в държави от нашата черга като Италия , Испания ,Гърция 😉

Преди месец имах същия случай с резервация в Истанбулр през ден му сменях картите. На края канселира резервация с обяснение, че има повреда в ел. инсталация в хотела. Не ме домързя и отидох на място. Хотела работеше. Снимах и пратих снимките. Отговориха ми, че ще санкционират хотела. Какво нопровиха в крайна сметка не знам. Отказаха да ми дадът обратна информация, било вътрешна информация.

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар

Имам  въпроси относно резервация и плащане на част от нея с кредити.

Веднага ли трябва да платя с натрупаните в профила ми кредити или има отметка плати на дата... да речем 10 май? Мога ли на посочената дата да ползвам тези кредити или трябва да платя веднага?

Ако анулирам случайно, а съм платила с кредити предполагам, че ги връщат обратно, т.е. не ги губя?

Връзка към коментар
преди 10 минути , a6olq каза:

Имам  въпроси относно резервация и плащане на част от нея с кредити.

Веднага ли трябва да платя с натрупаните в профила ми кредити или има отметка плати на дата... да речем 10 май? Мога ли на посочената дата да ползвам тези кредити или трябва да платя веднага?

Ако анулирам случайно, а съм платила с кредити предполагам, че ги връщат обратно, т.е. не ги губя?

Да, можеш да платиш с кредит на посочената дата.

Дз, не се губят. Връщат ги в акаунта.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Купих самолетни билети за полет на Bulgaria air през booking. Как да ги добавя в приложението си ? Получих само номер на клиента и пин код, нямам номер на резервация. 

*Явно съм твърде бърза. Получих си всичко 🙂

Редактирано от Dreamm
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

    Здравейте! Имам резервация за Сингапур за 1 нощувка през букунг на скромната цена от 6 лв на човек - общо 18 лв за трима човека. Още докато запазвах, знаех, че това е error fare, но се надявах да мине. Днес ми пращат имейл, че има проблем с резервацира и това е грешка и да потвърдя дали искам да я презапазя за стандартната цена или до 48 часа резервацията ми отпада. Има ли какво да направя според вас или така стоят нещата, ако си хванат грешката?

Връзка към коментар

Може да поспориш , но щом са решили почти нямаш полезен ход.Само ще загубиш време и нерви.Зарежи и си резервирай друго.

Тези грешки както сама се сещаш са "ако мине , мине" , но по-често не минава.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

принципен въпрос:

Как е правилно да се процедира ако вече имаме закупен полет, взет директно през сайта на авиокомпанията (в случая - с Раян), с последваща резервация през booking за настаняване?

Има ли значение дали ще букна директно през booking, или ако е пак през booking, но от сайта на Раян? Въпросът е в случай, че нещо се про/от-мени полета... а срока за безплатна анулация в букинг е минал.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Някой може ли да провери дали има възможност при резервация в Букинг дали му дава да избере тип на кредитната карта.

Пробвах от различни устройства, но като стигна на тази стъпка- няма какво да избера от падащото меню и съответно да завърша резервацията.

Връзка към коментар
преди 59 минути , Taliana каза:

Някой може ли да провери дали има възможност при резервация в Букинг дали му дава да избере тип на кредитната карта.

Пробвах от различни устройства, но като стигна на тази стъпка- няма какво да избера от падащото меню и съответно да завърша резервацията.

Има, да.

Освен да пробваш друг браузър, чистене на кукита, през приложение или сайт в зависимост къде не ти работи, друго не се сещам.

 

ПП

я дай скриншот ако не ти работи. Гледам, че зависи от версията на сайта, но ако няма възможност за избор сам си определя каква е картата по номера

Редактирано от neuromancer
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.