Прескочи до съдържание

Въпрос за Venere.com


noshtna_ptica

Препоръчани мнения

За първи път резервирах от този сайт и много внимавах резервацията да е с безплатно анулиране. Сега пак я погледнах - и да, безплатна е, пише си. Обаче парите от кр. карта са изтеглени. Не блокирани, а изтеглени. Чудя се, ако реша да я анулирам какво ще се случи? И това нормално ли е или да почна да се жалвам?

Това ме притеснява, защото билетите за самолетх още не са купени...

Връзка към коментар

Резервирала съм чрез тях и не съм имала никакви проблеми с настаняването в хотела.

Наскоро анулирах резервация, която беше с опция безплатно анулиране. Бяха ми дръпнали преди това парите (след резервацията), но след анулацията до ден-два парите ми бяха възстановени по кредитната карта. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това е по-скоро правило от колкото изключение. Повечето сайтове, въпреки безплатната анулация, ще си дръпнат парите веднага, а ако анулираш ще връщат в последствие. Няма проблем, просто отнема време и е неудобство парите да излизат от джоба и после пак да ги връщат. Може и да имат някаква такса за обработка на връщането, но е в поносими граници. 

 

Иначе са от големите играчи на пазара, не са някакъв гаражен сайт, не се притеснявай. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря, същото ми се случи и с otel, но мислех, че грешката е в мен  :)

И това означава ли, щом са изтеглени, че там изобщо няма да им е нужна кредитната карта?

Платих с моя карта, а ще пътува дъщеря ми - резервацията си е на нейно име. Трябва ли да й давам картата?

Редактирано от noshtna_ptica
Връзка към коментар

Щом е платено, няма да искат да плаща пак, но понякога (доста често) искат да представиш карта за допълнителни разходи (мини бар и подобни)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вероятно и кеш може, но понякога искат карта, по която да блокират някаква сума и направо да си тръгнеш на сутринта без да се обаждаш, пък те се оправят. Може да не трябва, може и с депозит кеш да стане, зависи от хотела.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Това с "оторизацията" на кредитна карта е вярно. Почти винаги искат да представиш кредитна карта за оторизация от която да си вземат евентуални плащания, ако се "измъкнеш". В последствие разблокират сумата. Няма място за притеснение, но незнам как биха постъпили ако не можеш да представиш такава карта. До колкото знам дебитна не върши работа. При последната ни разходка до Франция и двата хотела оторизираха определена сума при настаняването и която беше освободена след около месец, така да се каже. Добре е да се има кредитна карта. Оторизация  или плащане с чужда кредитна карта не мисля, че е добра идея.

Връзка към коментар

Тя има своя карта, но е Виза Електрон - кредитно-дебитна  :)

Ще им пиша, но едва ли ще се разберем. В сайта им пише, че говорят 4 езика, но от отзивите е ясно, че това е силно преувеличено. По-скоро дъщеря ми ще научи италиански...

Връзка към коментар

До сега не съм чул някой да е изгонен, за това че няма кредитна карта, в която да блокират сума за щети. Ще въртят, ще сучат, ще пуфтят, може да поискат депозит в кеш, може да поискат да задържат паспортите ви, в крайна сметка съм почти убеден, че няма да ви изритат :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз нямам кредитна карта, само дебитна. Когато ми поискат като залог, казвам, че нямам. Веднъж ми поискаха 50 евро депозит, отказах и нямаше проблем. Аз лично го намирам за много нахално от страна на хотела: все пак при регистрацията ми имат данните, какъв е проблемът?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря, мисля, че всичко ще е наред, но все пак ще им пиша. 

... До сега не съм чул някой да е изгонен, за това че няма кредитна карта ...

Надявам се, че няма да чуете  :) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Така....

Анулирах безплатната резервация от преди 4 месеца в указания срок. Чаках 15 дни да ми върнат дръпнатите пари и накрая писах на Venere. Отговорът е:

If you have been charged by the property we kindly ask you to send us your credit card statement (a screenshot of the online statement is fine too) showing the charge to the address backofficerome@venere.com or indicating “Booking # ................... - FAO Massimo" in the subject line so that we can verify with the property.

За съжаление, с банковата терминология съм много на Ви и изобщо не знам какво да им изпратя. Трябва ли да минавам през гише на банката или направо с онлайн банкиране мога да им изпратя нужното?

Връзка към коментар

Така....

Анулирах безплатната резервация от преди 4 месеца в указания срок. Чаках 15 дни да ми върнат дръпнатите пари и накрая писах на Venere. Отговорът е:

If you have been charged by the property we kindly ask you to send us your credit card statement (a screenshot of the online statement is fine too) showing the charge to the address backofficerome@venere.com or indicating “Booking # ................... - FAO Massimo" in the subject line so that we can verify with the property.

За съжаление, с банковата терминология съм много на Ви и изобщо не знам какво да им изпратя. Трябва ли да минавам през гише на банката или направо с онлайн банкиране мога да им изпратя нужното?

 

Не, те са си написали, че онлайн скрийншот е достатъчно :) Явно не те взимат парите, а директно хотела ги тегли (както правят и booking.com), така че искат да се уверят, че наистина са ти взели пари преди да ти ги върнат. Направи си скрийншот или си разпечатай pdf от онлайн банкирането, замажи с paint или подобна програма всички други транзакции, и всякаква друга лична информация различна от име и последни цифри на кредитната карта и пращай смело :)

Връзка към коментар

Изпратих им исканото и днес имам отговор:

Dear Ms. ..............., 

thank you for your email. We apologize for the incorrect charge made by the Ca' Valeri Inn in Venice. We have contacted the property that will forward the issue to its accounting department and as soon as we have heard from them we will get back to you.

We apologize again for the inconvenience caused and we thank you for your patience while we are solving the issue.

Best regards

 

Доколкото разбирам, това, че са задържали моите 200 евро цели 4 месеца, не е практика, а грешка!  :angry: 

И сега ще трябва да се молят на хотела, за да ми се възстанови сумата?!

 

Това е първата ми резервация от този сайт, но началото не е обещаващо...

Връзка към коментар

Изпратих им исканото и днес имам отговор:

Dear Ms. ..............., 

 

thank you for your email. We apologize for the incorrect charge made by the Ca' Valeri Inn in Venice. We have contacted the property that will forward the issue to its accounting department and as soon as we have heard from them we will get back to you.

 

We apologize again for the inconvenience caused and we thank you for your patience while we are solving the issue.

 

Best regards

 

Доколкото разбирам, това, че са задържали моите 200 евро цели 4 месеца, не е практика, а грешка!  :angry: 

И сега ще трябва да се молят на хотела, за да ми се възстанови сумата?!

 

Това е първата ми резервация от този сайт, но началото не е обещаващо...

 

Бих си поел дълбоко въздух (демек да поизчакаш 3-4 дни) и после да ги караш те да ти върнат парите, а какво ще правят с accounting department-а на хотела не е твоя работа...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Днес вече имам отговор от Venere:

Dear Ms. ..............,
with reference to your booking # ..................... we have been contacted by the Ca' Valeri Inn in Venice that apologizes for the incorrect charge and informed us that since it is unable to reverse the charge directly to your credit card it will issue the refund by means of a bank transfer. Therefore, we kindly ask you to contact the property directly and provide them with your bank details (bank name, IBAN and SWIFT/BIC) by using the following contact details:
Phone: 
Fax: 
E-mail:

Once again we apologize for the inconvenience occurred.
Best regards

 

Дали е необходимо изрично да пиша, че се надявам таксите по превода да са за тяхна сметка или това се разбира от само себе си?

Редактирано от noshtna_ptica
Връзка към коментар

Днес вече имам отговор от Venere:

Dear Ms. ..............,

with reference to your booking # ..................... we have been contacted by the Ca' Valeri Inn in Venice that apologizes for the incorrect charge and informed us that since it is unable to reverse the charge directly to your credit card it will issue the refund by means of a bank transfer. Therefore, we kindly ask you to contact the property directly and provide them with your bank details (bank name, IBAN and SWIFT/BIC) by using the following contact details:

Phone: 

Fax: 

E-mail:

Once again we apologize for the inconvenience occurred.

Best regards

 

Дали е необходимо изрично да пиша, че се надявам таксите по превода да са за тяхна сметка или това се разбира от само себе си?

 

А, пиши го. Нищо излишно няма, че после ходи се разправяй, ако ти лепнат таксите. Супер малоумен начин за обработване на връщане на пари, поне отговарят бързо, ако не друго...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря много за съпричастността. За първи път ми се случва такова нещо и без твоята помощ нямаше да се справя. Досега съм резервирала само с Букинг и Отел и не съм имала проблеми, но винаги има първи път...

Всъщност Венере отговарят бързо, но хотелът, въпреки високия си рейтинг - никак. Не благоволиха изобщо да отговорят на мой въпрос и това е основната причина да анулирам резервацията. Подготвям гневно писмо и се надявам одисеята да приключи скоро  :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.