stanimir Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 "Междувременно от компанията признаха вчера, че бъдещето на широкофюзелажния й модел А380 е под въпрос, като продажбите му са разочароващи. С оглед на това, че авиокомпаниите изразяват предпочитение към различни двигатели, Еърбъс се изправя или пред болезнен и унизителен край на модела или пред скъпо и изискващо време преработване, допълва ДПА."
Oshko Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 Да, нещо такова. Или ще има А380NEO или вероятно никой, освен Emirates няма да направи нова поръчка. Положението хич не е оптимистично, защото дори да има NEO не е сигурно, че разработката ще се изплати, защото никой не може да прогнозира точно колко бройки ще се продадат. И така Airbus трябва или да рискуват или просто да се откажат и да го оставят на доизживяване, което няма да е кратко все пак, но ще е 'със затихващи функции'.
Георги Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 Ами просто се оказа прекалено голям за пазара, понякога подобни рискове не са съвсем оправдани, но така се получава като планираш самолет през 90-те за прогнозен пазар следващите 50 години. Не, че вече е късно за самолета, може палачинката да се обърне идните няколко години и изведнъж супер големи самолети да се окажат нужни, тогава наличието на разработката може да се окаже джакпот, но поне за момента по-малките им изяждат пазара, включително и ербъския А350. 1
FlyTraveler Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 А последното поколение на 747 още се продава, Lufthansa сравнително скоро купиха от тях. 43 години ли колко става вече на пазара? Не е и толкова голям кеф да се лети на А380 с още 500 пътника, бординг си е pain in the ass даже и на DXB, аз винаги съм си харесвал 747 много повече, самолет с характер и история. Всичко това встрани от икономическата логика, която си е най-важна. Модела hub to hub май ще отстъпи на point to point (787, 350). 5
Георги Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 Последното поколение на 747 в пътническия му вариант е мижи да те лажем. То и А380 се продава, ма няма кой да го купува в последно време, както и 747-8, 50-ина бройки са продадени общо. 1
Фил Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 може палачинката да се обърне идните няколко години и изведнъж супер големи самолети да се окажат нужни Чудя се ако се запазят сравнително ниските цени на петрола, това за кои модели ще е предимство А Не е и толкова голям кеф да се лети на А380 с още 500 пътника, бординг си е pain in the ass даже и на DXB Впрочем, бордингът през няколко гейта ли го правят? 1
FlyTraveler Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 Чудя се ако се запазят сравнително ниските цени на петрола, това за кои модели ще е предимство Впрочем, бордингът през няколко гейта ли го правят? През няколко ръкава, май не бяха няколко гейта, честно казано не си спомням, но беше повече мъка от други самолети. 1
Oshko Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 (редактирано) Аз нямам лоши впечатления от бординга на А380, на един гейт е, но 2 ръкава, двуетажни, въпреки, че това си зависи от летището, на теория сигурно може и с автобуси То не е някаква невероятна разликата със 747, просто са по-нови(като изключим 747-8 и това ги прави по-привлекателни за пътниците, също са и доста безшумни. Редактирано 11 декември, 2014 от Oshko
Георги Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 Чудя се ако се запазят сравнително ниските цени на петрола, това за кои модели ще е предимство За всички Иначе последните поколения двигатели са доста по-икономични спрямо предшествениците си, за това и тези NEO в заглавията на новите ербъси, идва от new engine option. Това е и цитирания проблем с А380, че не може да се мери по икономия с новите модели, понеже има старото поколение, а и 4 двигателя си харчат. Като чиста цифра, ако трябва да превозваме 500 човека, подозирам, че е по-икономично с един А380, от колкото с два по-малки, но не съм се интересувал да правя детайлните сметки и може и да бъркам.
macf1an Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 При сингапурците беше с един ръкав за "Апартаментите", един за бизнес класата и икономията отпред, и един за втория етаж. Толкова видях, може да са били повече.
cck Публикувано: 11 декември, 2014 Публикувано: 11 декември, 2014 Emirates си преработиха част от Терминал 3 на DXB. Т.е. добавиха нова секция точно заради A380 и съответно са с по три ръкава и един гейт. 1
Oshko Публикувано: 12 декември, 2014 Публикувано: 12 декември, 2014 (редактирано) И като че ли решението е взето: Airbus CEO Fabrice Bregier has confirmed plans for an A380neo with more fuel-efficient engines as well as a longer version of the superjumbo – dubbed the A380-900 – capable of carrying even more passengers than today's double-decker jet. http://www.ausbt.com.au/airbus-confirms-a380neo-and-a380-stretch въпреки че има ключовата дума 'one day' т.е. я стане, я не, но въпреки това, аз съм изненадан от новината Редактирано 12 декември, 2014 от Oshko
Djgeorgie Публикувано: 12 декември, 2014 Публикувано: 12 декември, 2014 Доста странно. Airbus A380 + A350 имат общо поръчки, колкото само 787. Интересно решение. Явно пак манията за престиж и величие надделява. Обаче някак си не сме 70-те и A380 не е Concorde. Дори и 747 не е, колкото и от Airbus да се пънът да го представят като легендарен самолет. 1
Oshko Публикувано: 12 декември, 2014 Публикувано: 12 декември, 2014 Новината се оказа малко подвеждаща, всъщност няма нищо конкретно. Като става дума за сравнения, може да направим и обратното: А320neo family orders са с 500 повече от 737MAX+777X+748 (3362 > 2426+286+119(wikipedia)) 4
randi Публикувано: 14 декември, 2014 Публикувано: 14 декември, 2014 (редактирано) Само да вметна, че 747 - 800 вече отлежава от доста време по пустините. Има няколко бройки от товарния модел, които са консервирани. Lufthansa преди време беше съобщила как ще ги изведе от експлоатация 2020 г. по спомен, което беше доста смешно предвид, че съвсем скоро бяха получили 748 и вече говореха за изваждането му от експлоатация. Времето на 747 от доста време е преминало и от Boeing хвърлиха големи усилия да поддържат живота на морално остарялата машина, но нещата не им се получиха. М/у другото има доста компании, които заместват старите 744 с А330, дори старите модели на 777 се заменят с А330 и А350. Delta Airlines ще заменя 747 с А350 - 900 от 2017 г. това само за пример, че преди бях се ровил и направил един списък с компаниите, които сменяха 747 и 777 със самолети от Airbus, но сега не мога да го намеря. Ако държите мога да се поровя. Air Franace от 2016 г. махат 747. Сега ще чакам с нетърпение 777 - 800 и 900, които ще са доста силни според мен, но просто се забавиха с новите версии на един доста успешен самолет. А 787 за мен е слаба работа въпреки многото поръчки, той е малък самолет даже го водят mid-size wide - body. Но бях на спот на LHR и доста полети се изпълняват от 787. Редактирано 14 декември, 2014 от randi 2
FlyTraveler Публикувано: 14 декември, 2014 Публикувано: 14 декември, 2014 Както и да го гледаме 50 години в експлоатация (1970 - 2020 ако Луфтханза ги извадят от флотилията тогава) при почти пълен монопол на пазара през първите 30 е ненадминаем (според мен) успех за широкофюзелажен голям пътнически самолет. Не мисля, че който и друг модел от съществуващите ще преживее толкова дълго. 3
randi Публикувано: 14 декември, 2014 Публикувано: 14 декември, 2014 Никой не отрича успехите на 747 просто вече му мина времето и ще говорим в минало време за него. Освен това времената са съвсем различни и непрекъснато се изискват по - икономични самолети и аз също се съмнявам, че ще има модел, който ще са задържи толкова много време. В момента 777 и А330 са много успешни машини и имат база за развитие. 1
stanimir Публикувано: 22 декември, 2014 Автор Публикувано: 22 декември, 2014 http://www.investor.bg/evropa/334/a/airbus-predade-pyrviia-si-a350-186185/ Airbus предаде първия си A350
cck Публикувано: 23 декември, 2014 Публикувано: 23 декември, 2014 И една нова находка точно от T3 на DXB. Heineken lounge. Поздрави дубайски с интернета от хотела на Fly 3
cck Публикувано: 24 декември, 2014 Публикувано: 24 декември, 2014 Не точно по-темата, но да постна и аз една снимка чрез интернет услугата в A380 на Емирейтс. Както се казва - предаваме на живо Поздрави с изгрева над Карачи, на път към HKG. 9
cck Публикувано: 24 декември, 2014 Публикувано: 24 декември, 2014 Добавих я, едва сега стана. Ето и от кацането в Хонконг 6
Topfly Публикувано: 16 април, 2015 Публикувано: 16 април, 2015 Airbus демонстрира как могат да се съберат 11 седалки в един ред в A380
П.Кръстев Публикувано: 16 април, 2015 Публикувано: 16 април, 2015 То сигурно и 13 могат да се съберат, като ги стеснят по още 3-4 см.... Ужас. Както съм 195 см не си представям 10-11часов полет в такива условия. 7
Topfly Публикувано: 16 април, 2015 Публикувано: 16 април, 2015 То сигурно и 13 могат да се съберат, като ги стеснят по още 3-4 см.... Ужас. Както съм 195 см не си представям 10-11часов полет в такива условия. Това сигурно е конфигурация за вътрешни полети в Китай или Индия. За Индия имаше плановове да пуснат по вътрешни линии A380 в конфигурация 100% туристическа класа с до 960 седалки. 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега