Topfly Публикувано: 7 май, 2019 Публикувано: 7 май, 2019 42 minutes ago, Фичо said: Гледам, че са на по-малко от 12 години - това не е ли много малко време на експлоатация, още повече, че това са самолети, които летят предимно по дълги маршрути и съответно би трябвало да са навъртели по-малко цикли от по-малките самолети за подобен период време. А нали за живота на един самолет най-критични са броя цикли на херметизация, а не толкова изминатите километри? Друго, което не мога да си обясня на първо четене е защо някой е дал пари да се боядисат бели? "The planes were flown to France in an all-white livery." Пише си, че са ги подготвяли за продажба и затова са ги боядисали бели, но не е имало купувач. Ако са верни коментарите, които четох причината никой да не купи тези два самолета, че са от първите бройки излезли на пазара и имат "дестки болести", които увеличават много разходите за поддръжка. Уж следващите бройки са по сполучливи и ще издържат по дълго в експлатация... 1
Георги Публикувано: 7 май, 2019 Публикувано: 7 май, 2019 Не е задължително само циклите да са фактор, има си различни компоненти и системи, които стареят на полетни часове или на астрономически часове. Основния проблем на първите бройки от всеки модел е, че са по-тежки и това е проблем, който си го влачиш в целия експлотационен живот. Въпрос на договорка е за цената на тези самолети, от една страна добрия ПР ефект от това, че си от първите използващи самолета и недостатъците от повишеното тегло. 1
Фил Публикувано: 8 май, 2019 Публикувано: 8 май, 2019 преди 7 часа, Георги каза: Не е задължително само циклите да са фактор, има си различни компоненти и системи, които стареят на полетни часове или на астрономически часове. E аз не казвам, че са само циклите, а че вероятно те са най-съществения фактор за основната конструкция на самолета, иначе тези компоненти и системи, за които говориш, предполагам могат да се подменят при съответните технически обслужвания и основни ремонти на самолета. Цитат Основния проблем на първите бройки от всеки модел е, че са по-тежки Така ли? А на какво се дължи това?
Георги Публикувано: 10 май, 2019 Публикувано: 10 май, 2019 На 8.05.2019 г. в 10:30, Фичо каза: Така ли? А на какво се дължи това? Предполагам на по-консервативен дизайн преди да понатрупат информация от реалната употреба на самолета. Макар и тестовите машинки да навъртат доста километраж преди да се почнат търговски полети, може би това не е достатъчно за сертификационните органи за да позволят даден компонент да бъде олекотен и изискват повече статистически данни. Не мога да изровя в момента конкретна информация, но подобна наказателна тежест я има при всички първи бройки на изцяло нови модели самолети. 3 1
Фил Публикувано: 10 май, 2019 Публикувано: 10 май, 2019 преди 7 часа, Георги каза: . Не мога да изровя в момента конкретна информация, но подобна наказателна тежест я има при всички първи бройки на изцяло нови модели самолети. Това ми звучи много странно, но ако наистина ти попадне някаква информация по въпроса, моля пусни го, че ми е интересно.
akair Публикувано: 20 май, 2019 Публикувано: 20 май, 2019 ANA са получили и втория си А380: http://www.airliners.net/photo/All-Nippon-Airways-ANA/Airbus-A380-841/5534131/L http://www.airliners.net/photo/All-Nippon-Airways-ANA/Airbus-A380-841/5534125/L 10
akair Публикувано: 22 май, 2019 Публикувано: 22 май, 2019 Интересни размисли на новия СЕО на Airbus за А380: https://leehamnews.com/2019/05/22/a380-was-success-for-airbus-says-new-ceo/ Quote Guillaume Faury, who took over as CEO in April from retiring Tom Enders, said at the Airbus Innovation Days pre-Paris Air Show briefing yesterday, that the A380 led the path to the successful development and production of the successful A350 and the transformation of Airbus into it is today. Quote The A380 was an industrial if not a sales success because in 2006, problems in final assembly exposed the cultural and industrial mismatch between the French and German plants where the A380 is produced and assembled. В статията засягат и темата за "launch aid". 3
stanislavpp Публикувано: 31 май, 2019 Публикувано: 31 май, 2019 Емирейтс пускат най-късият полет с А380 по линията Дубай- Мускат (211 мили) - https://www.secretflying.com/posts/emirates-launches-worlds-shortest-a380-flight/ 1
randi Публикувано: 1 юни, 2019 Публикувано: 1 юни, 2019 Те и до Бахрейн го пускаха по едно време, като затоварването беше по около 40 - 50 човека. 1 1
Jorro Публикувано: 1 юни, 2019 Публикувано: 1 юни, 2019 On 5/31/2019 at 10:02 PM, stanislavpp said: Емирейтс пускат най-късият полет с А380 по линията Дубай- Мускат (211 мили) - https://www.secretflying.com/posts/emirates-launches-worlds-shortest-a380-flight/ Не вярвам да успеят да го напълнят , че и по два полета ще има.....ама като нямаш друго летиш с каквото можеш... Ех, ако им хрумне и до София да го пуснат, не че имаме как да го обслужим на Летище София де.... 1
randi Публикувано: 1 юни, 2019 Публикувано: 1 юни, 2019 Те нямат, защото не си поръчват тесни машини. Абсолютна лудост е това и си е лично техен проблем, който сами са си създали.
akair Публикувано: 5 август, 2019 Публикувано: 5 август, 2019 Шефовете на Еърбъс обмислят да създадат почти напълно автоматизирана линия за производство на А321 в Тулуза. Линията ще се помещава в сградите, в които в момента е линията за производство на А380. С това линиите за производство на семейството А320 ще станат 9. В момента има: 2 в Тулуза (А320) 4 в Хамбург (А319/А320/А321) 1 в Мобъл, Алабама (А320) 1 в Тянджин, Китай (А320)
akair Публикувано: 7 август, 2019 Публикувано: 7 август, 2019 Мисля, че на всички поточни линии се произвежда И нео. Те май за СЕО вече не приемат поръчки
Фил Публикувано: 21 май, 2020 Публикувано: 21 май, 2020 Air France се отказва от A380 и няма да изпълнява повече търговски полети с този модел. Air France terminates A380 fleet with immediate effect Изглежда че Covid-19 ще ускори кончината на A380 ... някак е малко тъжно , беше интересен и хубав самолет.
Jorro Публикувано: 21 май, 2020 Публикувано: 21 май, 2020 49 minutes ago, Фичо said: Air France се отказва от A380 и няма да изпълнява повече търговски полети с този модел. Air France terminates A380 fleet with immediate effect Изглежда че Covid-19 ще ускори кончината на A380 ... някак е малко тъжно , беше интересен и хубав самолет. А освен това Емирейтс искат да откажат 5 от чакащите А380 от последната им поръчка: https://simpleflying.com/emirates-cancel-some-a380-orders/
домосед Публикувано: 30 декември, 2020 Публикувано: 30 декември, 2020 На 21.05.2020 г. в 17:53, Фил каза: Air France се отказва от A380 и няма да изпълнява повече търговски полети с този модел. Air France terminates A380 fleet with immediate effect Изглежда че Covid-19 ще ускори кончината на A380 ... някак е малко тъжно , беше интересен и хубав самолет. Само с този F-HPJB имам 4 полета. Имам и с още няколко от флота им 😪 Източник: цък 1 2
Гост Публикувано: 30 декември, 2020 Публикувано: 30 декември, 2020 преди 15 минути , домосед каза: Само с този F-HPJB имам 4 полета. Имам и с още няколко от флота им 😪 Колко тягостна картина...
chandni Публикувано: 30 декември, 2020 Публикувано: 30 декември, 2020 От много време искам да летя на А380, но така се случваше, че дестинациите, които си избирахме, не се обслужваха от такъв тип самолет... И както е тръгнало, с тази пандемия ще излязат от употреба без изобщо да съм летяла на тях... 1
домосед Публикувано: 30 декември, 2020 Публикувано: 30 декември, 2020 преди 2 минути , chandni каза: И както е тръгнало, с тази пандемия ще излязат от употреба без изобщо да съм летяла на тях... В Emirates ти е надеждата! 3
дядо Пепи Публикувано: 31 декември, 2020 Публикувано: 31 декември, 2020 Преди много, много години, когато правех първите си полети в Аероклуб " С.П. Корольов", едни военен пилот често идваше при нас и между полетите ни разказваше най-различни лакърдии от света на авиацията ( най-вече съветската тогава) . Та той казваше за Миг-19, че е несполучливият аборт на руската авиация. Следейки динамиката на развитие в съдбата на А-380, незнайно защо ми идва тази мисъл от преди толкова години. Лично мое мнение е, че В-777, В-787 и най-вече А-350 много бързо свалиха лавровия венец от короната на голямата гордост на Тулуза.
cck Публикувано: 31 декември, 2020 Публикувано: 31 декември, 2020 преди 8 часа, chandni каза: От много време искам да летя на А380 Пожелавам за 2021! Поръчана ти е и чисто нова кабина 🙂 Тъкмо с нея доставиха пет нови бройки A380 на Emirates преди дни. https://www.forbes.com/sites/michelerobson/2021/12/29/emirates-unveils-new-premium-economy-on-their-latest-airbus-380/?sh=28ffbaf0410d 3 1 1
randi Публикувано: 1 януари, 2021 Публикувано: 1 януари, 2021 Emirates ще ги разкарат бавно, имат цели 122 броя. 2
stanislavpp Публикувано: 1 януари, 2021 Публикувано: 1 януари, 2021 На 30.12.2020 г. в 17:11, chandni каза: От много време искам да летя на А380, но така се случваше, че дестинациите, които си избирахме, не се обслужваха от такъв тип самолет... И както е тръгнало, с тази пандемия ще излязат от употреба без изобщо да съм летяла на тях... Emirates , Etihad , Singapore - аз се надявам да намеря време и поне веднъж да ползвам първа класа на АНА ( Ню Йорк - Токио- Ню Йорк) https://theluxurytravelexpert.com/2020/04/27/top-10-a380-first-class/amp/ 2
iliana_t Публикувано: 2 януари, 2021 Публикувано: 2 януари, 2021 Внимавай, че това си прозвуча направо като New Year resolution - Хайде, пожелавам ти още през тази година да се осъществи!
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега