Фил Публикувано: 2 януари, 2021 Публикувано: 2 януари, 2021 И корейчетата още не са ги отписали окончателно 2 1
stanislavpp Публикувано: 2 януари, 2021 Публикувано: 2 януари, 2021 Asiana също все още ги ползват . Проблем е, че според експертите бизнес трафика НИКОГА няма да се възстанови в размерите преди пандемията , а корпорациите установиха, че важни срещи могат да се провеждат и дистанционно.
Фил Публикувано: 9 януари, 2021 Публикувано: 9 януари, 2021 На 31.12.2020 г. в 0:11, chandni каза: От много време искам да летя на А380 Не губѝ надежда! А може да се случи ей тия каки да те возят 5 1
epetkov Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 Qatar Airways през ноември връща А 380 с първа класа! Цък 2 1
randi Публикувано: 2 октомври, 2021 Публикувано: 2 октомври, 2021 Добре че имат драми с А350. Нямаха намрение да летят отново с А380, а сега обявиха, че ще вдигнат всички машини. 1
stanislavpp Публикувано: 4 октомври, 2021 Публикувано: 4 октомври, 2021 BA също връщат А380 , първоначално през ноември по линиите Лондон - Франкфурт и Лондон - Мадрид , а от декември до Дубай, Маями, Далас и ЛА. 5 1
stanislavpp Публикувано: 14 октомври, 2021 Публикувано: 14 октомври, 2021 Сингапурците също започват да летят с А380 , от 18.11 ежедневно до Лондон 3
stanislavpp Публикувано: 22 октомври, 2021 Публикувано: 22 октомври, 2021 Qantas рестартират полетите с А380 от февруари по линията SYD-LAX. 2
Фил Публикувано: 5 януари, 2022 Публикувано: 5 януари, 2022 На 31.12.2020 г. в 0:11, chandni каза: От много време искам да летя на А380, но така се случваше, че дестинациите, които си избирахме, не се обслужваха от такъв тип самолет... И както е тръгнало, с тази пандемия ще излязат от употреба без изобщо да съм летяла на тях... Ето ти една възможност
chandni Публикувано: 5 януари, 2022 Публикувано: 5 януари, 2022 преди 41 минути , Фил каза: Ето ти една възможност Нямам US виза и не смятам да кандидатствам. Докато не ги премахнат, нЕма им стъпим! 4
stanislavpp Публикувано: 27 юни, 2022 Публикувано: 27 юни, 2022 Луфти са поредните , които официално обявиха завръщането на А380 от следващата година : https://www.lufthansagroup.com/en/newsroom/releases/lufthansa-reactivates-airbus-a380.html В нета се намира инфо за завръщане на А380 и при Етихад , но засега няма нищо официално. 4
Jorro Публикувано: 27 юни, 2022 Публикувано: 27 юни, 2022 Много се радвам на тези новини при все как всички ги плюеха преди година и изведнъж като рязко им потрябваха бързо запяха друга песен... 5
stanislavpp Публикувано: 27 юни, 2022 Публикувано: 27 юни, 2022 Освен по-бързото възстановяване на пътуванията , основната причина за реактивирането на Джъмбо самолета е забавянето за всички поръчани бройки от новият флагман 777Х . Доставките се очакваха да започнат в края на 2020, в момента се говори за 2025г…
luba_rizova Публикувано: 27 юни, 2022 Публикувано: 27 юни, 2022 На 5.01.2022 г. в 17:56, chandni каза: Нямам US виза и не смятам да кандидатствам. Докато не ги премахнат, нЕма им стъпим! Ние летяхме с А380 на катарците до Австралия, а също и отсечката Доха-Лондон се изпълняваше от А380 в ония момент. Та, можеш да видиш дали още. Доха-Лондон си е ок пътуване.:) 1
cck Публикувано: 28 юни, 2022 Публикувано: 28 юни, 2022 И аз имам мили спомени от A380, с Emirates. Надявам се още дълго да е в употреба. Ако ли не - догодина отварят A380-хотел в Тулуза: https://www.projet-envergure.com 3
stanislavpp Публикувано: 12 август, 2022 Публикувано: 12 август, 2022 Интересно интервю с доайена сред президентите на а/к - Тим Кларк : https://www.cnn.com/travel/article/emirates-boss-tim-clark-on-the-a380-and-why-we-need-a-new-super-jumbo/index.html Here’s what Clark views as the problem with there not being any superjumbo planes in the pipeline: “The notion that the A380 was a spent force was always a little bit of a difficult one for us to swallow.” “I was chuckling to myself, thinking ‘wait and see.’ We started flying the A380 into Heathrow six times a day in October of last year, and we haven’t had a [free] seat on any of them since.” “The math tells you that you need a big unit, much bigger than we’re getting at the moment. The biggest one will be the 777-9, whenever that comes to market, which in our configuration [will seat] 364 people against 484 on the A380s with our new premium economy. And it was 519 before, so you get where I’m coming from.” “Even with multiple 787s and A350s all busy flying around the world, I still don’t get how you will pick up that growth curve. Supply will be suppressed, demand will continue to grow, and when that happens prices rise, it’s inevitable. “If you take the A380s out of the frame by the mid-2030s, how are you going to make it work? Do we see massive upgrades of airfields or new airfields? At Heathrow, they can’t even agree on the third runway. Schiphol has just reduced the number of landings and takeoffs that they will allow. So, one wonders, how would this demand be accommodated?” So, what’s the solution, according to Clark? “Is it possible to redesign a new A380? Yes. Is it possible to lighten the aircraft? Yes. When they brought this aircraft to market, composites weren’t really [widespread]. Imagine a composite wing and a predominantly composite fuselage. Imagine engines that are giving you a 20 to 25% improvement compared to what you get today.” “We’re trying to get everybody working on the big fans for the bigger aircraft as well. If you can get them to do what I think they could do in terms of fuel efficiency and power, then you have the makings of an airplane that would match or beat the economics of the [twin-engine aircraft] that we see today, by quite a long way.” Clark is a realist, however, and acknowledges that this likely won’t be happening anytime soon: “Do I think that airlines will step up and sign up to this project? Doubtful at this stage.” “On the one hand I’m very keen to take a good hard look at this, on the other I’m not optimistic that the stakeholders in the ecosystem are up for it.” “The airline industry is, rightly so, populated with people who are conservative in nature, because they’ve lost their shirts — this has been a seriously bad time for air travel. But now, things are starting to look a lot better, demand is back. So they have the ability to think hard about the future. Whether they’ve got the appetite for it, I don’t know. I know we have it.” 5
randi Публикувано: 4 декември, 2022 Публикувано: 4 декември, 2022 Lufthansa също връщат в експлоатация А380. 3 1
stanislavpp Публикувано: 9 декември, 2022 Публикувано: 9 декември, 2022 На 27.06.2022 г. в 12:42, stanislavpp каза: В нета се намира инфо за завръщане на А380 и при Етихад , но засега няма нищо официално. Спекулациите за завръщането на А380 при Етихад днес официално бяха потвърдени , четири броя ще бъдат реактивирани ексклузивно по оста Лондон - Абу Даби, вече са заредени и в резервационната система. https://www.etihadhub.com/en-ae/news/etihad-poised-to-reintroduce-its-a380-fleet-on-london-heathrow-route-this-summer 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега