Прескочи до съдържание

ПРОБЛЕМ с booking


Еmilia

Препоръчани мнения

Нещо бъркаш:

http://www.booking.com/content/cs.bg.html

 

 

България

Местен телефон: 00800 119 4467

Обаждания в страната се таксуват според местната тарифа. За обаждания към международни номера е възможно да се начисляват допълнителни такси.

Връзка към мнение
Публикувано: (редактирано)

Звънях вчера на този номер и каза, че няма такъв.

Звъннах и сега - каза, същото. Пробвай ти, може при теб да мине...

Сега пробвах с 00800 - това е. Но си е чужбински... Двете нули не са случайно отпред. Националните номера са с една нуличка.

 

Идеи за национален номер? Или друг начин да им се напомни, че са обещали, а не си спазват обещанията?

Редактирано от Nine
Връзка към мнение

това 00800 ми е странно, код на държава няма ли? Ако няма, не е ли безплатно за всички (това 800 на такава мисъл навежда)

Връзка към мнение

00800 е международен "зелен" номер - безплатен поне за стационарни телефони.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Пак повдигам моя въпрос, защото уж приключен, се оказа, че не е.

Отидох на съществуващата резервация, за която обещаха да ми върнат 25 евро, взех фактура и веднага я пратих на буукинг на 13 юни, като използвах разменените преди това между мен и тях мейли, за да се види ясно какво са обещали. Те отговориха същия ден, че работят по случая и от тогава ни вест, ни кост, за пари да не говорим. На два пъти ги питах има ли нещо, какво става - отговор няма.

 

Какво да ги правя?

Когато имах проблем с резервация,за която им писах,от тел+44 20 3684 7925. ми се обади младеж и действително се разбрахме и оправи нещата.Дори ги похвалих в някоя от темите.Та той ми беше казал,че от всякъде може да се звъни на международния номер и да се изиска разговор със сътрудник на български език,оставяш си номера и после те връщат обаждането,ако в момента не могат да реагират.Казвам това,защото момчето,с което говорих,действително ми съдейства.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Добре, убедихте ме, звъня на 0800. Ще пиша какво сме си говорили.

 

(безплатен за стационарни, за да не ги записват, сигурно. Не че не е технически възможно, просто не е толкова разпространено... Между другото, имам запис на разговорите ми с тях преди, защото ми звъняха на мобилния, ама ако не се приемат за доказателство...)

Връзка към мнение

След много минути чакане се свързах. Говорих с много любезна дама и тя каза, че не са ми получили мейла. Ще ми изпрати нов, в който да следвам инструкциите.

Чакам...

Връзка към мнение

00800 (+800) са международни "зелени" номера, за които клиента плаща като за обаждане по стандартната тарифа в собствената си страна, НО не се приспадат от минути, включени в абонаментния план - също както и местните 0800 номера. Някой (предимно мобилни) оператори не ги поддържат обаче - поради по-високите такси.

Записването няма нищо общо, защото записа на обажданията се извършва от телефонната централа на собственика на номера, а не от телекомуникационните компании. Той може да запише всичко, независимо дали се обаждяа от стационарен, мобилен или сателитен телефон. Това което не може да направи е да види номера на обаждащия се, ако някой от операторите не го предава, или самият телефонен пост не поддържа опцията (както беше със старите аналогови стационарни телефони)  ;)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Записването няма нищо общо, защото записа на обажданията се извършва от телефонната централа на собственика на номера, а не от телекомуникационните компании.

Имах предвид аз да ги запиша. Нямам такава възможност на домашния телефон, докато при мобилните е широко разпространено.

Иначе дойде мейла, чакам новия с линка :)

Връзка към мнение

Не знам дали питането ми е за тук, ама модераторите ще му намерят точното място :) .

 

Вчера правих резервации за хотели в Перу и днес получих имейл, не съм сигурна дали въобще е от хотела, с който искат превод на сумите по първата нощувка по Пейпол или Уестърн Юнион (посочили са, че няма да възразят, ако въобще им платя и цялата сума). Самата резервация е с анулация и изрично в условията е записано, че плащането става на място. Да не говорим, че би следвало да имат данните ми от КК и въпреки условията да се пробват да изтеглят пари. Ето защо искането им е меко казано изцяло неприемливо за преводи по УЮ.

Не смятам да плащам каквото и да било, особено пък пък по този начин, но се чудя дали имам проблем с хотела или е имейл от фалшив адрес. За съжаление имейла е на пощата ми в abv.bg и няма начин да проверя от къде точно е изпратен. Препратено ми е и някакво уведомление за направената от мен резервация до хотела от New booking.com.

Връзка към мнение

Защо да не можеш да разбереш кой е изпратил писмото? В пощата на abv.bg имейл адресът е посочен в скоби след името на изпращача. Не бих те съветвал да плащаш каквото и да е било през...........хм.......УЮ (език мой, враг мой!) преди да изясниш произхода на писмото...

Редактирано от Duke
Връзка към мнение

Защо да не можеш да кой е изпратил писмото? В пощата на abv.bg имейлът е посочен в скоби след името на изпращача. Не бих те съветвал да плащаш каквото и да е било през...........хм.......УЮ (език мой, враг мой) преди да изясниш произхода на писмото...

Мога да видя какъв е имейла, ама сам по себе си този имейл нищо не ми говори. В пощите на yahoo.com и hotmail.com от full headers-a с помощта на определени програми можеше да се провери дали имейла идва от там, от където се посочва.. Просто в случая исках да проверя дали идва от Перу или Нигерия например.

Връзка към мнение

Не знам дали питането ми е за тук, ама модераторите ще му намерят точното място :) .

 

Вчера правих резервации за хотели в Перу и днес получих имейл, не съм сигурна дали въобще е от хотела, с който искат превод на сумите по първата нощувка по Пейпол или Уестърн Юнион (посочили са, че няма да възразят, ако въобще им платя и цялата сума). Самата резервация е с анулация и изрично в условията е записано, че плащането става на място. Да не говорим, че би следвало да имат данните ми от КК и въпреки условията да се пробват да изтеглят пари. Ето защо искането им е меко казано изцяло неприемливо за преводи по УЮ.

Не смятам да плащам каквото и да било, особено пък пък по този начин, но се чудя дали имам проблем с хотела или е имейл от фалшив адрес. За съжаление имейла е на пощата ми в abv.bg и няма начин да проверя от къде точно е изпратен. Препратено ми е и някакво уведомление за направената от мен резервация до хотела от New booking.com.

 

 

Върни им мейл и им обясни, че резервацията ти не предвижда предплащане (но все пак провери дали е така) и ще платиш на място, когато отидеш. Пък те да си се жалват на арменския поп, ако искат.

 

Имах такъв случай с един грък (почивката ми предстои) - писа ми да му преведа пари по банков път. Отговорих, че няма да стане, има ми данните от кредитната карта и това е достатъчно за гаранция, че ще отида. Накрая се съгласи :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Просто се чудех, дали първо да пиша на букинг и след това да се разправям с хотела (хората от имейла) или директно да отвърна на имейла. Тъй като резервирам през букинг, би следвало те да се оправят с хотела, ако въобще имейла е от хотела, което също не е много ясно.

Връзка към мнение

Точно, затова пиши първо на имейла от резервацията и ще разбереш дали е от хотела, щом се съмняваш, ако е от хотела, тогава на Букинг, а ако не е...игнорираш го и толкова.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Просто се чудех, дали първо да пиша на букинг и след това да се разправям с хотела (хората от имейла) или директно да отвърна на имейла. Тъй като резервирам през букинг, би следвало те да се оправят с хотела, ако въобще имейла е от хотела, което също не е много ясно.

Аз до сега съм ползвала много пъти Букинг за къде ли не - основно от там резервирам. Никога не съм получавала имейл от някой собстгвеник или от хотел директно. Еле пък, някой да ми иска пари предварително.

Според мен, пиши на Букинга, те трябва да ти кажат от къде тези ти имат имейла и защо ти пишат, като си има посредник.

Нищо не пращай.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Просто се чудех, дали първо да пиша на букинг и след това да се разправям с хотела (хората от имейла) или директно да отвърна на имейла. Тъй като резервирам през букинг, би следвало те да се оправят с хотела, ако въобще имейла е от хотела, което също не е много ясно.

Аз бих писала на Букинг.

Особено, ако си Genius потребител, имат още по-внимателно отношение. Ще ти се обядат вероятно и по телефона.

 

Аз съм получавала писма от хотели, но не за да ми искат пари, а много мили писма, с които обикновено ми казват, че се радват да бъда техен гост. :)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Въпросът поне засега изглежда решен.

След като се убедих, че имейлът в действителност идва от хотела, им писах, че в резервацията ми не влиза изискване да плащам каквото и да било предварително и че трябва да платя при настаняването. Написах им, че ако имат претенции, да се оправят с букинг. Пет минути след това ми върнаха отговор, че имам резервация при тях за желаните дати.

Явно пробваха да видят как ще реагирам. :)  Да се надявам, че като отида там няма да ми свият някой номер. :)


Аз бих писала на Букинг.

Особено, ако си Genius потребител, имат още по-внимателно отношение. Ще ти се обядат вероятно и по телефона.

 

Аз съм получавала писма от хотели, но не за да ми искат пари, а много мили писма, с които обикновено ми казват, че се радват да бъда техен гост. :)

Genius съм, ама досега по-особено отношение не съм видяла. Няколко пъти в резервациите ми беше записано, че имам право на късно освобождаване на хотела, ама на рецепцията ми направиха такава физономия, че желанието ми да продължа с няколко часа престоя си, мигновенно се изпари.

Редактирано от mililia
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

. Няколко пъти в резервациите ми беше записано, че имам право на късно освобождаване на хотела, ама на рецепцията ми направиха такава физономия, че желанието ми да продължа с няколко часа престоя си, мигновенно се изпари.

Физиономиите са си физиономии, щом го имаш черно на бяло - значи имаш право.

А може и да им обясниш, че ще споделиш с букинг и в трипъдвайзър какви физиономии правят.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Мога да видя какъв е имейла, ама сам по себе си този имейл нищо не ми говори. В пощите на yahoo.com и hotmail.com от full headers-a с помощта на определени програми можеше да се провери дали имейла идва от там, от където се посочва.. Просто в случая исках да проверя дали идва от Перу или Нигерия например.

 

В пощата ти в abv.bg като застанеш на писмото избираш Още : Детайли

Там е търсената подробна информация.

abv-bg.jpg

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

В началото на месеца направих една резервация за нощувки в Малта за декември и ми беше блокирана някаква сума по дебитната карта,което ме озадачи,досега не беше се случвало.Сега съм още по озадачен - сумата е отблокирана. :huh:

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.