neuromancer Публикувано: 15 април, 2016 Публикувано: 15 април, 2016 Имате право да откажете полетите или да приемете някакви други, които компанията ще ви предложи (до същата дестинация с други дати или друга компания). Само че по принцип трябва да контактувате с тур. агенция, т.е. всичките сайтове. Пробвайте да се обадите на Иберия да видите дали ще стане, или чакайте да ви се обадят 2
Георги Публикувано: 16 април, 2016 Публикувано: 16 април, 2016 Здравейте! Ние сме група от 14 човека, които ще пътуваме през месец декември до Южна Африка. Днес авиокомпанията с която ни бяха полетите отмениха част от тях, а именно Истанбул - Мадрид. Остава валидна отсечката Мадрид - Йоханесбург. Някой попадал ли е в подобна на нашата ситуация, и знаете ли какви евентуално са ни правата. Самолетните билети са купувани от различни сайтове - Paravion, Bravofly, Gotogate и са за полети на Иберия. До декември време бол, а след като дългия полет е ОК предполагам става просто въпрос за пренареждане на разписанието...едва ли ще прекратят Истанбул - Мадрид въобще. Мисълта ми е, че най-вероятно ще имате възможност за смяна на първия полет и всичко ще е ок, поизчакайте малко наистина те да се свържат с вас с варианти, които ще предложат. 1
mitkobiker Публикувано: 18 април, 2016 Публикувано: 18 април, 2016 Здравейте! Ние сме група от 14 човека, които ще пътуваме през месец декември до Южна Африка. Днес авиокомпанията с която ни бяха полетите отмениха част от тях, а именно Истанбул - Мадрид. Остава валидна отсечката Мадрид - Йоханесбург. Някой попадал ли е в подобна на нашата ситуация, и знаете ли какви евентуално са ни правата. Самолетните билети са купувани от различни сайтове - Paravion, Bravofly, Gotogate и са за полети на Иберия. 1. Получавате си парите обратно и търсите други варианти или 2. Премаршрутирате се на същите или много близки дати по същото трасе (без минаването през Мадрид), но с друга авиокомпания. Най-вероятно ще ви предложат Истанбул-Лондон-Йоханесбург с British Airways... което си е оферта 1
didipas Публикувано: 18 април, 2016 Публикувано: 18 април, 2016 1. Получавате си парите обратно и търсите други варианти или 2. Премаршрутирате се на същите или много близки дати по същото трасе (без минаването през Мадрид), но с друга авиокомпания. Най-вероятно ще ви предложат Истанбул-Лондон-Йоханесбург с British Airways... което си е оферта А дали ще трябва да доплащаме, ако ни предложат друг вариант? Все пак ние купихме билетите си за по 450 евро, а сега за Нова година цените са значително по-високи. Още повече става въпрос за 14 човека. И дали е възможно да се анулира само част от билета Истанбул - Мадрид, а частта Мадрид Йоханесбург да остане? От сайтовете, от които закупихме билетите ме увериха, че търсят решение и скоро ще ме уведомят. От Иберия все още мълчат. Хубавото е, че наистина имаме доста време. Благодаря на всички за успокоението и помощта 1
Георги Публикувано: 18 април, 2016 Публикувано: 18 април, 2016 А дали ще трябва да доплащаме, ако ни предложат друг вариант? Все пак ние купихме билетите си за по 450 евро, а сега за Нова година цените са значително по-високи. Още повече става въпрос за 14 човека. И дали е възможно да се анулира само част от билета Истанбул - Мадрид, а частта Мадрид Йоханесбург да остане? От сайтовете, от които закупихме билетите ме увериха, че търсят решение и скоро ще ме уведомят. От Иберия все още мълчат. Хубавото е, че наистина имаме доста време. Благодаря на всички за успокоението и помощта Ако е на подобни дати няма да ви карат да доплащате, това че цените междувременно са скочили не влияе в този случай. Но всичко е въпрос на договорка, не се притеснявайте да поискате каквото ви харесва - включително полети от София, други от Истанбул, от Букурещ, ако ви е по-удобно и т.н. 1
tom777 Публикувано: 19 април, 2016 Публикувано: 19 април, 2016 Здравейте! Ние сме група от 14 човека, които ще пътуваме през месец декември до Южна Африка. Днес авиокомпанията с която ни бяха полетите отмениха част от тях, а именно Истанбул - Мадрид. Остава валидна отсечката Мадрид - Йоханесбург. Някой попадал ли е в подобна на нашата ситуация, и знаете ли какви евентуално са ни правата. Самолетните билети са купувани от различни сайтове - Paravion, Bravofly, Gotogate и са за полети на Иберия. И аз съм в подобна ситуация. През август имам полет за Мадрид. Ибериа ми канселра полета от Истанбул до Мадрид. Има полети до Мадрид-Севила и Мадрдид -ГК. Писах им маил. За сега се ослушвам. А при вас какво е положението?
didipas Публикувано: 19 април, 2016 Публикувано: 19 април, 2016 И аз съм в подобна ситуация. През август имам полет за Мадрид. Ибериа ми канселра полета от Истанбул до Мадрид. Има полети до Мадрид-Севила и Мадрдид -ГК. Писах им маил. За сега се ослушвам. А при вас какво е положението? Засега отговора от bravofly и paravion е, че ще проучат ситуацията и да очаквам информация. От Иберия нямам отговор. Ще изчакам няколко дни и след това приятелката ми, която живее в Мадрид ще се свърже с тях по телефона. Когато имам някакъв резултат ще пиша. 1
tom777 Публикувано: 21 април, 2016 Публикувано: 21 април, 2016 Засега отговора от bravofly и paravion е, че ще проучат ситуацията и да очаквам информация. От Иберия нямам отговор. Ще изчакам няколко дни и след това приятелката ми, която живее в Мадрид ще се свърже с тях по телефона. Когато имам някакъв резултат ще пиша. +34 91 3894357 Това е телефона чрез който се свързах. Вместо Истанбул - Мадрид, Истанбул -Лондон - Мадрид. 2
Rumiana Публикувано: 14 май, 2016 Публикувано: 14 май, 2016 Здравейте! Вчера мъжът ми трябваше да пътува от София до Рига през Франкфурт, с Луфтханза. Качили ги на самолета в София, но след известно време ги свалили и им казали, че има повреда и полетът няма да може да се състои поне в близките няколко часа. Премаршрутирали ги, след дълги перипетии мъжът ми е летял за Рига през Истанбул, с друга авиокомпания, и пристигна в Рига с над 5 часа закъснение. Може ли да претендира за някаква компенсация и къде/как? Благодаря ви!
macf1an Публикувано: 15 май, 2016 Публикувано: 15 май, 2016 Може, трябва да подаде документи в луфтханза 1
Kamen Публикувано: 15 май, 2016 Публикувано: 15 май, 2016 Може, трябва да подаде документи в луфтханза До какво време закъснение имаш право за да претендираш за обезщетение?
Rumiana Публикувано: 15 май, 2016 Публикувано: 15 май, 2016 Може, трябва да подаде документи в луфтханза Благодаря! А къде по-точно в Луфтханза?
Георги Публикувано: 16 май, 2016 Публикувано: 16 май, 2016 Благодаря! А къде по-точно в Луфтханза? Ето това е връзката с обща информация: http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/cmn/generalinfo?nodeid=2161511&l=en А за подаване на оплакване може от ето тази форма: https://www.lufthansa.com/de/en/Feedback Предполагам точната категория е flight disruptions. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега