Прескочи до съдържание

С какъв куфар, раница или сак пътувате


Препоръчани мнения

до сега винаги сме пътували с голям куфар, но вече стигнахме до решението да си купим туристически раници :) Много по-удобно е, размера може да варира и да влиза и като ръчен багаж :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

eastpak - куфари, раници, дамски чанти, чанта за през тяло - всичко за път ни е на eastpak. скъпо е, но си струва. всичките им багажи са с 30 години гаранция (която тук не важи де) и са произведени във виетнам. впрочем във виетнам не се продаваха техни неща - явно се шие строго под контрол.
на децата от виетнам и камбоджа взех раници northface, които обаче се оказаха твърде некачествена изработка.

Връзка към коментар

С най-евтин голям китайски куфар-карета и няколко по-малки ( имам общо четири размера заради идиотските политики на лоу костовете)

Големият струва 40 лева и не ми пука дали ще е изцапан , счупено колеце и прочие ... ако се наложи ще купя нов.

Та с един такъв имам поне 15 -ина пътувания и на шестата година ме предаде в Азия  :P

Тази година купих подобен нов от китайски магазин и издържа азиатската обиколка без никакви поражения.

 

post-140-0-90787300-1407256367.jpg

 

Няма родно производство - Estil се доставят от Китай.


Държа да е мек и разтегателен , щото понякога се налага да го "изнасилвам" много здраво ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И моя е същия, само, че е вишнев на цвят, 45 лв. Не помня вече колко пътувания е изкарал, само в Азия бяха 8, колелото му се счупи, моя мъж купи нови колела и ги смени, така, че продължаваме с него.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мек и разтегалтен, да поема шутовете добре :)

 

Това е истината, само е друг цвят моя. В края на живота му ще му мина отгоре с колата да видя дали ще се смачка :) съмнявам се

samsonite_suitcase.jpg

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз пътувам с раничка Ташев, кордура. Събира багаж за 1 седмица, много съм доволна!

Става за всичко. :) 

http://www.tashev.bg/shop/product_info.php?idarticles=1758

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Шутове не шутове важното е , че може да ме спаси във всяка ситуация със свръхбагаж ;)

Доста пъти съм носил литър уиски в стъкло и дано не урочасам работата , но досега проблем не е имало.

Връзка към коментар

Подсетихте ме да кажа, че за пътуването до Сицилия преди месец, купих два нови куфара среден размер от последната гама на "Естил". Става дума за ето този модел:

 

http://www.estilbags.com/p/kufari/%D0%BA%D1%83%D1%84%D0%B0%D1%80-%D0%B53759-68-%D1%81%D0%BC

 

На брошурката има снимка на автомобил, който минава през куфара. Доволен съм! Изключително леки, но не особено практични от гледна точка на известни трудности при затваряне, което отдавам на неопитност и неразработени ципове. При един от полетите, мисля този от Катания до Малта, единият се появи на лентата с вдлъбнат ръб. Замислих се дали да правя рекламация, представих си разправията, махнах с ръка и продължих нататък. Тук в София съпругата ми го е оправила сама. Просто е натиснала вдлъбнатината отвътре и готово. Сега има видима следа като от огъната пластмаса (знаете, едно специфично побеляване на мястото на свивката), но въобще не ми пука - това да му е кусура. Пиша всичко това с оглед преценка, за мен си струват парите, макар и малко по-скъпи от останалите на пазара, тези куфари са стабилни, лесни за управление и както вече споменах изключително леки...

Връзка към коментар

Аз, освен 7-те чанти, чантички, раници и куфар с колелца до момента (от 30х20х10 до 55х45х25), наскоро си взех един универсален не знам как да го нарека - с меки стени, здрави ципове, става за през рамо, на раница (ремъците се разкачат и прибират в джоб), с дръжки за ръчно носене отстрани (напречно) и отгоре (надлъжно), с каишки за стягане на обема, и колан за разпределяне на центъра на тежестта (като при раница)

Нещо такова

pg-48107-blk_4.jpg

http://www.ebags.com/product/patagonia/mlc/137745 , но не е този де

50х40х20 - 45 литра, позволеният Maximum Carry-On

Още не съм го пробвал, но мисля с него да обикалям из Южна Америка и двата пъти за по 4 седмици. Преди това ще го взема в Лондон за 5 дена, макар и да не го напълня, само колкото да го "прогоня". Из Азия бях ОК и с куфара с колелцата, но в Ю Америка няма да стане с него, затова търсих точно такова съоръжение - леко, здраво, достатъчно голямо за далечни и дълги пътувания, което да е винаги с мен в салона на самолета, автобуса, или с каквото там се случи да пътувам.

Из Европа се оправям и с два малки ръчни сака (по Уиз), в зависимост дали ще се връщам с подаръци, или само с дрехи. С единия съм пътувал и по 10-14 дена, но беше много претъпкан и издут. Сега с този вече се надявам да го нямам този проблем.

А, да, най-важното - еднообемен, без преградки, джобчета, калъфчета и ципчета. Едно голямо отделение с подвижна преграда по средата, когато се носи надлъжно да не се свлича всичко на дъното, един преден и един заден плосък джоб без обем - за документи.

С това попадение, мисля най-после да спра за дълго с покупките на чанти/куфари за пътуване :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аз, освен 7-те чанти, чантички, раници и куфар с колелца до момента (от 30х20х10 до 55х45х25), наскоро си взех един универсален не знам как да го нарека - с меки стени, здрави ципове, става за през рамо, на раница (ремъците се разкачат и прибират в джоб), с дръжки за ръчно носене отстрани (напречно) и отгоре (надлъжно), с каишки за стягане на обема, и колан за разпределяне на центъра на тежестта (като при раница)

Освен да разкриеш тайната от къде си го купил, за да се снабдим и ние с по един такъв :)

Изглежда много добре. 

Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Аз смятам да мина на този:

https://www.indiegogo.com/projects/bluesmart-world-s-first-smart-connected-carry-on

 

Има някаква реферална схема - може да ти излезе без пари, ако каниш приятели да си го купят.

Шефлъкът може да пусне един линк ;)

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз смятам да мина на този:

https://www.indiegogo.com/projects/bluesmart-world-s-first-smart-connected-carry-on

 

Има някаква реферална схема - може да ти излезе без пари, ако каниш приятели да си го купят.

Шефлъкът може да пусне един линк ;)

 

 

Да бе, да, после и него да го мисля дали е потеглил в правилната посока... :lol:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Преди няколко дена ми пристигна чанта с колела Travelite Trolley 81литра.Даже вече я сифтосах.

На първо четене изглежда много добра.Май трябва да благодаря на Основателя,че писа за тази марка по горе в темата.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Пътувам с възможно най-евтиния не биещ на очи куфар, ако може нещо да е ожулено по него най-добре. Из някои летища много обичат да бъркат из хубавите куфари и да си прибират неща отгоре. Най-отгоре са ми торбите с мръсните гащи и чорапи, халал да са им. Няколко случаи има вече с познати летящи с катарците и изчезнали неща, а аз ги използвам най-много, заради удобните връзки с България към Азия. Последният път на един приятел му гепиха дори шоколадите за децата. Други познати, пътуващи към Индия (не разбрах с коя компания), единственият непристигнал куфар бил марка Samsonite. Марков куфар само при пътуване с автобус наблизо.

Връзка към коментар

Моят куфар си го купих преди 10 години от Уолмарт, възможно най-евтиния, марка няма, още е здрав, но си личи, че е стар. Имаме и 2 на Estil - и те са здрави още.

Връзка към коментар

Защо не си опаковате куфарите и чантите на летищата? 10 лв/долара,/ евро, с тях и без тях. 

Така и не разбрах защо хората не го правят това... ние винаги опаковаме. И досега, никакви проблеми за нищо

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз пътувам с куфар на Piquadro от 6 години и нямам забележка. Има си собствен калъф и не се налага да се опакова с найлони по летищата - с ципове е; пере се и куфарът е още като нов. Едва сега, на едно от последните пътувания едното болтче на едната дръжка се беше отвило и Катарците ме обезщетиха със 100 $. 

Ако трябва да обобщя - скъп е, красив е, удобен, лек, но цената си заслужава!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз имам евтини и скъпи, но колкото пъти съм купувал евтин, съм умирал от яд. Издържа 10 пъти по-малко, неудобен е, изобщо винаги има много кусури. Лично аз не съм имал проблем, а един от големите ми куфари е пластмасов samsonit, да не казвам голяма дума, но куфара има едни 60-70 полета като минимум и досега не съм имал проблем с изчезване на неща. От доста време даже не му работи кода на ключалката, издран е много, но това е куфар. Не съм пътувал извън Европа по разни по-така държавици, които ще ти вземат и мръсните дънки. Най-много ме е било страх тук и в Румъния, но засега без проблемно минавам. Последно си взех на промоция един ръчен samsonit, понеже предния умря много бързо, а го взех от Англия, изглеждаше добре, но само изглеждаше..

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Идеята ми беше, че когато ти е опакован багажа, няма как да го отворят на летището, поради факта, че все пак имаш лепенка на него, дават ти гаранционна карта с бележка и баркод. Все пак, ще се види че е рязан и е правен опит за отваряне.

Това опаковане ни е първа задача и то не вкъщи, а на летището срещу бележка и книжка. 

Връзка към коментар

Ами аз лично не опаковам куфари, защото го намирам за скъпо и реално за около година полети ще съм платила за опаковане колкото струва един добър куфар. Никога и не заключвам куфара си, защото все пак да не забравяме, че имат право да ги отварят, така че нито ключалка, нито фолио ще го спаси. Ако си намеря дрешка за моя размер куфар, бих си купила, за да го запазя максимално чист, но засега си пътува гол.

А това е той. Тайвански Eminent. Засега се държи чудесно, но е купуван миналата година и е пътувал сравнително малко. Не бях чувала за тях, но се оказа, че марката е доста известна, а цената му не беше ниска. За сметка на това е много лек и достатъчно голям, за да побира багажите на 2-ма.

indiana_4715670961389_01.jpg

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз пътувам с куфар на Piquadro от 6 години и нямам забележка. Има си собствен калъф и не се налага да се опакова с найлони по летищата - с ципове е; пере се и куфарът е още като нов. Едва сега, на едно от последните пътувания едното болтче на едната дръжка се беше отвило и Катарците ме обезщетиха със 100 $. 

Ако трябва да обобщя - скъп е, красив е, удобен, лек, но цената си заслужава!

Какъв е този калъф, може ли снимка? За пръв път чувам, а вероятно е полезно.

 

Моят съвсем обикновен и евтин куфар е все още жив, ползвам го от 2009 г.

Връзка към коментар

Какъв е този калъф, може ли снимка? За пръв път чувам, а вероятно е полезно.

За съжаление ми е много трудно да сваля куфара, за да го снимам, но много марки имат такива калъфи. Например Samsonite - http://www.samsonitebg.com/kalaf-za-sahranenie-na-kufar-s-visochina-65-do-80-sm-v-cvjat-figuralno-oranzhevo.html

Или пък Bric's - http://www.caseluggage.com/brands/brics/covers.html

При моя на Piquadro конкретно калъфът се продаваше с куфара, а не отделно.

Връзка към коментар

Да, разбрах. Само че тези са за съхранение, а не за транспортиране.

Купуваш си един такъв калъф от плат и го слагаш като го чекираш - нищо, че пише, че е само за съхранение и се "раждаш". Предпазва ти куфара от намокряне, мръсотия... Като се прибереш го переш в пералня и кофарът ти е като нов и му удължаваш живота с поне 5 години!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.