Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

Авиокомпаниите обаче явно се презастраховат като обират всички документи и после и да искам ще ми е доста трудно изобщо да докажа,че е имало някакъв проблем.

 

Ефект на Наджаков - българско откритие, което стои в основата на копирните машини ;) Направи си копийце-две-три на хартишката, а авиокомпаниите после да обират колкото си искат. Даже ако си по-хитър, можеш да пробуташ на куриера цветно копие, не оригинала (на него най-вероятно му е през... сещаш се къде).

 

:)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Успешно се завърнах от пътуването си до САЩ, но имам две оплаквания. Първото, направих грешката да си ползвам СИМ картата към Виваком. Реших, че ще изключа данните от телефона, а някое-друго обаждане все ще мога да понеса. Тъкмо бях пристигнал във Вегас и получих СМС, че съм достигнал 80% от лимита си на телефона и ако искам да ползвам още данни, веднага да презаредя. Веднага изключих телефона и махнах СИМ картата. Като пристигнах в България, вече ми бяха изключили телефона. Телефонът ми покава 0 потребление на данни, Виваком твърдят, че имало. То ми е ясно, че искам-неискам ще трябва да си платя, но се чудя дали все пак е възможно телефона да не отчита трафик, а реално нещо да предава. Мислех, че може да е някакъв вирус/рууткит, сканирах си телефона с всичко, което намерих и не откриха нищо. Другото за което се шегувахме с колеги, че NSA сигурно не спят, по някаква случайност, докато бях във Вегас пристигнаха всички кандидати за президенти на Демократическата партия :)

Второто ми оплакване, стигнах до Вегас, но не видях Гранд Каньон. От агенцията ми бяха писали да чакам автобус с определен надпис, аз чаках-чаках, автобуса не се появи. По обясними причини, нямаше как да им звънна, затова им пратих мейл, на следващия ден ми отговориха, че могат да ми пренасрочат екскурзията за по-следващ ден, но аз тогава летях обратно към Маями и реших да не рискувам, нищо, че полета ми беше през нощта. Съжалявам много, че не си наех кола и не си организирах сам пътуването до Каньона.

Връзка към коментар

За андроидите потреблението на данни се изключва от няколко места, може да си забравил някое..

За следващия път ползвай информацията във втория линк от подписа ми ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз затова в чужбина съм с телефон слушалка само за разговори и смартфон с предплатена карта който ползвам за нет.

Най-много да ми изгълта минималнага заредена сума ;)

Това след една неприятна моя случка в Лондон и свидетел как младеж изгоря с 1200$ сметка от невнимание.

Връзка към коментар

За андроидите потреблението на данни се изключва от няколко места, може да си забравил някое..

За следващия път ползвай информацията във втория линк от подписа ми ;)

Аз го изключих от Settings/Mobile Data. Това винаги ми е вършило работа до момента. А и все си мисля, че ако някое приложение е дърпало данни, все щеше да се отчете от ОС, а не да ми показва 0.00 MB  за периода. И да допълня, според Виваком съм имал потребление на 9,10-и и 12-и. Ако съм забравил да си изключа данните, защо е нямало на 8-и и 11-и? Аз кацнах в САЩ на 8-и. Нормално, телефонът ми се синхронизира постоянно с пощата и т.н. Според мен или Виваком, или AT&T лъжат, но няма как да се докаже.

Редактирано от airborne
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Второто ми оплакване, стигнах до Вегас, но не видях Гранд Каньон. От агенцията ми бяха писали да чакам автобус с определен надпис, аз чаках-чаках, автобуса не се появи. По обясними причини, нямаше как да им звънна, затова им пратих мейл, на следващия ден ми отговориха, че могат да ми пренасрочат екскурзията за по-следващ ден, но аз тогава летях обратно към Маями и реших да не рискувам, нищо, че полета ми беше през нощта. Съжалявам много, че не си наех кола и не си организирах сам пътуването до Каньона.

 

За това да не ти е много на кахър. Екскурзиите от Вегас ги правят основно до една част, която съвсем официално не е част от Гранд Каньон. Така че най-вероятно пак нямаше да го видиш, а да си мислиш че си го видял :) Нищо, следващия път :)

Връзка към коментар

Няма как твоят домашен оператор да си измисли подобно нещо. Няма как и приемащият оператор да го измисли. Системата работи по следния начин - телефонът се връзва към мрежата на приемащия оператор. Едно устройство там прави записи (charging records) какво прави телефона ти. Поради особености на технологията, трафикът минава през устройство на домашния оператор (в случая Виваком), който също прави подобни записи. Накрая всеки от 2-та оператора праща своите записи на т.нар. клирингова къща - организация, независима от всички оператори, която сравнява данните в записите на 2-та оператора. Ако са еднакви, праща информация кой оператор на кой колко пари дължи и праща и на 2-та оператора, че всичко е ОК и данните съвпадат. Цялата тази процедура е авоматизирана и в нея няма човешка намеса.

Поискай детайлна разпечатка от Виваком и те ще ти извадят по часове какво е правило твоето устройство... :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Днес в банката ми заявиха, че не можели да ми изкарат банково извлечение по сметката. Единствения начин да се сдобия с такова, било да си го разпечатам от онлайн банкирането и те да ми го подпишат и подпечатат. Разпечатвам си аз - гледам разпечатката - никъде в нея не присъства моето име. Да видим как ще реагират в посолството на сглобката ми от разпечатки, които си направих, за да може да се навържат картодържател, текуща наличност и движения... 

Тъй като поставих под съмнение компетентността на служителката в офиса, пробвах и в друг офис - същия отрицателен отговор. 

 

Оплаках се. Дано сега ми премине възмущението. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Предполагам ,че не могат безплатно да изкарат такова извлечение, което да бъде заверено от тях.  Много от банките последната година възприемат такъв подход (лично съм се убедила за   Прокредит, Райфайзен)  на печелбарство.

Миналата година влязох в "дипломатичен  конфликт"  с посочените две за заверка на извлечения по салда на мои лични сметки , което да послужи за издаване на виза. От едната банка след комуникация с  по-висши ръководни служители ми забиха печат, в другата мой близък познат апокрифно, след изрична уговорка документа да не се развява за други цели ми постави "златната" заверка". Всъщност не ме възмути тогава сумата от 20-30 лв. за печат , а дребнавото им  отношение към дългогодишен клиент в мое лице.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

В случая не ставаше въпрос за цена на услугата, а за невъзможност да издадат такъв документ от тяхната система. Иначе подпис и печат сложиха без дори да погледнат какво им давам! Ей сега ще ги видя тия какви услуги предлагат сибанкците и наистина ли не могат. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

 

...невъзможност да издадат такъв документ

Това е нагла лъжа , облечена като "политика на банката"

И не защото дадена  система е толкова "специална", а защото не съществува компания, която продава банков софтуеър без тази възможност - в крайна сметка и в други държави има банки.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

E очевадно е че лъжат .След като ти,  като потребител на интернет банкирането им можеш да направиш такова, те имат достъп до функционалностите на софтуера ,включително твоите и разширени.  Не мога да се сетя защо са възприели такава политика , освен към "привилегирована" банка да добавят "псевдо еко банк" ,пестейки от 2 листа хартия.

Редактирано от gerido
Връзка към коментар

Ей сега ще ги видя тия какви услуги предлагат сибанкците и наистина ли не могат. 

 

Излъгали са те. Раздел XI, точки 1 и 2 - справки и удостоверения за авоар.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Излъгали са те. Раздел XI, точки 1 и 2 - справки и удостоверения за авоар.

 

Не съм се и съмнявала, че са ме излъгали. Трябва да се науча да вдигам панаир, не ми се отдава много, даже въобще.

 

Също така обаче до известна степен вярвам, че тези служители днес не са имали достъп до тази информация, която аз исках. До началото на тази година работех в близка сфера и лично са ме карали да орязвам достъп на хората, които работят с клиенти, до справки, които са им нужни за подобни цели. 

Редактирано от pikonio
Връзка към коментар

Тази сутрин, още в първият час от 24-те преди полета си извадих бордната карта за утре с norwegian. Падна ми се 29Ф място, на края  на опашката, но е успокояващо, че  поне е до прозореца,

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Турските авиолинии са много 'дOбри', но онлайн регистрацията им отворя 24 часа преди полет. Егати неудобството, което ме връща назад с една петилетка. THY, THY, GOODBYE! :D

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Турските авиолинии са много 'дOбри', но онлайн регистрацията им отворя 24 часа преди полет. Егати неудобството, което ме връща назад с една петилетка. THY, THY, GOODBYE! :D

Това не е ли kinda стандарт при традиционните а/к? :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Турските авиолинии са много 'дOбри', но онлайн регистрацията им отворя 24 часа преди полет. Егати неудобството, което ме връща назад с една петилетка. THY, THY, GOODBYE! :D

 

Аз само при лоу костове съм виждал периода да е повече от 24. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Турските авиолинии са много 'дOбри', но онлайн регистрацията им отворя 24 часа преди полет. Егати неудобството, което ме връща назад с една петилетка. THY, THY, GOODBYE! :D

 

Virgin Atlantic, British Airways, Delta - всички са 24 часа по-рано... Изнервящо за мен относно местата, признавам - но Жоро е прав....

Връзка към коментар

При Малейша е 48 часа, май само при тях е така.

Да ви кажа, има и един друг номер,който сега ползвах с Малейша. Като пристигнахме в Куала Лумпур на отиване имахме 3 дни. Чекирането онлайн е 48 часа, на тръгване за Австралия автоматично ми бяха дали супер гадни места.Отидох в един техен офис - аз отидох в този на Куала Лумпур централ и помолих да ми сменят местата с такива на авариен изход.И ми го направиха за всичките полети,които имаме с тях.Избрах си места, каквито искам. Даже ни дадоха места и за едно пътуване до Бали за януари догодина.

Ясно е, че тази авиокомпания има проблеми, защото няма като преди чехли, маски,чорапки и пр.Но обслужването е чудесно, храната - добра, вчера от Оклънд пътувахме точно 11 часа дневен полет.Прекарахме си прекрасно. Нали съм комуникативна:)))заговорих се със старшата стюардеса.Като разбра, че сме от България, за която чуваше сефте с такова любопитство се курдиса на колене пред нас, та трябваше да скрия третото си ухо, да не ми го види. :)))Щото така ни гледат всички, които не са и чували за нашата част от света.

А пък, като разбра, че сме и доктори, непрекъснато търчеше да пита "Доктор, какви желания имате" :)))

По едно време викам, давай да спираме с джин - тоника, че ще има разказва едни доктори от България що джин са изпили:)))

То, за това винаги си ходим въоръжени с магнити и сувенири за България - много държа винаги и навсякъде да остава добро впечатление за страната ни. Защото хората и лицата се забравят, остава само името България.

  • Харесвам 29
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.