Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

Публикувано:

Сблъсках се челно с услугата циклене на паркет. Тъй като въобще си нямах и идея какво как и защо се прави, влязох в няколко произволни сайта и с изненада открих, че е доста евтино -навсякъде цените бяха от порядъка на 4-7лв/кв. циклене+лак. Споделих с приятели, които относително скоро бяха циклили паркет и те останаха изумени и ми цитираха цени от близо 20лв/кв.м. преди две-три години, примерно. Започнах да звъня по сайтовете  и да разпитвам -абсолютно всички реагираха по един и същи сценарий-цените били стари в сайта, актуалната цена е от 12лв/кв до към 30лв при някои. Но тези цени не са обявени или описани никъде, само по телефон. 

Подразни ме цялото това поведение и най-вече че е при почти всички, аз  намерих само един сайт с цена от 13,70/кв.м. Тук не става въпрос за разлика от 1-2лв, а двойно, тройно по -висока цена, която за мен всъщност пак е приемлива, но не е това начина да се случват нещата. 

  • Харесвам 9
Публикувано:

От ЕЖК 🙂 Цена към момента за Варна - циклене + лакиране, труд и материали около 30лв, това за качествена услуга от качествен майстор, с качествени материали. 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Светославов каза:

От ЕЖК 🙂 Цена към момента за Варна - циклене + лакиране, труд и материали около 30лв, това за качествена услуга от качествен майстор, с качествени материали. 

То аз такава цена намерих и в София, но просто отношението ме подразни. И това как всички са се наговорили един вид. Колко време отнема да се актуализират цените? Те и без това си имат работа, трима направо си ме отсвириха. 

Публикувано:

Не обичам да се оплаквам, ама този път много съм се ядосала. Историята накратко - при купен билет за автобус от Истанбул до София автобус така и не се появи, от фирмата никой не вдига телефони, така че е озовах съвсем сама посред нощ нейде из Истанбул да се чудя как да се прибера в България. А откакто съм се прибрала, нито ми отговарят на имейлите, нито телефонът им за оплаквания работи, а от телефоните по офисите само ме препращат към телефона за оплаквания. Та, ако някой може да ми препоръча адвокат, ще се радвам, защото не смятам да оставям нещата така.

 

Историята надълго:

Купувам си онлайн автобусен билет от летище "Сабиха Гьокчен" в Истанбул до София. Две седмици преди датата звъня на фирмата да питам дали всичко е наред с билета  и къде точно трябва да чакам автобуса. Оказва се, че трябва да отида на 4 км от терминала, за да го хвана. Казаха ми, че имам координати (това е вярно) и просто да отида, където ми показват те. В 22 ч. след голяма мъка да си намеря такси за тези 4 км, успявам да стигна. Автобусът по разписание е в 22.30 ч. На място разбирам, че точните  координатите се падат в двора на затворен жилищен комплекс, в който - о, чудо - не ме пуснаха да вляза, а за такива автобуси не бяха чували. Оставам да чакам пред него, като междувременно започват опити наред за свързване с някой от телефоните на фирмата. Никой никъде не вдига. До 23.30 автобус не дойде, а аз останах насред някакъв квартал абсолютно сама посред нощ без никаква идея как мога да се прибера, къде да отида и как да стигна до това някъде, защото, имайки билет от що-годе голяма фирма за автобус от летището (на 4 км от него, ама то това разстояние ли е?) не съм очаквала да се чудя как да се придвижвам из Истанбулх и как да се прибирам до България.

След не особено приятна нощ успях да се добера до автогарата на следващата сутрин и да си купя билет за София. Освен стресиращата нощ и загубения цял следващ ден (в който трябваше да бъда и на работа), се озовах със спрян телефон и интернет и сметка за 185 лв., нов билет, плащания за няколко таксита, автобуси и метро и още някакви други неща. 

А в момента от фирмата е пълно мълчание. Пращах имейли, пращах оплаквания в контактната им форма, звъня - нищо. Ни-що!  Повече от седмица не ме отразяват по никакъв начин. Та, затова съм решила да пръсна още пари и нерви, но да не ги оставям да се гаврят с хората по този начин.

 

Затова, моля, ако се сещате за адвокат, който се занимава с такъв тип дела, пишете ми. А ако имате и идеи какво още мога да направя, също 🙂

  • Шок 34
Публикувано:
преди 5 минути , Lirea каза:

Не обичам да се оплаквам,......

Може би е добре да кажеш коя е фирмата, да се има едно наум , ако друг реши да ги ползва.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 2 минути , bobole4e каза:

Може би е добре да кажеш коя е фирмата, да се има едно наум , ако друг реши да ги ползва.

Фирмата е "Арда Тур". Не го написах, защото не съм сигурна дали споменаването не е срещу правилата на форума, но предполагам, че ако е, ще го махнат.

  • Харесвам 11
Публикувано:
преди 19 минути , Lirea каза:

Фирмата е "Арда Тур". Не го написах, защото не съм сигурна дали споменаването не е срещу правилата на форума, но предполагам, че ако е, ще го махнат.

Поне вече хората знаят с коя "фирма" да НЕ пътуват. А пропо, аз съм пътувал няколко пъти с друга фирма, започва с М и завършва с....РО, и не съм имал никакви проблеми, вкл. и нощни превози. Тази фирма има и офиси както в СФ така и в Истанбул, и по всяко време човек може да ги намери и да им потърси сметка за неизпълнени курсове или подобно нещо. 

  • Харесвам 5
Публикувано:

Точно с тази фирма с М се прибрах. И между другото, в техния автобус за първи път видях в такова превозно средство от едната страна на пътеката да има само по една седалка, вместо по две. Резултатът - всички седалки в автобуса бяха доста приятно широки.
Иначе и другата фирма има офиси в доста градове в България, ама поне за момента това не ме грее. 😑  Освен да отида на място да им покрещя...

  • Харесвам 7
Публикувано:

@Lirea а други хора нямаше ли наоколо да чакат на същото място за този автобус? ако си била само ти, по-вероятно е нещо да се е объркало с координатите - като линк ли някъде са ти ги дали или написани? за автобус, който е обявен за тръгване от летището, не се ли озадачи, че отправната точка е на 4 км от там?

 

браво иначе, че си оправна и си преодоляла това стресово преживяване 🙂

  • Харесвам 4
Публикувано:

@Lirea, Може би няма да е излишно и до КЗП да пуснеш сигнал, жалба...  Мислех, че вече е отживелица автобусите на някои превозвачи да не спират на официални стоянки/автогари с цел да пестят на дребно от някои такси. 

  • Харесвам 7
Публикувано:

@Lirea,Това е ФБ на собственика - Себахтин Исмаил и ФБ на фирмата.

Що не се пробваш, да му се оплачеш на него, директно, но му прати и копие от писмо, което си иззпратила/ще изпратиш до КЗП, Министерство на транспорта и още, където се сетиш.

 

https://www.facebook.com/sebahtin.ismail

 

https://www.facebook.com/ardatur/

 

Гледам, че имат общо и с турската  Вип Арда тур, пиши им и на тях.

 

https://www.facebook.com/watch/?v=161068112215811

 

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:

@Lirea, можеш ли за по-сигурно да провериш отново координатите, с които разполагаш, на някоя карта? Да елиминираш грешка от страна на таксиметровия шофьор.

В Гугъл има ревюта за тази фирма, в едно от 2020 се споменава за табела на фирмата на автогара в Истанбул.

 

"

(Преведено от Google)
НЕ ПЪТУВАЙТЕ С ТАЗИ ФИРМА. Купих си автобусен билет онлайн от Истанбул до София на 12 септември 2020 г. Бях на автогарата един час по-рано, където беше логото на компанията. Нямаше служители на Arda Tur, затова попитах наоколо дали е точното място. Изчаках до 23:00 и автобус не дойде. Никой нов какво става. Обадих се на няколко фирмени номера и никой не говореше английски.
 
"
  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 1 час, antea каза:

@Lirea а други хора нямаше ли наоколо да чакат на същото място за този автобус? ако си била само ти, по-вероятно е нещо да се е объркало с координатите - като линк ли някъде са ти ги дали или написани? за автобус, който е обявен за тръгване от летището, не се ли озадачи, че отправната точка е на 4 км от там?

 

преди 57 минути , Sju каза:

можеш ли за по-сигурно да провериш отново координатите, с които разполагаш, на някоя карта?


Нямаше нито един човек. А билета първо го купих, защото пишеше "Сабиха Гьокчен", и едва след това разбрах, че не е баш на терминала. Както се вижда от скрийншота, на самия билет има координатите и дори миниатюрна карта, на която се вижда, че точката е между три сгради, виждат се и имената на някои съседни улици, които сравних с моето местоположение, докато бях там, и съм сигурна, че бях на точното място според така зададените координати.

 

 

преди 1 час, antea каза:

браво иначе, че си оправна и си преодоляла това стресово преживяване 🙂

Благодаря. То като опре ножът до кокала, намираш начин. Добре, че не съм от плашливите 😉 

 

 

преди 1 час, Светославов каза:

Може би няма да е излишно и до КЗП да пуснеш сигнал, жалба...  

Ще, ще.

 

 

преди 1 час, Светославов каза:

Мислех, че вече е отживелица автобусите на някои превозвачи да не спират на официални стоянки/автогари с цел да пестят на дребно от някои такси. 

И аз за това им се издразних - подвеждащо е. Не че нискотарифните авикомпании не правят подобни номера с летища, които са на по 100 км от града, до който летят... Ама там някак си по го очакваш.

 

 

Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Това е ФБ на собственика - Себахтин Исмаил и ФБ на фирмата.

Благодаря, @AlexandraKo, ще пробвам и това.

ticket.JPG

  • Харесвам 6
Публикувано:

 

 

преди 30 минути , Lirea каза:

 

И аз за това им се издразних - подвеждащо е. Не че нискотарифните авикомпании не правят подобни номера с летища, които са на по 100 км от града, до който летят... Ама там някак си по го очакваш.

 

ticket.JPG

Веднъж, преди години,  на един полет от нашето летище, до нас  седеше жена с дете, която беше тръгнала за Франкфурт. А полетът беше за Франкфурт-Хан. И като и обясних, че Хан е на 200 км от там, за където е тръгнала, ревна. Кой им беше продал билетите, не разбрах . В Хан кацахме късно през нощта, ние си бяхме букнали кола и хотел, та ги взехме с нас. Добре, че в хотела имаше стая, на другия ден ги оставихме на летището, да търсят, как да се придвижат.

 

  • Харесвам 7
  • Браво 4
Публикувано:

@Lirea , доста ужасна случка.

 

Разцъках малко сайта на Арда Тур - пробвах с автобус от София до Сабиха Гьокчен и пише, че тръгва от автогара Сердика (откъде обикновено тръгват международните превози, доколкото знам), обаче на картата им е маркирана съседната Централна автогара. Не би се учудила подобна грешка да има и в твоя случай (виждам, че в близост до истанбулските координати, там където е отбелязано P, има много бусчета и прилича на място, от което може би е следвало да тръгне, но само гадая. При всички положения всичко, което описваш, е ужасно некоректно (и дори да съм права за този паркинг - отново е некоректно, че са дали неправилни координати) и стискам палци да имаш положително развитие на жалбите.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Докато чаках се разходих да проверя и това, което изглежда като гара, но си беше чист паркинг. При това тъмен и абсолютно безлюден.

Просто дадените координати са безобразно грешни и заблуждаващи и се чудя как досега никой не е изревал, че да ги оправят. Абсурдно е.

 

Сега им поразгледах Фейсбук страницата на "Арда Тур" - доста оплаквания има от подобни изцепки в различни държави и от това, че после никой от фирмата не си прави труда да отговори и да покаже някаква заинтересованост.

  • Харесвам 6
Публикувано:

И аз да се оплача. Предполагам, че не съм единствената, но пак ме е яд. Телефонът на майка ми (възрастна жена, почти неподвижна), беше към оператор А1.От началото на юни месец, почти не успявах да се свържа с нея. Никакво покритие, пълна липса на сигнал. Помолих приятелка да се обади, за да пита какво става (аз не живея в България) и от А1 и отговарят, ще наистина имали проблеми по малките населени места, че нямали достатъчно антени и такива глупости. Побърках се от притеснение, докато успеем да си дойдем в България. И реших да сменя оператора. Резултат беше около 200 лева неустойка на договор! Според вас дали има смисъл да се разправям? Има клауза в договора, че ако е по вина на оператора, клиентът не дължи неустойка, но не знам.

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 33 минути , aleks_s каза:

И аз да се оплача. Предполагам, че не съм единствената, но пак ме е яд. Телефонът на майка ми (възрастна жена, почти неподвижна), беше към оператор А1.От началото на юни месец, почти не успявах да се свържа с нея. Никакво покритие, пълна липса на сигнал. Помолих приятелка да се обади, за да пита какво става (аз не живея в България) и от А1 и отговарят, ще наистина имали проблеми по малките населени места, че нямали достатъчно антени и такива глупости. Побърках се от притеснение, докато успеем да си дойдем в България. И реших да сменя оператора. Резултат беше около 200 лева неустойка на договор! Според вас дали има смисъл да се разправям? Има клауза в договора, че ако е по вина на оператора, клиентът не дължи неустойка, но не знам.

Разбира се, че има смисъл. Не толкова за парите / но и за тях/, а защото, така се създават порочни практики.

Разправяй се, жалвай се в КЗП, да си ти върнат парите, защото е по тяхна вина и да те компенсират за причинените тревоги. На нас ,  ни бяха закачили спортни канали, без да сме искали. И като се усетих, девет месеца ми бяха вземали по-високи такси. Понеже плащам по много сметки накуп и не съм разбрала:(

Върнаха си ми всичко до стотинка, за 9 месеца, даже,не се наложи да се жалвам в КЗП- минах, само със заплахи.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 1 час, aleks_s каза:

И аз да се оплача. Предполагам, че не съм единствената, но пак ме е яд. Телефонът на майка ми (възрастна жена, почти неподвижна), беше към оператор А1.От началото на юни месец, почти не успявах да се свържа с нея. Никакво покритие, пълна липса на сигнал. Помолих приятелка да се обади, за да пита какво става (аз не живея в България) и от А1 и отговарят, ще наистина имали проблеми по малките населени места, че нямали достатъчно антени и такива глупости. Побърках се от притеснение, докато успеем да си дойдем в България. И реших да сменя оператора. Резултат беше около 200 лева неустойка на договор! Според вас дали има смисъл да се разправям? Има клауза в договора, че ако е по вина на оператора, клиентът не дължи неустойка, но не знам.

Има смисъл и още как!

Преди много години ги дадох на КЗП по ред  причини.Служителят  там ми показа огромен куп с жалби против тях и сподели,че този мобилен оператор е първенец в опитите си да мами клиентите си.

На мен ми върнаха парите и се отървах доволно от тях.

Подайте жалба и подчертайте дебело,че телефонът е на възрастна жена и вие живеете в чужбина.

Успех и споделете после резултата.

  • Харесвам 7
Публикувано:

Интересно ми е по какъв начин се доказва невъзможност за провеждане на разговор поради липса на осигурен качествен сигнал от страна на мобилен оператор? Възможно е причината да е в самото помещение или други странични фактори...

 

Още по-интересно ми е как се доказва неупотреба на предоставена услуга от оператор? От над 200 канала, които имам вкъщи гледам около 20. Да поискам възстановяване на парите за останалите 180? Така или иначе част от тях са включени в платени пакети с канали, които частично гледам...

 

Не е лошо човек да си търси правата, но понякога се преминава тънката граница на основателната претенция и безогледното изнудване с употреба на грозни заплахи...

 

Всеки сам решава доколко морал е в състояние да включи във взаимоотношенията си с други физически и юридически лица...

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:

Иронията е неуместна в случая, става въпрос за канали, които се заплащат допълнително, но не са поискани от човека. Няма как да  докаже, че не ги гледа, но не би трябвало да може да ги гледа поначало, щом не ги иска.

  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
Публикувано:

Преди години работех във фирма, която се премести в офис в "нова сграда в бързоразвиващ се квартал".  Стационарни телефони фирмата нямаше, имаше номера от тогавашното Мтел. Във фирмата работеха доста търговци, които нямаха сигнал да приемат обаждания или прекъсваха, бяха с лошо качество. Бизнесът страдаше. Фирмата се оплака на Мтел от услугата в района. Те може и да са казали нещо за сградата, че е с разпределение и на място, където слънце не огрява, релефът не позволява, много хора едновременно говорят по телефона... . После двамата юристи на фирмата си поговориха в Мтел и до месец те си подсилиха антената или не знам какво точно направиха, но сигналът стана отличен.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 23 минути , neuromancer каза:

Иронията е неуместна в случая, става въпрос за канали, които се заплащат допълнително, но не са поискани от човека. Няма как да  докаже, че не ги гледа, но не би трябвало да може да ги гледа поначало, щом не ги иска.

Въобще не става дума за ирония, а за морал. Много добре знам за кой пакет от спортни канали става въпрос. Когато навремето стартираха, имаше период от време, в който този пакет беше безплатен. В един момент стана платен, за което операторът надлежно уведоми абонатите. Ако си пропуснал въпросното уведомление (включително получих и СМС) и продължиш да ползваш услугата (защото от гледна точка на оператора ползването на услугата е факт), въз основа на какво 9 (девет) месеца по-късно ще искаш възстановяване на заплатените такси, че и ще заплашваш? Както казах, всичко е въпрос на морал...

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.