Прескочи до съдържание

Malaysia Air - потвърждаване на полет - грешка


Препоръчани мнения

Ами твоите не бяха много евтини, доколкото помня?? Защото аз преди дни взех София- Мелбърн- Истанбул за около 1600лв

Амии, че даже и по- скъпи :huh:Ама нашите са мулти-сити - с кацане в Мелбърн и излитане обратно от Оклънд, НЗ.Абе полетът си беше супер, ама сега с тази промяна. :blush: Написах гневното писмо, в което питам не ги ли е срам, вместо да ме уведомят, че има промяна на началната точка, ми предлагат да плащам за ъпгрейд. И че, могат да ми го предложат безплатно като компенсация за причинените неудобства. И, естествено питам, как ще ме превозят от Истанбул до Дубай за тяхна сметка?

И всичко написах с големи букви, направо си крещя. ;)Колкото и да е интернет-невъзпитано.

Сега си проверих резервацията в сайта на Малейша - излиза си с излитане и кацане  Истанбул. :unsure:освен това, се пробвах да купя билети за октомври - ми няма проблем, само пише, че полетът се изпълнява от Търкиш. Нищо не разбирам :rolleyes:

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И на мен така ми излиза, но предполагам до неколко дена ще се промени това с "излитане и кацане  Истанбул".

Казаха ми, че ще ми възвърнат сумата по билетите в случай че откажа да летя.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И на мен така ми излиза, но предполагам до неколко дена ще се промени това с "излитане и кацане  Истанбул".

Казаха ми, че ще ми възвърнат сумата по билетите в случай че откажа да летя.

Добре де, какъв е проблемът да ни натоварят на Търкиш, които летят всеки ден до КЛ, вместо да ни превозват до Дубай? :unsure:

Извинявай, какъв е твоят план на полета?

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към коментар

Мислех да остана няколко дена в КЛ и после да продължа за Бали. С Търкиш до КЛ е доста солено, не съм сигурен  биха ли го напаравили,

вече само те летя директно до КЛ.

Мисля да анулирам полета  и да си взема парите и после с Qatar през Доха за Бали. Сложно е.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Мислех да остана няколко дена в КЛ и после да продължа за Бали. С Търкиш до КЛ е доста солено, не съм сигурен  биха ли го напаравили,

вече само те летя директно до КЛ.

Мисля да анулирам полета  и да си взема парите и после с Qatar през Доха за Бали. Сложно е.

 

А те какво ти предложиха до Дубай и ти защо не го хареса?

За мен друго е интересно - не ми изпратиха никакъв уведомителен имейл, ами този, за ъпгрейдването, където под номера на моята резервация седи новият летателен план. :unsure: Ще видим какво ще ми отговорят.

Ако наистина ще се лети от Дубай, ще взема билети с Уиз, както каза БигМаГ.

Че имам платени и хотели, вързана съм с още една камара полети.

С Катарците не ми се лети, даже да е по-евтино. :angry:

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към коментар

То и мен никой не ме уведоми предварително. И аз като теб получих майл за ъпгрейд. Мислех да го изтрия преди да съм го прочел понеже и по-рано са ми пращали подобни, но ми направи впечетление че пише Дубай. И понеже знам, че имат финансови проблеми се усъмних и писах до МА.  По късно се обадих на офиса им в Истанбул, разговаряхме. Предложиха ми безплатен превоз до Дубаи или Лондон :)  и от там до КЛ. В Дубай престоя е около 5 часа и още толкова на връщане. Предполагам има доста пътници с подобни проблеми и търсят решение. Обещаха да ми пратят майл с предложения едно от които е анулиране и връщане на заплатената сума. Това е в общи линии. Ще изчакам няколко дена. Ако нещо ново , ще споделя тук. За хотелите още не съм решил.

Редактирано от tom777
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

То и мен никой не ме уведоми предварително. И аз като теб получих майл за ъпгрейд. Мислех да го изтрия преди да съм го прочел понеже и по-рано са ми пращали подобни, но ми направи впечетление че пише Дубай. И понеже знам, че имат финансови проблеми се усъмних и писах до МА.  По късно се обадих на офиса им в Истанбул, разговаряхме. Предложиха ми безплатен превоз до Дубаи или Лондон :)  и от там до КЛ. В Дубай престоя е около 5 часа и още толкова на връщане. Предполагам има доста пътници с подобни проблеми и търсят решение. Обещаха да ми пратят майл с предложения едно от които е анулиране и връщане на заплатената сума. Това е в общи линии. Ще изчакам няколко дена. Ако нещо ново , ще споделя тук. За хотелите още не съм решил.

Много ти благодаря! Престоят в Дубай не е толкова много, но до Истанбул, от там до Дубай, после 5 часа до другия полет и си стана една камара време.

Да видим на мен какво ще ми отговорят, много остро писмо написах.

Опитах се да купя билети за друга дата през октомври, пак е възможно от Истанбул. На всичкото отгоре, са ми пратили имейл, че не съм си завършила резервацията. Нито дума, че нямало да се лети от Истанбул. Аз проверих резервацията си в сайта им, разпечатах си всичко към днешна дата, че да си го имам на хартия. Ама това си е откровена лъжа, ако наистина няма да има полети от Истанбул.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Отговориха Малейша:

 

 

Dear ,

We are discontinuing our Istanbul services and as a result, we are re-routing Istanbul passengers via Dubai. We will make arrangements to fly you to Istanbul on other airlines.

Kindly call also our Call Centre 1-300-88-3000 (local Malaysia) or +603-7843-3000 (International) or visit any of our ticketing office and our staff will be able to assist you to provide more information with regards to the re-accommodation and connecting flights to Istanbul.

We apologize for any inconvenience caused.

Thank you

Regards,

MHupgrade Team, Malaysia Airlines

 

Какво ще кажат компетентните? Да взема да купя билети за Уиз ли, вместо да се дрънкам до Истанбул, че оттам до Дубай, че пак клечане...Уф, направо съм в триумене. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:Или пък, да взема да се пазаря ? :unsure:  :unsure:  :unsure: 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не се считам за един от компетентните, но на първо време чуй какво ще ти предложат :)

Ако все пак решиш да се качиш на техния самолет в Дубай, като съответно грижата за придвижването дотам остане за теб, информирай "Malaysia airlines" еднозначно за това решение и поискай онова тяхно предложение за преместване в по-висока класа да го направят безплатно. Мисля, че ще имат свободни места в бизнес-класата на самолета, а в момента отчаяно се нуждаят от позитивни отзиви от пътниците.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 Благодаря ти. :) На първо време ще опитам друго - в същия ден има полет на Търкиш за КЛ - да ме качат на този самолет, за да не ми се променя програмата. Ако кажат не- тогава ще се пазаря за хотел и бизнес класа. Нищо не пречи да се пазаря , току-виж, че се спазаря за нещо. ;) ;) ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Някаква еднократна случка беше при Алекс. Не се притеснявай, аз имам над 10-ина полета с тях, винаги всичко е било на 6,

Редактирано от Тони
Връзка към коментар

Който ще лети до Бали следващите дни да има предвид, че в Източна Ява избухна вулкан и има затворени летища в района; Денпасар също е затворено от вчера; вчерашния полет на Катарците го канселираха; Австралийците не летят до Бали от няколко дни.

Редактирано от Жоро С
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Т.к. аз летя с тях след една седмица SOF-SNG, ме интересува защо имаш такова мнение за тях? :)

Защото ме обезкостиха откъм багаж. На летището в Доха нямаше машина за опаковане. :angry:  И куфЕрът ми от Доха пристигна без всичко ценно . :angry: Видях чак в къщи.  Жалвах се, писах, пращах фактури, един месец се води кореспонденция. Накрая - нищо. :mad:

От тази случка - винаги опаковам, поне веднага ще стане ясно дали куфарът е отварян.

Така че - последвай съвета ми - опаковай или още в къщи  или на летището. Ама в къщи ще ти излезе 2-3 лева, а на летището последно май беше 12. А за връщане - във всеки супер се продава домакинско фолио, една ролчица е достатъчна като сигнал - "не ми пипай куфара".

Иначе - нямам претенция за закъснение, за отмяна или друго, тогава имаше стоп в Букурещ и в Бангкок / летях два пъти за Виетнам с тях/, сега май са ги махнали.

Връзка към коментар

Ами вероятно, но си държах на прекачвания под 2 часа, разглезила съм се, и на конкретни дни. Нямам никакво време...

Въпреки това форумните факири сигурно щяха да намерят чалъм да поизцедят  цената ;)

И после да се почерпите със спестеното :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами явно не съм искала по някакви причини. ;)

Освен това мисля, че успях да взема най-добра цена за датите, на които трябваше да летя. :)

Тони, ти с един билет ли ще летиш или с няколко отделни?

Връзка към коментар

Защото ме обезкостиха откъм багаж. На летището в Доха нямаше машина за опаковане. :angry:  И куфЕрът ми от Доха пристигна без всичко ценно . :angry: Видях чак в къщи.  Жалвах се, писах, пращах фактури, един месец се води кореспонденция. Накрая - нищо. :mad:

От тази случка - винаги опаковам, поне веднага ще стане ясно дали куфарът е отварян.

Така че - последвай съвета ми - опаковай или още в къщи  или на летището. Ама в къщи ще ти излезе 2-3 лева, а на летището последно май беше 12. А за връщане - във всеки супер се продава домакинско фолио, една ролчица е достатъчна като сигнал - "не ми пипай куфара".

Иначе - нямам претенция за закъснение, за отмяна или друго, тогава имаше стоп в Букурещ и в Бангкок / летях два пъти за Виетнам с тях/, сега май са ги махнали.

 

Разбирам, че ситуацията е кофти, но това не е вина на въздушния превозвач. Всички авиокомпании  пишат по сайтовете си, нищо ценно да не се носи в чекирания багаж. Кражбите по летищата се извършват от персонала на летището, който няма нищо общо с авиокомпанията. Аз лично в чекирания багаж ще нося само дрехи, обувки и навръщане сувенири, нищо друго.

 

P.S. macf1an, имах предвид SIN, просто още не съм научил съкращенията, а се опитвам да ги ползвам по форумите. Но за купуване на билети винаги използвам името на града :lol:

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Разбирам, че ситуацията е кофти, но това не е вина на въздушния превозвач. Навсякъде в T&C пише, нищо ценно да не се носи в чекирания багаж. Кражбите по летищата се извършват от персонала на летището, който няма нищо общо с авиокомпанията. Аз лично в чекирания багаж ще нося само дрехи, обувки и навръщане сувенири, нищо друго.

  :lol:

Е, двете ми кожени якета+няколко чифта очила не са драгоценности, но отиват къде 2000 лева общо. :angry: Говорим за диоптрични очила,  едни прогресив / ако имаш представа какво е/, надхвърплят 1000 лева.

Както и да е, не пожелавам на никого такива емоции. :)

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към коментар

Който ще лети до Бали следващите дни да има предвид, че в Източна Ява избухна вулкан и има затворени летища в района; Денпасар също е затворено от вчера; вчерашния полет на Катарците го канселираха; Австралийците не летят до Бали от няколко дни.

 

Аз съм по Източна Ява в момента и в момента над мен прелита самолет. Пребивавам на няколко километра от Juanda International и не съм забелязал интензивността на полетите да е намаляла.

Все пак ще помоля за проверка в местната преса :)

 

Допълнение: проверих - вярно е. Изригнал е вулканът Gunung Raung и е поразбъркал полетите на три летища - Ломбок и Матарам в Югоизточна Ява, третото е това на Бали. Така че предупреждението на Жоро С си е в сила - имайте си едно на ум, ако пътувате към Бали в следващите няколко дни.

Даже в Wikipedia вече са отбелязали изригването, да му се не види! :) А ние се чудехме вчера с жена ми защо е толкова облачно тук и се кани да вали по никое време (средата на сухия сезон). То било вулкан :)

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Защото ме обезкостиха откъм багаж. На летището в Доха нямаше машина за опаковане. :angry:  И куфЕрът ми от Доха пристигна без всичко ценно . :angry: Видях чак в къщи.  Жалвах се, писах, пращах фактури, един месец се води кореспонденция. Накрая - нищо. :mad:

От тази случка - винаги опаковам, поне веднага ще стане ясно дали куфарът е отварян.

 

По принцип грижата за багаШа не е на авиокомпаниите, а на летищните оператори. И всеки полет, също както и всеки кренвирш, си има по два края. В твоя случай съм готов да заложа десетачка, че „изчезването“ е реализирано откъм софийския край. И дори и да приемем, че са те ограбили в Доха, то "Qatar airways" почти* нямат отношение към случката - трябвало е да се обърнеш към DIA (Doha International Airport).

 

 

____________________

* Почти - защото все пак летището в Доха е „домашно“ на катарците и те имат сериозно влияние там. Но така или иначе се налага общуване между авиокомпания и летищен оператор, а това винаги е тегав процес, особено пък в Близкия Изток.

Редактирано от captain_oveur
Връзка към коментар

По принцип грижата за багаШа не е на авиокомпаниите, а на летищните оператори. И всеки полет, също както и всеки кренвирш, си има по два края. В твоя случай съм готов да заложа десетачка, че „изчезването“ е реализирано откъм софийския край. И дори и да приемем, че са те ограбили в Доха, то "Qatar airways" почти* нямат отношение към случката - трябвало е да се обърнеш към DIA (Doha International Airport).

 

 

____________________

* Почти - защото все пак летището в Доха е „домашно“ на катарците и те имат сериозно влияние там. Но така или иначе се налага общуване между авиокомпания и летищен оператор, а това винаги е тегав процес, особено пък в Близкия Изток.

Обърнах се, обърнах се, ама нали разказах! :)

Нашите не са виновни, като кацнахме на нашето летище, багаШът излезе тутакси. А в Доха имахме 3 часа клечане на летището. Абе, баш там си ни обраха, ама вече го забравих. Само дето, намразих катарците и не ги ща вече никакви. ;) ;) ;) Искам да отбележа за протокола, че за всичките години летене с кого ли не, това  еединственият случай, когато са ми отваряли куфара. И си е нормално да ги недолюбвам, макар и малко първосигнално, може и пряко да нямат вина, но  е на тяхното летище.

Ама моето мнение си е твърдо субективно, нека не влияе на останалите. Просто, малко повече внимателност не вреди. :)

Ти ги остави катарците, ами какво да ги правя малайците :unsure: На вчерашното ми гневно писмо се извиниха и рекоха да се обадя по телефона, че да ми кажели предложенията си.

Аз отговорих, че нямам тази възможност да им се обаждам /нейде по света/, ами, да ми изпратят предложенията си в писмен вид на мейла.

Няма ни вест, ни кост. :rolleyes:

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Greeting from Malaysia Airlines.

 

In regards to your email, please be informed we have cancelled your flight booking as per your request. We have forwarded to our respective team for the refund process in full. The refund will take approximately three(3) months or less and will be refunded back to the credit card used to purchase the ticket.

On behalf of Malaysia Airlines, please accept our apologies for all the inconvenience caused.

Thank you.

Warm Regards,

 

 

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.