Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Няма такъв полет въобще от Райън.  А имам продадени билети за него. Изчезнаха преди два-три дни някъде полетите до Единбург. Може да е нещо временно, ама все пак...

Връзка към коментар
15 minutes ago, kakadu said:

Няма такъв полет въобще от Райън.  А имам продадени билети за него. Изчезнаха преди два-три дни някъде полетите до Единбург. Може да е нещо временно, ама все пак...

И в сайта и в приложението ли ги няма полетите? Случвало ми се е понякога приложението да бъгва и да пише няма полет, а дава цена. Дори днес не беше нещо наред. Може от това, че преминават към зимното разписание, кой ги знае кога и какво човъркат.

За кои дати са полетите и от София ли? При мен излизат за януари.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вероятно ровичкат нещо... Полетите се появиха, обаче ПНР не ми го приема, казва, че няма такава резервация.  Дали да пиша нещо и къде или да поизчакам малко?Доста билети имам от lastminute.de, така, че се надявам да се оправят нещата.

Връзка към коментар
21 minutes ago, kakadu said:

Вероятно ровичкат нещо... Полетите се появиха, обаче ПНР не ми го приема, казва, че няма такава резервация.  Дали да пиша нещо и къде или да поизчакам малко?Доста билети имам от lastminute.de, така, че се надявам да се оправят нещата.

През приложението? А и lastminute.de генерира негов си мейл за добавяне на резервацията- не твоя-  трябва да го имаш в мейлите от LM. Така опита ли? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 22.10.2019 г. в 12:13, koliob каза:

Не съм сигурен как трябва да процедираш, защото нямам представа какви герои са и как "правят бизнес" издателите на iCard,  но нормалната практика е да се връщат пари по изтекли карти, а издателят на картата да ти ги даде по нова карта, ако имаш такава, или в брой ако нямаш. 

Айкард върнаха към търговеца обратно сумата, след това търговеца върна към Айкард сумата и ми каза повече да не го занимавам, сега топката отново е в Айкард.

Връзка към коментар
Преди 1 час, vinidj каза:

Айкард върнаха към търговеца обратно сумата, след това търговеца върна към Айкард сумата и ми каза повече да не го занимавам, сега топката отново е в Айкард.

Това звучи доста безсмислено. По-добре е да не им ползваш услугите в бъдеще.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте! Имам нужда от помощ - успявам да изкарам ниски цени на полетите с Opodo - взех два билета. При опит обаче да платя други билети - със същите карти

/Револют и Райфайзен/ , не ми минава плащането. Иска да верифицирам и след като го направя, ми изписва ,че картата може да има някакъв лимит или нещо подобно. Доколкото разбрах картите минават без ограничения....или не? Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? 

Връзка към коментар
преди 13 минути , kari79 каза:

Здравейте! Имам нужда от помощ - успявам да изкарам ниски цени на полетите с Opodo - взех два билета. При опит обаче да платя други билети - със същите карти

/Револют и Райфайзен/ , не ми минава плащането. Иска да верифицирам и след като го направя, ми изписва ,че картата може да има някакъв лимит или нещо подобно. Доколкото разбрах картите минават без ограничения....или не? Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? 

Картите минаваха  без ограничения, но вече не е съвсем така (за някои има, за други не). Най-добре е в момента през PayPal - там все още няма ограничения, но понякога трябва търпение или смяна на лични данни за да тръгне.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , kari79 каза:

Здравейте! Имам нужда от помощ - успявам да изкарам ниски цени на полетите с Opodo - взех два билета. При опит обаче да платя други билети - със същите карти

/Револют и Райфайзен/ , не ми минава плащането. Иска да верифицирам и след като го направя, ми изписва ,че картата може да има някакъв лимит или нещо подобно. Доколкото разбрах картите минават без ограничения....или не? Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? 

Въпросът и отговорът са преместени в тази тема, че нямат общо с шантавите маршрути.

Връзка към коментар

Значи снощи до късно се чудих на същите дати, че познати ще ходят...а сега пък съм в дилема ако реша да ходя дали да дам 10лв или да ги взема за 40лв и да си ползвам кредита 😂

 

А чекирането как става...през оподо ли и багаж/приорити пак ли от там след като не се синхронизира с акаунта в Уиз?

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Ivko каза:

Значи снощи до късно се чудих на същите дати, че познати ще ходят...а сега пък съм в дилема ако реша да ходя дали да дам 10лв или да ги взема за 40лв и да си ползвам кредита 😂

 

А чекирането как става...през оподо ли и багаж/приорити пак ли от там след като не се синхронизира с акаунта в Уиз?

През Opodo багажа е по-скъп, а за Priority не знам дали изобщо има опция там, но тези неща могат да се добавят в сайта на Wizzair като се логнеш в акаунта си (или в акаунта на някой друг) и си потърсиш резервацията с код и фамилия. Чекирането може да стане както в Opodo, така и на сайта (мобилното приложение) на Wizzair, но не бих препоръчал да го правиш в Opodo.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , Ivko каза:

взема за 40лв и да си ползвам кредита

Позвай си кредита да не изтече... 😃😂

 

преди 16 минути , koliob каза:

като се логнеш в акаунта си (или в акаунта на някой друг) и си потърсиш резервацията с код и фамилия

И за Ryanair би трябвало да е така. Сега, ако тръгна за UK мисля така да направя.  

Редактирано от Иван Попов
корекция
Връзка към коментар
преди 6 минути , Иван Попов каза:

И за Ryanair би трябвало да е така. Сега, ако тръгна за UK мисля така да направя.  

 Да но при тях ти остава резервацията в профила, а на уиз не

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Ivko каза:

 Да но при тях ти остава резервацията в профила, а на уиз не

Това за wizz не го знах, че не ти остава в профила. 🤔

 

 

@koliob Много ти благодаря! 😊 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой има ли предложение как да сваля полет на Ryanair от София до Единбург на 20.11 за 1 човек? Днес изобщо не мога да сваля никакъв полет през оподо, през каквото и да е IP...

P.S. - нямам налична Diners карта

Връзка към коментар
преди 9 минути , dorida каза:

Привет! Може ли съвет за схема, намаляваща цена на билет за  вътрешен полет в САЩ. По-конкретно от New York до Buffalo, по отсечката оперират Delta, United и Jetblue.

През сайта на Delta ми излезе 63 долара за 1 април.

Връзка към коментар

Актуалните схеми ги има точно над вашето питане.

 

jetcost.com.au>eDreams /Opodo с Mastercard Debit 

 

viajar.com c Mastercard Viabuy и останалите карти които се разпознават като такава. 

 

 

И двете намаляват с по 30-ина $ на еднопосочен билет,  та двупосочно ще струва около или малко над 200$ за тези дати. 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, stanimir каза:

Актуалните схеми ги има точно над вашето питане.

 

jetcost.com.au>eDreams /Opodo с Mastercard Debit 

 

viajar.com c Mastercard Viabuy и останалите карти които се разпознават като такава. 

 

 

И двете намаляват с по 30-ина $ на еднопосочен билет,  та двупосочно ще струва около или малко над 200$ за тези дати. 

 

Да допълня актуалните схеми

Lastminute.De, Weg.De,Bravofly.Dk или .At с МастерКад Дебит смъква с размяна на имейла или нова карта след 1 ден многократно.Тук една карта може да мине 3-4 пъти на ден, но на следващия я спират.Понякога всичко блокира тук за 1-2 седмици.

BudgetAir.Lv и Vayama.Com коледния линк за БгЕър, като  .Lv имат 15Евро ваучер, а другите 8Долара, но при Ваяма излизат по-добри цени за Аеджеан специално, понякога Ваяма трябва да се внимава вдигат цените с повече от посоченото в бутона многократно минава.

JetCost.Nl-Opodo.Nl с VISA, понякога и по-скъпия вариант без отстъпката е добра цена с Пейпал може тук, за Турските излизаха добри цени.

Opodo.Co.Uk - За Райънеър плюс изчистени бисквитки или ай пи ново многократно

Momondo.Ch - също смъква понякога с Виза Кредит

Viajar или Ar.Jetcost.Com към - Bunq  еднократно минава само

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Взех билет на RyanAir от австралийския jetcost. Както винаги, преди да натисна бутона за плащане, проверих дали цената е вярна - в случая 49 евро. След малко обаче получавам резервацията и виждам, че са взели още 16 Евро за услуга FullFlex!!! В извлечението от картата също пише по-високата цена. В мейла пише:

 

Dear .............,

 

Thank you for booking your trip with us!

 

This email is to confirm that your booking has been successfully processed together with the FullFlex service. 

 

If you have changed your mind about the FullFlex service, you can ask for a refund within the next 14 days. Just write your Booking ID: ................... and request to cancel at withdrawal@en.customer-travel-care.com or BravoNext SA, Vicolo de’ Calvi 2 – CH-6830 Chiasso, Switzerland. Your refund request will be processed free of charge within 24 hours

 

Пуснах им мейл, че искам да анулират тъпата услуга и чакам. Някой с опит по въпроса? 

Връзка към коментар
преди 3 минути , aleksandrina каза:

След натискане на бутона за плащане не излезе ли още един прозорец?

По принцип като влизаме в тези сайтове винаги излизат допълнителни прозорци, които седят минимизирани долу. Не помня да съм чеквала, че избирам нещо допълнително и цената на билета до последно преди извършване на плащане беше 49 евро (79 aud). Големи наглеци!

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.