Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Just now, Яничка said:

По принцип като влизаме в тези сайтове винаги излизат допълнителни прозорци, които седят минимизирани долу. Не помня да съм чеквала, че избирам нещо допълнително и цената на билета до последно преди извършване на плащане беше 49 евро (79 aud). Големи наглеци!

Не, не тези. След натискане на бутона със сумата почти винаги има още един прозорец с разни застраховки и глупости, където бутона с по- ярък цвят е да я потвърдиш, а по "бледия" бутон- да откажеш.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 19 минути , Яничка каза:

Взех билет на RyanAir от австралийския jetcost. Както винаги, преди да натисна бутона за плащане, проверих дали цената е вярна - в случая 49 евро. След малко обаче получавам резервацията и виждам, че са взели още 16 Евро за услуга FullFlex!!! В извлечението от картата също пише по-високата цена. ... Някой с опит по въпроса? 

На мен ми се случи същото нещо с пренасочване от jetcost Австралия към eDreams, ще ти върнат парите, но е неприятно, че трябва да се разправяш.
Аз също бях сигурна, че никъде нищо не съм добавяла, но накрая ми бяха закачили някаква застраховка. Явно им е практика.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Вчера купих билет от тях и понеже ми се случи преди в някой от сайтовете, до последно правих всичко много бавно. Излиза един прозорец с два бутона, като трябва да се натисне "Не, благодаря" или нещо подобно.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 50 минути , Яничка каза:

Взех билет на RyanAir от австралийския jetcost. Както винаги, преди да натисна бутона за плащане, проверих дали цената е вярна - в случая 49 евро. След малко обаче получавам резервацията и виждам, че са взели още 16 Евро за услуга FullFlex!!! В извлечението от картата също пише по-високата цена. В мейла пише:

 

Dear .............,

 

Thank you for booking your trip with us!

 

This email is to confirm that your booking has been successfully processed together with the FullFlex service. 

 

If you have changed your mind about the FullFlex service, you can ask for a refund within the next 14 days. Just write your Booking ID: ................... and request to cancel at withdrawal@en.customer-travel-care.com or BravoNext SA, Vicolo de’ Calvi 2 – CH-6830 Chiasso, Switzerland. Your refund request will be processed free of charge within 24 hours

 

Пуснах им мейл, че искам да анулират тъпата услуга и чакам. Някой с опит по въпроса? 

Споко и на мен се е случвало в бързината.Ще ти върнат сумата

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 50 минути , Яничка каза:

Взех билет на RyanAir от австралийския jetcost. Както винаги, преди да натисна бутона за плащане, проверих дали цената е вярна - в случая 49 евро. След малко обаче получавам резервацията и виждам, че са взели още 16 Евро за услуга FullFlex!!! В извлечението от картата също пише по-високата цена. В мейла пише:

 

Dear .............,

 

Thank you for booking your trip with us!

 

This email is to confirm that your booking has been successfully processed together with the FullFlex service. 

 

If you have changed your mind about the FullFlex service, you can ask for a refund within the next 14 days. Just write your Booking ID: ................... and request to cancel at withdrawal@en.customer-travel-care.com or BravoNext SA, Vicolo de’ Calvi 2 – CH-6830 Chiasso, Switzerland. Your refund request will be processed free of charge within 24 hours

 

Пуснах им мейл, че искам да анулират тъпата услуга и чакам. Някой с опит по въпроса? 

Развитието в отговор на мейла ми към тях:

 

We are just letting you know that we have cancelled your assistance package and processed your refund of EUR15.50 via the original method of payment. It may take several days for this amount to show up in your account.
Thank you for choosing Bravofly!
Kind regards,
Customer Care Team
Bravofly

 

Значи да се има едно на ум с jetcost.com.au --- bravofly, при все че откликнаха бързо и ще рефънднат.

 

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Във viajar  е същото - последния прозорец преди окончателната резервация е за застраховка, като е направено така,че изглежда да има само един бутон, който се натиска неволно, а отказа е едно малко надписче под основния бутон.

Връзка към мнение

Да не ни се карат,че спамим в другата тема,пиша тук.Относно непотвърдените резервации в opodo.uk за - 1 цент - получих мейл да се свържа с оподо.Звъннах на този номер +44 8003683866(през Скайп)  по скоро от интерес,какво ще се случи.Говорих с индийски британец,продиктувах му номерата на резервациите,проверява известно време и ми каза,че до 24 часа ще стане ясно ще ги ъпдейтнат ли или не.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 4 часа, iMari каза:

Да не ни се карат,че спамим в другата тема,пиша тук.Относно непотвърдените резервации в opodo.uk за - 1 цент - получих мейл да се свържа с оподо.Звъннах на този номер +44 8003683866(през Скайп)  по скоро от интерес,какво ще се случи.Говорих с индийски британец,продиктувах му номерата на резервациите,проверява известно време и ми каза,че до 24 часа ще стане ясно ще ги ъпдейтнат ли или не.

Да, същото и при мен, само че контактувах с агент чрез фейсбук страницата им. Казаха ми, че до 24 часа ще има яснота.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

За една от резервациите получих този мейл.Подозирам,че такъв ще бъде отговора и за останалите.Може би,ако се бях свързала с оподо преди да изтекат 24ч,щеше да има някакъв шанс.

Dear Customer,

 

With reference to your flight reservation, we are contacting you to inform you that, while processing your reservation request, the price of your flight fare has changed to currency 15eur.

We operate on a live availability system which means that, as seats are booked, you may see a fluctuation in the prices due to changes in availability. We are unable to guarantee a fare until the reservation is made, payment is successfully completed and tickets are issued.

If you would still like to confirm your reservation or require assistance in making a new reservation, we kindly invite you to contact our Customer Service Centre at earliest convenience on

- United Kingdom: 8000261621  
- Australia: 291995336     
- Rest of the world: +44 8003683866

Once again, thank you for contacting Opodo and we look forward to being of service to you again soon.

Kind regards,

Your Opodo Customer Services Team

Пред

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

След отменен полет получих ваучер за платената сума от Viajar (групата Lastminute, Rumbo, Bravofly). Сега се опитвам да разбера при използване на този ваучер за нова резервация каква цена ще ми калкулира - най-ниската (при плащане със съответната промоционална карта) или "надутата" цена за всички останали. Имате ли някаква идея или опит какво се случва при плащане с ваучер - не съм пробвал, защото подозирам, че направо ще калкулират високата цена?

Връзка към мнение
Преди 1 час, lyubo21 каза:

След отменен полет получих ваучер за платената сума от Viajar (групата Lastminute, Rumbo, Bravofly). Сега се опитвам да разбера при използване на този ваучер за нова резервация каква цена ще ми калкулира - най-ниската (при плащане със съответната промоционална карта) или "надутата" цена за всички останали. Имате ли някаква идея или опит какво се случва при плащане с ваучер - не съм пробвал, защото подозирам, че направо ще калкулират високата цена?

Калкулират високата цена. Похарчих ваучера за резервация на хотел по тази причина.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Като стана въпрос за тези застраховки, да ви споделя един начин за "купуването" на напълно безплатни и редовни билети, който открих наскоро съвсем случайно. За жалост обаче, не работи за билети на всички авиокомпании, и през всички сайтове. Има две необходими и задължителни условия:
1. Авиокомпанията, за която се взима билетът, да има политика за "невъзможна доброволна отмяна/отказ на веднъж купен билет"; и

2. Да се купи през сайт (не директно), който предлага като допълнителни платени услуги "застраховка за отмяна на билет по собствено желание" (обикновено до някакъв срок);  "пълно възстановяване на сумата"; "приоритетно обслужване на клиенти"

 

При мен за първото условие, такава авиокомпания беше VivaAir, която е колумбийският аналог на Ryanair - с едни и същи инвеститори и модел на опериране. От същата група са и сингапурските Tigerair. Вероятно по света има и други (предимно нискоразходни) авиокомпании с такава политика.
Второто условие се покриваше от eDreams/Opodo.

 

Ето накратко и как го открих.

Купих един билет през jetcost.com.au -> eDreams (затова го пиша тук)...с карта, която получава автоматична 3-месечна карантина за покупки във всички сайтове от групата на Opodo. Ако обаче ви е нужен и втори билет, а плащането не може да мине с отстъпката със същата карта? Реших да пробвам пак, и при мен втория път даде отрицателна цена, но без възможност за "плащане". Тогава реших да добавя и някои допълнителни платени услуги (от опит с предишни случаи знам, че понякога така пуска покупката) - застраховка за отмяна по собствено желание, пълен refund, и приоритетно облсужване, за да го докарам поне до + поне някакви центове. Като натиснах плащане обаче, цената съответно се покачи двойно, в сравнение с цената на нормалния билет, тоест калкулира си го по нормална тарифа + екстрите, като плащането вече мина. Но си бях направил скрийн шот за всеки случай, на който ясно се вижда отметката на застраховките и допълнителните услуги, както и цената от 1 и нещо Оз долара.

Около половин час след покупката на втория билет, реших да се свържа със съпорта, и да поискам отмяна на билета и връщане на цялата сума, както е според застраховката за която си бях и платил. Съпорта обикновено е тотална пакистанска мъгла, почват да увъртат, ако въобще разберат за какво е обаждането, но важното е да има регистрирано обаждане в срока, в който се допуска отмяната според условията. После атака по чат и имейли. Ако имате късмет, се разбирате още на ниво оператор, но става и накрая даже през автоматизирания алгоритъм на чат-бота - избира се отмяна, натиска се потвърждаване за отмяна на закупения билет по собствено желание, и връщане на сумата, дори да се изпише, че рефънда ще е само 40% от цената - това е автоматичен шаблон, след това отмяната като се свърже с конкретния билет, и купената опция за пълен рефънд им светне, връщат цялата сума. При мен даже беше на две части - първо тези 40%, след още 3-4 дена и остатъка до 100%.
След това вече като пробвах да си купя билета през други сайтове, и дори през официалния на авиокомпанията, винаги излизаше надпис, че на това име вече има билет за същата дата, затова е невъзможно да се купи отново. Обаждах се и на съпорта на VivaAir, те потвърдиха, че при тях няма такова нещо като отмяна на билет. Аз ако съм искал ще летя, ако искам няма, но веднъж купен, билетът си остава напълно редовен в тяхната система, и никой повече не може да го отмени.

 

И тук идва тънкият момент - че въпреки "отмяната", която направих през Оподо, и върнатата 100% платена сума, билетът си остава напълно валиден и годен за ползване, именно заради споменатата политика на авиокомпанията - за невъзможност за отмяна на веднъж платен и купен билет.
След това го проверявах по ПНР през ден до самия полет - винаги си излизаше на техния сайт.

Така случайно открих начина, и летях в едната посока от Cartagena до остров San Andres - напълно безплатно 🙂 

  • Харесвам 16
  • Шок 1
  • Благодаря 1
  • Браво 11
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

В процес съм на планиране на едно Лапландско семейно пътешествие за Януари та да си питам: Има ли някой сайт, който да сваля от цените на Norvegian u Finnair? Разполагам само със скромните Виза Електрон, Виза кредит и Мастеркард.

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Някой да има идея, защо не мога да платя в Сембо по схемата на @koliob? Пробвах всичко, което е по възможностите ми, сменях браузери, мрежи, айпита дори и винаги ми отхвърля плащането, сигурно 50-т пъти пробвах всякакви варианти.

Връзка към мнение

  Това е написал @koliob в другата тема:

Цитат

Плащането е с Eurocard, но като се избере Eurocard и се плати с каква да е Mastercard - отстъпката си остава и плащането минава без проблем.

 

Преди 1 час, Звелина каза:

Някой да има идея, защо не мога да платя в Сембо по схемата на @koliob? Пробвах всичко, което е по възможностите ми, сменях браузери, мрежи, айпита дори и винаги ми отхвърля плащането, сигурно 50-т пъти пробвах всякакви варианти.

С Мастър пак ли не става?

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 2 часа, Mistela каза:

От къде да си купя, къде да маркирам че искам да си купя ваучер? Отивам към купуване на билет но никъде не ми предлага да купя ваучер ?

Аз не мога да кажа, питай някой отработил тези схеми.

Връзка към мнение

 А някой дали може да предложи някаква схема с която да ми излезе  - защото прегледах бая и нямаше почти нищо налично никъде освем нещо от рода на2-3 евра

по евтино озоването в Бруксел в понеделник ( тиест тряхва пристигна там на 6 ти )

 

 

Връзка към мнение
преди 10 часа, Stryper каза:

За ваучерите на vayama - на една от стъпките предлага допълнилна услуга срещу заплащане - за 19 долара, намаление от 30 долара при следващ полет и за 23 долара - намаление 40.

Това са ваучерите. Ако избереш обикновена услуга трябва да получиш ваучер за 8 USD

След колко време се получава потвърждението за билет и ваучер? Направих покупка, парите са дръпнати, но все още нямам никакъв e-mail?

Връзка към мнение

@Mistela,пиша тук да не ни се карат в другата тема 🙂

Досега май не съм получавала мейл с потвърждение от ваяма,а имам доста покупки.Обикновено потвърждението с PRN кода може да го видиш в профила ти,там се появява и кода за 8$.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 3 минути , Doctor Who каза:

Директно еднопосочно търсене за двама в www.opodo.es и плащане с Visa Entropay води до отстъпка около 60 %.

Цената  в сайта на Рйаън е 29.99 евро.

 

image.png.9fedec627baf52f67ccb56c0c3b914d5.png

image.png.3ed25eaeeb2b430a7ce8af0f6f5afceb.png

 

sshot-2020-01-03-[13-06-31].jpg

Връзка към мнение
преди 4 минути , vinidj каза:

 

sshot-2020-01-03-[13-06-31].jpg

Да, тази информация е известна.

Ако не се лъжа издадените карти важат до срока си на валидност и такива карти се издаваха в миналата година.

 

Нерядко минават карти, които се разпознават като такива.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.