Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 14 минути , Фичо каза:

Сигурно е ставало дума - някой да е откривал email на opodo ?

Аз единствено през чата им във фейсбук съм успявал да се свържа и отговаряха що годе бързо.Други контакти май няма

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

А на телефона им:
Opodo Contact Number: 0800 026 1621
как би било най-икономично да се свържа, защото предполагам може да си отвися в чакане, а въобще не е ясно дали ще имам положителен резултат (refund) от този разговор ...

Връзка към коментар
преди 4 минути , Фичо каза:

А на телефона им:
Opodo Contact Number: 0800 026 1621
как би било най-икономично да се свържа, защото предполагам може да си отвися в чакане, а въобще не е ясно дали ще имам положителен резултат (refund) от този разговор ...

Купи Viber Out кредит за ~5 евро и ще ти стигне за доста време. Звънни на английския номер: +442076602215. С малко късмет, ще се свържеш с БГ офиса, който ги обслужва. Няколко пъти говоря вече с тях/eDreams, свързването до сега е било винаги много бързо.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Фичо каза:

А на телефона им:
Opodo Contact Number: 0800 026 1621
как би било най-икономично да се свържа, защото предполагам може да си отвися в чакане, а въобще не е ясно дали ще имам положителен резултат (refund) от този разговор ...

През скайп, Вайбър тия безплатните номера са си безплатни. За щатските съм сигурен, вероятно и други...

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Копирам част от техен мейл:

If you would still like to confirm your reservation or require assistance in making a new reservation, we kindly invite you to contact our Customer Service Centre at earliest convenience on

- United Kingdom: 8000261621  
- Australia: 291995336     
- Rest of the world: +44 8003683866

Звъннах на последният(в UK) номер през Скайп и за 8м и 30 сек струваше 50-60 евро цента.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Получих мейл от Edreams,с който ми предлагат две бонус опции като Prime член:

1079958894_.png.5b79cdfab212df419eb99a2746845a9d.png

Или 20 евро отстъпка от следващ полет или безплатно удължаване на членството с 4 месеца.Това последното звучи много добре,но... малко по-надолу със ситен шрифт уведомяват за следното:

* Oferta válida hasta el 11/05/2020. Indica tu elección antes de esta fecha. Una vez finalizado este plazo, ya no podrás reclamar el cupón de 20 € para tu próximo vuelo, ni ampliar tu suscripción gratis durante 4 meses. Si eliges la opción "Prime gratis durante 4 meses más", tu suscripción se ampliará automáticamente por 4 meses más en base a la fecha de renovación inicial. Posteriormente se renovará de manera automática por 12 meses por 54,99 €, a menos que solicites la cancelación de tu suscripción antes de la fecha de renovación.

 Т.е. ако избереш опцията за 4 месеца гратис,след това абонамента автоматично ще бъде подновен за една година и трябва да платиш нови 54,99 евро.Честно казано edreams Prime е една от най-добрите инвестиции,които съм правила.Макар да го ползвах активно само 7 месеца,като отстъпките не бяха постоянни,а периодично се появяваха,пак неколкократно избих таксата от 55евро,че и зарибих и мои близки,които също са много доволни.Но предвид ситуацията се чудя как да постъпя.В следващата година и половина едва ли да може да се пътува така свободно.Освен това в последният си пост Koliob предупреди,че има голяма вероятност посредниците да фалират.

Как мислите?

 

Връзка към коментар
преди 21 минути , Мари Николова каза:

 

 Т.е. ако избереш опцията за 4 месеца гратис,след това абонамента автоматично ще бъде подновен за една година и трябва да платиш нови 54,99 евро.

 

Все пак, доколкото схващам :  
"a menos que solicites la cancelación de tu suscripción antes de la fecha de renovación." 
ще можеш да се откажеш и да не плащаш, ако го заявиш изрично преди дата за автоматично подновяване. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 34 минути , Мари Николова каза:

Получих мейл от Edreams,с който ми предлагат две бонус опции като Prime член:

1079958894_.png.5b79cdfab212df419eb99a2746845a9d.png

Или 20 евро отстъпка от следващ полет или безплатно удължаване на членството с 4 месеца.Това последното звучи много добре,но... малко по-надолу със ситен шрифт уведомяват за следното:

* Oferta válida hasta el 11/05/2020. Indica tu elección antes de esta fecha. Una vez finalizado este plazo, ya no podrás reclamar el cupón de 20 € para tu próximo vuelo, ni ampliar tu suscripción gratis durante 4 meses. Si eliges la opción "Prime gratis durante 4 meses más", tu suscripción se ampliará automáticamente por 4 meses más en base a la fecha de renovación inicial. Posteriormente se renovará de manera automática por 12 meses por 54,99 €, a menos que solicites la cancelación de tu suscripción antes de la fecha de renovación.

 Т.е. ако избереш опцията за 4 месеца гратис,след това абонамента автоматично ще бъде подновен за една година и трябва да платиш нови 54,99 евро.Честно казано edreams Prime е една от най-добрите инвестиции,които съм правила.Макар да го ползвах активно само 7 месеца,като отстъпките не бяха постоянни,а периодично се появяваха,пак неколкократно избих таксата от 55евро,че и зарибих и мои близки,които също са много доволни.Но предвид ситуацията се чудя как да постъпя.В следващата година и половина едва ли да може да се пътува така свободно.Освен това в последният си пост Koliob предупреди,че има голяма вероятност посредниците да фалират.

Как мислите?

 

Като се абстрахираш от всички потенциални рискове, които вече изброи - много е възможно да няма повече големи отстъпки като преди или да са толкова нарядко, че инвестицията да не си заслужава. Посредниците също имат да избиват сериозни загуби, а eDreams в ролята на едни от най-големите вероятно са се нагълтали най-много покрай кризата. Аз лично никога не бих се ангажирал с какъвто и да е абонамент в момента.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

E то е безплатно, като инвестициите в Уиз. Накрая пише, че можеш да се откажеш от автоматичното подновяване, иначе да, аз не бих се абонирал с пари за още една година, без да знам дали ще оцелеят

Връзка към коментар
преди 2 часа, Мари Николова каза:

* Oferta válida hasta el 11/05/2020. Indica tu elección antes de esta fecha. Una vez finalizado este plazo, ya no podrás reclamar el cupón de 20 € para tu próximo vuelo, ni ampliar tu suscripción gratis durante 4 meses. Si eliges la opción "Prime gratis durante 4 meses más", tu suscripción se ampliará automáticamente por 4 meses más en base a la fecha de renovación inicial. Posteriormente se renovará de manera automática por 12 meses por 54,99 €, a menos que solicites la cancelación de tu suscripción antes de la fecha de renovación.

преди 2 часа, Фичо каза:

Все пак, доколкото схващам :  
"a menos que solicites la cancelación de tu suscripción antes de la fecha de renovación." 
ще можеш да се откажеш и да не плащаш, ако го заявиш изрично преди дата за автоматично подновяване. 

Ами мисля,че точно тук е уловката.Датата на преподновяването официално е точно 12 мес. от покупката.А тези четири месеца са бонус. В  общите условията има следният текст:

Al final de cada periodo de suscripción, ésta se renovará automáticamente por sucesivos periodos de 12 meses (siempre que no se indique algo diferente en la Website y en el correo electrónico de confirmación durante la primera compra con eDreams Prime)

Ако съм купила Прайм на 15.06.19г,датата на която трябва да се преподнови е 15.06.20г.Защото нищо друго не е упоменато нито на сайта им,нито на мейла потвърждаващ първоначалната покупка на Прайм.Т.е.тези допълнителни 4 месеца до 15.10.20г са бонус,който аз приемам,но който може само да измести напред ангажимента ми към тях да преподновя абонамента си след 15.06.20г.,но не го отменя.

 

Пък може и аз да съм твърде подозрителна 🙂

 

Всъщност,някой друг с Прайм получавал ли е такъв мейл?

 

Връзка към коментар

Писах на Edreams относно офертата им за 4 месеца гратис и дали ако приема ще мога да се откажа от членството си малко преди те да изтекат.Отговориха ми кратко и без много обяснения,че датата на преподновяване е тази,на която изтичат 12те месеца(или 15.06.20г от горният пример) и ако не искам да платя за още една година да се свържа с тях преди нея.Както си и мислех в 4те месеца явно има уловка.Имайте го предвид,ако получите подобен мейл.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Преди почти 3 месеца бях закупил билети на Czech Airlines от Прага до Париж за август през коледния линк на vayama. Тъй като в този ден купувах още доста билети, не обърнах внимание дали на всички имам издадени e-tickets. Излезе ми номер на резервация,  получих потвърждение от авиокомпанията, проверих всички пърници и всичко беше наред.

Преди няколко дни реших да видя как стои въпросът с канселиране/презаверка на полетите и установих, че в сайта на авиокомпанията няма такава резервация. Нямам никакъв друг мейл от тях и след това проверих резервацията във vayama, където видях, че няма издаден ел. билет и съветват да се свържа с тях, ако няма такъв до 12 часа след плащането. 
Писах имейл и на vayama, и на Czech airlines, но до момента нямам отговор. Случвало ли се е подобно нещо на някой друг и дали имате идеи как мога да си върна парите, платени за тези билети, които даже не съществуват явно?

Връзка към коментар
преди 4 часа, valentin_st каза:

Преди почти 3 месеца бях закупил билети на Czech Airlines от Прага до Париж за август през коледния линк на vayama. Тъй като в този ден купувах още доста билети, не обърнах внимание дали на всички имам издадени e-tickets. Излезе ми номер на резервация,  получих потвърждение от авиокомпанията, проверих всички пърници и всичко беше наред.

Преди няколко дни реших да видя как стои въпросът с канселиране/презаверка на полетите и установих, че в сайта на авиокомпанията няма такава резервация. Нямам никакъв друг мейл от тях и след това проверих резервацията във vayama, където видях, че няма издаден ел. билет и съветват да се свържа с тях, ако няма такъв до 12 часа след плащането. 
Писах имейл и на vayama, и на Czech airlines, но до момента нямам отговор. Случвало ли се е подобно нещо на някой друг и дали имате идеи как мога да си върна парите, платени за тези билети, които даже не съществуват явно?

Първо идва потвърждение, че са приели заявката и след около минути и самия билет. Ако няма билет, влез в профила във Ваяма да видиш какво е положението и им пиши.Понякога номера на резервацията и този с авиокомпанията е различен.Може да се звънне и по телефона директно на авиокомпанията да го намерят ако го има.

Връзка към коментар

Има 2 не особено коректни начина да излезеш на плюс от отменените полети.

1. При резервация през посредник и плащане с Пейпал с Бг Еър - променяш си датата директно с Бг Еър за друга в бъдещето, а искаш през Пейпал връщане на сумата, така на посредника излиза No Show и ги поискваш в Пейпал ти ги връщат там и летиш.

2. При резервации с Райънеър купени през Rumbo, LastMinute , Bravoly се взема ваучер от Райън и се иска ваучер и от посредника 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Tani каза:

Сега като купиш  дава ли  8$?

Не, вече не дава $8 и освен това за купон от $40 услугата, която се доплаща вече струва 30, вместо 23 както беше...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 8 минути , stoyan.gotsev каза:

Не, вече не дава $8 и освен това за купон от $40 услугата, която се доплаща вече струва 30, вместо 23 както беше...

А имаш ли наблюдение дали ако в момента вземеш $30 услугата все още дават купон за $40? Защото купонът вече отсъства от "екстрите" на сървиз пакета, а преди изрично го пишеше.

Връзка към коментар
преди 10 минути , Георги Матеев каза:

А имаш ли наблюдение дали ако в момента вземеш $30 услугата все още дават купон за $40? Защото купонът вече отсъства от "екстрите" на сървиз пакета, а преди изрично го пишеше.

Преди 2-3 седмици като купувах и установих, че са качили цената на 30 в екстрите си пишеше изрично, че дават 40 долара купон. Аз обаче не взех тази екстра, а предпочетох да си издумкам двата оборотни 40-доларови, понеже няма вече перспектива да ги кътам за вбъдеще. Явно за последните седмици има промяна.

преди 4 минути , Petinam каза:

Имам полет купен от bravofly с Раян, който е канселиран. Но в сайта на bravofly ми стои потвърден. Към кого да се обърна за рефънд - Раян или бравофлай? И къде? Телефон/мейл?

Най-голям шанс за успех е да си попълниш формуляра за получаване на ваучер за Раян или направо им пиши в чата. От бравото нищо няма да видиш, така че ваучера е добра алтернатива в тоя случай.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , stoyan.gotsev каза:

Най-голям шанс за успех е да си попълниш формуляра за получаване на ваучер за Раян или направо им пиши в чата. От бравото нищо няма да видиш, така че ваучера е добра алтернатива в тоя случай.

А като попълвам бланката на Раян слагам мой си имейл ли или този от резервацията? 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.