Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

7 minutes ago, Ivko said:

 

 До колкото виждам сайтовете rumbo.es lastminute.es и bravofly.es са едно и също нещо. Това означава ли,че регистрация в един от сайтовете важи и за останалите?

Да- така се оказа. Аз си правих регистрация в lastminute.es и сега успях да вляза в rumbo.es

Редактирано от aleksandrina
  • Шок 1
Връзка към коментар

Веднага си правя ,че до момента си видях покупките и от тези три сайта имам 10 покупки вече и съм изпуснал привилегиите 😂 . А ако сега се регистрирам и си вкарам съществуващи резервации дали ще се поавят?

Връзка към коментар
3 minutes ago, Ivko said:

Веднага си правя ,че до момента си видях покупките и от тези три сайта имам 10 покупки вече и съм изпуснал привилегиите 😂 . А ако сега се регистрирам и си вкарам съществуващи резервации дали ще се поавят?

Те сами ще ти излязат. Ако искаш влез на сайта.com за да е на английски, а не на испански.

Rumbo.jpg

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Хм не помня кога съм се регистрирал, но въведох данни и ми излезна профила 😂 и да излезнаха ми настоящите и минали регистрации и във всички сайтове се виждат

Редактирано от Ivko
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 23 часа, aleksandrina каза:

Имам такъв от lastminute.es за рождения ми ден, условията му са същите, датат обаче е до 12.03. Днес пробвах- още си работи и сумата беше 1/3 от 100€- сработи.

@Таньо, да не би да имаш РД днес? 😄

 А къде си въвела данните за раждане,че аз като ида на профил и няма за дата на раждане или те я имат от резервациите където си въвеждал датата?

Връзка към коментар
1 minute ago, Ivko said:

 А къде си въвела данните за раждане,че аз като ида на профил и няма за дата на раждане или те я имат от резервациите където си въвеждал датата?

Май при регистрацията ги въвеждах... Сега не ги виждам в My profile. 🤔

Връзка към коментар

Току-що, докато ви чета, си направих акаунт в lastminute.com

Ехе-е-е-е, имам над 20 резервации.

От всяка поне 10 евро намаление.

Много имам да Ви ( @Георги Матеев, @Таньо, @koliob, …)   черпя .

:good::biggrin:

В момента, aleksandrina каза:

Май при регистрацията ги въвеждах... Сега не ги виждам в My profile. 🤔

При регистрацията не ми ги поиска, но нали при някои билети се въвежда и дати на раждане. Да не ги взимат от там.

 

Редактирано от ven62
  • Харесвам 2
  • Браво 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
2 minutes ago, ven62 said:

Току-що, докато ви чета, си направих акаунт в lastminute.com

Ехе-е-е-е, имам над 20 резервации. 

От всяка поне 10 евро намаление.

Много имам Ви ( @Георги Матеев, @Таньо, @koliob, …)   черпя .

:good::biggrin:

За РД пращат 20€ код.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , aleksandrina каза:

Май при регистрацията ги въвеждах... Сега не ги виждам в My profile. 🤔

 Да въвеждат се тогава и явно от там ги имат. Ще изчакам до след два месеца да видя какво ще получа за моя 😂

Връзка към коментар
5 minutes ago, ven62 said:

:good::biggrin:

При регистрацията не ми ги поиска, но нали при някои билети се въвежда и дати на раждане. Да не ги взимат от там.

Сещам се, че когато се регистрирах стояха данните на мъжò, но ги смених с моите.

А моята регистрация беше ден преди рождения ми ден.

Редактирано от aleksandrina
Връзка към коментар
преди 3 минути , ven62 каза:

Току-що, докато ви чета, си направих акаунт в lastminute.com

Ехе-е-е-е, имам над 20 резервации.

 

 Аз не помня кога съм се регистрирал, но при опит ми изписа, че имейла е вече регистриран та си вкарах само обичайната парола и взех, че влезнах

Връзка към коментар

Здравейте, надявам се въпросът ми да не е твърде офф-топик и лаишки, но любопитството ме гложди.

 

Няколко пъти вече се възползвах от по-ниските цени през различните посредници, най-вече холандската и австралийската версии на jetcost (благодаря на споделилите - спестих немалко пари!).

 

Може би е обяснявано преди, но не намерих отговор на въпроса си - как се постигат тези цени? Защо варират между различните версии на сайта и според различните типове карти, които се използват? Кой поема разликата спрямо официалния провайдър на услугата и по-ниската цена, която заплащаме? 

Редактирано от super_sunshine
Връзка към коментар

И ние не знаем със сигурност, но предполагам, че имат някаква част от бюджета за реклама, който се изразходва по този начин -за намаления, които се получават като минеш през друг сайт.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

@super_sunshine

 

Въпроса е коментиран, но най-често срещания отговор е, че картоиздателите рекламират картите си и по този начин - като позволяват отстъпки в определени сайтове. Отстъпките важат докато бюджета се изчерпи и затова не случайно понякога след само след два закупени билета отстъпка няма. Друг отговор е, че сайтовете продаващи билети имат договори с картоиздатели в горния дух - лого на сайта, общи реклами, брандирани карти и т.н.

Нерядко при закупуване на пакет - билет + хотел има отстъпка като хотела рекламира определена карта.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, neuromancer каза:

И ние не знаем със сигурност, но предполагам, че имат някаква част от бюджета за реклама, който се изразходва по този начин -за намаления, които се получават като минеш през друг сайт.

.... и не само , разликата ( а и печалба остава) се избива и от всички допълнителни услуги ,които се предлагат : различните там застраховки, продажби на места и т.н.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Приятел за първи път взема билет през rumbo.es за Мадрид с КК на Уиз средата на месеца и още тогава са му дръпнали 1 евро, но не обърнал внимания, но днес са му дръпнали още 15 евро и след като ми показа към кого е направено плащането потърсих в нета за този сайт и се оказа, че това е някаква услуга при която срещу месечна такса от 15 евро ползваш уж отсъпки в разни сайтове. С дребен текст го имало накрая на полупката в rumbo.es и той явно не е видял и се е съгласил и до колкото прочетох сега трябва да им се обади или да пише имейл с отказ и да му върнат парите?!

 

 

B5557E94-DD31-4380-AD29-DC468F1C2080.jpeg

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Ivko каза:

С дребен текст го имало накрая на полупката в rumbo.es и той явно не е видял и се е съгласил и до колкото прочетох сега трябва да им се обади или да пише имейл с отказ и да му върнат парите?! 

 

 

B5557E94-DD31-4380-AD29-DC468F1C2080.jpeg

Закачи снимка или копирай текста тук.

Ако е нова уловка ще е полезно да я разчепкаме.

 

Иначе нека пише до сайта. В Европа можеш да се откажеш от покупка/услуга в 14 дневен срок без много обяснения, а за румбо конкретно имаме  и информация за продадена застраховка, чиято сума после беше възстановена - на @EliDion .

Връзка към коментар
преди 7 минути , Таньо каза:

Закачи снимка или копирай текста тук.

Ако е нова уловка ще е полезно да я разчепкаме.

 То реално е било, като реклама в сайта на румбо няма общо със самия сайт. В самия сайт където дадох линк има снимки на тези текстове и той като му ги показах се е сетил,че след покупката накрая е потвърдил нещо.Оказва се, че когато правите онлайн покупка, след като сте приключили с плащането, ви се представя този малък текст, който е началото на процеса:

 

privilegios.jpg

 

Ако натиснете продължи, ще получите този формуляр. Той е пропуснал частта от текста, където съобщават, че ще ни таксуват 15 евро на месец:

 


Selection_00176.jpg

 

В текста се казва още: "По принцип услугата е законна. Това е "шопинг клуб", който предлага отстъпки срещу заплащане на месечна такса. Той присъства в десетки уебсайтове, включително:

 

  • ALSA
  • Edreams
  • Electrocosto
  • FNAC
  • Grupalia
  • Interflora
  • PCComponentes
  • Privalia
  • Telepizza
  • Ticketea
  • Ticketmaster
  • Vueling
Редактирано от Ivko
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , Таньо каза:

Иначе нека пише до сайта. В Европа можеш да се откажеш от покупка/услуга в 14 дневен срок без много обяснения

 То тъпото е,че той е купил билета още на 28.02 и още тогава явно е 'активирал' услугата и на 14.03 е видял 1евро дръпнато, но не обърнал внимание до днес когато са дръпнали цели 15 евро. Сега ще се обадим направо да видим какво ще стане. Седалището е в Мадрид на тази 'фирма'

Редактирано от Ivko
Връзка към коментар
преди 3 минути , Ivko каза:

 То реално е било, като реклама в сайта на румбо няма общо със самия сайт. В самия сайт където дадох линк има снимки на тези текстове и той като му ги показах се е сетил,че след покупката накрая е потвърдил нещо.Оказва се, че когато правите онлайн покупка, след като сте приключили с плащането, ви се представя този малък текст, който е началото на процеса:

 

privilegios.jpg

 

Ако натиснете продължи, ще получите този формуляр. Той е пропуснал частта от текста, където съобщават, че ще ни таксуват 15 евро на месец:

 


Selection_00176.jpg

Винаги има общо със сайта. 🙂

 

Тази схема излизаше преди време, когато дебитна карта МС се регистрираше като мастерпас - малко след потвърждението за успешна регистрация.

Трябва да се внимава!

преди 1 минута , Ivko каза:

 То тъпото е,че той е купил билета още на 28.02 и на 14.03 е видял 1евро дръпнато, но не обърнал внимание до днес когато са дръпнали цели 15 евро.

За съжаление стъпката на изтеглянията съвпада с тези 14 дни, за които говорих.

Да пише в сайта и да се отказва от "услугата", но почти е сигурно , че тези пари няма да бъдат върнати.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 26.03.2019 г. в 14:10, Ivko каза:

 

 До колкото виждам сайтовете rumbo.es lastminute.es и bravofly.es са едно и също нещо. Това означава ли,че регистрация в един от сайтовете важи и за останалите?

 

На 26.03.2019 г. в 14:16, aleksandrina каза:

Да- така се оказа. Аз си правих регистрация в lastminute.es и сега успях да вляза в rumbo.es

 Сега се логнах по същия начин и в сайта viajar.com, който се оказа, че и той е към тях, но за жалост картата с която е отсъпката е точно тази напоследък коментирана N26

 

П.С. Следя полет софия-барселона за август месец онзи ден беше 35 евро при ryanair rumbo.es ми го намаляше за един човек на 23 евро ,а при двама на 30 евро/човек. Вчера билета стана 45 евро, а днес е 30 евро, но като избера за един човек си ми дава реалната цена 30 евро намалена на 16, а като избера за двама ми дава цената, която беше вчера 45 евро и ми намаля на 30 евро, която цена реално е в момента директно от ryanair 🤔🧐 шантава работа...

Редактирано от Ivko
Връзка към коментар
преди 4 часа, Таньо каза:

Винаги има общо със сайта. 🙂

 

Тази схема излизаше преди време, когато дебитна карта МС се регистрираше като мастерпас - малко след потвърждението за успешна регистрация.

Трябва да се внимава!

За съжаление стъпката на изтеглянията съвпада с тези 14 дни, за които говорих.

Да пише в сайта и да се отказва от "услугата", но почти е сигурно , че тези пари няма да бъдат върнати.

 Обадихме се и всичко е наред излезна им за въпросната регистрация и казаха,че до 24ч ще получат имейл с потвръждение за отписване от услугата и до 2-4 дена ще си получи парит

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 50 минути , bimbo каза:

По-изгодно ли е да добавя приоритет и/или чекиран багаж , докато резервирам през Румбо?  Или да го добавя после през приложението на Райън?

Приорити и чекиран 10кг не могат да се адват при резервация през rumbo, но цената им аднати после в Раян е една и съща.

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.