Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 9 минути , iampetko каза:

Точно. Пробва ми се дали могат да се свалят още надолу. 😄

За анулацията - нямам идея. През румбо са купуване началото на Април, писмо от тях, че са анулирани - не. Съвсем случайно проверих сега и видях, че всичко е анулирано, макар и платено. Та сега се разправях с безполезният Live Chat на Раян, за да си върна парите (по всички резервации да дойдат в една карта, че за едната сме двама човека, и общо стават 6 резервации, с 4 различни карти).

 А това в профила ти на Раян ли го видя или на ръмбо /ако имаш/, че аз билетите където съм вземал с моя имейл си ги имам резервациите в акаунта на ръмбо, но другите с друг имейл не.

Връзка към коментар
преди 2 минути , Ivko каза:

 А това в профила ти на Раян ли го видя или на ръмбо /ако имаш/, че аз билетите където съм вземал с моя имейл си ги имам резервациите в акаунта на ръмбо, но другите с друг имейл не.

В Раян. :\

Връзка към коментар
Йосиф Милчов

При мен март месец мина плащане в Ръмбо, след промяна на адреса за контакти който изискват. Пример - вместо софийския, дадох този на родителите ми на село. Преди това бях пробвал с различна карта, различен мейл и винаги удрях на камък. Накрая ми ми мина през главата да сменя горе споменатия адрес и мина плащането.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А при мен jetcost накрая изписа, че тая карта може да бъде използвана като даваща отстъпка след датата на полета. Предполагам така ограничават купуването на отделни два еднопосочни полета в двете посоки вместо двупосочен, дори и след като е изтекъл тримесечния период.

Връзка към коментар

Вчера стана нещо невероятно от моя гледна точка.

Купувах билет с бгер на една приятелка от Варна до София, като тя ми  беше изпратила данните за карти и пр на снимки.

 

Пробвах се 3 пъти през edreams и един път през opodo, даваше грешки, зависваше и т.н.

Най-накрая мина и даде номер на резервация, като трябваше да се чака за истинската резервация.

Понеже се бях отказал и взе, че мина накрая, звъннах на приятелката ми, за да видя колко точно пари са й взели, понеже няколко пъти се променяше цената и даваше грешки.

 

И дойде голямата изненада, оказа се, че картата й-Револют е била с блокирани онлайн плащания  и имаше 4 опита за взимане на пари и отхвърляния и реално няма никакво плащане.

Въпреки, това,  системата накрая издаде номер на резервация. Казах й да разреши всичко и да чака, бях абсолютно сигурен, че няма да има билет.

След няма и 5  минути издадоха билет и се появи ново успешно плащане в Революта.

Който има късмет, има..аз и с нови карти не съм успявал понякога, а тя със стара и многократно ползвана, че и блокирана успя.  

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Може би поста ми е по-скоро за "Искам да се оплача", но все пак го споделям тук, че има отношение.

 

Thai Lion Air пускат "промоция" като са обявили 50% намаление на всички полети. В началото промоцията стартира с "до 50%", което знаем, е ефимизъм за "вдигаме много шум и се правим, че имаме промоция"

Всичките търсачки даваха отстъпка от повече от 50%, но при плащането излизаше надпис, че "междувременно тарифата е променена" и даваше двойна и отгоре цена.

Върхът беше, като на страницата на авиокомпанията се случваше същото - дава ти една цена, като тръгнеш да плащаш ти дава, че "поради валутни флуктуации и промени в таксите" билета е с нова цена накто новата цена беше двойна (брей да му се не види и превалутирането).

Това ефтин трик на авиокомпанията ли е според вас ли е?  Вече като се опитам да купя билет от сайта дава истинската крайна цена, но в разбивката "билета" излиза наполовина, а таксите и сърчарджовете са двойни....Търсакчите още дават билети с наполовин цена, но нямам нерви да проверявам до плащане. 

Доколко е законна подобна практика?

Връзка към коментар
15 minutes ago, tougherty said:

Здравейте, има ли вариант да се купи чекиран багаж направо при резервация през bravofly или само после направо от авиокомпанията?

Май при всички има, но цената е... Всъщност трябва да се види коя цена е по- добра. При Ryanair например е 25€ по време на купуване на билета (от сайта директно), а после е 40€. В bravofly.com цената гледам, че е 39,80€ на посока.

Връзка към коментар

Add Priority Boarding to all flights and passengers in this booking for just €25.00 per person. 

В сайта на Ryanair е Общо цена 15,00 € за двете посоки...

Just now, Ivko said:

 Приорити и чекиран 10кг не може да се добавят от посредници.

Може. 😉

bravofly.jpg

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , tougherty каза:

Обаче това май е само за RYAN, а на мен ми трябва за GOL. Там я няма тази опция.

За GOL мисля, че по време на покупката или след това цената е същата. Отделно тук се оформя сапунена опера с тия багажи, сега сената гласува, че багажа трябва да влиза в цената, но не знам кога и дали влиза в сила това

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 8 минути , neuromancer каза:

Сега сената гласува, че багажа трябва да влиза в цената, но не знам кога и дали влиза в сила това

Супер. Билетите вече ги взех и при това положение няма да бързам с багажа. Все се надявам до февруари да влезе в сила това мъдро и справедливо решение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 7.06.2019 г. в 14:34, samuraika каза:

Това ефтин трик на авиокомпанията ли е според вас ли е?  Вече като се опитам да купя билет от сайта дава истинската крайна цена, но в разбивката "билета" излиза наполовина, а таксите и сърчарджовете са двойни....Търсакчите още дават билети с наполовин цена, но нямам нерви да проверявам до плащане. 

Доколко е законна подобна практика?

По-скоро неграмотно зареждане на тарифите, от колкото диаболична зла умисъл. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте! За пръв път купувам билет чрез rumbo.es за полет на уиз. Сега искам да си купя място и приорити през сайта на Уиз, но нещо не ми се получава.Има ли някой иея защо ?

Връзка към коментар
преди 43 минути , Дънди каза:

Здравейте! За пръв път купувам билет чрез rumbo.es за полет на уиз. Сега искам да си купя място и приорити през сайта на Уиз, но нещо не ми се получава.Има ли някой иея защо ?

Защото за резервации от посредник при Уиз не може да си аднеш резервацията в акаунта /само при Раян става/ и съответно трябва по време на резервацията от ръмбо да си ги аднеш съответно са на по-висока цена. А защо купуваш билет на Уиз от посредник? Обикновенно ако имаш членство рядко посредник да предложи цена по-ниска от тази с дискаунт?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Ivko каза:

Защото за резервации от посредник при Уиз не може да си аднеш резервацията в акаунта /само при Раян става/ и съответно трябва по време на резервацията от ръмбо да си ги аднеш съответно са на по-висока цена. А защо купуваш билет на Уиз от посредник? Обикновенно ако имаш членство рядко посредник да предложи цена по-ниска от тази с дискаунт?

Не съм аз, на приятел е, той няма членство, и през моя профил намерих резервацията , но дотам... Всъщност дава ми активно да добавя приорити , но накрая не мога да го платя.

А с чекирането как ще станат нещата - ще мога ли поне да го чекирам 48 часа преди полета през сайта на Уиз 🙂 ?

Връзка към коментар
преди 16 минути , Дънди каза:

 Всъщност дава ми активно да добавя приорити , но накрая не мога да го платя.

А с чекирането как ще станат нещата - ще мога ли поне да го чекирам 48 часа преди полета през сайта на Уиз 🙂 ?

 

Опитайте през мобилното приложение да добавите допълнителните услуги, които искате. 

Няма да имате проблем с чекирането онлайн.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Някой да е искал пари обратно от отменен от авиокомпанията полет през edreams скоро? Само звънене по телефона е единствения вариант? Пробвах facebook messenger ботът, тотално безполезен е. А и през интерфейса ако канселирам изглежда ще ме натовари все едно сам си го отменям. 

Връзка към коментар
преди 1 час, Георги каза:

Някой да е искал пари обратно от отменен от авиокомпанията полет през edreams скоро? Само звънене по телефона е единствения вариант? Пробвах facebook messenger ботът, тотално безполезен е. А и през интерфейса ако канселирам изглежда ще ме натовари все едно сам си го отменям. 

Пробвай през twitter. Последно в началото на май получих сравнително бързо парите като им писах там.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз не смятам, че разговорите по телефона в такива случаи и с такива посредници вършат някаква работа, защото трябва някаква комуникация между замесените страни да протече, а това обикновено отнема време... Да не говорим, че може да имат един служител, който в различен ден от седмицата имитира клиентско обслужване по телефона на различен посредник от тази група... 

 

Всякакви други канали често са по-успешни, освен тези на сайта им, преди отговаряха в Tripadvisor, но не знам дали още го правят, имаха и имейли, но и за тях не знам дали ги четат още, че като гледам са преминали на друго ниво на нелегалност криейки се зад разни "тренирани" ботове...  

 

https://www.tripadvisor.com/Profile/edreamse

 

customerservice-en@contact.edreams.com

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.