Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

На 12.06.2019 г. в 10:35, yordanov каза:

 

Опитайте през мобилното приложение да добавите допълнителните услуги, които искате. 

Няма да имате проблем с чекирането онлайн.

През мобилното приложение всичко успях да си добавя.

Благодаря ви!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 22.06.2019 г. в 21:10, Георги каза:

Някой да е искал пари обратно от отменен от авиокомпанията полет през edreams скоро? Само звънене по телефона е единствения вариант? Пробвах facebook messenger ботът, тотално безполезен е. А и през интерфейса ако канселирам изглежда ще ме натовари все едно сам си го отменям. 

В Twitter отговарят бързо и аз чакам един refund ама е рано още да ги търся.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Йосиф Милчов

Някой тук да притежава и ползва карта Bunq. Преглеждайки видях, че ти правят Холандски IBAN, картата е валидна за цял свят, може да се зарежда с банков превод, банкова карта и т.н. Издават карта MC credit при ъпгрейтнатата версия можеш да си поръчаш и карта Maestro. Та ако, някой притежава такава и е ползвал за сайтовете, въпроса ми е дали е разпознава като Виабай или N26? Питам защото издаването и пращането и до адреса в София струва 10 евро, та дали си струва да се платят тези 10 евро, като още едно платежно средство за сайтовете. Благодаря и се извинявам ако се сметне за оф топик. 

Double-cards2x.png

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 12 часа, BlackArt77 каза:

Някой тук да притежава и ползва карта Bunq. Преглеждайки видях, че ти правят Холандски IBAN, картата е валидна за цял свят, може да се зарежда с банков превод, банкова карта и т.н. Издават карта MC credit при ъпгрейтнатата версия можеш да си поръчаш и карта Maestro. Та ако, някой притежава такава и е ползвал за сайтовете, въпроса ми е дали е разпознава като Виабай или N26? Питам защото издаването и пращането и до адреса в София струва 10 евро, та дали си струва да се платят тези 10 евро, като още едно платежно средство за сайтовете. Благодаря и се извинявам ако се сметне за оф топик. 

Double-cards2x.png

Мен не ме одобриха, България била опасна държава. Поискаха адрес в Холандия дори след видеочата - някаква туркиня дебела беше агентката.

Иначе картата изглежда перфектна, че и Маестрото после.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 24 минути , Ilian359 каза:

BTW явно в Холандия Maestro е много популярно, щом и тук ми плащат по-често с холандско, отколкото с българско Maestro.

Факт! 

Дори на места не приемат Виза, но за Маестрото отказ няма!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Йосиф Милчов
6 hours ago, vinidj said:

Мен не ме одобриха, България била опасна държава. Поискаха адрес в Холандия дори след видеочата - някаква туркиня дебела беше агентката.

Иначе картата изглежда перфектна, че и Маестрото после.

Мен ме верихицираха и одобриха само със снимки на ЛК, не стигнах до видео чат. Поръчах карта и я чакам да дойде до 4 юли.  

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Имам един бърз въпрос и мисля да го задам тук, т.к. не мисля, че има смисъл от нова тема. 

 

BudgetAir предлагат добра цена за полет от Santiago до Punta Arenas и обратно за 122 EUR без бегаж. През сайта на LATAM билетът е 130 USD на посока и пише, че таксата за чекиран багаж е 20 USD. С удоволствие бих взел през BudgetAir, но когато погледна информацията за багаж, те не предоставят такава.

 

image.png.2b758bf9479e2900f0d9a93f4e97bffc.png

 

 

image.png.eb74bdd1469478edb9f3d57ec00fd4f5.png

 

Та, въпросът ми е, дали ще мога да добавя чекиран багаж по някакъв начин към този билет след като го закупя? Било то през сайта на ЛАТАМ или по друг начин, някой запознат ли е?

Връзка към коментар
преди 57 минути , П.Кръстев каза:

Имам един бърз въпрос и мисля да го задам тук, т.к. не мисля, че има смисъл от нова тема. 

 

BudgetAir предлагат добра цена за полет от Santiago до Punta Arenas и обратно за 122 EUR без бегаж. През сайта на LATAM билетът е 130 USD на посока и пише, че таксата за чекиран багаж е 20 USD. С удоволствие бих взел през BudgetAir, но когато погледна информацията за багаж, те не предоставят такава.

 

Това не мисля, че е много добра оферта. Преди 6 месеца летях от Пунта Аренас до Сантяго за € 28.00 с JetSMART. Погледни ги, ако искаш. 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 38 минути , Guinness каза:

 

Това не мисля, че е много добра оферта. Преди 6 месеца летях от Пунта Аренас до Сантяго за € 28.00 с JetSMART. Погледни ги, ако искаш. 🙂

115 евро с багаж, но нямат удобни за нас полети на отиване. Евентуално може да вземем само връщане с тях, a отиването с LATAM.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Преди малко резервирах през edreams.es  едни билети, но се получи "глич" 🙂 и при плащането нещо заби, не ме върна в сайта на едреамс, но плащането мина, както и се появи резервацията на мейла(от Райън) /и я добавих в профила ми в Rayanair. Но писмо от едреамс нямам и в профила ми при тях не излиза тази резервация. 

Сега какъв е шансът да го отменят, и да им пиша ли че резервацията е успешна и да не я отменят?

Връзка към коментар
преди 7 часа, georgebg каза:

Преди малко резервирах през edreams.es  едни билети, но се получи "глич" 🙂 и при плащането нещо заби, не ме върна в сайта на едреамс, но плащането мина, както и се появи резервацията на мейла(от Райън) /и я добавих в профила ми в Rayanair. Но писмо от едреамс нямам и в профила ми при тях не излиза тази резервация. 

Сега какъв е шансът да го отменят, и да им пиша ли че резервацията е успешна и да не я отменят?

Нещо подобно ми се беше случило с полет на Air Asia резервиран през Оподо. Плащането мина, но нито ми изпратиха мейл от Оподо, нито пък се появи техен номер на резервация.

Дойде мейл с потвърждение от Air Asia.
Писах тогава на Оподо, за да опиша проблема, но беше доста безполезно, защото те ми искаха техен номер на резервация и т.н., обяснявах няколко пъти, че нямам такъв и се отказах да се занимавам накрая.

 

Впоследствие нямаше проблеми с полетите.

Връзка към коментар

Преди 2 часа закупих билети за мен и дъщеря ми през edreams.ie.Но се оказва,че щерката е ангажирана за датите на пътуването. Има ли опции да канселирам пътуването.Виждам в онлайн банката ми плащането стои като ,,чакащо"

Връзка към коментар

Взех билет от bravofly.de. Плащането мина, ама билета го няма. От Райън. Имам си код за плашанне, имам си и ПНР, има и изтеглени пари. Обаче билета не го намирам в Райън... да чакам ли или да пиша на bravofly?  Къде да видя ПНР билета?

Връзка към коментар
преди 10 минути , kakadu каза:

Взех билет от bravofly.de. Плащането мина, ама билета го няма. От Райън. Имам си код за плашанне, имам си и ПНР, има и изтеглени пари. Обаче билета не го намирам в Райън... да чакам ли или да пиша на bravofly?  Къде да видя ПНР билета?

Би трябвало да си получил имейл с PNR кода и имейл адрес, който са ти генерирали от bravofly за конкретната резервация. С този имейл адрес (не твоя личен, който си посочил при покупката) и PNR кода си правиш проверка на резервацията в Ryan. Като този имейл адрес вече може да го смениш от сайта на Ryan и да добавиш резервацията към профила си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, zhivko7 каза:

...и имейл адрес, който са ти генерирали от bravofly за конкретната резервация.

Е това не го знаех....Всичко  е наред вече. Имам си всичко.

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
преди 18 часа, Myraya каза:

Opodo.no/edream.no при опит за плащане с visa debit, ми изписва, че нямам наличност, а аз имам. Някаква идея защо не ми приема картата?

Оправих проблема и вече се сдобих с билети до Банког и Хо Ши Мин, да кажа какво беше, ако на някой му се случи да не му мине плащането, а да има пари по сметката. Самата банка слага лимити за плащания, но може да си увеличим сами лимита през интернет банкирането, поне за ДСК е така. сега започва организацията. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте, нуждая се от малко помощ свързана с Opodo prime. 

На 31.07 opodo.de ми даде добра цена за 3 билета RVN - LGW, цената беше 144, 66 euro,  накрая на резервацията ми даде, че тази цена е валидна само ако се закупи членство Opodo prime, чиято такса показваше, че е 0 евро. На няколко пъти по време на резервацията ми показа, че таксата е 0 евро. При въвеждането на данните от кредитната карта, отново сверих, сумата беше 144, 66 евро. Платих, но за съжалени ми дръпна от картата 219.65, в тази сума се включва и членството. 

На сутринта се свързах с кол центърът им с опит да канселирам плащането - за съжаление ударих на камък, само с такса. Пробвах през фейсбук, отговаря ти чат бот и нищо смислено не се случва. 

Подадох оплакване в custom care центърът им, получих само известие, че имам оплакване и никаква обратна връзка, 

Междувременно получих фактура за 144, 66 евро цена.

Пробвам с това членство да намеря добри цени на полети, правят големи намаления на нереални цени и излиза по - евтино да си вземеш билетите директно от компанията ( по - скъпи са с 10-15 евро)

Дайде съвет, моля, как да проценирам ?

Благодаря ви.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.