Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Изчезнали са намаленията за Уиз през jetcost->sembo 😞 Дано пак да се появят, помня че веднъж вече ги нямаше за малко, но моите пропаднали планове явно няма да бъдат спасени от тях...

Връзка към коментар
На 22.02.2020 г. в 14:43, PolinaS каза:

Изчезнали са намаленията за Уиз през jetcost->sembo 😞 Дано пак да се появят, помня че веднъж вече ги нямаше за малко, но моите пропаднали планове явно няма да бъдат спасени от тях...

Намаленията не са изчезнали, но не излизат през търсачките. Директно от всички скандинавски версии на sembo като се търси излизат, но трябва да се купува за повече хора и я няма допълнителната отстъпка през търсачките.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Здравейте, 

имам закупени билети до Виена през edreams.es с prime членство. Отиването е с Лауда, а връщането с България Ер. 

Поради непредвидими обстоятелства, пътуването ми трябва да се отложи. За съжаление, билетите сa резервирани чрез най-ниската тарифа и без възможност за безплатна отмяна. Имам няколко въпроса свързани с евентуална промяна на полетите. Надявам се някой от вас да е имал сходен опит и да може да съдейства.

1.Какво ще се случи, ако не се явя и на двата полета или по-конкретно на полета на БГ ЕР? В сайта им пише, че има такса от 50 евро за неявяване на полет.

Свързах се кол центъра на БГ ЕР и те ми предлагат промяна на дата срещу такса от 197лв. Възможно ли е edreams да ми предложи по-ниска цена за промяна на полет, ако се обърна директно към тях? 

2. За полета на Лауда съм си добавил приорити. Ако променя датата на полета срещу такса през сайта на Лауда, дали то ще бъде трансферирано и за новия полет?

3. Има ли E-mail за връзка с edreams в такива случаи?

Връзка към коментар

По точка 

1 - нищо няма да стане

2- не съм го правил,но срещу такса би трябвало и приоритито да прехвърлят

3-имаше някакъв мейл,но мисля,че през фб и туитър става по бързо и лесно или през телефон за 24ч/7 дни

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, valpet каза:

Някаква идея за сваляне на цена на Wizzair🤗

И друг път сме коментирали, че цена по-добра от Wizz Discount с подобни схеми трудно се докарва, а дискаунта най-малкото можеш да го имаш с кредитната карта. Дори да се случи спестяване, то не си заслужава риска да си гърмиш патроните, сиреч картите, за въпросната най-вероятно минимална отстъпка. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, valpet каза:

Някаква идея за сваляне на цена на Wizzair🤗

 

преди 2 минути , Георги каза:

И друг път сме коментирали, че цена по-добра от Wizz Discount с подобни схеми трудно се докарва, а дискаунта най-малкото можеш да го имаш с кредитната карта. Дори да се случи спестяване, то не си заслужава риска да си гърмиш патроните, сиреч картите, за въпросната най-вероятно минимална отстъпка. 

Евентуално с prime на edreams.es

Но си е специфично - брой хора, цени на билети, … и с перспектива за други пътувания/билети, та prime са се "избие" 

Връзка към коментар

Здравейте, търся имейл за кореспонденция с lastminute. Имам купени  билета на различни резервации ( за Райан). За един от билетите Райан казват, че няма платена такса "As I can see there is an unpaid amount which was the German Tax increase". всички билети са за един и съши полет. Много е странно и искам да го проверят, но с телефона не ми се получава. Вися от 14 мин. 

Връзка към коментар
6 minutes ago, atrencheva said:

Здравейте, търся имейл за кореспонденция с lastminute. Имам купени  билета на различни резервации ( за Райан). За един от билетите Райан казват, че няма платена такса "As I can see there is an unpaid amount which was the German Tax increase". всички билети са за един и съши полет. Много е странно и искам да го проверят, но с телефона не ми се получава. Вися от 14 мин. 

Опитайте във Фейсбук. Мейл нямат или е неоткриваем.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 56 минути , atrencheva каза:

Здравейте, търся имейл за кореспонденция с lastminute. Имам купени  билета на различни резервации ( за Райан). За един от билетите Райан казват, че няма платена такса "As I can see there is an unpaid amount which was the German Tax increase". всички билети са за един и съши полет. Много е странно и искам да го проверят, но с телефона не ми се получава. Вися от 14 мин. 

Английски номера:

+44 800 083 4000

+44 871 277 1070

Връзка към коментар
преди 1 час, atrencheva каза:

Здравейте, търся имейл за кореспонденция с lastminute. Имам купени  билета на различни резервации ( за Райан). За един от билетите Райан казват, че няма платена такса "As I can see there is an unpaid amount which was the German Tax increase". всички билети са за един и съши полет. Много е странно и искам да го проверят, но с телефона не ми се получава. Вися от 14 мин. 

Аз два пъти съм се свързвал с тях на  UK телефон 00 44 871 277 1070 независимо от коя версия е резервацията базата им е една. Даже ако звъниш от телефона с който си резервирал директно те намират. Може да се обадиш и на някой от другите им съпорти примерно испанкия или немския и пак на англйски.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Ivko каза:

Аз два пъти съм се свързвал с тях на  UK телефон 00 44 871 277 1070 независимо от коя версия е резервацията базата им е една. Даже ако звъниш от телефона с който си резервирал директно те намират. Може да се обадиш и на някой от другите им съпорти примерно испанкия или немския и пак на англйски.

Пробвам на +44 333 336 2504 и висях 40 мин и се отказах. ще пробвам и този.

Връзка към коментар

Райън са ми канселирали полета, който е през ластминит купен, имам някакво писмо, което и с гугъл преводач не мога да преведа!  Само нещо за 72 часа успях да разбера. Какво се прави в този случай?

Връзка към коментар

Мислех, че се подразбира, че е на испански, нали напоследък през тях минаваха сделките😃

 

Te informamos que la compañía aérea ha cancelado .,,,,,,,y tu itinerario ya no es válido.
 
Si deseas un vuelo alternativo, puedes ponerte en contacto directamente con la compañía aérea en el número 902 051 292. La aerolínea está obligada a ofrecerte asistencia en esta situación.
 
Si deseas solicitar el reembolso, por favor, responde a este correo en un plazo de 72 horas o llámanos al número que encontrarás al final de esta comunicación.
 
Ten en cuenta que:
• Los reembolsos están sujetos a la política de la compañía aérea y, aunque generalmente se calculan en base a una tarifa de ida y vuelta, en ocasiones solo reembolsan el tramo de viaje afectado.
• En caso de no tener noticias tuyas, no se solicitará ningún reembolso a la aerolínea.
• Esta comunicación solo se refiere al vuelo, pero no afecta a cualquier otro servicio que hayas reservado. Cualquier petición para la modificación de los servicios adicionales se regirá por la política tarifaria del proveedor, tal y como se indica en el correo de confirmación.
 
Lamentamos los inconvenientes derivados de esta situación y quedamos a tu disposición para cualquier duda o consulta.
Връзка към коментар

Най-общо това пише:

 

Полета е отменен и ти предлагат да се обадиш директно на компанията, което за мен е голям плюс. В този случай можело да комуникираш и с тях директно. 

 

Ако си искаш парите да отговориш на мейла до 72 часа или да се обадиш на телефона най-долу.

 

После има обяснение от сорта, че в някои случаи може да върнат парите  само за едната отсечка.

Ако не отговориш нищо,  няма да ти върнат нищо.

Последния ред е доста замотан, но гласи най-общо, че мейла е за полета, но не афектира на всичко друго което си резервирала-предполага, става дума за коли и пр екстри. Всички искания за модификация на допълнителните услуги ще се заплащат по тарифите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

През февруари бях закупил двупосочни билети от Милано до Торонто за края на април с ticket.no. Еър Канада отмениха полетите и веднага след като разбрах за това написах на ticket.no мейл, в който искам пълно възстановяване на парите. Мейла го написах в понеделник и днес парите са по сметката ми. Има само една такса от 150 норвежки крони за възстановяването. Комуникацията с тях беше много добра и след всяко мое запитване ми отговаряха доста бързо. За напред определено ще ползвам този сайт за резервации, защото са наистина сериозни.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

С едриймс прайм съм и съм купил билети с дълбока отстъпка спрямо сайта на компанията. Някой връщал ли е или поне да е инициализирал връщане на пари по този начин за отменен полет, може и преди да стане драмата, и каква сума връщат? Ясно е, че членството в прайм няма да го рефънднат, аз и не държа, но сякаш е по-добре да взема ваучер от авиокомпанията на сумата, което edreams са платили за полета, вместо някой светъл ден по-малко кеш от едриймс. 

 

Тъпото е, че ваучерите от авиокомпанията (Jetstar) са доста ограничаващи, трябва да се похарчат до 6 месеца, а пътуването го планирам чак за април догодина. Кой знае какви ще са цените при купуване толкова много напред във времето. 

Редактирано от Георги
Връзка към коментар

Аз имам подобен казус,но полетите ми бяха с Раян и попълних за  форма при тях,която получих по мейла.Раян би трябвало да върнат на едриймс и те на мен,но за сега от последните нямам нищо.Не знам дали кеш или ваучер ще е.

Не знам дали и в случай,че са купени от посредник,авиокомпанията ще ти предложи ваучер.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В lastminute.de вчерашният анулиран полет до Марсилия с Ryanair стои като потвърден. Не намерих опция къде да се обърна към тях за връщане на пари например или ваучер за конкретния полет. Иначе полета е добавен към Ryanair и съответно формата за възстановяване попълнена. Но те ще върнат парите там, откъдето са ги получили- в случая lastminute.de

С тях пък как се процедира? 10-11€ са, но все пак...

Връзка към коментар

@Георги

Ти май скоро си взе членство.Имам спомен,че в условията им беше заложено,че в срок от един месец може да се откажеш от членството,като те ти връщат сумата,но с удържаните пари за отстъпка на билетите,които си купувал.

Не са ми връщали пари при отменен полет,но знам,че Прайм членовете ползват специална линия за съдействие.Подозирам,че говорят само испански.

В предишни разговори с испанския идриймс(тогава нямах членство) процедирах така-казвам на испански,че имам проблем с резервацията,но трудно ще го обясня на испански, затова най-любезно моля да ме свържат с оператор,който говори английски.Получаваше се.Това в случай,че не говориш добре испански,де:)А  за две изречения и Гугъл преводач ще свърши работа.

Ето контактите за Прайм членове:

718927408_.png.83641bcc2bcbd816b8c82aff44b19840.png

Първият номер започващ с 800 трябва да е безплатен за клиенти от ЕС с роуминг(дано не бъркам)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.