Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Всъщност не споменах,че получих мейл за предстоящ полет през юли,който не е отменен,но предполагам,че разпращат подобни мейли на всички:

Dada la situación global actual es posible que tenga preguntas en relación a su próximo viaje a Sofía.
Lo primero y más importante es que esperamos que se encuentren bien usted y los suyos. Sabemos que esta es una situación difícil para todos y continuaremos ayudando a nuestros clientes en todo lo que nos sea posible para responder a esta situación sin precedentes. Ya que estamos recibiendo un número elevado de consultas en nuestra línea directa de atención al cliente Prime nos gustaría ayudarle a encontrar la información que requiera de la manera más rápida posible. A continuación encontrará una lista de las preguntas más frecuentes que esperamos le sea de ayuda.
 

¿Cómo puedo comprobar el estado de mi vuelo?

Puede consultar la información más actualizada sobre su vuelo a Sofía en la web de su aerolínea.

¿Qué ocurre si mi vuelo se ha cancelado?

Recibirá un correo electrónico de su aerolínea o de eDreams con más información. Tenga en cuenta que la mayoría de las cancelaciones suceden cerca de la fecha de partida.

¿Qué hago si quiero cambiar o cancelar el vuelo?

Si quiere cambiar o cancelar el vuelo puede hacerlo en la web de la aerolínea o poniéndose en contacto con ellos directamente. Necesitará el número de referencia de la aerolínea, el cual lo encontrará en el correo de confirmación de eDreams o en el Área Prime de nuestra app.

Encontrará más información en nuestro centro de ayuda al cliente. Sabemos que este es un momento difícil para todos y que sus planes de viaje, ya sea por trabajo o por ocio, son importantes. Pedimos disculpas por el aumento del tiempo de espera; estamos trabajando en mejorar nuestro servicio con opciones más automatizadas que facilitarán la gestión de su reserva.


Saludos cordiales,
El equipo de Atención al cliente de eDreams

 

Не,че отговаря пълно на въпросите,но ако полета ти е отменен,чакаш мейл от Идриймс или АК.Ако ти искаш да правиш промени или да канселираш полет те оставят да се оправяш с АК.

 

Връзка към коментар

Отменени са, но информация няма, а Jetstar твърдят, че ваучерната оферта изтича на 31.03. Почти съм сигурен, че е блъф, защото ако изтече офертата със сигурност трябва да ми върнат пари. Но май като цяло предпочитам да взема ваучерите, защото edreams ще ми върнат поне със 200 евро по-малко, а и нямам идея колко дълга ще е битката там на испански, който ми е на нулево ниво 🙂 Ама рисковете на "тези" сайтове са това, ще играем хорото като сме се хванали 🙂

Връзка към коментар
преди 10 минути , Георги каза:

Но май като цяло предпочитам да взема ваучерите,

В такъв случай, защо не пробваш да се свържеш с АК и както е описано в мейла,който съм копирала,да дадеш кода на резервацията,който си получил в мейла с потвърждението от идриймс.От там вече да кажеш какво искаш.Може да ти съдействат без да е необходимо да минаваш през посредника.

Връзка към коментар
преди 2 минути , Мари Николова каза:

В такъв случай, защо не пробваш да се свържеш с АК и както е описано в мейла,който съм копирала,да дадеш кода на резервацията,който си получил в мейла с потвърждението от идриймс.От там вече да кажеш какво искаш.Може да ти съдействат без да е необходимо да минаваш през посредника.

Да, с това нямам никаква драма. Те самите Джетстар си казват, че ваучер могат да издадат и те, но за рефънд - хипотетично, евентуално, може би, ще трябва да се мине през посредника. 

Връзка към коментар

Аз имах билети закупени с prime за Мадрид- Палма де Майорка в последния момент ги канселираха . Не помня колко беше намалението защото щяхме да пътуваме 5 човека , директно подадох през апликацията на Раян и за 3 дни ми преведоха директно от Раян парите в сметката . А тези от едреамс продължаваха да ме подканват са чекиран . Даже пратиха и имейл да оценя как е било пътуването. 

Сега чакам превод за едни канселирани Мадрид София Мадрид  по същия начин е праим с доста голямо намаление 

Ще пиша когато има развитие

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

преди 7 часа, Julian999 каза:

Аз имах билети закупени с prime за Мадрид- Палма де Майорка в последния момент ги канселираха . Не помня колко беше намалението защото щяхме да пътуваме 5 човека , директно подадох през апликацията на Раян и за 3 дни ми преведоха директно от Раян парите в сметката . А тези от едреамс продължаваха да ме подканват са чекиран . Даже пратиха и имейл да оценя как е било пътуването. 

Сега чакам превод за едни канселирани Мадрид София Мадрид  по същия начин е праим с доста голямо намаление 

Ще пиша когато има развитие

Раян по коя сметка ти ги изплатиха?

В апликацията,която пращат по мейла няма къде да попълниш сметка или к.карта.

В мейла пише,че ще преведат парите по карта/сметка с която е направена покупката.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 4 часа, Branko каза:

 

Раян по коя сметка ти ги изплатиха?

В апликацията,която пращат по мейла няма къде да попълниш сметка или к.карта.

В мейла пише,че ще преведат парите по карта/сметка с която е направена покупката.

По картата защото я имам запазена там.. Дам сега ще видим през формата през емаила какво ще стане

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Julian999 каза:

По картата защото я имам запазена там..

Във идриймс или във Раян профила е запаметена картата?Това,което пишеш е много полезно.В идриймс действително се запаметява картата,с която е платено членството,но имайте предвид,че това се прави основно за да се преподнови автоматично членството след изтичане на 1 година.Имаше надълго описано в условията,как се прекратява членство с едномесечно предизвестие преди изтичане на тази година,иначе се теглят пари от картата за още една година.Би трябвало да те подсетят по мейла,но не разчитам много на това.Поради тази причина платих с виртуална Револют,която после изтрих.Ако връщат пари в идриймс профила е хубаво да знаем,за да актуализираме картите,ако е нужно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 15 минути , Мари Николова каза:

Във идриймс или във Раян профила е запаметена картата?Това,което пишеш е много полезно.В идриймс действително се запаметява картата,с която е платено членството,но имайте предвид,че това се прави основно за да се преподнови автоматично членството след изтичане на 1 година.Имаше надълго описано в условията,как се прекратява членство с едномесечно предизвестие преди изтичане на тази година,иначе се теглят пари от картата за още една година.Би трябвало да те подсетят по мейла,но не разчитам много на това.Поради тази причина платих с виртуална Револют,която после изтрих.Ако връщат пари в идриймс профила е хубаво да знаем,за да актуализираме картите,ако е нужно.

  В апликацията на Раян

Връзка към коментар

Нещо много объркано стана. 

Купил си билети през eDreams prime , които Ryan канселират и ти връщат директно по твоя карта заобикаляйки eDreams? 

 

Каква сума ти върнаха,  заплатената през prime или реалната? Логично трябва да е реалната, ако не се минава през посредника, но дали е така в действителност ? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , stanimir каза:

Нещо много объркано стана. 

Купил си билети през eDreams prime , които Ryan канселират и ти връщат директно по твоя карта заобикаляйки eDreams? 

 

Каква сума ти върнаха,  заплатената през prime или реалната? Логично трябва да е реалната, ако не се минава през посредника, но дали е така в действителност ? 

Да точно така и реалната цена

Screenshot_20200327-120140~2.png

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 4 часа, Julian999 каза:

Да точно така и реалната цена

Screenshot_20200327-120140~2.png

След покупката на билетите от eDreams добавял ли си към резервацията някакви услуги (седалки, багаж, приоритет и тн) през сайта на Ryan?

 

Ако да - мисля, че знам какво точно е станало и ще ми се потвърди една теория 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

При покупката на билет през eDreams и Opodo от Раян,парите се дърпат директно от Раян,изобщо не минават през агенциите-незнам как точно се случва това.За това вероятно при рефънд,парите идват обратно в картите.При другите агенции се съмнявам да се върнат директно.В извлечението е директноплащане към Раян

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
В момента, imarev каза:

При покупката на билет през eDreams и Opodo от Раян,парите се дърпат директно от Раян,изобщо не минават през агенциите-незнам как точно се случва това.За това вероятно при рефънд,парите идват обратно в картите.При другите агенции се съмнявам да се върнат директно.

 

И как реши, че директно Раян ги дърпа?

Връзка към коментар
преди 1 минута , imarev каза:

При покупката на билет през eDreams и Opodo от Раян,парите се дърпат директно от Раян,изобщо не минават през агенциите-незнам как точно се случва това.За това вероятно при рефънд,парите идват обратно в картите.При другите агенции се съмнявам да се върнат директно.

 

Това не е така

Връзка към коментар
преди 1 минута , Alexander каза:

И как реши, че директно Раян ги дърпа?

От извлечението

преди 2 минути , Branko каза:

Това не е така

Декември месец гарантирам,че беше така,за сега незнам.

Връзка към коментар
преди 1 минута , imarev каза:

От извлечението

И при мен от извлечението ,но плащанията са към едриймс и оподо.

Както и имам възстановени суми от Раян, но върнати през посредника

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 9 минути , imarev каза:

При покупката на билет през eDreams и Opodo от Раян,парите се дърпат директно от Раян,изобщо не минават през агенциите-незнам как точно се случва това.За това вероятно при рефънд,парите идват обратно в картите.При другите агенции се съмнявам да се върнат директно.В извлечението е директноплащане към Раян

 

Възможно е, някои агенции го правят понякога - само предават данните на картата към авиокомпанията, която директно таксува клиента. А после посредника си взима комисионна направо от авиокомпанията.

 

Но в такъв случай е практически невъзможно Ryanair да вземе по-малко пари (т.е. по цена на eDreams Prime), а във фактурата да пише по-висока сума.

 

Имам доста конкретно предположение какво е станало в случая на @Julian999, но чакам първо да отговори на въпроса ми за да съм сигурен.

Връзка към коментар
преди 4 минути , imarev каза:

От извлечението

Декември месец гарантирам,че беше така,за сега незнам.

При мен никога не е било така в последните две години,последните са от януари и февруари 

Връзка към коментар

Потвърждавам, че имам няколко билета, купени през eDreams през януари, за които в смс-а след транзакцията, а и в извлечението ми пише, че парите са взети директно от Ryanair. Само че при мен, забелязах, че това е само с полети на Лауда.

 

Друг път ми се е случвало и с полети на AirAsia отново през eDreams.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Branko каза:

При мен никога не е било така в последните две години,последните са от януари и февруари 

Имам няколко такива от тогава,а това което ме съмнява и за което си мисля,че говори @Георги Матеев е,дали при покупка от агенция и после добавяне на приорити и т.н директно в сайта от твоя карта, целият рефънд след това няма да се върне по картата...очаквам да го разбера и аз скоро

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Asya Игова
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.